ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ

0

Συγγραφέας: 7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 11-12-2017

Σας γνωρίζουμε ότι σήμερα 05/12/2016, ώρα 12.00 μ, συνεδρίασε η αρμόδια επιτροπή του σχολείου μας με θέμα: άνοιγμα προσφορών για τη μετακίνηση μαθητών στη Βουλή των Ελλήνων.

Η επιτροπή παρέλαβε τέσσερις προσφορές των κάτωθι τουριστικών γραφείων με τις εξής τιμές:

Η επιτροπή παρέλαβε τέσσερις προσφορές των κάτωθι τουριστικών γραφείων με τις εξής τιμές:

1. Anthea Tours: 105 ευρώ ανά μαθητή σε ξενοδοχείο 4*(Astor)
101 ευρώ ανά μαθητή σε ξενοδοχείο 4*(Τιτάνια)
95 ευρώ ανά μαθητή σε ξενοδοχείο 4*(Αρίων)
2. Κότσης Travel:105 ευρώ ανά μαθητή σε ξενοδοχείο 4* (Athenian)
101 ευρώ ανά μαθητή σε ξενοδοχείο 4*(President)
3. Lord Travel : 110 ευρώ ανά μαθητή σε ξενοδοχείο 4*(Astor)
Το ταξιδιωτικό γραφείο Travelco κατέθεσε την προσφορά του εκπρόθεσμα.
Η επιτροπή, αφού εξέτασε την πληρότητα και νομιμότητα των παραστατικών αποφάσισε με την πράξη 229/6-12-2017:
Να επιλέξει την προσφορά του τουριστικού γραφείου Anthea Tours, 101 ευρώ ανά άτομο (Ξενοδοχείο Τιτάνια) για τους εξής λόγους:

Α. Η τιμή που προσφέρει είναι κατάλληλη, αφού είναι στις δύο φθηνότερες μεταξύ των προσφορών.

Β. Κεντρικό ξενοδοχείο.

Γ. Η συνεργασία του σχολείου στο παρελθόν ήταν εξαιρετική με το γραφείο Anthea Tours.

Ο Διευθυντής
Αλαμάνος Χαρίλαος

ΕΝΤΥΠΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ-ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

0

Συγγραφέας: 7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ | Κατηγορία Γ΄ Γυμνασίου, Τεχνολογία | , στις 11-10-2017

Το έντυπο αυτό περιέχει όλα τα απαραίτητα βήματα μιας ολοκληρωμένης πειραματικής έρευνας. είναι κενό προς συμπλήρωση από τον κάθε μαθητή.

08_oloklir_ereuna_me_peiramatiki_diataksi

Διδακτική ενότητα: ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΕΡΕΥΝΑ ΣΧΕΣΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΔΥΝΑΜΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗΣ ΕΛΑΤΗΡΙΟΥ

0

Συγγραφέας: 7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ | Κατηγορία Γ΄ Γυμνασίου, Τεχνολογία | , στις 11-10-2017

Στο έντυπο αυτό παρουσιάζεται μια ολοκληρωμένη πειραματική έρευνα  βασισμένη στο Νόμο του Hook

ΕΡΕΥΝΑ ΣΧΕΣΗΣ ΜΕΤΑΞΥ ΔΥΝΑΜΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗΣ ΕΛΑΤΗΡΙΟΥ

CorfuPedia -Ένα project της Γ’ Γυμνασίου

0

Συγγραφέας: 7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 28-04-2017

CorfuPedia

Σχολικό έτος 2016-2017

Βρισκόμαστε σε μια χώρα με πλούσια ιστορία και «συμπυκνωμένο» ιστορικό χρονικό timeline. Οι καθημερινές μας μετακινήσεις θα μπορούσαν να είναι μια fast forward ανασκόπηση ιστορικών γεγονότων και μνημείων που παρελαύνουν μπροστά μας. Πόσο ωραίο θα ήταν αυτά να συνδυαστούν και να παντρευτούν με τη σύγχρονη τεχνολογία και τις διαδικτυακές υπηρεσίες και να δημιουργηθεί ένα χρηστικό ψηφιακό εργαλείο που εκτός από τις πολύτιμες πληροφορίες να προωθεί και την εκπαιδευτική καινοτομία και να εμπλουτίζει τη μαθησιακή εμπειρία στο ελληνικό σχολείο; Και επειδή η Κέρκυρα διαθέτει αστείρευτο ιστορικό πλούτο και ταυτόχρονα όρεξη και μεράκι από πολλούς εκπαιδευτικούς, οδηγηθήκαμε στο φετινό μας project, την CorfuPedia!

Στην CorfuPedia συμμετέχουν περισσότερα από 9 σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κέρκυρας και συγκεκριμένα 4 γυμνάσια, 1 λύκειο, 2 Γυμνάσια με Λυκειακές Τάξεις, 1 Εσπερινό Λύκειο και 1 Εσπερινό ΕΠΑΛ! Επίσης, συμμετέχουν 3 υποψήφιοι διδάκτορες Ιστορίας καθώς επίσης και 2 ερευνητές της ιστορίας του νησιού μας. Στόχος του project της CorfuPedia είναι να εκπαιδεύσει-πληροφορήσει τους μαθητές μας για τα ιστορικά μνημεία αυτά με έναν τρόπο που να κεντρίζει το ενδιαφέρον των μαθητών, να εμπλέξει τις σύγχρονες ψηφιακές επικοινωνίες και να προάγει τη συνεργασία, την επικοινωνία και τη δημιουργικότητα. Η διδασκαλία ενός μαθήματος και ο τρόπος μετάδοσης της γνώσης αποτελεί ένα ουσιώδη παράγοντα στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η οργάνωση, η συμμετοχή πολλών φορέων εκπαίδευσης, πολλών ειδικοτήτων εκπαιδευτικών αλλά και η ποικιλία στα εκπαιδευτικά εργαλεία, κάνει το project της CorfuPedia να αποτελεί μια καινοτόμα ιδέα όσον αφορά τη μαθησιακή εμπειρία στο σχολείο αλλά και μοναδική σε μέγεθος παγκόσμια (σύμφωνα με το Wikipedia Education Program του Wikimedia Foundation!) .

Η οργάνωση του έργου

Αρχικά οι μαθητές, αφού διαπίστωσαν ότι η Wikipedia δεν διαθέτει αρκετά λήμματα για την ιστορία του νησιού της Κέρκυρας, αποφάσισαν να λάβουν δράση και πρότειναν να γίνει μια σωστή και πλούσια τεκμηρίωση για την περίοδο της Βρετανικής Διοίκησης και συγκεκριμένα για τα έτη πριν από την ένωση των Ιονίων Νήσων με την Ελλάδα (1815-1864). Η περίοδος της Βρετανικής Διοίκησης αποτελεί σημαντική χρονική περίοδο για τα Ιόνια Νησιά ενώ το γεγονός ότι έχουν παρέλθει περισσότερα από 150 χρόνια αποτελεί ουσιώδες στοιχείο μιας και αποδεσμεύει οποιαδήποτε πνευματικά δικαιώματα που μπορεί να υπήρχαν.

Ζητήθηκε η βοήθεια από σπουδαστές και Υπ. διδάκτορες Ιστορίας αλλά και από 2 ανεξάρτητους ερευνητές της ιστορίας του νησιού μας, ώστε η επιστημονική εγκυρότητα των λημμάτων να είναι αδιαμφισβήτητη. Σε ξεχωριστές συναντήσεις των εμπλεκομένων καθηγητών, των φοιτητών, των υποψηφίων Διδακτόρων και των ερευνητών, καθορίστηκε ο αριθμός και το είδος των λημμάτων που θα έπρεπε να δημιουργηθούν και ανέλαβαν να δημιουργήσουν και να τεκμηριώσουν επιστημονικά τα κείμενα τα οποία θα αποτελούσαν τα μετέπειτα λήμματα. Παράλληλα, οι μαθητές των σχολείων που συμμετείχαν στο project, ενημερώθηκαν από τους υπεύθυνους καθηγητές Πληροφορικής για τη διαδικτυακή εγκυκλοπαίδεια της Wikipedia. Επιπροσθέτως, οι μαθητές και οι καθηγητές εκπαιδεύτηκαν, απο τον υπεύθυνο του προγράμματος στην Ελλάδα κάθώς και απο εθελοντές του Wikimedia Community User Group Greece, πάνω στα ειδικά θέματα της Wikipedia, τα εργαλεία που διαθέτει και απάντησαν σε όλες τις ερωτήσεις και απορίες τους. Οι επιμορφώσεις αυτές έγιναν εξ’ αποστάσεως μέσω Skype.

Με τη δημιουργία των κειμένων από τους σπουδαστές ακολουθούσε το στάδιο της απόδοσής τους στους μαθητές. Χρησιμοποιώντας ομαδοσυνεργατικά εργαλεία, κάθε ομάδα αποτελούμενη από 2 μαθητές, παραλάμβαναν το κείμενο και δημιουργούσαν το λήμμα. Η δημιουργία του λήμματος περιελάμβανε, εκτός από την εισαγωγή του κειμένου, τον έλεγχο για ορθογραφικά λάθη, τη δημιουργία των απαραίτητων παραπομπών αλλά και την εισαγωγή συνδέσμων προς άλλα λήμματα και πληροφορίες. Άλλες ομάδες μαθητών συμμετείχαν με την εισαγωγή επιπρόσθετων πληροφοριών όπως χάρτες αλλά και φωτογραφίες τις οποίες έβγαλαν οι μαθητές πραγματοποιώντας εκπαιδευτικές εκδρομές. Η ολοκλήρωση αυτού του σταδίου οδήγησε στην παράδοση των λημμάτων σε άλλες ειδικότητες εκπαιδευτικών οι οποίοι ανέλαβαν με τους μαθητές τους να τα μεταφράσουν και να ενημερώσουν τη Wikipedia και σε άλλες γλώσσες πέραν της ελληνικής (αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά). Συνολικά συμμετείχαν στο project της CorfuPedia 106 μαθητές, 4 καθηγητές Πληροφορικής, 4 Φιλόλογοι, 2 Αγγλικών, 2 Γαλλικών και 1 Γερμανικών.

Το αποτέλεσμα

Το project της CorfuPedia είναι σε εξέλιξη και αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος της σχολικής χρονιάς και θα έχει συμβάλει στην εισαγωγή ενός μεγάλου αριθμού λημμάτων στη Wikipedia τα οποία θα συνοδεύονται από φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης, συνδέσμους προς άλλα λήμματα και καταγραφή ελλείψεων και άλλων αναγκών για περαιτέρω έρευνα και συμπλήρωση από άλλες ομάδες. Μέχρι στιγμής έχουν δημιουργηθεί περίπου 30 λήμματα ενώ αναμένεται να δημιουργηθούν άλλα τόσα. Να σημειωθεί ότι με το τέλος τους διδακτικού έτους όπου και θα ολοκληρωθεί το project θα έχουν προστεθεί επίσης και αρκετές μεταφράσεις των λημμάτων αυτών και στα αγγλικά, γαλλικά και γερμανικά ενώ το project αυτό αποτελεί μια βάση στην οποία μπορούν να προστεθούν την επόμενη σχολική χρονιά και νέα λήμματα και να δημιουργηθεί τελικά ένας πλήρης κατάλογος λημμάτων για τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Επίσης έχει δημιουργηθεί και μια σελίδα στο Facebook για την ενημέρωση του κοινού αλλά και των συμμετεχόντων: https://www.facebook.com/corfupedia/. Οι μαθητές δημιουργήσαν τέλος την ιστοσελίδα του project, στη διεύθυνση http://corfupedia.esperinoepalkerkyras.gr/

Απολογισμός

Όπως μπορεί να αντιληφθεί κανείς από τη σύντομη παρουσίαση του project της CorfuPedia, η καινοτομία έγκειται στο γεγονός ότι τα παιδιά συμμετέχουν σε μια δράση όπου απαιτείται συνεργασία και επικοινωνία μεταξύ διαφορετικών εκπαιδευτικών βαθμίδων, τόσο μεταξύ δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όσο και μεταξύ της δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας. Οι μαθητές ανέπτυξαν συνεργατικότητα και όχι ανταγωνιστικότητα ενώ μέσω της ομαδοσυνεργατικής προσέγγισης και οργάνωσης του project βρέθηκαν αντιμέτωποι με τα πραγματικά προβλήματα που αντιμετωπίζει μια ομάδα και απέκτησαν πολύτιμες εμπειρίες στον τρόπο με τον οποίο θα πρέπει να γίνεται η οργάνωση ενός έργου, τα στάδια υλοποίησης του και η επικοινωνία με άλλες ομάδες.

 Οι μαθητές εξοικειώθηκαν με τις συνεργατικές ψηφιακές πλατφόρμες (google docs, skype, κτλ), ενώ ταυτόχρονα διδάχθηκαν Ιστορία, Πληροφορική αλλά και Αγγλικά, Γαλλικά και Γερμανικά μιας και τα αρχικά λήμματα μεταφράζονται σε αυτές τις γλώσσες με τη συμμετοχή-υποστήριξη των αντίστοιχων ειδικοτήτων. Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται και η επιθυμητή διαθεματικότητα. Σημαντικό είναι να πούμε επίσης, πως οι μαθητές εξοικειώθηκαν και με την πολυγλωσσική Διαδικτυακή εγκυκλοπαίδεια ελεύθερου περιεχομένου (Wikipedia) και τους δόθηκε η ευκαιρία να δούνε πρακτικά προβλήματα που ανακύπτουν σε σχέση με τα πνευματικά δικαιώματα των δημιουργών, να ευαισθητοποιηθούν και να γίνουν υπεύθυνοι χρήστες αλλά και να συμμετέχουν σε ένα καθαρά εθελοντικό εργαλείο όπως η Wikipedia.

Με τη συμμετοχή, επομένως σε αυτό το project, οι μαθητές ανέπτυξαν μαθησιακές δεξιότητες του 21ου αιώνα όπως δεξιότητες συνεργασίας και επικοινωνίας, κριτική σκέψη και διαδικασίες σκέψης, προσδιορισμός, διατύπωση και επίλυση προβλήματος, δημιουργικότητα αλλά και κοινωνική ευθύνη, προσφορά για το κοινό καλό και πνεύμα εθελοντισμού.

Το project συμμετέχει επίσης στο 7ο Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας καθώς και στον 1ο Μαθητικό Διαγωνισμό Καινοτομίας-Δημιουργικότητας Ιονίων Νήσων, ενώ έχει τύχει ενθουσιώδης υποδοχής από το τοπικό μαθητικό και εκπαιδευτικό κοινό της Κέρκυρας και έχει προβληθεί από τα τοπικά μέσα ενημέρωσης. Η σημαντικότητα του project σε Παγκόσμιο επίπεδο έχει αναγνωρισθεί από τη Wkkipedia με άρθρα – αναφορές της στο διεθνές Newsletter της Wikipedia Wikimedia Outreach https://outreach.wikimedia.org/wiki/Education/Newsletter/December_2016/Greek_schools_collaborate_to_write_local_history_about_Corfu , στην Ελληνική κοινότητα της Wikipedia https://el.wikipedia.org/wiki/Βικιπαίδεια:Δράσεις_εκπαίδευσης/CorfuPedia αλλά και είναι και εν μέρει χρηματοδοτούμενο από το Wikimedia Foundation https://meta.wikimedia.org/wiki/Grants:Project/Rapid/UG_GR/Corfupedia .

CorfuPedia ένα συνεργατικό project απο :

Εσπερινό ΕΠΑΛ

7ο Γυμνάσιο

Γυμνάσιο Καστελλάνων

Εσπερινό ΓΕΛ

Γυμνάσιο με Λ.Τ. Σκριπερού

Γυμνάσιο Λευκίμμης

ΓΕΛ Αγρού

Γυμνάσιο με Λ.Τ. Αργυράδων

2ο ΓΕΛ

Γυμνάσιο Αμφιπαγιτών

Υπ. Διδάκτορες Ιστορίας

ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ

0

Συγγραφέας: 7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 07-03-2017

Χτες 6-3-2017, συνεδρίασε η αρμόδια επιτροπή για να εξετάσει τις προσφορές τουριστικών γραφείων για την εκδρομή της περιβαλλοντικής ομάδας στην Στυλίδα- Yπάτη στις 6-7-8 AΑπριλίου 2017. Οι προσφορές που κατατέθηκαν  ήταν :

  1. Charitos Travel : 50/άτομο έως 30 άτομα και με μείωση άνω των 31 ατόμων  48,38 ευρώ/άτομο
  2. Lord Travel : 45 ευρώ /άτομο
  3. Anthea Tours: 51 ευρώ/άτομο

Η επιτροπή με την πράξη 217/6-3-2017, ομόφωνα αποφάσισε να επιλέξει την προσφορά του Lord Travel ως την πλέον συμφέρουσα.

ΕΠΙΔΟΣΗ ΕΛΕΓΧΩΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ

0

Συγγραφέας: 7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 07-02-2017

Την Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2017 και ώρα 12:00 – 13:00 θα δοθούν στους γονείς και κηδεμόνες του σχολείου μας οι έλεγχοι βαθμολογίας , Α’ Τετραμήνου των μαθητών.

ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ – ΘΕΩΡΙΑ Α΄ΜΕΡΟΣ

0

Συγγραφέας: ΖΟΛΩΤΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΑ | Κατηγορία Γ΄ Γυμνασίου, Τεχνολογία | , στις 15-01-2017

ΟΡΙΣΜΟΙ

Επιλογή προσφοράς για την μετακίνηση στη Βουλή.

0

Συγγραφέας: 7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 16-12-2016

Σας γνωρίζουμε ότι σήμερα 09/12/2016, ώρα 12.00 μ, συνεδρίασε  η αρμόδια επιτροπή του σχολείου μας με θέμα: άνοιγμα προσφορών για τη μετακίνηση μαθητών στη Βουλή των Ελλήνων.

Η επιτροπή παρέλαβε τέσσερις προσφορές των κάτωθι τουριστικών γραφείων με τις εξής τιμές:

  1. Καποδίστριας Κωνσταντίνος: 108 ευρώ ανά μαθητή σε ξενοδοχείο 3* (Achilleas)
  2. Anthea Tours: 99 ευρώ ανά μαθητή σε ξενοδοχείο 4*(Astor)
  3. Κότσης Travel: 107 ευρώ ανά μαθητή σε ξενοδοχείο 4* (Astor)
  4. Day Rise holidays: 99 ευρώ ανά μαθητή σε ξενοδοχείο 4* (Astor)

97 ευρώ ανά μαθητή σε ξενοδοχείο 3* (Achilleas)

 

Η επιτροπή, αφού εξέτασε την πληρότητα και νομιμότητα των παραστατικών αποφάσισε:

  1. Να επιλέξει προσφορά με διαμονή σε ξενοδοχείο 4*, αφού η  διαφορά με ξενοδοχείο 3* είναι  μικρή σε σχέση με τις υπηρεσίες ξενοδοχείου 4*.
  2. Να επιλέξει την προσφορά του τουριστικού γραφείου Anthea Tours, η οποία παρέχει την ίδια τιμή με το γραφείο Day Rise holidays σε ξενοδοχείο 4*,   για τους εξής λόγους:

Α. Η τιμή που προσφέρει είναι κατάλληλη, αφού είναι στις δύο φθηνότερες μεταξύ των προσφορών.

Β. Ο φάκελος της προσφοράς του Anthea Tours  είναι πληρέστερος του ετέρου γραφείου με την ίδια τιμή προσφοράς.

Γ. Η συνεργασία του σχολείου στο παρελθόν ήταν εξαιρετική με το γραφείο Anthea Tours και δυσχερής και προβληματική με το γραφείο Day Rise holidays.

Η διευθύντρια

Δ. Τρόντζα

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Α΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ – ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ

0

Συγγραφέας: ΖΟΛΩΤΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΑ | Κατηγορία Α΄ Γυμνασίου, Τεχνολογία | , στις 28-11-2016

Στο παρακάτω έντυπο ο κάθε μαθητής θα καταγράψει το τεχνολογικό αντικείμενο που επέλεξε να μελετήσει και κατασκευάσει.

dilosi atomikou ergou

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Α΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ – Β΄ΕΝΟΤΗΤΑ – ΜΕΛΕΤΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ

0

Συγγραφέας: ΖΟΛΩΤΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΑ | Κατηγορία Α΄ Γυμνασίου, Τεχνολογία | , στις 28-11-2016

Παρακάτω δίνονται τα έντυπα των δραστηριοτήτων που πραγματοποιήθηκαν μέσα στην τάξη με στόχο την κατανόηση των τεχνολογικών ενοτήτων

drasi 2.1

drasi 2.2

drasi 2.3