Εγγραφές μαθητών/τριών στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2024-25

Από 1 έως τις 20 Μαρτίου θα πραγματοποιηθούν οι εγγραφές των μαθητών και μαθητριών στην Α’ Δημοτικού για το σχολικό έτος 2024-2025. Φέτος εγγράφονται τα παιδιά που έχουν γεννηθεί το 2018. Η σχετική εγκύκλιος:

Εγκύκλιος εγγραφών στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2024-2025

Αναφορικά με την εγγραφή των νέων μαθητών και μαθητριών στα σχολεία μας, παρακαλείστε να ακολουθήσετε τις παρακάτω οδηγίες:

Οδηγίες για την εγγραφή στην Α’ τάξη για το σχολικό έτος 2024-2025

Τα όρια εγγραφής των σχολείων μας είναι τα παρακάτω:

Όρια Εγγραφής 34ου-88ου Δημοτικών Σχολείων Αθηνών 2024-2025

Αίτηση-Υπεύθυνη Δήλωση Εγγραφής 2024-2025

Αίτηση_Δήλωση Ολοημέρου 2024-2025

Κατά την εγγραφή οι  γονείς πρέπει επίσης να προσκομίσουν το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή:

Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΕΦΗΒΩΝ – ΔΙΩΝΗ

Αγαπητοί γονείς,

Σας ενημερώνουμε ότι το Κέντρο Υγείας Πατησίων συμμετέχει στο πρόγραμμα ΔΙΩΝΗ,  που στόχο έχει την αντιμετώπιση προβλημάτων υγείας των μαθητών και την δωρεάν χορήγηση του Ατομικού Δελτίου Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.).

images

Αναλυτικότερα:

Οι ηλικίες των μαθητών/τριών και εφήβων στους/στις οποίους /ες απευθύνεται η παρέμβαση/ πρόγραμμα είναι αυτές για τις οποίες προβλέπεται να συμπληρώνεται το Α.Δ.Υ.Μ., σύμφωνα με τη σχετική Κ.Υ.Α. ( Β΄1296/2014) και αφορούν στο Νηπιαγωγείο και στις τάξεις Α΄ Δημοτικού, Δ΄ Δημοτικού, Α΄ Γυμνασίου και Α΄ Λυκείου.

Ειδικότερα, η διενέργεια της προληπτικής ιατρικής εξέτασης θα πραγματοποιηθεί:

  • στους Παιδικούς Σταθμούς ( για Α.Δ.Υ.Μ. εγγραφής στο Νηπιαγωγείο)
  • στα Νηπιαγωγεία ( για Α.Δ.Υ.Μ. εγγραφής στην Α΄ τάξη Δημοτικού)
  • στη Γ΄ τάξη Δημοτικού ( για Α.Δ.Υ.Μ. χρήσης στη Δ΄ τάξη Δημοτικού)
  • στη ΣΤ΄ τάξη Δημοτικού ( για Α.Δ.Υ.Μ. εγγραφής στην Α΄ τάξη Γυμνασίου ) και
  • στη Γ΄ τάξη Γυμνασίου ( για Α.Δ.Υ.Μ. εγγραφής στην Α΄ τάξη Λυκείου )

Οι παρεμβάσεις της προληπτικής εξέτασης των παιδιών και εφήβων θα πραγματοποιηθούν από 15 Μαρτίου 2024 έως τις 15 Ιουνίου 2024 εντός της Μονάδας Υγείας του Κέντρου Υγείας Πατησίων, κάθε Τετάρτη και Παρασκευή (με προγραμματισμένο ραντεβού από 8:00-14:00), από τους επαγγελματίες Υγείας του Σταθμού Προστασίας Μάνας και Παιδιού (Παιδίατροι και Επισκέπτριες Υγείας). Τα παιδιά θα συνοδεύονται από γονέα και θα έχουν μαζί τους το Βιβλιάριο Υγείας Παιδιού.

Η συμμετοχή των μαθητών/μαθητριών στο εν λόγω πρόγραμμα είναι προαιρετική, δωρεάν και πραγματοποιείται παρουσία γονέα με την ενυπόγραφη συγκατάθεση των γονέων/κηδεμόνων (επισυναπτόμενο Έντυπο 2).

Όσοι γονείς επιθυμούν να λάβουν μέρος στο πρόγραμμα, προκειμένου να εξασφαλίσουν έτσι δωρεάν το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητήθα πρέπει να καταθέσουν στο σχολείο μας την ενυπόγραφη συγκατάθεση (δείτε στα συνημμένα στο τέλος της ανάρτησης). Στη συνέχεια τα στοιχεία σας  θα αποσταλούν μέσω του σχολείου στο Κέντρο Υγείας Πατησίων και αυτό θα επικοινωνήσει μαζί σας για τον προγραμματισμό της εξέτασης.

ΕΝΤΥΠΟ-1-ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ-ΕΠΙΣΤΟΛΗ.pdf

ΕΝΤΥΠΟ-2-ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ.pdf

ΕΓΚΡΙΣΗ-ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ-ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ-ΠΡΟΛΗΨΗΣ-ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ-ΥΓΕΙΑΣ-ΠΑΙΔΙΩΝ-ΔΙΩΝΗ-ΓΙΑ-ΤΟ-ΣΧΟΛΙΚΟ-ΕΤΟΣ-2023-2024.pdf

 

Τάξη Ε – Φτιάχνουμε κουίζ με το Scratch!

Οι μαθητές της Ε’ τάξης του σχολείου μας, χρησιμοποιώντας το Scratch, δημιούργησαν παιχνίδια τύπου quiz κατά τα οποία ο ήρωας κάνει ερωτήσεις και ο χρήστης πληκτρολογεί τις απαντήσεις του, λαμβάνοντας μήνυμα για τη σωστή ή λάθος απάντηση!

Δημήτρης – Γιώργος Ε2


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

Θοδωρής Ε2


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

Μαίρη Ε2


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

Δημήτρης – Μάριος Ε2


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

Μελίνα – Μελίτα Ε2


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

Νόελ Ε2


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

Έλενα – Μαρίσα Ε2


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

Σοφία Ε2


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

Δράσεις Ψυχολόγου στα πλαίσια του προγράμματος «Ενίσχυση και ενδυνάμωση της κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης και ανθεκτικότητας των μαθητών»

«Φιλία» τάξη Δ΄

Στόχος της δράσης είναι να ενδυναμωθούν οι σχέσεις μεταξύ των μελών της ομάδας και να ενισχυθεί η αυτοεκτίμηση των μαθητών μέσω των θετικών αντιλήψεων των σημαντικών άλλων (συμμαθητές).

Βήματα:

1.Διάταξη σε κύκλο. Διαμορφώθηκε το συμβόλαιο της δράσης (κανόνες, ρόλοι) με ψηφοφορία (ανάταση χεριού).

  1. Mε ερέθισμα έναν πίνακα ζωγραφικής έγινε καταιγισμός ιδεών. Έγινε επιλογή της έννοιας φιλία και άλλων σχετικών λέξεων. Παρουσιάστηκαν επιπλέον πίνακες ζωγραφικής με το ίδιο θέμα για ενίσχυση των ιδεών και δημιουργήθηκε εννοιολογικός χάρτης.

3.Οι συμμετέχοντες ανέφεραν χαρακτηριστικά που επιζητούν σε ένα φίλο και πώς εκείνοι επιθυμούν να είναι ως φίλοι.

  1. Όποιος από τους συμμετέχοντες επιθυμούσε έλεγε “ευχαριστώ” ή “συγγνώμη” σε κάποιο άλλο μέλος.
  2. Μοιράστηκαν χαρτάκια, όπου κάθε μέλος έγραφε κάτι που θαυμάζει στα μέλη που κάθονταν δεξιά και αριστερά του. Τα μέλη ανακοίνωσαν όσα έγραψαν και έδιναν τα χαρτάκια σε όσους απευθύνονταν.
  3. Δημιουργήθηκε αφίσα από όλους τους συμμετέχοντες όπου καθένας έγραφε ό,τι ήθελε σχετικά με τη δράση.

7. H δράση ολοκληρώθηκε με το άκουσμα του τραγουδιού “Φίλοι για πάντα” (Φίλοι για πάντα)

φιλια

«Διαφορετικότητα- Συμπερίληψη» τάξη ΣΤ΄

 Στόχος της δράσης είναι να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές σε ζητήματα διαφορετικότητας, να αυξηθεί η ενσυναίσθησή τους και να κινητοποιηθούν να βρουν τρόπους συμπερίληψης “διαφορετικών”ατόμων στην κοινότητα.

 

Βήματα:

 

1.Διαμορφώθηκε το συμβόλαιο της δράσης (κανόνες, ρόλοι) με ψηφοφορία (ανάταση χεριού).

2..Οι συμμετέχοντες έγραψαν θετικά των συμμαθητών τους και σημεία που χρειάζονται βελτίωση και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι “Δεν μοιάζει κάνεις με κανέναν!”

  1. Έγινε.brainstorming για τη λέξη “Διαφορετικότητα”

4.Παρουσιάστηκε η φωτογραφία του Πάμπλο Πινέδα και έκαναν υποθέσεις πώς του φέρονταν στο σχολείο και τι έχει καταφέρει στη ζωή του. Ύστερα διαβάστηκε το βιογραφικό του (1ο άτομο στην Ευρώπη με σύνδρομο Down με πανεπιστημιακό πτυχίο)

4.Οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε ομάδες με κριτήριο χρώματα (σε χαρτονάκια) που τους είχαν μοιραστεί αλλά… 2 παιδιά έμειναν χωρίς ομάδα. Εξέφρασαν τα συναισθήματά και οι 2 και οι υπόλοιποι που έσπευσαν να τους εντάξουν στις ομάδες τους.

5.Παρουσιάστηκε ιστορία αποκλεισμού και οι ομάδες απάντησαν στα ερωτήματα.

6.Παρουσιάστηκαν εικόνες διαφορετικότητας και οι μαθητές κατέληξαν … “Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι”!

διαφορετικοτητα 2

«Ηλεκτρονικά παιχνίδια-φίλος ή εχθρός;» Ε΄

 

Στόχος της δράσης είναι οι μαθητές να προβληματιστούν σχετικά με τους κινδύνους από τη συχνή ενασχόληση με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια (μάθηση, διατροφή, ύπνος, συμπεριφορά, οικονομική συναλλαγή).

 

Βήματα:

 

1.Διαμορφώθηκε το συμβόλαιο της δράσης (κανόνες, ρόλοι) με ψηφοφορία (ανάταση χεριού).

  1. Οι μαθητές χωρίστηκαν σε 4 ομάδες και καθεμία επέλεξε το όνομά της.
  2. Μοιράστηκαν στις ομάδες 4 σενάρια τα οποία περιέγραφαν καταστάσεις που αντιμετωπίζουν παιδιά της ηλικίας τους.
  3. Μοιράστηκαν ρόλοι στα μέλη των ομάδων (από τα ίδια τα μέλη) και δόθηκαν οδηγίες. Οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να διαβάσουν και να απαντήσουν σε ερωτήσεις που άπτονταν των συναισθημάτων των ηρώων, των λαθών που έγιναν από τους ήρωες και τις οικογένειες, των συμβουλών που θα τους έδιναν οι ίδιοι οι μαθητές.
  4. Κάθε ομάδα ανακοίνωνε τις απαντήσεις της και γίνονταν συμπληρωματικά σχόλια από τις υπόλοιπες ομάδες.
  5. Η δράση ολοκληρώθηκε με τη δημιουργία συλλογικής καρτέλας, όπου ο κάθε συμμετέχων/-ουσα μπορούσε να γράψει ό,τι ήθελε σχετικά με τη δράση.

 

ηλεκτρονικα παιχνιδια 1

 

 

ηλεκτρονικα παιχνιδια

Κολλέγιο Αθηνών – Εξετάσεις και Υποτροφίες για την Α’ Γυμνασίου

Tο Κολλέγιο Αθηνών προσκαλεί μαθητές της 6ης Δημοτικού να συμμετάσχουν στις Εισαγωγικές Εξετάσεις για την α’ Γυμνασίου, που θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο, 6 Απριλίου 2024.

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο:

Κολλέγιο Αθηνών-Εισαγωγικές Εξετάσεις  A΄ Γυμνασίου

Xριστουγεννιάτικος ψηφιακός τοίχος

Αγαπητά μας παιδιά,

Ένας χριστουγεννιάτικος ψηφιακός τοίχος έχει φτιαχτεί για εσάς!

Σε αυτόν τον ψηφιακό τοίχο μπορείτε να «ανεβάσετε» μια ευχή για την νέα χρονιά ή μια χριστουγεννιάτικη ζωγραφιά!

Την ζωγραφιά μπορείτε να την σχεδιάσετε στο χαρτί και στην συνέχεια να την φωτογραφίσετε.

Στην συνέχεια, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να πατήσετε το κουμπάκι που βρίσκεται στο κάτω δεξί μέρος της οθόνης του ακόλουθου ψηφιακού τοίχου.

Μετάβαση στο padlet.com

Στην ανάρτηση, μπορείτε να πληκτρολογήσετε και την ευχή σας, αναφέροντας, αν θέλετε, το μικρό σας όνομα ή και το τμήμα σας.

Καλές γιορτές με ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ, ΧΑΡΑ!!!

Ανοικτή Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος _Παροχή τάμπλετ σε μαθητές – φοιτητές

Στο πλαίσιο υλοποίησης της πράξης  «Δίκτυο Κοινωνικής Προστασίας της Αθήνας – Open Social Net», η οποία συγχρηματοδοτείται από το  Ε.Π. «ΑΤΤΙΚΗ 2014-2020» και το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (κωδικός ΟΠΣ 5074888), η E.A.T.A. Α.Ε. καλεί οικογένειες με εξαρτώμενα τέκνα που διαβιούν στο Δήμο Αθηναίων, να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής στη δράση «Παροχή τάμπλετ σε μαθητές και φοιτητές που διαμένουν στο Δήμο Αθηναίων»

Οι αιτήσεις συμμετοχής στην πρόσκληση μπορούν να υποβάλλονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.athens.opensocialnet.gr έως την Παρασκευή 24/11/2023 και ώρα 17.00

Σε περίπτωση δυσκολίας καταχώρησης της αίτησης στο Πληροφοριακό Σύστημα, θα παρέχονται υπηρεσίες help desk, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες από 06/11/2023  μέχρι  24/11/2023 , μεταξύ 10:00 – 17:00.

Δείτε το πλήρες κείμενο της Πρόσκλησης

Αίτηση συμμετοχής

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να μπείτε εδώ : https://athens.opensocialnet.gr/event/%ce%b4%cf%81%ce%ac%cf%83%ce%b7-open-social-net_%cf%80%ce%b1%cf%81%ce%bf%cf%87%ce%ae-%cf%84%ce%ac%ce%bc%cf%80%ce%bb%ce%b5%cf%84-%cf%83%ce%b5-%ce%bc%ce%b1%ce%b8%ce%b7%cf%84%ce%ad%cf%82-%ce%ba/

Copyright © 88ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση