ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ ΣΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Μανούλες σας ευχόμαστε ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ με ένα λουλουδάκι καδράκι που φτιάξαμε μυστικά για σας πριν τις πασχαλινές διακοπές αλλά και με την κάρτα με τις ευχές μας.

20240416 111719 20240417 153910 20240513 125132 20240513 125138 20240513 125144 20240513 125154

Συνεχίζουμε το ταξίδι μας στην Άνοιξη με ποικίλες δραστηριότητες . Γράψαμε την λέξη στον πίνακα με πλαστελίνη σε φύλλα εργασίας μάθαμε ανοιξιάτικα τραγούδια και ασχοληθήκαμε ιδιαίτερα με την θεματική ενότητα “Η ΜΕΛΙΣΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΙ”. Διαβάσαμε σχετικό βιβλίο είδαμε βίντεο, μάθαμε το παραδοσιακό παιχνίδι “περνά – περνά η μέλισσα” φιλοτεχνίσαμε σχετικές χειροτεχνίες και είχαμε την ευκαιρία να ασχοληθούμε με μαθηματικά και γλωσσικά παιχνίδια για την μέλισσα και το μέλι.

20240515 085743 20240521 080808 20240521 080907 20240522 081203 20240522 081240 20240523 102927 20240527 092439 20240527 092800 20240527 092817

Υποδεχόμαστε το καλοκαίρι και προετοιμαζόμαστε για τις καλοκαιρινές μας διακοπές . Ακολουθούν ενδεικτικές φωτογραφίες  για τις δράσεις μας .

20240528 075213 20240528 084818 20240529 073118 20240529 073153 20240604 110214 20240605 102856 20240605 102902 20240606 085535 20240606 200928 20240606 201016 20240606 201021 20240606 201043 20240606 201052 20240606 201106 20240611 073959 20240611 074017 20240611 074034 20240611 074112 20240611 090822 20240612 103250 20240612 103305 20240614 083153 20240617 084408 20240617 084415

Οι εκπαιδευτικοί και τα παιδιά του 80 ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΊΟΥ ΑΘΗΝΩΝ

Σας εύχονται καλό καλοκαίρι !!!

20240606 201106

 

 

ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΆ ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΣΧΑΛΙΑ!!!!

Καλωσορίζουμε τον Απρίλιο μαθαίνοντας το τραγούδι του και προσεγγίζουμε την πρωταπριλιά με τη βοήθεια του μικρού ψευτάκου Πινόκιο. Διαβάσαμε την ιστορία του, βρήκαμε το αίνιγμα και ενθουσιαστήκαμε φτιάχνοντας τη δική μας Μαριονέτα.

1a 1

 

Στις 2 Απριλίου σειρά είχε η παγκόσμια μέρα Παιδικού Βιβλίου. Μαντέψαμε τα αινίγματα των παραμυθιών, φτιάξαμε ομαδικά αφίσα, αλλά και τους δικούς μας σελιδοδείκτες.

4 3 2

Σειρά είχαν διάφορες δράσεις όπως αφίσα, τραγούδι, ομαδικά παιχνίδια, βιβλίο, γλωσσικά και μαθηματικά παιχνίδια κ.α με αφορμή την πρώτη Πανελλήνια Ημέρα Φιλοζωίας.

6 7 8 9

Ακολούθησαν οι πεταλούδες και ο εντυπωσιακός κύκλος ζωής τους.

10 11 12 13 14

Μικροί ζωγράφοι δημιουργήσαμε με τέμπερες σε χαρτόκουτα λουλούδια και φιλοτεχνήσαμε τα χελιδόνια, τους ταχυδρόμους της Άνοιξης.

15 16 17 18 19 20

Με την κοινωνική λειτουργό της τάξης μας δημιουργήσαμε το φανάρι του θυμού.

24 23 22

《Η Νεράιδα των πρώτων βοηθειών》 ήρθε στην τάξη μας… Και τα παιδιά ενθουσιάστηκαν από το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα.

56 55 54 53 52 51 50

Φτάσαμε στην Πασχαλιάτικη ατμόσφαιρα με πολλή δημιουργικότητα, παιχνίδια, ιστορίες, βίντεο κ.α. Στο τέλος φιλοτεχνήσαμε τις τσάντες που θα πάρουμε μαζί τα καλλιτεχνήματά μας. Ακολουθούν ενδεικτικές φωτογραφίες.

25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 46 47 45 44 49 48

Οι εκπαιδευτικοί του 80ου Νηπιαγωγείου Αθηνών σας εύχονται καλό Πάσχα με υγεία και όμορφες στιγμές με τους αγαπημένους σας.

Υποδεχόμαστε τον Μάρτη στο σχολείο μας…

Ο ΦΛΕΒΑΡΗΣ ΚΙ ΑΝ ΦΛΕΒΙΣΕΙ…….

Διαβάσαμε και δραματοποιήσαμε το βιβλίο της Γιολάντας Τσορώνη Γεωργιάδη εκδ Σαββάλας:

《 Ένας πιγκουίνος όχι και τόσο τέλειος 》

αρχείο λήψης

Ενθουσιαστήκαμε όταν από τη 《μαγική τσάντα 》της κυρίας Λίλας βγήκαν 《οι φίλοι του Οδυσσέα 》που μαζί τους παίξαμε πλήθος μαθηματικά και γλωσσικά παιχνίδια.

αρχείο λήψης 7 αρχείο λήψης 6 αρχείο λήψης 5 αρχείο λήψης 4 αρχείο λήψης 3 αρχείο λήψης 2 αρχείο λήψης 1

Σειρά είχαν τα πινέλα οι τέμπερες και τα ρολά και ο Οδυσσέας είναι έτοιμος…

αρχείο λήψης 8 αρχείο λήψης 11 αρχείο λήψης 10 αρχείο λήψης 9

Ζωγραφίσαμε πιγκουίνους στο λευκό πίνακα και στο αίνιγμα και δημιουργήσαμε πιγκουίνους για το ταμπλό της τάξης μας.

αρχείο λήψης 12 αρχείο λήψης 13 αρχείο λήψης 18 αρχείο λήψης 17 αρχείο λήψης 16 αρχείο λήψης 15 αρχείο λήψης 14

Εγκύκλιος Εγγραφών μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2024-2025

Σχολική Μονάδα: 80ο Νηπιαγωγείο Αθηνών, Υγείας 11Α (εντός του 99ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών), περιοχή: Άγιος Παντελεήμονας Αχαρνών

 Περίοδος Εγγραφών: 1 έως 20 Μαρτίου

 Τηλέφωνο επικοινωνίας: 210. 8210958   mail επικοινωνίας: mail@80nip-athin.att.sch.gr

 Ώρες τηλεφωνικής επικοινωνίας για τις εγγραφές: Δευτέρα έως Παρασκευή 11.00 μ.μ. έως 12.00 μ.μ.

 Προϊσταμένη σχολικής μονάδας: ΕΥΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

Οδοί που υπάγονται στη σχολική μονάδα:

Αχαρνών:  91 – 109 μόνο

Αλκιβιάδου: 65 – 97 και 64 – 94

Μιχαήλ Βόδα: 67 – 103 και 76 – 114

Αλκαμένους: 57 – 97 και 62 – 100

Αριστομένους: 35 -71 και 26 – 70

Αδμήτου: 2 – 30 και μονοί αριθμοί μέχρι την πλατεία Αττικής

Λιοσίων:  108 – 128 μόνο

Πιπίνου: 85 – 119 μόνο

Υγείας: Όλοι οι αριθμοί μονοί και ζυγοί

Αγίου Παντελεήμονος:  Όλοι οι αριθμοί μονοί και ζυγοί

Λυσσάνδρου: Όλοι οι αριθμοί μονοί και ζυγοί

Αγορακρίτου: Όλοι οι αριθμοί μονοί και ζυγοί

Γοβίου: Όλοι οι αριθμοί μονοί και ζυγοί

Παρασίου:  Όλοι οι αριθμοί μονοί και ζυγοί

Κνίδου: Όλοι οι αριθμοί μονοί και ζυγοί

Κλαζομενών: Όλοι οι αριθμοί μονοί και ζυγοί

Σελεύκου: Όλοι οι αριθμοί μονοί και ζυγοί

Σεβαλιέ: Όλοι οι αριθμοί μονοί και ζυγοί

Κυζίκου: Όλοι οι αριθμοί μονοί και ζυγοί

Εϋνάρδου: Όλοι οι αριθμοί μονοί και ζυγοί

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ για την εγγραφή του νηπίουπρονηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

• Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία
«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των
κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας
Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

• Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του
Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

• Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας
συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου
μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του
άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):
α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το
Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο
των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο
Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι
συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να
υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο
που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίουπρονηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με
ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β)τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο
σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από
το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον
υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη
Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό
Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη
σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την
ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)) οι
γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής
Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική
μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου. Σε
αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :
α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για
το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του
Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα
εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου
6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής
του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με
ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)), οι
γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική
υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται
από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η
υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr).
Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας
«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο
Νηπιαγωγείο (παρ.7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)). Για τον σκοπό αυτό ο/η
Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη
Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά
που του/της προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές
ομάδες, όπως πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε
πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε
δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα
καταχώρισης αίτησης με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ. 7 του άρθρου 2 της
ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)).

ΚΑΛΟΣΟΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ 2024 ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ.

Ασχοληθήκαμε με τους αριθμούς της νέας χρονιάς με πολλούς τρόπους:

ομαδικά για να στολίσουμε την πόρτα της τάξης μας.

2024 3 1 2024 1 1 2024 3 2024 2 2024 1 2024 2 1

 

Χαρήκαμε πολύ φτιάχνοντας το καπέλο μας του 2024 και το 2023 που μας αποχαιρέτησε (ιδέες από το διαδίκτυο)

 

αρχείο λήψης 1 αρχείο λήψης 2 αρχείο λήψης 3 αρχείο λήψης 4 αρχείο λήψης 5 αρχείο λήψης 6 αρχείο λήψης 7 αρχείο λήψης 8

Φτιάξαμε με τους μαγνητικούς αριθμούς το 2024, το γράψαμε στον πίνακα και το σχηματίσαμε με πλαστελίνη.

 

 

αρχείο λήψης 9 αρχείο λήψης 10 αρχείο λήψης 11 αρχείο λήψης 12 αρχείο λήψης 13 αρχείο λήψης 14

 

Σειρά είχε η θεματική :Τα ρούχα του χειμώνα. Τα τραγουδήσαμε, τα ζωγραφίσαμε και παίξαμε μαθηματικά παιχνίδια και παιχνίδια γραμμάτων με καρτέλες.

Περιμένοντας τα Χριστούγεννα στο Νηπιαγωγείο μας

Σε κλίμα χαράς και προσμονής διαβάσαμε χριστουγεννιάτικες ιστορίες, ακούσαμε και μάθαμε τραγούδια χριστουγεννιάτικα, χορέψαμε, δραματοποιήσαμε και κάναμε πολλές χειροτεχνίες. Φτιάξαμε χριστουγεννιάτικα δεντράκια, αστεράκια, αγιοβασιλάκια, Ρούντολφ ελαφάκι, κάρτες στις οποίες γράψαμε ευχές για τους αγαπημένους μας.

1 1 2 1 3 1 4 1 5 1 6 1 7 1 8 1 9 1 10 1 11 1 12 1 13 1 14 1 15 1

Πινέλα, κούτες και ζυμαρικά μεταμορφώθηκαν από παιδικά χεράκια στα “γούρια μας για το 2024”.

16 1 17 1 18 1

Σειρά είχαν τα ημερολόγιά μας, όπως και οι σακούλες που φιλοτέχνησαν τα παιδιά για τις όμορφες κατασκευές μας.

19 1 20 1 21 1 22 1 23 1

Παίξαμε και πολλά παιχνίδια, όπως memory στην ώρα των Αγγλικών.

25 1 26 1

Αλλά και πολλά άλλα Χριστουγεννιάτικα παιχνίδια όπως “Απλώνω τις κάλτσες του Αη Βασίλη”, “Στολίζω το δεντράκι” (μαθηματικό παιχνίδι), “Βοηθάω τον Άγιο Βασίλη να βρει τις μπότες του”(παιχνίδι γραμμάτων).

27 1 28 1 29 1 30 1 31 1 32 1 33 1 34 1 35 1

Και οι τσάντες μας είναι έτοιμες γεμάτες χειροτεχνίες και τα γλυκά κεράσματα που μας πρόσφεραν οι δασκάλες μας με αγάπη.

36 1 37 1 38 1

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΑΣΚΑΛΕΣ ΤΟΥ 8Οου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ.

Αποχαιρετούμε τον Νοέμβριο

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα των Δικαιωμάτων του παιδιού στις 20 Νοεμβρίου, επεξεργαστήκαμε σχετικό τραγούδι και φιλοτεχνήσαμε ομαδικά την αφίσα μας “ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ “.

1 2 3 4

Ασχοληθήκαμε με τη θεματική ενότητα Ελιά-Λάδι, επεξεργαστήκαμε σχετικό εποπτικό υλικό.

5

Φιλοτεχνήσαμε ατομικά και ομαδικά την Ελιά.

 

6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

Σχηματίσαμε με πλαστελίνη και μαρκαδόρους το Ε της Ελιάς.

17 18 19 20 21 22 23 24 25

Φτιάξαμε το δικό μας αγγείο για λάδι με αφορμή το αρχαίο αγγείο από το μουσείο που είδαμε.

26 27 28 29 30 31 32 33

Ζωγραφίσαμε και δραματοποιήσαμε τη διαμάχη της Αθηνάς και του Ποσειδώνα.

34 35 36

Σε συνέχεια της θεματικής ενότητας “Οικογένεια “, φιλοτεχνήσαμε το σπίτι μας.
37 38
Ακολουθεί η αυθόρμητη ιδέα των παιδιών “Μια βροχερή μέρα”.
39 40 41
Παιδικά χεράκια στολίζουν το χριστουγεννιάτικο δέντρο μας.
42 43 44 45
Φτιάξαμε ημερολόγια αντίστροφης μέτρησης για να μάθουμε πόσες μέρες έχουμε μέχρι να έρθουν τα Χριστούγεννα.
46 47 48 50
Παρακολουθήσαμε την παράσταση “Ο κύριος Ήχος και η κυρία Σιωπή” από τη θεατρική ομάδα Τικ τακ Ντο.
51 52 53 54 55 56

Καλωσορίζοντας τον Νοέμβριο

Στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ, φιλοτεχνήσαμε ομαδικά με τέμπερες και πινέλα το δέντρο του Φθινοπώρου, όπως και ατομικά με κολάζ με χαρτάκια τα παλαμοδεντράκια μας.

1 2 3 4 5 6 7

Συνεχίσαμε τις φθινοπωρινές μας δράσεις με γλωσσικές και μαθηματικές δραστηριότητες.

8 9 10 11 12 13

Ασχοληθήκαμε επίσης με τη βροχή φτιάχνοντας καδράκια.

14 15 16 17

Επεξεργαστήκαμε βίντεο και παραμύθι του ΚΠΕ Καλαμάτας “Ο μπαμπακένιος, το φαντασμένο σύννεφο”.

Ακολουθούν ενδεικτικές δραστηριότητες (ζωγραφική, κολάζ, δραματοποίηση, φύλλα εργασίας)

18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

Ο Μπαμπακένιος μας έστειλε τους φίλους του τα αριθμοσυννεφάκια .Ευκαιρία για πολλά μαθηματικά παιχνίδια.

46 45 44

43 42 41

Επεξεργαστήκαμε την ιστορία “Τομ το σαλιγκάρι” και φιλοτεχνήσαμε δικά μας σαλιγκάρια.

51 52 53

Στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας [Δημοκρατία-Δικτατορία] επεξεργαστήκαμε το παραμύθι “Η κυρά Δημοκρατία”.

Προβληματιστήκαμε, συζητήσαμε, παίξαμε με κάρτες τι ταιριάζει και τι όχι στην καθεμία.

61 62 63 64 65

Δουλέψαμε το γράμμα Δ ,που έγινε σκεπή στο σπιτάκι των ηρωίδων του παραμυθιού.

66 67 69 70 71 72

Φιλοτεχνήσαμε ατομικά και ομαδικά την κυρά Δημοκρατία και την κύρια Δικτατορία. Επίσης έγινε διδακτική αξιοποίηση της Ντενεκεδούπολης. Ζωγραφική, φύλλα εργασίας, τραγούδια, κουκλοθέατρο.

81 82 83 84 85 86 87 88

Στο πλαίσιο του πρώτου θεματικού κύκλου των εργαστηρίων δεξιοτήτων “Ζω καλύτερα, Ευ ζην”, τίτλος σχεδίου δράσης “Ρούλης ο Τροφούλης” δημιουργήθηκαν οι κανόνες της ομάδας μας ως προς την διεκπεραίωση του εργαστηρίου και οι τροφές που δεν είναι καλό να καταναλώνουμε, καθώς είναι βλαβερές για την υγεία μας.

91 92

Τέλος ακολουθούν από την ενότητα Πολυτεχνείο, ενδεικτικές φωτογραφίες.

31 32 33 34 35 36 37 38

 

Δραστηριότητες Οκτωβρίου

Με την έναρξη σχεδόν του Οκτώβρη ασχοληθήκαμε με την Παγκόσμια Ημέρα Ζώων (4 Οκτωβρίου) και φτιάξαμε γατούλες με αφορμή την επεξεργασία του παραμυθιού “Οι μουσικοί της Βρέμης”. 

ι κ λ

Με αφορμή το βιβλίο “Οι μεγάλοι παίζουν τον πόλεμο. Γιατί;” επεξεργαστήκαμε

το θέμα “Πόλεμος & Ειρήνη” με κατασκευές (ατομικές και ομαδικές), ζωγραφική και τραγούδια. 

ια ιβ ιγ ιε ιζ

Παρακολουθήσαμε την παράσταση “Μύθοι του Αισώπου ” από το θέατρο μαριονέτας Γκότση:

αα αβ αγ αδ

Τέλος, ακολουθούν ενδεικτικές φωτογραφίες από την ενασχόλησή μας με την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου.

ιη ιθ ικ ιλ ιμ