πως με την Τέχνη αλλάξαμε την όψη του σχολείου μας

Η εργασία με την τοιχογραφία μας στην όψη του σχολείου τελείωσε. Είδατε, μέχρι τώρα, πολλές φωτογραφίες από όλα τα στάδια της δουλειάς μας.

Όμως, πόσο καλύτερη κάναμε με την τοιχογραφία μας την όψη του σχολείου μας ; Σε ποιά κατάσταση ήταν η επιφάνεια που εργαστήκαμε και για ποιό λόγο περηφανευόμαστε τόσο για το έργο μας;

Οι απαντήσεις είναι στο παρακάτω βίντεο. Δείτε λοιπόν πως, με τη βοήθεια της Τέχνης, καταφέραμε να μεταμορφώσουμε σε εικαστικό έργο μια κακοποιημένη επιφάνεια που πρόσβαλε την αισθητική μας αλλά και το σχολείο μας.

 

Tags : , ,

η τοιχογραφία του 8ου – τελικό στάδιο

Είμαστε στην τελευταία φάση της δουλειάς μας και μια σβήσε – μια φτιάξε, κοντεύουμε να τελειώσουμε!!!

murales 8 023  murales 8 027

Όπως ήδη φαίνεται, δεν παραλείψαμε από τη σύνθεση ούτε τον χαρακτηριστικό πύργο με το ρολόι της πόλης μας, έργο του Περικλή Μελίρρυτου, ούτε τα ανθρωπάκια του keith Haring.

murales 8 026 murales 8 029

Κάποιες φορές βοηθώντας και κάποιες φορές αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες…

murales 8 036  murales 8 034

… δουλεύοντας λιγότεροι ή περισσότεροι ταυτόχρονα…

murales 8 046 murales 8 047

καταφέραμε πλησιάσουμε στο τέλος της προσπάθειάς μας.

murales 8 042  murales 8 006

Γεμάτοι ικανοποίηση και περηφάνια σας το παρουσιάζουμε !!!!

murales 025

murales 8 038b  murales 8 045b

 

 

Tags : , , , ,

η τοιχογραφία του 8ου – πρώτο στάδιο

Μια από τις προτάσεις της Γ΄ Τάξης στο πλαίσιο αισθητικών παρεμβάσεων στο χώρο του σχολείου ήταν να ανανεωθεί η παλιά τοιχογραφία στην όψη του σχολείου.
Ομάδα μελέτης: όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄Τάξης
Ομάδα εφαρμογής: Γ΄Τάξη αλλά και αρκετοί μαθητές της Α΄και Β΄Τάξης.
έκτακτη συμμετοχή και υποστήριξη: μαθητές των διπλανών σχολείων
υλικά: πολύ κέφι και συνεργασία.

 

Καθαρίσαμε την επιφάνεια από τις αφίσες, όσο καλύτερα μπορέσαμε και την προετοιμάσαμε …
murales 8 000  murales 8 001

… για να μεταφέρουμε στον τοίχο στοιχεία από τα προσχέδια.

murales 8 005   murales 8 014a

Η συμμετοχή όλων ήταν καθοριστική για την πορεία του έργου.

murales 8 017  murales 8 021

Η μελέτη για την οριστική απόφαση το τι θα σχεδιαστεί, πως και πού, …

murales 8 022 murales 8 009

… η εφαρμογή στα δύσκολα, χαμηλά …

murales 8 010 murales 8 008

… ή στα ψηλά σημεία δεν πτόησαν κανένα.

murales 8 025 murales 8 024

murales 8 018  murales 8 013

Ίσως το πιο δύσκολο από όλα να ήταν να προσέχεις να μη βρεθείς με πιτσιλιές από χρώμα στα μαλλιά σου!!!

murales 8 012 murales 8 011

 

 

 

Tags : , , , ,

διακοσμητικός ρόδακας σε τοίχο

διακοσμητικός ρόδακας σε τοίχο από την Β΄Τάξη (ομαδική δραστηριότητα)

rodakas wall 001  rodakas wall 002

rodakas wall 003  rodakas wall 004

 

rodakas wall 005 rodakas wall 007

rodakas wall 006   rodakas wall 007

 

rodakas wall 009  rodakas wall 010

rodakas-wall-020

rodakas-wall-019

rodakas-wall-021 rodakas-wall-022

rodakas wall 008

rodakas wall 011

 

Tags : , ,

ρόδακες

ρόδακα λέμε το μικρό ρόδο, το τριανταφυλλάκι
(αρχιτεκτ.) α) γλυπτό κόσμημα με μορφή μικρού ρόδου, β) κυκλικός φωταγωγός πάνω από τις πύλες ναού γοτθικού ρυθμού, με μορφή ρόδου. (Livepedia) και γενικά κάθε ακτινωτό διακοσμητικό σχήμα

Οι ρόδακες – διακοσμητικά σχέδια αναπτύσσονται μέσα σε κύκλο και βασίζονται στην ιδέα της συμμετρίας γύρω από ένα κέντρο.

rodakas 003
rodakas 002

rodakas 004

rodakas 005

rodakas 001

Βασισμένο στο
Διακοσμητικά σχέδια με κύκλους, τόξα και ευθείες  (Εικαστικά  B΄ Γυμνασίου)

Περισσότερα
Βυζαντινό & Χριστιανικό Μουσείο
Μουσείο Αρχαιολογίας και Ιστορίας της Τέχνης Παν/μίου Αθηνών

Tags : ,

εικαστική διακόσμηση του Γυμναστηρίου του σχολείου

ομαδική δραστηριότητα της Γ΄Τάξης.

(Γ3 Τμήμα)

Εκτός από την ανάγκη διακόσμησης του γυμναστηρίου, η όλη δραστηριότητα βασίστηκε και σε μια ιδέα των μαθητών της Γ΄Τάξης σαν αντιπροσφορά  και ένδειξη ευχαριστίας για την ευγενική παραχώρηση μέρους του χώρου για τις ανάγκες του εργαστηρίου του Προγράμματος «Λιθόγλυπτα Μαστοροχωρίων Κόνιτσας«.

 

gym 008

gym 004

gym 010

gym 004

gym 005

gym 006

gym 007

gym 001

gym 002

gym 003

gym 011

Tags : , ,

διακόσμηση αγγείων

Γεωμετρικές ή ελεύθερες, ασπρόμαυρες, μονόχρωμες ή πολύχρωμες παραστάσεις σε αγγεία.

aggeia 013

 

aggeia 011

 

aggeia 012

 

aggeia 010

 

aggeia 009

 

aggeia 007

 

aggeia 008

 

aggeia 006

aggeia 000

aggeia 002

aggeia 001

aggeia 004

aggeia 005

aggeia 003

Βασισμένα σε άσκηση στο Τετράδιο Εργασιών Α΄Τ’άξη

Tags :

Το δέντρο

Το δέντρο, σύμφωνα με τη βικιπαίδεια, είναι πολυετές ξυλώδες φυτό που συνηθέστερα αναπτύσσεται από ένα αυτοστηριζόμενο κορμό ο οποίος στη συνέχεια διακλαδίζεται (όχι απαραίτητα).

Παρόλο που η έννοια του δένδρου ως βλαστικής μορφής από το έδαφος είναι σχεδόν κατανοητή, εντούτοις δεν υφίσταται ακριβής ορισμός του, λόγω της πολύ μεγάλης ποικιλίας που εμφανίζουν τα διάφορα είδη του, εξαρτώμενα κυρίως από τις συνθήκες περιβάλλοντος, π.χ. υψόμετρο, θερμοκρασία, υγρασία κ.λπ.»

Ας δούμε μια εικαστική προσέγγιση στα λεγόμενα της βικιπαίδεια

trees mod 003

 

trees mod 004

 

trees mod 005

 

trees mod 006

 

trees mod 002

 

trees mod 000

 

trees mod 001

κείμενο από βικιπαίδεια

Tags :

Δέντρα, εποχές και χρώμα

trees seas 003a

trees seas 002

trees seas 000

 trees seas 004

trees seas 005

trees seas 006

trees seas 007

trees seas 008

trees seas 009

trees seas 001

Tags :

το παιχνίδι μιας γραμμής

Από Εικαστική δραστηριότητα της Α΄Τάξης, βασισμένη στην περιπέτεια μιας γραμμής.

line 003

 

line 001

 

line 002

 

line 004

 

line 005

 

line 011

 

line 012

 

line 014a

 

line 013

 

λεπτομέρειες στο η περιπέτεια μιας γραμμής

Tags : ,

Top
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων