Σχέδιο δράσης “Φιλαναγνωσία – Δανειστική Βιβλιοθήκη”

Ο τίτλος του Σχεδίου Δράσης του 8ου Νηπιαγωγείου Ηγουμενίτσας για το τρέχον έτος 2023-2024 είναι “Φιλαναγνωσία και εμπλουτισμός της  δανειστικής βιβλιοθήκης” Ο κεντρικός στόχος  του Σχεδίου Δράσης που υλοποιείται στη σχολική μας μονάδα, αφορά την αναβάθμιση της λειτουργίας αλλά και τον εκσυγχρονισμό της δανειστικής βιβλιοθήκης. Η προσπάθεια επικεντρώνεται κυρίως στην προμήθεια νέων βιβλίων, καθώς και στην ισχυρότερη σύνδεση της διαδικασίας δανεισμού βιβλίων με την εκπαιδευτική πράξη (καλλιέργεια φιλαναγνωσίας, φιλομάθειας, γραμματισμού και εκτίμησης της αξίας της αναγνωστικής διαδικασίας.

Μια πολύ όμορφη δράση που λαμβάνει χώρα κατά τη διάρκεια όλης της σχολικής χρονιάς είναι η εμπλοκή των γονέων των νηπίων μας στον εμπλουτισμό της Δανειστικής Βιβλιοθήκης.

Η διαδικασία έχει ως εξής:

επιλέγουν το ανάλογο βιβλίο με την βοήθεια του παιδιού τους και την δική μας συμβολή και στη συνέχεια έρχονται στο νηπιαγωγείο, το παρουσιάζουν, ακολουθεί η επεξεργασία του με ερωτήσεις κατανόησης και στη συνέχεια ακολουθεί μία δραστηριότητα είτε διαδραστική, είτε κάποια κατασκευή, είτε κάποιο φύλλο εργασίας ή ομαδική εργασία κλπ.

Υποδεχθήκαμε τους γονείς της Β., οι οποίοι επέλεξαν το βιβλίο “Άμα το θέλεις γίνεται”.

7639f8a7 48eb 424b b3e6 9dbfa4cf9657

Η μαμά της Β. το αφηγήθηκε στα παιδιά και στη συνέχεια έγιναν ερωτήσεις κατανόησης.

5 1 9 7 1

Με αφορμή το παραμύθι, η Β. μαζί με τους γονείς της εμπνεύστηκαν μία ομαδική κατασκευή, η οποία αποτελούταν από διάφορα κομμάτια πάζλ, τα οποία σχημάτιζαν μία καρδιά. Μοιράσαμε στα παιδιά από ένα κομμάτι παζλ, στο οποίο ζωγράφισαν ότι τους έκανε εντύπωση από το παραμύθι.

dcded26f 9f95 4811 a72f 274629bb61ab 1e836fc1 88c2 4567 9d12 cb68c8c880ae 5cce58c6 27eb 4198 ba54 d1ac5faa2c4d  491a773a ed87 45f8 a08a cc2551090194 1

Αφού ολοκληρώσαμε  τη ζωγραφική, συλλέξαμε όλα τα κομμάτια και ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε το παζλ

7bfe8b74 0d32 4dfa 940d 3e5f9dbf18df1931afc4 806d 43b7 9631 7782d3f2b85e

Έτοιμη η καρδιά μας….

14 1

Δεν έλειπαν και τα κεράσματα από τους γονείς της Β.

56cb0e36 1f20 40b7 8c81 77a396bed20d

Η μέρα ολοκληρώθηκε με πολύ χορό …..

6 1 17 19 1

…και ασκήσεις γυμναστικής.

8 2

Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς της Β. για την πολύ όμορφη ιδέα, την διάθεση και τις όμορφες στιγμές που μας χάρισαν!!

3 1 20 1 4 1 18

Σχέδιο δράσης “Φιλαναγνωσία- Δανειστική Βιβλιοθήκη” με τίτλο “Το κουτί της ιστορίας” – 12/05/2024

” ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ” Μια υπέροχη δράση δημιουργίας και καταγραφής από το κάθε παιδί της δικής του ιστορίας, του δικού του βιβλίου. Μέσα σε ένα κουτί το οποίο το διακοσμούν όπως θέλουν, το κάθε παιδί βάζει με την βοήθεια των γονέων του, 5 αντικείμενα ( ήρωες της ιστορίας-ζωάκια, κούκλες κλπ- αντικείμενο που προσδιορίζει τον τόπο που εκτυλίσσεται η ιστορία τους π.χ. άμμος, κλαδί δέντρου κλπ- συναισθήματα κλπ). Με έμπνευση από αυτά τα αντικείμενα  προσπαθούν να διαμορφώσουν, να “γράψουν” μια ιστορία και να την εικονογραφήσουν (δημιουργία του δικού τους βιβλίου).  Στη συνέχεια τα παρουσίασαν στο σχολείο και εμπλουτίσαμε με αυτά την βιβλιοθήκη μας.

“Τα κουτιά της ιστορίας” που μας έφεραν τα παιδιά στο σχολείο.

39249148 da88 4102 a9db aa537a2230e5

Περήφανοι για τις δημιουργίες τους και έτοιμοι να μας αφηγηθούν τις ιστορίες που σκέφτηκαν.

13153

Ας ξεκινήσει η αφήγηση…

22

1e670286 4b62 41d3 9ff0 53609697d164

4

23e12fa7 e80b 4c65 8e32 8e5e88916dec

5

bc5d6df2 3045 4e1f a0cd fb9546223dfb

8

ab7d0427 d1ae 4e81 9ccc d380cf93faa5

6

4d9eb654 5844 49cb 957a 5637b951ae92

7

59b6c751 9b86 4698 9cb8 fd7cbc73385a

20

850160ce de3b 4b78 9c2b ca0476710610

10

7a4573c7 61bf 483e aa65 aac84262a9cf

11

150d2297 d66f 4638 aba0 919b4244b71b

12

3230372e 9edf 4d73 b1c3 355fbcb39fce

14

dbb35b1d 97ec 415e 8f10 ea011c595d1a

16

18a8d464 39c8 4bed 9a35 11ca2f70b2ec

19

Μέσα από αυτή τη διαδικασία, πέρα από την ανάπτυξη της φαντασίας των παιδιών, εμπλουτίσαμε την Δανειστική Βιβλιοθήκη του σχολείου.

 

 

 

Σχέδιο δράσης “Φιλαναγνωσία- Δανειστική Βιβλιοιήκη”

Ο τίτλος του Σχεδίου Δράσης του 8ου Νηπιαγωγείου Ηγουμενίτσας για το τρέχον έτος 2023-2024 είναι “Φιλαναγνωσία και εμπλουτισμός της  δανειστικής βιβλιοθήκης” Ο κεντρικός στόχος  του Σχεδίου Δράσης που υλοποιείται στη σχολική μας μονάδα, αφορά την αναβάθμιση της λειτουργίας αλλά και τον εκσυγχρονισμό της δανειστικής βιβλιοθήκης. Η προσπάθεια επικεντρώνεται κυρίως στην προμήθεια νέων βιβλίων, καθώς και στην ισχυρότερη σύνδεση της διαδικασίας δανεισμού βιβλίων με την εκπαιδευτική πράξη (καλλιέργεια φιλαναγνωσίας, φιλομάθειας, γραμματισμού και εκτίμησης της αξίας της αναγνωστικής διαδικασίας.

Μια πολύ όμορφη δράση που λαμβάνει χώρα κατά τη διάρκεια όλης της σχολικής χρονιάς είναι η εμπλοκή των γονέων των νηπίων μας στον εμπλουτισμό της Δανειστικής Βιβλιοθήκης.

Η διαδικασία έχει ως εξής:

επιλέγουν το ανάλογο βιβλίο με την βοήθεια του παιδιού τους και την δική μας συμβολή και στη συνέχεια έρχονται στο νηπιαγωγείο, το παρουσιάζουν, ακολουθεί η επεξεργασία του με ερωτήσεις κατανόησης και στη συνέχεια ακολουθεί μία δραστηριότητα είτε διαδραστική, είτε κάποια κατασκευή, είτε κάποιο φύλλο εργασίας ή ομαδική εργασία κλπ.

Υποδεχθήκαμε τους γονείς της Ν., οι οποίοι επέλεξαν το βιβλίο “Ο Φτεροπόδαρος μπαμπάς”.

Αφηγήθηκαν το παραμύθι στα παιδιά και τους έθεσαν ερωτήσεις κατανόησης.

86e38acb f02b 4d9a 9fcd 77af94256439

10 7

Αφού αναλύσαμε το παραμύθι κάναμε ένα σχετικό φύλλο εργασίας εμπνευσμένο από το βιβλίο.

6 7c85add8a 2087 49ab a45c db06c14241d3

Συνεχίσαμε φτιάχνοντας τον δικό μας φτεροπόδαρο σούπερ-ήρωα μπαμπά.

9 5  ced69559 a56c 4d8c 805a 8a33004109ae dc0d0575 2ed6 42f3 9814 94fe494a60a2 bcf2ee89 185f 4bed ab79 1d087f9aff50

Τέλος κλείσαμε με πολύ χορό, χορεύοντας το τραγούδι “Ο καλύτερος μπαμπάς του κόσμου”

8 7

Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς της Ν. για το πολύ ενδιαφέρον παραμύθι, την ευχάριστη διάθεση, τις όμορφες ιδέες και εμπειρίες που μας προσέφεραν!!

4 9

Σχέδιο δράσης “Φιλαναγνωσία – Δανειστική Βιβλιοθήκη”

Ο τίτλος του Σχεδίου Δράσης του 8ου Νηπιαγωγείου Ηγουμενίτσας για το τρέχον έτος 2023-2024 είναι “Φιλαναγνωσία και εμπλουτισμός της  δανειστικής βιβλιοθήκης” Ο κεντρικός στόχος  του Σχεδίου Δράσης που υλοποιείται στη σχολική μας μονάδα, αφορά την αναβάθμιση της λειτουργίας αλλά και τον εκσυγχρονισμό της δανειστικής βιβλιοθήκης. Η προσπάθεια επικεντρώνεται κυρίως στην προμήθεια νέων βιβλίων, καθώς και στην ισχυρότερη σύνδεση της διαδικασίας δανεισμού βιβλίων με την εκπαιδευτική πράξη (καλλιέργεια φιλαναγνωσίας, φιλομάθειας, γραμματισμού και εκτίμησης της αξίας της αναγνωστικής διαδικασίας.

Μια πολύ όμορφη δράση που λαμβάνει χώρα κατά τη διάρκεια όλης της σχολικής χρονιάς είναι η εμπλοκή των γονέων των νηπίων μας στον εμπλουτισμό της Δανειστικής Βιβλιοθήκης.

Η διαδικασία έχει ως εξής:

επιλέγουν το ανάλογο βιβλίο με την βοήθεια του παιδιού τους και την δική μας συμβολή και στη συνέχεια έρχονται στο νηπιαγωγείο, το παρουσιάζουν, ακολουθεί η επεξεργασία του με ερωτήσεις κατανόησης και στη συνέχεια ακολουθεί μία δραστηριότητα είτε διαδραστική, είτε κάποια κατασκευή, είτε κάποιο φύλλο εργασίας ή ομαδική εργασία κλπ.

Υποδεχθήκαμε τους γονείς της Μ., οι οποίοι διάλεξαν το βιβλίο “Η Μεγάλη καρδιά”.

8 5

Ξεκινήσαμε με την ανάγνωση του παραμυθιού και περάσαμε στην ανάλυσή του, κάνοντας ερωτήσεις στα παιδιά.

3 7

11 4

Στη συνέχεια η μαμά της Μ. είχε την πολύ ενδιαφέρουσα ιδέα να φτιάξουμε το δικό μας καπέλο γεμάτο φτερά.

Ξεκινήσαμε να κόβουμε τα φτερά και να κολλάμε όλα τα αντικείμενα πάνω στο καπέλο.

13 457681d1e 642b 45fa 919a c4c1a2f04091

και….ΕΤΟΙΜΟΙ!!!

12 4  10 5

Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς της Μ. για την φαντασμαγορική κατασκευή και τις όμορφες στιγμές που μας χάρισαν. Καθώς και για τα όμορφα δωράκια που μας είχαν ετοιμάσει.

5 6

6e4a492f 6969 4978 8d1e 509103468586

 

 

 

Διαδικτυακή επίσκεψη στη Ζωσιμαία Βιβλιοθήκη – 18 Απριλίου

Ο τίτλος του Σχεδίου Δράσης του 8ου Νηπιαγωγείου Ηγουμενίτσας για το τρέχον έτος 2023-2024 είναι “Φιλαναγνωσία και εμπλουτισμός της  δανειστικής βιβλιοθήκης” Ο κεντρικός στόχος  του Σχεδίου Δράσης που υλοποιείται στη σχολική μας μονάδα, αφορά την αναβάθμιση της λειτουργίας αλλά και τον εκσυγχρονισμό της δανειστικής βιβλιοθήκης. Η προσπάθεια επικεντρώνεται κυρίως στην προμήθεια νέων βιβλίων, καθώς και στην ισχυρότερη σύνδεση της διαδικασίας δανεισμού βιβλίων με την εκπαιδευτική πράξη (καλλιέργεια φιλαναγνωσίας, φιλομάθειας, γραμματισμού και εκτίμησης της αξίας της αναγνωστικής διαδικασίας).

Με αφορμή το Σχέδιο Δράσης αποφασίσαμε να συμμετάσχουμε σε μία διαδικτυακή επίσκεψη στη Ζωσιμαία Βιβλιοθήκη, στην οποία πραγματοποιούνται εκπαιδευτικά προγράμματα με διάφορα θέματα. Εμείς συμμετείχαμε στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Σιγά σιγά μία συγγνώμη τη φορά”, στο οποίο ένα περιστέρι νιώθει άσχημα γιατί φαίνεται ότι όλο και κάποιον ενοχλεί. Απολογείται συνεχώς και δεν μπορεί να σταματήσει να ζητά συγγνώμη!!

Με αφορμή το βιβλίο «ΠΟΣΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΚΟΜΗ, ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ;» των Wendy Meddour και Carmen Saldana, εκδόσεις ΙΚΑΡΟΣ, ο κάθε μαθητής/τρια, θα συνειδητοποιήσει τη δύναμη της φιλίας στη ζωή μας και ότι το πιο σημαντικό είναι να νιώθουμε αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση, χωρίς την ανάγκη της απολογίας που μειώνει τη δύναμη του λόγου μας και των πράξεων μας.  (Αφήγηση, ζωγραφική, κινητικό παιχνίδι, διαδικτυακά παιχνίδια).

Συνδεθήκαμε με την Ζωσιμαία Βιβλιοθήκη και ξεκινήσαμε..

10 6 5 7

Στην αρχή η υπεύθυνη της Βιβλιοθήκης   διάβασε το βιβλίο “Πόσα συγγνώμη ακόμη περιστέρι ;” και έκανε διάφορες ερωτήσεις κατανόησης στα παιδιά.

Στη συνέχεια μας έδειξε κάποιες διαφάνειες και παίξαμε διαδραστικά παιχνίδια , παιχνίδια λόγου, παιχνίδια κατανόησης κανόνων που πρέπει να ακολουθούμε όταν επισκεπτόμαστε μια βιβλιοθήκη , επίσης  παιχνίδια όπως τροχός, σωστό-λάθος και παιχνίδια μνήμης. Διασκεδάσαμε σε όλα πολύ και τα παιδιά συμμετείχαν με μεγάλο ενδιαφέρον.

3a9653a6 3bff 4e50 aeab 5e116b740571 3dcfc307 0aec 4498 ba42 63142bda6bc4 15c20402 7de1 4786 9337 767374784ca9 ab4309e2 13a1 411e 84f6 1e5e0d162b5e da3020d2 f9c1 48d0 a17c 6ab607109163 52ebb7b8 1c7c 455d adc4 b4bf11968727 69e5fff9 4696 4829 9ae0 5fbe33d0448a 73ddd8e6 fb4f 498d a6f3 54eb9b1a8064 9128a925 e204 408f b06a 06994ecf5ec1 d06e2a97 1964 4465 9f35 db4916b81a9c 304e1c28 0bce 4c41 93ea 6c8025be6691 6b8f9312 75c7 410a a036 1c9ca68bdb99

Τέλος κλείσαμε με μία ομαδική κατασκευή εμπνευσμένη από το παραμύθι “Πόσα συγγνώμη ακόμη περιστέρι;” και την οποία στείλαμε και στην Ζωσιμαία Βιβλιοθήκη.

6 6 8 6

9c803ab0 c1af 43f6 807c 7c3bbf08e7b2

2 Απριλίου – Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου είναι μια γιορτή που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου. Καθιερώθηκε από την Ι.Β.Β.Υ., τη Διεθνή Οργάνωση Βιβλίων, το 1966, ημέρα των γενεθλίων του γνωστού Δανού παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν (2 Απριλίου 1805) και σκοπός της είναι να εμπνεύσει στα παιδιά την αγάπη για το διάβασμα και να κατευθύνει την προσοχή των μεγαλύτερων στο παιδικό βιβλίο. 

Με αφορμή αυτή τη μέρα αφιερώσαμε χρόνο στην ανάγνωση παραμυθιών.

00b1cc54 61fd 4f3c b2e7 7712202b9ddb

Επέλεξε το κάθε παιδί ένα παραμύθι από την Δανειστική Βιβλιοθήκη του σχολείου μας και το μελέτησε

7 4

6 5

3 6 4 8

Μιλήσαμε για το βιβλίο και τα μέρη από τα οποία αποτελείται. Εντοπίσαμε το εξώφυλλο, το οπισθόφυλλο, τον συγγραφέα και τις εκδόσεις.

Φτιάξαμε τους δικούς μας προσωποποιημένους σελιδοδείκτες…

8 4

και ζωγραφίσαμε το αγαπημένο μας παραμύθι, γράφοντας τον τίτλο, τον συγγραφέα και τις εκδόσεις του, καθώς και μία σκηνή που μας έμεινε από το συγκεκριμένο παραμύθι.

e347c65c ae7a 41b2 ba9d fa3d9c7c92e1

Κάπως έτσι, γεμάτοι γνώσεις , έκλεισε η Παγκόσμια Ημέρα του παιδικού βιβλίου

5 5

 

Σχέδιο δράσης : “Φιλαναγνωσία – Δανειστική Βιβλιοθήκη” – 28/03/2024

Ο τίτλος του Σχεδίου Δράσης του 8ου Νηπιαγωγείου Ηγουμενίτσας για το τρέχον έτος 2023-2024 είναι “Φιλαναγνωσία και εμπλουτισμός της  δανειστικής βιβλιοθήκης” Ο κεντρικός στόχος  του Σχεδίου Δράσης που υλοποιείται στη σχολική μας μονάδα, αφορά την αναβάθμιση της λειτουργίας αλλά και τον εκσυγχρονισμό της δανειστικής βιβλιοθήκης. Η προσπάθεια επικεντρώνεται κυρίως στην προμήθεια νέων βιβλίων, καθώς και στην ισχυρότερη σύνδεση της διαδικασίας δανεισμού βιβλίων με την εκπαιδευτική πράξη (καλλιέργεια φιλαναγνωσίας, φιλομάθειας, γραμματισμού και εκτίμησης της αξίας της αναγνωστικής διαδικασίας.

Μια πολύ όμορφη δράση που λαμβάνει χώρα κατά τη διάρκεια όλης της σχολικής χρονιάς είναι η εμπλοκή των γονέων των νηπίων μας στον εμπλουτισμό της Δανειστικής Βιβλιοθήκης.

Η διαδικασία έχει ως εξής:

επιλέγουν το ανάλογο βιβλίο με την βοήθεια του παιδιού τους και την δική μας συμβολή και στη συνέχεια έρχονται στο νηπιαγωγείο, το παρουσιάζουν, ακολουθεί η επεξεργασία του με ερωτήσεις κατανόησης και στη συνέχεια ακολουθεί μία δραστηριότητα είτε διαδραστική, είτε κάποια κατασκευή, είτε κάποιο φύλλο εργασίας ή ομαδική εργασία κλπ.

Υποδεχθήκαμε τους γονείς του Ι. Μ., οι οποίοι είχαν επιλέξει το βιβλίο “Το δικό μου λουλούδι”.

Ξεκινήσαμε με την ανάγνωση του βιβλίου και συνεχίσαμε με ανάλυση του παραμυθιού την οποία συμπλήρωναν οι ερωτήσεις κατανόησης.

3 5 975efde3 9ce1 4efe 937d 05f1fe3ef7bc

Στη συνέχεια περάσαμε στην πράξη και γίναμε εμείς οι ίδιοι κηπουροί. Μάθαμε τα ονόματα των λουλουδιών που μας έφεραν οι γονείς του Ι., συζητήσαμε για τους τρόπους φυτέματος και τα υλικά που χρειάζονται και τον τρόπο φροντίδας τους (πότισμα, ήλιος κτλ).  Μοιράσαμε τα λουλούδια, βάλαμε χαλίκια και χώμα στις γλάστρες και τα φυτέψαμε.

12 3

4 7 6 4

9 47b79519e 39ad 4bda 885b 9e96395bdbfa

c13a6f22 e03c 4adc b797 693599d5ac91

Γεμάτοι ενθουσιασμό ξεκινήσαμε…

5 4 4c9a5844 f947 41bf afef 9d253e0b5a37

  11 3 8 3

bfcd5dc2 096f 4bf3 849a 19490132b78089e9279d 6599 496a a4d8 f75306d63758

10 435309f3d 4133 4f50 a02c 053f503185e3

Αφού τα φυτέψαμε, τα ποτίσαμε και μάθαμε πως πρέπει να τα φροντίζουμε για να τα κρατήσουμε ζωντανά..

13 3   836386b0 8dbd 48eb b222 106be0a84dc3

Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς του Ι. για την πρωτότυπη και διαδραστική ιδέα, την όρεξη και την ευχάριστη διάθεσή τους. Μας γέμισαν χαρά και όμορφες στιγμές!!!

 

 

 

25η Μαρτίου – Σχολική εορτή της Επανάστασης του 1821

Την επέτειο της 25ης Μαρτίου γιορτάσαμε στο Νηπιαγωγείο μας, μία  θρησκευτική αλλά και εθνική γιορτή. Μιλήσαμε για την ζωή των Ελλήνων στα χρόνια της Τουρκοκρατίας, αλλά και για τον ξεσηκωμό των Ελλήνων και την επανάσταση που τους οδήγησε στην απελευθέρωση.

Γνωρίσαμε τους ήρωες του 1821, την πορεία τους και μελετήσαμε την αμφίεση τους, ώστε να γίνουμε και οι ίδιοι μικροί “Ήρωες του 1821”.

, 3 4 4 6 5 3 6 3 7 3 8 2 9 3 10 3  12 2 13 2 14 3 15 1 16 3 17 2

Δημιουργήσαμε το πορτρέτο των ηρώων της Επανάστασης

4e1199fd 7bce 4bee 89db 151f52541709 41e651a1 1df8 42ee ad63 edea8926a70c 3c6d065e b8d6 46b8 bf56 de6ba70cec41

Στη συνέχεια μιλήσαμε για τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου. Αφού είπαμε την ιστορία της Μαρίας με τον Άγγελο και τον κρίνο, είδαμε εικόνες και φτιάξαμε μία σχετική κατασκευή.

46d17709 8dc7 4608 8d88 b911ded4c886

Ζωγραφίσαμε και κόψαμε τσολιαδάκια και ελληνοπούλες  και στολίσαμε την τάξη μας.

b785f30b 2eba 48d4 a2e8 99b41b683289

6 Μαρτίου – Πανελλήνια ημέρα κατά του Σχολικού εκφοβισμού

Με αφορμή την 6η Μαρτίου – Πανελλήνια ημέρα κατά του Σχολικού εκφοβισμού- το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στην εκστρατεία “Μίλα τώρα” ενάντια στην Ενδοσχολική Βία και τον Ενδοσχολικό Εκφοβισμό που πραγματοποιεί το “Χαμόγελο του παιδιού”.

Έχει σκοπό να ενημερώσουν τα παιδιά για τον σχολικό εκφοβισμό, να  ευαισθητοποιηθούν και να κινητοποιηθούν έναντι σε κάθε μορφή βίας. Να σπάνε τη σιωπή τους και να ζητούν βοήθεια όταν εκφοβίζονται, δίνοντας το δικό μας μήνυμα…

“ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ”

05786a0a c6e1 406d a1dd 9e3b758905d8

Επιλέξαμε να διαβάσουμε βιβλία σχετικά με τον εκφοβισμό

7b1e7a9e 675a 4524 9aab 02b2e7ba4403

Με αφορμή το βιβλίο “Τα χέρια δεν είναι για να δέρνουμε” φτιάξαμε μία ομαδική εργασία, η οποία περιλαμβάνει σκέψεις των παιδιών για το πως μπορούμε να χρησιμοποιούμε τα χέρια μας.

a8023fcf 702b 4be2 92cf 7be484317831 1

Στη συνέχεια διαβάσαμε το βιβλίο “Μίλα μικρή καμήλα” και ζωγραφίσαμε ότι μας τράβηξε το ενδιαφέρον από την ιστορία.

 

2b16dd0a a4c7 487b b6bd b1fdae5b2fcb 11a7308c 0179 4e01 916f 5dfc26aadaca 82eb02c2 d5c3 4d93 93ca 2d14e9a742cf a0d8b6a3 1010 4374 8f48 87a31df1120e b83fd8b1 c222 4ff3 9af8 518a62df5a21 d3615a4b 3990 48fb 8618 ffbdf6c3a75c e1d546ca 69f6 4113 b793 a64d565709e6 f97ab337 c477 432b b0b4 d91c1e342cde

Δεν έλλειψε η δραματοποίηση ενός σεναρίου σχολικού εκφοβισμού, το οποίο μας έδωσε την ευκαιρία να συζητήσουμε τους τρόπους αντιμετώπισης τέτοιων συμπεριφορών.

3 3 4 5