«

»

Φωτογραφία του/της MARIA KOUNELI

ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗ Δ΄ΤΑΞΗ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Σας παραθέτουμε δύο επιστολές σχετικές με την επιλογή της δεύτερης ξένης γλώσσας που θα διδαχθούν τα παιδιά της φετινής Δ΄Τάξης για τις επόμενες σχολικές χρονιές. Οι επιστολές είναι γραμμένες από τις σχολικές συμβούλους, υπεύθυνες για τις προτεινόμενες γλώσσες για να ενημερώσουν και να διευκολύνουν την επιλογή των μαθητών. Διαβάστε το κείμενο της κοινής επιστολής προς τους γονείς και δείτε τις αντίστοιχες απιστολές στους συνδέσμους:

 

Νέα Σμύρνη 22-05-2015

Αξιότιμες/οι Διευθύντριες/ες Δημοτικών σχολείων της Δ΄ Αθήνας
Αγαπητοί Γονείς
Στην εποχή μας η αναγκαιότητα για πληροφόρηση και επικοινωνία σε διεθνές επίπεδο καθιστά την εκμάθηση ξένων γλωσσών σημαντικό διαβατήριο και βασική προυπόθεση τόσο στον επιστημονικό και κοινωνικό στίβο όσο και στον εργασιακό.
Στην Ευρώπη η γνώση και η ευχέρεια λόγου σε περισσότερες απο 2 γλώσσες πέραν της μητρικής αποτελεί το ζητούμενο για κάθε νέο, ο οποίος επιθυμεί να διευρύνει το πλαίσιο συναλλαγών του, να ανακαλύψει διαφορετικούς πολιτισμούς και συμπεριφορές και να επαναπροσδιορίσει τη στάση του στην κοινωνία. «Ενωμένοι στην πολυμορφία», είναι το σύνθημα της Ευρωπαϊκής ΄Ενωσης. Πολυμορφία στον πολιτιστικό πλούτο, στις παραδόσεις, στις πεποιθήσεις, στις γλώσσες.
Η χώρα μας, αναγνωρίζοντας τη σπουδαιότητα της γλωσσομάθειας και σεβόμενη τις ανάγκες των πολιτών , ιδιαίτερα στη δύσκολη περίοδο της οικονομικής κρίσης, παρέχει τη δυνατότητα εκμάθησης της Γαλλικής ή της Γερμανικής γλώσσας από την Ε΄ Δημοτικού.
Σύμφωνα με το έγγραφο Φ52/632/81912/Δ1/22-05-2015 του Υπουργείου, οι γονείς και οι μαθητές καλούνται να επιλέξουν στην Δ΄ Δημοτικού τη γλώσσα που επιθυμούν να διδαχθούν, εμπιστευόμενοι την κατάρτιση, το επαγγελματικό ήθος και την αξιοπρέπεια των εκπαιδευτικών των ξένων γλωσσών.
Η επιλογή της ξένης γλώσσας είναι κατεξοχήν προσωπική υπόθεση, στην οποία παίζουν ρόλο διάφοροι λόγοι όπως οικογενειακοί ή φιλικοί δεσμοί, εκπαιδευτικοί, μορφωτικοί και επαγγελματικοί λόγοι. Στην επιλογή αυτή καλό είναι να μην τίθενται ψευδοδιλλήματα μεταξύ εύκολης ή δύσκολης ξένης γλώσσας.

Με εκτίμηση
Οι αρμόδιες Σχολικές Σύμβουλοι

Μίχου Ευανθία ΠΕ05 Χατζηιωάννου Αντιγόνη Μέλισσα Ίρις ΠΕ07

.gallikh

germanikh

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://blogs.sch.gr/8dimkoryd/archives/1299

Σχολιάστε

Top
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων