ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ !!!

images

Καλοκαιρινό Διήμερο Εκδηλώσεων

Όπως κάθε χρόνο , έτσι και φέτος , το Νηπιαγωγείο μας έκλεισε την ετήσια δράση του με την διοργάνωση

Καλοκαιρινό Διήμερου Εκδηλώσεων από τα τμήματα , με την παρουσίαση από τα παιδιά μας την παράσταση :

» Ο Μικρός Πρίγκιπας » καθώς και την παρουσίαση και ολοκλήρωση των προγραμμάτων

Σχολικών Δραστηριοτήτων : » Είμαι παιδί … μα έχω και Δικαιώματα » και

» Μια βαλίτσα υλικά και φαντασία στο νηπιαγωγείο » etwinning

IMG_4236

IMG_4238

Γονείς , εκπαιδευτικοί και παιδιά είχαν την ευκαιρία να διασκεδάσουν και να πάρουν μια μικρή «γεύση» από τις δραστηριότητες που καθημερινά λάμβαναν χώρα στις τάξεις μας !

Σας ευχαριστούμε για την ανταπόκριση και την αμέριστη συνεργασία σας !

Ένα μεγάλο Μπράβο σε όλα τα παιδιά , και Καλή Πρόοδο σε όσα μας φεύγουν !

Ανακοίνωση για τα προνήπια

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 

Την Πέμπτη 1 Ιουνίου 2017 και ώρα 13.15 μ.μ.

σύμφωνα με την εγκύκλιο ΥΠΠΕΘ  Φ.6/ΦΜ/67172/Δ1 ,25-4-2017,και ΠΔ200/98,

θα πραγματοποιηθεί  κλήρωση

για την  εισαγωγή προνηπίων

στα 7ο  και  8ο  Νηπιαγωγεία Μεταμόρφωσης.

Η κλήρωση θα γίνει στον χώρο του

7ου Νηπιαγωγείου Μεταμόρφωσης.

 

πρόγραμμα etwinning – τμήμα 1

 

 

Τίτλος προγράμματος : «Μια βαλίτσα υλικά και φαντασία στο Νηπιαγωγείο»

Χωρίς τίτλοΣχετικά με το έργο

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αφορά ένα εικαστικό εργαστήρι, μέσα από το οποίο οι μαθητές του νηπιαγωγείου θα έρθουν σε επαφή με διάφορα υλικά και τεχνικές εικαστικών, ενώ παράλληλα θα υπάρχει επικοινωνία, συνεργασία και αλληλεπίδραση με άλλα σχολεία της Ελλάδας και ενδεχομένως και του εξωτερικού, τα οποία θα διαπραγματεύονται την ίδια θεματική. Το πρόγραμμα επικεντρώνεται στην ενεργοποίηση των φυσικών ικανοτήτων των παιδιών, στην αφύπνιση της περιέργειάς τους, στην κινητοποίηση της φαντασίας τους, στην ενθάρρυνση της έκφρασης, στην καλλιέργεια της δημιουργικότητάς τους και στον πειραματισμό με υλικά και τεχνικές. Παράλληλα, επιδιώκεται τα παιδιά να εκφράζονται, να αλληλεπιδρούν, να επικοινωνούν, να μαθαίνουν και να συνεργάζονται χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στο πλαίσιο των καθημερινών τους δραστηριοτήτων, εντός και εκτός τάξης.

ΣΤΌΧΟΙ

Μέσα από το συγκεκριμένο πρόγραμμα επιδιώκεται οι μαθητές του νηπιαγωγείου
-να πειραματίζονται με διάφορα υλικά και χρώματα, να μαθαίνουν ή να επινοούν διάφορες τεχνικές και να τις εφαρμόζουν για τη δημιουργία πρωτότυπων έργων
-να εκφράζουν τα συναισθήματά τους μέσα από την Τέχνη
– να καλλιεργήσουν τη δημιουργικότητα και να κινητοποιήσουν τη φαντασία τους
-να αναπτύξουν κοινωνικές, επικοινωνιακές και συνεργατικές ικανότητες μέσα από την αξιοποίηση των ΤΠΕ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΊΑΣ

Eμπλοκή των παιδιών σε τρεις διαδικασίες: δημιουργία, παρουσίαση, ανταπόκριση. Δημιουργία: τα παιδιά έρχονται σε επαφή με ένα υλικό εικαστικής έκφρασης, ενθαρρύνονται να εκφραστούν και να δημιουργήσουν πρωτότυπα έργα. Μαθαίνουν διάφορες τεχνικές που σχετίζονται με το συγκεκριμένο υλικό. Παρουσίαση: Παρουσιάζουν τις δημιουργίες τους στους μαθητές των σχολείων εταίρων και λειτουργούν ως θεατές των έργων των άλλων παιδιών. Ανταλλαγή απόψεων, ιδεών, εμπειριών. Ανταπόκριση: Αφορά το πως τα παιδιά αντιλαμβάνονται και ερμηνεύουν την όλη διαδικασία και αυτό που βλέπουν στη δουλειά των άλλων. Στην αρχή κάθε εβδομάδας «η βαλίτσα της φαντασίας» θα ανοίγει στα νηπιαγωγεία των σχολείων εταίρων και θα αποκαλύπτει ένα καινούριο υλικό-ερέθισμα. Ενδεικτικά υλικά: μαρκαδόροι, ξυλομπογιές, λαδοπαστέλ, κηρομπογιές, νερομπογιές, τέμπερες, κάρβουνο…καθώς και άλλα που θα προκύψουν. Ο χρόνος ενασχόλησης με το κάθε υλικό ορίζεται σε 1-2 εβδομάδες και η επικοινωνία των σχολείων θα γίνεται 1 φορά την εβδομάδα.

ΑΝΑΜΕΝΌΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΈΣΜΑΤΑ

Δημιουργία portfolio με τεχνικές εικαστικής έκφρασης
Ψηφιακή Έκθεση Εικαστικών Έργων

ΣΤΑΔΙΑ  ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ 

Το πρόγραμμα διήρκεσε  6 μήνες , και ήταν σε συνεργασία με 13 Νηπιαγωγεία , 16 εκπαιδευτικούς και συμμετείχαν περίπου 250 μαθητές .

 

Στην αρχή γνωριστήκαμε όλοι μαζί με ηλεκτρονικά μηνύματα , φωτογραφίες των σχολείων μας και  ανάρτηση των μικρών μας ονομάτων . Μετά  την γνωριμία μας , ξεκίνησε η διαδικασία που ήταν και η ουσία του προγράμματος.

Κάθε δύο εβδομάδες περίπου,  τα σχολεία , ο καθένας από τον δικό του υπολογιστή,συνδέονταν στο etwinning , και παρακολουθούσαν σε βίντεο μια βαλίτσα που άνοιγε… και μια κούκλα τους παρουσίαζε κάποια υλικά , τα οποία ήταν ελεύθεροι να τα επεξεργαστούν όπως επιθυμούσαν !

Ακολουθούσε ο καταιγισμός ιδεών , το ένα σχολειό με το άλλο αλληλεπιδρούσε , χωρίζονταν σε ομάδες εργασίας ,  ή δούλευαν ατομικά , σε σχέση με την θεματική ενότητα που ήταν στο κέντρο ενδιαφέροντος  ή σε σχέση με καινοτόμα προγράμματα που εκπονούσαμε ή ακόμη και ελεύθερα !

Δημιουργήσαμε… φωτογραφίσαμε…. επεξεργαστήκαμε ….. αναρτήσαμε….. και γενικότερα μάθαμε να χρησιμοποιούμε τις ΤΠΕ όσο πιο πολύ μπορούσαμε !

Όλες οι δραστηριότητες υλοποιήθηκαν  μέσα στη σχολική τάξη, στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος του νηπιαγωγείου.

Παράλληλα, οι εκπαιδευτικοί διεύρυναν τις παιδαγωγικές τους μεθόδους, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στην επαγγελματική και παιδαγωγική τους εξέλιξη.

Ο σχεδιασμός των δραστηριοτήτων ήταν τέτοιος που απαιτούσε την επικοινωνία των σχολείων εταίρων. Συγκεκριμένα:

– μετά την αποκάλυψη των υλικών, τα παιδιά από τα διάφορα σχολεία παρουσίαζαν τις ιδέες τους για την αξιοποίησή τους στο ημερολόγιο δραστηριοτήτων του έργου

– αυτό αποτελούσε πηγή έμπνευσης για τους υπόλοιπους καθώς έτσι το ένα σχολείο αλληλεπιδρούσε με το άλλο (π.χ η δημιουργία των παιχνιδιών , ζωγραφική με συστάδα μαρκαδόρων )

Η επικοινωνία ενισχύθηκε με κοινές δραστηριότητες, όπως:

  • Ανταλλαγή μηνυμάτων/ επιστολών/ παιχνιδιών μέσω ηλεκτρονικού και συμβατικού ταχυδρομείου
  • Συνεργατική ζωγραφική, ψηφιακή και συμβατική, με συμμετοχή πολλών σχολείων
  • Διοργάνωση συνομιλιών μέσω του chat/twinspace και του ημερολογίου δραστηριοτήτων
  • Δημιουργία συνεργατικών padlet-linoit  με κοινή θεματολογία
  • Ανταλλαγή απόψεων εκπαιδευτικών μέσω του forum, του ημερολογίου δραστηριοτήτων και του πίνακα ανακοινώσεων του twinspace
  • Ψηφοφορίες για αξιολόγηση του προγράμματος από τους συμμετέχοντες
  • να ψηφίσουμε τι μας άρεσε περισσότερο

Ο τρόπος που κάθε φορά αποκαλύπτονταν τα υλικά ήταν τέτοιος που κινητοποιούσε το ενδιαφέρον και την περιέργεια των παιδιών, προκειμένου να γνωρίσουν και να αξιοποιήσουν τα νέα υλικά ή να ανακαλύψουν νέους τρόπους χρησιμοποίησης υλικών που βρίσκονταν στην βαλίτσα και τα γνώριζαν.

Μέσα από το  πρόγραμμα δόθηκε η δυνατότητα να διερευνηθούν οι ορίζοντες συνεργασίας, τόσο των παιδιών όσο και των εκπαιδευτικών, καθώς αυτό υλοποιούνταν τόσο εντός σχολικής τάξης όσο και πέρα από τα όρια του σχολείου και της τοπικής κοινότητας.

Καθώς η χρήση των ΤΠΕ ήταν σε καθημερινή βάση ,τα παιδιά εξοικειώθηκαν με αυτά και τα αξιοποίησαν ως μέσο επικοινωνίας, συνεργασίας και αναζήτησης πληροφοριών. Ιδιαίτερα εξοικειώθηκαν με τα πεδία του twinspace (chat, ημερολόγιο δραστηριοτήτων, ανέβασμα φωτογραφιών) και με τα τα web 2 εργαλεία (δημιουργία padlet, ψηφιακών κολλάζ, video, youtube, παρουσιάσεων power point, ηχογραφήσεων, δημιουργία e book).

Επίσης, αναπτύχθηκε   η ευαισθητοποίηση τους στο ζήτημα της ασφάλειας στο διαδίκτυο (ανάρτηση μόνο έργων παιδιών ή φωτογραφιών με συναίνεση γονέων)

Αποτελέσματα

  • Οι εικαστικές δημιουργίες ήταν άριστης ποιότητας, αν κρίνουμε ότι πρόκειται για αυθεντικά έργα παιδιών τα οποία είναι αναρτημένα στο Twinspace
  • Επίσης, στο Twinspace είναι αναρτημένες οι συνομιλίες των μαθητών και οι συνεργατικές δράσεις με τα άλλα σχολεία.
  • Τελική αξιολόγηση προγράμματος από εκπαιδευτικούς και μαθητές, είναι επίσης αναρτημένη
  • Οι στόχοι επιτεύχθηκαν, τα παιδιά ενθουσιάστηκαν, εξέφρασαν τη λύπη τους για το τέλος του προγράμματος, μιλούσαν στους γονείς του για αυτό και εξέφρασαν την επιθυμία ότι θα ήθελαν να συμμετέχουν ξανά σε κάτι ανάλογο
  • Έγινε διάχυση με διάφορους τρόπους (π.χ. Blog σχολείου, blog εκπαιδευτικών , κοινωνικά δίκτυα , εκπαιδευτικά sites)
  • Το έργο , το τελικό προϊόν και τα αποτελέσματα του παρουσιάστηκαν από τα παιδιά στους γονείς και το σύνολο των μαθητών του νηπιαγωγείου σε ειδική γιορτή που ήταν μέρος της .

 

Συνάντηση γονέων και εκπαιδευτικών

Σας ενημερώνουμε ότι την Παρασκευή  , στις 5.00 μ.μ. , θα πραγματοποιηθεί συνάντηση γονέων με θέμα συζήτησης  » Ομαλή μετάβαση στο Δημοτικό Σχολείο ¨

Στην συζήτηση θα συμμετέχει η ψυχολόγος κ. Γεωργία Λέου .

Σας περιμένουμε !

SAM_1236

Εγγραφές νηπίων σχ. έτους 2017-2018

7ο  Νηπιαγωγείο  Μεταμόρφωσης

 

Εγγραφές μαθητών στο Νηπιαγωγείο

για το σχολικό έτος  2017 – 2018

 

Οι εγγραφές θα πραγματοποιηθούν από    2 έως  19  Μαΐου 2017

Για το σχ. έτος 2017-18 , εγγράφονται μαθητές γεννημένοι

 το 2012 και το 2013

Ώρα υποβολής αιτήσεων : Καθημερινά 12.30 -13.30

 

Δικαιολογητικά εγγραφών

 

α)  Αίτηση εγγραφής – Υπεύθυνη Δήλωση

( Συμπληρώνεται στο Νηπιαγωγείο )

β) Πιστοποιητικό Γέννησης ( Αναζητείται από το Νηπιαγωγείο)

γ) Αποδεικτικό διεύθυνσης κατοικίας του μαθητή

απόδειξη     Δ.Ε.Η. στο όνομα του ενός γονέα ή

αντίγραφο  φορολογικής δήλωσης  ή

αντίγραφο   μισθωτηρίου επικυρωμένο από την εφορία ,

στο όνομα του γονέα

δ) Υπεύθυνη δήλωση του γονέα/ κηδεμόνα ότι αναλαμβάνει την

ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και την αποχώρηση του νηπίου

(Συμπεριλαμβάνεται στο έντυπο της αίτησης /υπεύθυνης δήλωσης)

ε) Επίδειξη του βιβλιαρίου Υγείας του μαθητή ή προσκόμιση άλλου

στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν  τα προβλεπόμενα εμβόλια

στ) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή    (ΑΔΥΜ)

(Παραλαμβάνεται από το σχολείο)

 

  • 4 φωτογραφίες μικρές

 

Στην περίπτωση των μαθητών/ μαθητριών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες οι γονείς / κηδεμόνες συνυποβάλλουν γνωμάτευση από Κ.Ε.Δ.Δ.Υ. ή Κρατικό Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο

ή άλλη Κρατική αρμόδια Υπηρεσία.

 

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως θα ήταν χαρά μας να έρθετε μαζί με τα νήπια , προκειμένου να υπάρχει μια πρώτη επαφή και γνωριμία  !

 

 

Η  Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ

 

Για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα  (13.00-16.00):

  • εγγράφονται μαθητές των οποίων εργάζονται και οι δύο γονείς προσκομίζοντας :

σχετική βεβαίωση του φορέα εργασίας τους  ή

κάρτα ανεργίας στην περίπτωση που είναι άνεργοι

Για τους αυτοαπασχολούμενους , ελεύθερους επαγγελματίες , αγρότες κτλ. πρόσφατη βεβαίωση ασφαλιστικού φορέα ή το πιο πρόσφατο ειδοποιητήριο πληρωμής του τρέχοντος έτους.

  • εγγράφονται μαθητές των οποίων οι γονείς / κηδεμόνες ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες όπως :

πολύτεκνοι / τρίτεκνοι /μονογονεικές οικογένειες /γονείς με χρόνιες παθήσεις /ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης/ φυλακισμένοι/

πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας

  • στο τμήμα πρόωρης υποδοχής ( 7.45 – 8.30) δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο ολοήμερο πρόγραμμα

Εφόσον επιλεγεί από τους γονείς/ κηδεμόνες το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα, το ωράριο λειτουργίας τηρείται καθ΄όλο το χρονικό διάστημα της συμμετοχής σε αυτό και δεν επιτρέπεται πρόωρη αποχώρηση

 νηπίων /προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα.

ΑΤΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΥΓΕΙΑΣ ΜΑΘΗΤΗ
ΑΙΤΗΣΗ -ΔΗΛΩΣΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΊΟ

 

 

 

 

 

 

Πάσχα 2017 – Κατασκευές …Δραστηριότητες !

Και φέτος τα νήπια και οι δασκάλες τους δημιούργησαν αριστουργήματα !!! Και του χρόνου ! ΑπολαύστεDSC09307 DSC09319 DSC09320 DSC09338 DSC09340 DSC09342 DSC09343 DSC09344 DSC09345 DSC09346 DSC09347 DSC09348 DSC09349 DSC09350 DSC09351 SAM_1144 SAM_1157 SAM_1163 SAM_1165 SAM_1167 SAM_1168 SAM_1176 SAM_1183 SAM_1184 SAM_1185 SAM_1187 SAM_1192 τα !

Σας ευχόμαστε Χρόνια Πολλά !

 

25η Μαρτίου 1821

Με αφορμή την εορτή της 25ης Μαρτίου …

ατομικές και ομαδικές κατασκευές και ζωγραφιές  !

DSC09027 DSC09026 DSC09025 DSC09024 DSC09022 DSC09020 DSC09019 DSC09018 DSC09017 DSC09016 DSC09015 DSC09014 DSC09012 DSC08996

21 Μαρτίου : Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ρατσισμού

photovisi-download (1)

6 Μαρτίου «Παγκόσμια Ημέρα κατά της Σχολικού Εκφοβισμού»

pixiz-06-03-2017-19-08-27


Top
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων