Στις 31/1/18 το σχολείο μας πραγματοποίησε μια διαφορετικού είδους και περιεχομένου, εκπαιδευτική επίσκεψη. Στο πλαίσιό της 17 μαθήτριες και 3 μαθητές και των τριών τάξεων, συνοδευόμενοι από τον διευθυντή του 7ου ΓΕΛ Καλλιθέας, επισκέφθηκαν το Πρότυπο Νηπιοτροφείο Καλλιθέας, προκειμένου: (i) να δουν εκ των ένδον το έργο που προσφέρει το πρότυπο αυτό Νηπιοτροφείο σε όσα νήπια (2 -5 ετών περίπου) χρειάζονται τις υπηρεσίες του, (ii) να παίξουν με τα περισσότερα από τα νήπια που ζουν εκεί και να δώσουν και να πάρουν χαρά και λεπτά ανθρώπινα συναισθήματα μέσω αυτής της εξαιρετικά ανθρώπινης επαφής μαζί τους και (iii) να προσφέρουν στα παιδάκια γλυκά και δώρα-παιχνίδια που συγκέντρωσαν ή αγόρασαν ειδικά για να τους προσφέρουν, όπως επίσης και νωπά και τυποποιημένα τρόφιμα στα μαγειρείο του Νηπιοτροφείο, για να διατεθούν επίσης στα γεύματα των νηπίων. Σημειωτέον, ότι ο διευθυντής κατέθεσε στο λογιστήριο του Νηπιοτροφείου και 50 ευρώ χορηγία που του έδωσε για τον σκοπό αυτό το 15μελές Μαθητικό Συμβούλιο του σχολείου μας.
Η επίσκεψη αυτή παρά το ότι διήρκεσε μόνο 60 λεπτά περίπου, προσέφερε όχι μόνο καρπούς πληροφόρησης (i) για τον τρόπο λειτουργίας ενός θεσμού που λειτουργεί εδώ και πάρα πολλά χρόνια στην πόλη μας και είναι ο μόνος στο είδος του σε όλη τη χώρα και (ii) για την προέλευση των νηπίων που ζουν εκεί, αλλά προσέφερε και βιωματικές εμπειρίες επαφής, ευαισθησίας, ανθρωπιάς και (σε μεγάλο βαθμό, βαθιά συγκινητικού) στοχασμού, αναφορικά με τα προβλήματα και τις ανάγκες πολλών παιδιών και οικογενειών, στα χρόνια μας που είναι χρόνια της οικονομικής κρίσης.
Ο διευθυντής του σχολείου ευχαριστεί τους γονείς των μαθητών μας και τους καθηγητές μας που προσέφεραν είδη και χρήματα μέσω των οποίων αγόρασαν μόνα τους τα παιδιά μας δωράκια ή τρόφιμα για τα νήπια.
Τέλος, και λόγω του πολύ μεγάλου αριθμού των παιδιών που ήθελαν να μετάσχουν σε αυτή την επίσκεψη, αλλά και λόγω του πλούτου της σε εμπειρίες ζωής, προσφοράς και ανθρώπινης επαφής, δεσμεύεται να θεσμοθετήσει αυτή την ιδιαίτερη διδακτική επίσκεψη του σχολείου μας, ώστε να γίνεται, σταθερά, τουλάχιστον μία φορά κάθε διδακτικό έτος.