Εσύ κι εγώ

esy-ego.gif

Τη σχολική χρονιά 2008-2009, το τμήμα Β2 του 8ου Δ. Σ. Κορυδαλλού και η Μέση Βαθμίδα του 1ου Ειδικού Δ. Σ. Κορυδαλλού πραγματοποίησαν ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα στα πλαίσια των Πολιτιστικών Θεμάτων των Καινοτόμων δράσεων, με τίτλο: «ΕΣΥ ΚΙ ΕΓΩ».

Οι μαθητές του Ειδικού Σχολείου επισκέπτονταν κάθε Τετάρτη, για μια διδακτική ώρα, τους μαθητές του Β2 τμήματος στην αίθουσα διδασκαλίας, στην αυλή και στο χώρο εκδηλώσεων του σχολείου, ανάλογα με τη δραστηριότητα που είχε σχεδιασθεί.

Σκοπός του προγράμματος ήταν η συνύπαρξη και αλληλεπίδραση μαθητών γενικής και ειδικής αγωγής.

Με βάση το βιβλίο με τίτλο «Ο Τρυφερούλης Μικροφτερούλης – ένα παραμύθι για τη διαφορετικότητα», οργανώθηκαν δραστηριότητες, όπως δραματοποίηση, παίξιμο ρόλων, ζωγραφική, χορός, τραγούδι και αθλητικά παιχνίδια.
Έγινε προσπάθεια, δηλαδή, να ανακαλύψουμε τι μπορούμε να κάνουμε μαζί και τι μας ενώνει.
Με κοινές δράσεις, προσπαθήσαμε να μάθουμε και να αποδεχόμαστε το διαφορετικό, βάζοντας, ίσως, θεμέλια για αποδοχή και συνύπαρξη στην ενήλικη ζωή.

Αξίζει να σημειώσουμε πως δεν ήμασταν πάντα ένα σύνολο, μια ομάδα, ούτε όμως και απέναντι, σε απόσταση. Υπήρχε θετική ανταπόκριση και από τα δύο μέρη και ήταν μια εποικοδομητική εμπειρία για όλους μας.

Ευελπιστούμε πως θα υπάρξει συνέχεια του προγράμματος τη νέα σχολική χρονιά.

Οικονόμου Θεοδώρα

Η συνεργασία  των δυο σχολείων συνεχίστηκε και τη σχολική χρονιά 2009-2010.

Η έναρξη της χρονιάς βρήκε τους παλιούς γνώριμους μαθητές της Γ’ Τάξης και του Ειδικού Σχολείου να ακολουθούν ένα κοινό πρόγραμμα με θέμα…

Από τον Απρίλη και μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς, η συνεργασία με το ειδικό σχολείο συνεχίστηκε με τη ΣΤ’ Τάξη.

Το θέμα μας είχε σχέση με τη γνωριμία των παιδιών με διαφορετικούς λαούς και πολιτισμούς και δώσαμε τον τίτλο ” Ταξιδεύοντας με αερόστατο”.  Η γνωριμία με διαφορετικούς από το δικό μας πολιτισμούς πήρε μια άλλη διάσταση μέσα από την ιδαιτερότητα της συνεργασίας των μαθητών που προέρχονται και από διαφορετικά σχολεία.

Ήταν πραγματικά μοναδική η εύρεση κοινών διαδρομών ανάμεσα σε παιδιά με διαφορετικά εφόδια στην αντίληψη και στην πρόσκτηση νέων γνώσεων και εμπειριών. Δεν ήταν λίγες οι φορές που από μόνα τους τα παιδιά κατόρθωσαν να βρουν κώδικες επικοινωνίας τόσο για να ανταλλάξουν πληροφορίες, όσο και για να εκφράσουν τις εντυπώσεις και τα συναισθήματά τους .



Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/8dimkoryd/archives/42

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς