Μένουµε σπίτι… Συνδε-∆εµένοι

Μένουµε σπίτι… Συνδε-∆εµένοι

 

Προτάσεις για την ψυχολογική υποστήριξη οικογενειών, παιδιών και εφήβων
κατά τη διάρκεια της παραµονής στο σπίτι λόγω των προληπτικών µέτρων
για τον κορωνοϊό – Covid-19


Από το ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

 



Λήψη αρχείου

Οδηγίες για παιδιά και οικογένειες για την αντιμετώπιση των περιοριστικών μέτρων λόγω του κορονοϊού (COVID- 19) από το Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο

ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ
Α΄ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ
Διευθυντής: ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Χ. Χ. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ


Οδηγίες για παιδιά και οικογένειες για την αντιμετώπιση των περιοριστικών
μέτρων λόγω του κορονοϊού (COVID- 19)
Διαμόρφωση των οδηγιών : Νάντια Μαγκλάρα, Ελένη Λαζαράτου

Κατά τα τελευταία εικοσιτετράωρα οι κοινωνίες έχουν έρθει αντιμέτωπες με μια πρωτόγνωρη κρίση, που πλήττει καταρχάς την υγεία, αλλά διαχέεται ταχύτατα σε όλα τα επίπεδα του κοινωνικού ιστού, στην εκπαίδευση, την εργασία, τον ελεύθερο χρόνο, τις ατομικές ελευθερίες και τις προσωπικές επιλογές. Οι οργανώσεις προάσπισης και προαγωγής της υγείας, με πρώτο τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, έχουν ήδη προβεί στην έκδοση οδηγιών προστασίας της ψυχικής υγείας για τον γενικό πληθυσμό. Ειδικά για τον πληθυσμό των παιδιών και των εφήβων υιοθετούμε απόλυτα τις οδηγίες που αφορούν στον γενικό πληθυσμό και επιδιώκουμε την εστίασή τους στις ιδιαίτερες ανάγκες και αναπτυξιακές προκλήσεις του παιδιατρικού πληθυσμού. Συγκεκριμένα:

  • Προστατεύουμε τα παιδιά και τους εφήβους από την υπερβολική έκθεση σε ειδήσεις, εικόνες και πληροφορίες σχετικά με την πανδημία COVID-19. Συμβουλεύουμε κατάλληλα τους εφήβους μεγαλύτερης ηλικίας σχετικά με
    μια ελεγχόμενη έκθεση σε ένα ή δύο μέσα, την αξιοπιστία και ασφάλεια των οποίων θα έχουμε προηγουμένως συζητήσει μαζί. Αποφεύγουμε την απευθείας έκθεση στη ροή των ειδήσεων των παιδιών μικρότερης ηλικίας.
  • Ωστόσο, ενημερώνουμε τα παιδιά και τους εφήβους με σύντονο για την ηλικία τους τρόπο σχετικά με τα πραγματικά γεγονότα. Η απόκρυψη της κρίσης και η προσπάθεια διατήρησής της ως «μυστικό» μεταξύ των ενηλίκων μπορεί να έχει σύνθετες επιπλοκές. Τα παιδιά αντιλαμβάνονται από την πρώτη στιγμή τις μεγάλες αλλαγές που επισυμβαίνουν στην καθημερινότητά τους και οι ενήλικες χρειάζεται να ερμηνεύσουν τα γεγονότα, ώστε να μην αφεθεί το έργο της ερμηνείας αποκλειστικά στον χώρο της φαντασίας των παιδιών. Χρειάζεται λοιπόν να εξηγηθούν σε απλή και κατανοητή γλώσσα σύνθετες έννοιες, αλλά κυρίως η αλληλουχία που οδηγεί στην αναγκαιότητα επιβολής μέτρων περιοριστικών της ελευθερίας τους.
  • Μεριμνούμε για την παροχή κατάλληλων και επαρκών ερεθισμάτων και ιδιαίτερα ενθαρρύνουμε συνεχώς και ενεργητικά το παιχνίδι. Διευκολύνουμε τα παιδιά να αναπτύξουν την δημιουργικότητά τους και να διαχειριστούν τον ελεύθερο χρόνο τους. Είναι σημαντική η αναζήτηση κάποιων δραστηριοτήτων με εκπαιδευτικό χαρακτήρα για τα παιδιά χωρίς όμως να προσπαθούμε να υποκαταστήσουμε το σχολικό πρόγραμμα.
  • Βοηθούμε τα παιδιά να βρουν αποτελεσματικούς τρόπους να εκφράσουν τα συναισθήματά τους, όπως το άγχος ή τον φόβο. Κάποιες φορές μπορεί το παιχνίδι ή η ζωγραφική να διευκολύνουν την διαδικασία αυτή. Τα παιδιά αισθάνονται ανακουφισμένα, όταν εκφράζουν και μοιράζονται τα συναισθήματά τους σε ένα ασφαλές και προστατευμένο περιβάλλον. Προσφέρουμε στα παιδιά μια προοπτική για το μέλλον, εξηγώντας τους ότι
    οι επιδημίες έχουν μια αρχή, μια μέση και ένα τέλος.
  • Επιδιώκουμε τη διαμόρφωση μιας νέας καθημερινής ρουτίνας για τα παιδιά, ιδιαίτερα για όσο διάστημα διαρκεί η αποχή από την οργανωμένη εκπαιδευτική διαδικασία του σχολείου. Για παράδειγμα η διατήρηση μιας σταθερής ώρας πρωινής έγερσης, μεσημεριανού γεύματος, ξεκούρασης, εκπαιδευτικής δραστηριότητας και νυχτερινής κατάκλισης βοηθά τα παιδιά να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες, που διαμορφώνονται.
  • Εξασφαλίζουμε για τα παιδιά μια ισορροπημένη διατροφή, καλή υγιεινή ύπνου και τουλάχιστον την ελάχιστη απαραίτητη φυσική δραστηριότητα, ανάλογα με την ηλικία τους. Συνιστάται η αποφυγή κατανάλωσης μεγάλων ποσοτήτων ζάχαρης και έτοιμου φαγητού από τα παιδιά, η εξασφάλιση απευθείας έκθεσής τους για κάποια ώρα στον ήλιο και η μέτρια έως έντονη φυσική άσκηση επί 60 λεπτά τρεις φορές την εβδομάδα, σύμφωνα με τις οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας.
  • Προσπαθούμε να διατηρήσουμε το δίκτυο των κοινωνικών σχέσεων του παιδιού μέσω εναλλακτικών τρόπων επικοινωνίας που θα υποκαταστήσουν σε αυτή την φάση την διά ζώσης επαφή, για παράδειγμα μέσω τηλεφώνου, μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τηλεδιασκέψεων κ.τ.λ.
  • Αναζητούμε ευκαιρίες να διηγηθούμε στα παιδιά θετικές και αισιόδοξες εικόνες από την κοινότητα, για παράδειγμα ατόμων που ανάρρωσαν ή βοήθησαν κάποιον που νόσησε. Εμφυσούμε στα παιδιά αισθήματα σεβασμού, ευγνωμοσύνης και εμπιστοσύνης στους επαγγελματίες υγείας, που φροντίζουν τους ασθενείς με COVID-19.
  • Εξασφαλίζουμε την παραμονή των παιδιών κοντά στην οικογένεια και τους γονείς τους, εφόσον αυτό κρίνεται ασφαλές. Αποφεύγουμε τον αποχωρισμό των παιδιών από τα πρωταρχικά πρόσωπα φροντίδας τους με κάθε τρόπο. Εάν παρόλα αυτά αυτό κριθεί απαραίτητο, εξασφαλίζουμε κατάλληλη παροχή φροντίδας για τα παιδιά, καθώς και τακτική επικοινωνία του παιδιού με του γονείς του, π.χ. τηλεφωνική επικοινωνία του παιδιού με τον γονέα δύο φορές ημερησίως κτλ.
  • Κατά την διάρκεια στρεσσογόνων περιόδων τα παιδιά συχνά προσκολλώνται εντονότερα στους γονείς και μπορεί να γίνονται περισσότερο απαιτητικά. Εάν τα παιδιά σας έχουν ανησυχίες, συζητώντας μαζί τους θα μετριαστεί το άγχος τους. Τα παιδιά παρατηρούν τις συμπεριφορές και τα συναισθήματα των ενηλίκων, ώστε να εξάγουν συμπεράσματα σχετικά με τρόπους διαχείρισης των δικών τους συναισθημάτων σε κρίσιμες περιόδους.
  • Σε περίπτωση που παρατηρήσουμε έντονες συναισθηματικές αντιδράσεις ή δυσκολίες συμπεριφοράς απευθυνόμαστε καταρχάς τηλεφωνικά σε ειδικό ψυχικής υγείας παιδιών και εφήβων και εκθέτουμε τις ανησυχίες μας.
  • Για τα παιδιά με αναπτυξιακού τύπου δυσκολίες, που παρακολουθούν πρόγραμμα παρέμβασης, συστήνεται η επικοινωνία με τους θεραπευτές του παιδιού, ώστε να αναζητηθούν λύσεις συνέχισης της υποστήριξης των δυσκολιών του παιδιού είτε μέσω τηλεδιασκέψεων, είτε μέσω αποστολής κατάλληλου υλικού στους γονείς.
  • Προστατεύουμε την υγεία μας. Τα παιδιά χρειάζονται έναν κατά τον δυνατόν υγιή ενήλικα δίπλα τους. Ταυτόχρονα η φροντίδα του γονέα για την ατομική του υγεία θα λειτουργήσει και ως πρότυπο μίμησης για τα παιδιά για την προάσπιση της δικής τους υγείας.

Παροχή προσωπικών λογαριασμών στους μαθητές της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο

Παροχή προσωπικών λογαριασμών στους μαθητές

της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο

Για τη διασύνδεση των σχολείων, των εκπαιδευτικών και των μαθητών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε ένα ασφαλές δίκτυο και την παροχή ποιοτικών ηλεκτρονικών υπηρεσιών σε αυτούς, το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων λειτουργεί και εξελίσσει το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (www.sch.gr).
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων λαμβάνοντας υπόψη του την ανάγκη για:

  • την προσωποποιημένη πρόσβαση των μαθητών/μαθητριών σε περιβάλλοντα σύγχρονης και ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης που παρέχονται από το Υπ. Παιδείας & Θρησκευμάτων και από εποπτευόμενους φορείς του,
  • την ηλεκτρονική επικοινωνία μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής διαδικασίας και της υποστήριξης των εκπαιδευτικών μεθόδων με σύγχρονα μέσα επικοινωνίας, διδασκαλίας και συνεργασίας,
  • την εξοικείωση των μαθητών με τις τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών, στο πλαίσιο των γνωστικών αντικειμένων που διδάσκονται στο σχολείο,
  • την πρόσβαση των μαθητών στις υπηρεσίες του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, οι οποίες παρέχονται με απολύτως ασφαλή τρόπο και σε ένα σαφώς ορισμένο πλαίσιο με πλήρη προστασία της ιδιωτικότητας των μαθητών,

υλοποίησε μία νέα ευέλικτη διαδικασία παροχής λογαριασμών πρόσβασης (μαθητικούς λογαριασμούς) στους μαθητές και τις μαθήτριες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τη χρήση των υπηρεσιών του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου.
Με τους μαθητικούς λογαριασμούς παρέχεται η πρόσβαση των μαθητών σε ένα σύνολο υπηρεσιών του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου, όπως η ηλεκτρονική αλληλογραφία, η τηλεκπαίδευση, τα ιστολόγια, οι κοινότητες αλλά και σε άλλες ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

1.Εγγραφή και δημιουργία μαθητικών λογαριασμών στο ΠΣΔ για τους μαθητές και μαθήτριες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Για όλους τους μαθητές/μαθήτριες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης λειτουργεί μία νέα αυτοματοποιημένη διαδικασία δημιουργίας μαθητικών λογαριασμών ΠΣΔ με ευθύνη του κηδεμόνα, η οποία υλοποιείται με τα παρακάτω βήματα:

  1. Η εγγραφή γίνεται από τον κηδεμόνα κάθε μαθητή/μαθήτριας μέσω της εφαρμογής εγγραφής που βρίσκεται στη διεύθυνση https://register.sch.gr/students/.
  2. Για την εγγραφή απαιτείται από τον κηδεμόνα: (α) η χρήση ηλεκτρονικής συσκευής με πρόσβαση στο Διαδίκτυο και (β) να διαθέτει κινητό τηλέφωνο και προσωπική ηλεκτρονική διεύθυνση αλληλογραφίας (email).
  3. Η εφαρμογή εγγραφής αρχικά εμφανίζει εισαγωγική σελίδα, με χρήσιμες πληροφορίες για τον μαθητή και τον κηδεμόνα του.
  4. Ο κηδεμόνας εφόσον το επιθυμεί μπορεί να συνεχίσει με την εγγραφή με το κατάλληλο πλήκτρο που υπάρχει στο τέλος της σελίδας και το οποίο οδηγεί στη φόρμα εγγραφής.
  5. Στη φόρμα εγγραφής θα πρέπει:
    i. Όλα τα πεδία να συμπληρωθούν ακριβώς όπως αναγράφονται σε έλεγχο προόδου του/της μαθητή/μαθήτριας που έχει λάβει πρόσφατα από το σχολείο.
    ii. Η συμπλήρωση όλων των πεδίων είναι υποχρεωτική.
    iii. Τα πεδία email κηδεμόνα και κινητό τηλέφωνο κηδεμόνα συμπληρώνονται με σκοπό την εύκολη ανάκτηση των στοιχείων του λογαριασμού (όνομα χρήστη και κωδικός πρόσβασης) από τον κάτοχό του.
  6. Αφού ο κηδεμόνας διαβάσει τους Όρους Χρήσης και τη Δήλωση Εχεμύθειας μπορεί να προχωρήσει στην υποβολή της φόρμας για τη δημιουργία του μαθητικού λογαριασμού.
  7. Η ορθότητα των στοιχείων μαθητή/μαθήτριας επιβεβαιώνεται από το σύστημα mySchool και δημιουργείται ο λογαριασμός.
  8. Με τη δημιουργία του λογαριασμού εμφανίζονται τα στοιχεία πρόσβασης, όνομα χρήστη (username), κωδικός πρόσβασης (password) και e-mail, τα οποία και πρέπει να διατηρήσει ο κηδεμόνας για την πρόσβαση του μαθητή στις υπηρεσίες του ΠΣΔ.
  9. Ταυτόχρονα, αποστέλλεται ηλεκτρονικό μήνυμα στην e-mail διεύθυνση του κηδεμόνα με το όνομα χρήστη και χρήσιμες οδηγίες για την ανάκτηση του κωδικού πρόσβασης σε περίπτωση που ξεχαστεί.
  10. Σε περίπτωση που δεν καταστεί δυνατή η επιβεβαίωση της ορθότητας των στοιχείων (βήμα 7) και η δημιουργία του λογαριασμού, ο κηδεμόνας μπορεί να επικοινωνήσει με το σχολείο ώστε να διασταυρώσει την ορθότητα των στοιχείων του/της μαθητή/μαθήτριας. Εναλλακτικά, μπορεί να υποβάλει αίτημα υποστήριξης προς το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο από τη σχετική επιλογή που υπάρχει στην οθόνη της εφαρμογής.

Για την προστασία της ιδιωτικότητας του μαθητή/μαθήτριας το όνομα χρήστη (username) που παράγεται δεν έχει σχέση με τα προσωπικά στοιχεία του μαθητή/μαθήτριας.

Τονίζεται ότι η νέα αυτοματοποιημένη διαδικασία εγγραφής λειτουργεί παράλληλα με την καθιερωμένη διαδικασία διαχείρισης μαθητικών λογαριασμών από την πλευρά του σχολείου και δεν την αντικαθιστά, αλλά την συμπληρώνει ως προς το σκέλος της εγγραφής.

2. Διαχείριση των μαθητικών λογαριασμών

Η καθιερωμένη διαδικασία διαχείρισης μαθητικών λογαριασμών στο ΠΣΔ από την πλευρά του σχολείου εξακολουθεί να ισχύει, για το σύνολο των σχολείων (Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης).
Η διαχείριση, δηλαδή η δημιουργία, η τροποποίηση, η διαγραφή μαθητικών λογαριασμών, η εκτύπωση των στοιχείων τους, κλπ, εξακολουθεί να γίνεται από τα σχολεία μέσω διαχειριστικής εφαρμογής (1), από την οποία παρέχονται πληροφορίες για τη διαδικασία παραγωγής και διαχείρισης μαθητικών λογαριασμών, για τη διάρκεια ισχύος των λογαριασμών και για τους όρους χρήσης.
Η πρόσβαση στην εφαρμογή επιτρέπεται με τα στοιχεία του επίσημου λογαριασμού του σχολείου στο ΠΣΔ, καθώς επίσης και από τους εκπαιδευτικούς που έχουν οριστεί από τον Δ/ντή του σχολείου ως διαχειριστές με τα προσωπικά τους στοιχεία σύνδεσης τους στο ΠΣΔ.
Η διαχείριση μαθητικών λογαριασμών περιλαμβάνει τα ακόλουθα σημεία:

  • Για τη δημιουργία και γενικότερα για τη διαχείριση μαθητικών λογαριασμών από τον υπεύθυνο κάθε σχολείου χρησιμοποιείται η διαχειριστική εφαρμογή https://register.sch.gr/students/admins.
  • Μέσω αυτής, ο διευθυντής του σχολείου μπορεί να αποδίδει δικαιώματα διαχειριστή μαθητικών λογαριασμών σε έναν ή περισσότερους εκπαιδευτικούς του σχολείου (κατά προτίμηση ειδικότητας πληροφορικής).
  • Ο διαχειριστής μαθητικών λογαριασμών του σχολείου χρησιμοποιώντας την παραπάνω διαχειριστική εφαρμογή μπορεί να δημιουργήσει και να εκτυπώσει μαθητικούς λογαριασμούς.
  • Για τη δημιουργία μαθητικών λογαριασμών το σχολείο θα πρέπει να έχει τη σύμφωνη γνώμη του κηδεμόνα κάθε μαθητή. Για το σκοπό αυτό στη διαχειριστική εφαρμογή υπάρχει το έντυπο συναίνεσης κηδεμόνα.
  • Για την γνωστοποίηση των στοιχείων λογαριασμού στον κηδεμόνα, εφόσον ζητηθούν, μπορεί από τη διεύθυνση του σχολείου να χρησιμοποιηθεί όποιος τρόπος κριθεί κατάλληλος.
    Αναλυτικά διατυπωμένοι οι όροι χρήσης, οδηγίες καλής χρήσης, τεχνικές οδηγίες και έντυπα βρίσκονται αναρτημένα στην ιστοσελίδα https://register.sch.gr/students/help/.

3. Ενημέρωση των σχολείων, των κηδεμόνων και των μαθητών/μαθητριών

Η ενημέρωση των σχολείων για την παροχή λογαριασμών ΠΣΔ στους μαθητές/μαθήτριες θα γίνει με τους παρακάτω τρόπους:

  • Με την παρούσα εγκύκλιο.
  • Με την αποστολή ενημερωτικού μηνύματος με το ίδιο περιεχόμενο μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.
  • Όλο το υλικό είναι αναρτημένο και δημόσια διαθέσιμο:
    (α) https://register.sch.gr/students, και
    (β) https://register.sch.gr/students/help/, απ’ όπου μπορούν να τα παραλαμβάνουν οι εκπαιδευτικοί,
    οι κηδεμόνες και οι μαθητές.

4.Υπηρεσίες του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου για τους μαθητές και τις μαθήτριες

Στην πύλη του ΠΣΔ (https://www.sch.gr) έχει αναρτηθεί και ενημερώνεται τακτικά υλικό και σύνδεσμοι:

  • με τις παρεχόμενες υπηρεσίες και συνδέσμους χρήσης του μαθητικού λογαριασμού
    (https://www.sch.gr/students)
  • πληροφορίες για τις υπηρεσίες του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και τον τρόπο αξιοποίησής τους στο εκπαιδευτικό έργο, υπάρχουν στην πύλη του ΠΣΔ και ειδικά στην ιστοσελίδα www.sch.gr/services.

5. Πλαίσιο καλής χρήσης της παρεχόμενης υπηρεσίας

Η ευθύνη διαχείρισης του λογαριασμού και η μη διαρροή των στοιχείων πρόσβασης σε τρίτους αποτελεί αποκλειστική ευθύνη του κατόχου του λογαριασμού, δηλαδή του/της μαθητή/μαθήτριας και του κηδεμόνα του.
Επισημαίνεται ότι οι μαθητικοί λογαριασμοί πρέπει να χρησιμοποιούνται αυστηρά και μόνο για εκπαιδευτική χρήση και στα πλαίσια των σχολικών δραστηριοτήτων.
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί κακόβουλη χρήση του λογαριασμού, ο λογαριασμός απενεργοποιείται ή διαγράφεται μόνιμα.

6. Υποστήριξη μαθητικών λογαριασμών

Η ανάκτηση κωδικού σε περιπτώσεις που απαιτηθεί θα γίνεται αποκλειστικά μέσω email ή μηνύματος σε κινητή συσκευή (SMS) από την ιστοσελίδα https://register.sch.gr/password/.
Ο διαχειριστής του μαθητικού λογαριασμού μπορεί να ορίσει νέο κωδικό πρόσβασης σε κάθε μαθητικό λογαριασμό εφόσον αυτό ζητηθεί από τον κηδεμόνα του μαθητή.

7. Ενημέρωση μαθητών και γονέων

Παρακαλούνται τα σχολεία να ενημερώσουν τους κηδεμόνες μέσω της εφαρμογής mySchool, μέσω των σχολικών ιστοτόπων και με κάθε άλλο πρόσφορο τρόπο για το περιεχόμενο της παρούσας εγκυκλίου.

(1) https://register.sch.gr/students/admins/

ΑΚΡΙΒΕΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ
H ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΣΟΦΙΑ ΖΑΧΑΡΑΚΗ

Ενημέρωση για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Αγαπητοί μαθητές, γονείς και κηδεμόνες
του 7ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Σμύρνης,

     Από τις 11 Μαρτίου 2020, το Σχολείο μας, όπως και όλα τα σχολεία της χώρας μας, παραμένει κλειστό, εξαιτίας της νόσου του κορονοϊού, η οποία μεταδίδεται εύκολα, γρήγορα και έχει τρομερές συνέπειες για τον άνθρωπο. Η αντιμετώπισή της επιβάλλει κάτι πολύ δύσκολο για την ανθρώπινη φύση, τον περιορισμό και την αποφυγή επαφών, με την παραμονή στην κατοικία μας, πιθανότατα, για αρκετό χρονικό διάστημα ακόμη.
Η αναγκαία και υποχρεωτική διακοπή των μαθημάτων μας έβγαλε (μαθητές, εκπαιδευτικούς αλλά και γονείς) από την καθημερινή κανονικότητα του σχολικού προγράμματος, κάτι που ευελπιστούμε να αποκατασταθεί το δυνατόν συντομότερα. Προς το παρόν, πρωτεύει ο αγώνας κάθε οικογένειας να προφυλάξει τα μέλη της από την πανδημία και ν’ ανταπεξέλθει δίχως απώλειες σωματικής, ψυχικής και κοινωνικής υγείας. Οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου συμμερίζονται αυτή την άποψη, δοκιμαζόμενοι και οι ίδιοι με τις οικογένειές τους.
Μολαταύτα και παρά την τρέχουσα αδυσώπητη υγειονομική κατάσταση, η οποία εμποδίζει την ορθή λειτουργία τής εκπαιδευτικής διαδικασίας, καταβάλλονται προσπάθειες και γίνονται κινήσεις από την πλευρά του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (Υ.ΠΑΙ.Θ.) για μια εξ αποστάσεως εκπαίδευση, προκειμένου οι μαθητές να μην αποκοπούν εντελώς από την μαθησιακή παίδευση και υποπέσουν σε «πνευματική ραστώνη», ασχολούμενοι, μέσω ηλεκτρονικών και διαδικτυακών εφαρμογών, με οτιδήποτε άλλο εκτός του σχολείου. Η προσπάθεια αυτή πρέπει, ασφαλώς, να στοιχίζεται στις αρχές της ισότιμης, δίκαιης και καθολικής παροχής δωρεάν εκπαίδευσης. Ήδη έχουν ξεκινήσει διαδικασίες, τις οποίες σε επίπεδο σχολικής μονάδας συντονίζει και επιλαμβάνεται η Διεύθυνση. Όταν υπάρξουν εξελίξεις, θα ακολουθήσουν ανακοινώσεις με λεπτομέρειες για τις περαιτέρω ενέργειές μας. Μέχρι τότε, ο Σύλλογος των Εκπαιδευτικών του Σχολείου παροτρύνει τους μαθητές να συναισθανθούν την σοβαρότητα της περίστασης και να βοηθήσουν με την στάση τους τις οικογένειές τους αλλά και τον κοινωνικό περίγυρο να ξεπεράσουν κι αυτή την κρίση, με απλούς τρόπους:

  • Τηρούμε τους κανόνες υγιεινής (παραμονή στην κατοικία μας, μόνο τις απαραίτητες μετακινήσεις εκτός, καλό πλύσιμο χεριών με σαπούνι, αποφυγή επαφών, σεβασμός και βοήθεια στις δουλειές του σπιτιού)
  • Αξιοποιούμε τον ελεύθερο χρόνο μας: α) εξερευνώντας και συλλέγοντας στοιχεία, από βιβλία και ηλεκτρονικά μέσα, για όσα μας ενδιαφέρουν, β) διαβάζοντας λογοτεχνικά βιβλία (εδώ βοηθούν και τα σχολικά Ανθολόγια), γράφοντας ημερολόγιο, ασχολούμενοι με κατασκευές κ.λπ., γ) επικοινωνώντας, συμβατικά και διαδικτυακά, με φίλους, συμμαθητές, συγγενείς.

Ευχόμαστε καλή δύναμη και συνεχίζουμε!
Ο Διευθυντής και οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου

Οδηγίες για παραμονή παιδιών και εφήβων στο σπίτι

Αρχική σελίδα ΚΕΕΛΠΝΟ

Οδηγίες για παραμονή παιδιών και εφήβων στο σπίτι

στο πλαίσιο της Κοινής Υπουργικής Απόφασης
για την πρόληψη της διασποράς του νέου

κορωνοϊού SARS-CoV-2 στις σχολικές μονάδες και την κοινότητα

11 Μαρτίου 2020

  • Αποφυγή των συναθροίσεων και του συγχρωτισμού οπουδήποτε (π.χ. καφετέριες, κινηματογράφοι)
  • Αποφυγή ομαδικών εξωσχολικών δραστηριοτήτων
  • Αποθάρρυνση συναντήσεων σε σπίτια φίλων, εστιατόρια ή εμπορικά κέντρα
  • Ενθάρρυνση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων εξ αποστάσεως (e-learning)
  • Αποφυγή επαφής με άτομα που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες
  • Συχνό και καλό πλύσιμο των χεριών με νερό και σαπούνι ή αλκοολούχο διάλυμα
  • Κάλυψη του βήχα ή του φτερνίσματος με χαρτομάντιλο και απόρριψη στα απορρίμματα. Αν αυτό δεν είναι διαθέσιμο, με το εσωτερικό του αγκώνα
  • Αποφυγή αγγίγματος ματιών, μύτης και στόματος
  • Αποφυγή στενής επαφής (χειραψίες, αγκαλιές και φιλιά)
  • Αποφυγή επαφής με άτομα που έχουν συμπτώματα λοίμωξης
  • Σε περίπτωση εμφάνισης συμπτωμάτων, παραμονή στο σπίτι και επικοινωνία με ιατρό ή με τον ΕΟΔΥ.

Βιβλιογραφία
Centers for Disease Control and Prevention. Coronavirus Disease 2019 (COVID-19). Interim
Guidance for Administrators of US Institutions of Higher Education

https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/community/guidance-ihe-response.html


ΕΘΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΌΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΛΟΙΜΩΔΗ ΝΟΣΗΜΑΤΑ
Τηλ. 2105212000 www.eody.gov.gr

 

ΟΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ

ΟΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 25/ 04 /2018

ΟΝΟΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

ΟΡΙΑ

7ο Δ.Σ. ΝΕΑΣ

ΣΜΥΡΝΗΣ

Α΄ ΟΡΙΑ:

ΕΥΞΕΙΝΟΥ ΠΟΝΤΟΥ, ΑΓΗΣΙΛΑΟΥ, ΜΥΚΑΛΗΣ, ΑΝΟΙΞΕΩΣ, ΦΙΛΙΠΠΟΥΠΟΛΕΩΣ, ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ ΝΙΔΕΡ, ΑΓΚΥΡΑΣ, ΑΡΤΑΚΗΣ, ΑΔΡΙΑΝΟΥΠΟΛΕΩΣ, ΑΜΙΣΟΥ, ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΤΕΓΗΣ, ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑΣ, ΚΙΛΙΚΙΑΣ, ΕΥΞΕΙΝΟΥ ΠΟΝΤΟΥ, ΑΙΓΑΙΟΥ, ΑΙΝΟΥ.

ΔΡΟΜΟΙ (ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ):

1.  ΑΓΙΑΣ ΛΑΥΡΑΣ.

2.  ΑΓΙΟΥ ΓΕΡΑΣΙΜΟΥ.

3.  ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΔΙΑΚΟΥ.

4.  ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΟΥ ΣΤΑΥΡΙΑΝΘΗΣ

5.  ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΥΛΓΑΡΟΚΤΟΝΟΥ.

6.  ΒΙΤΣΙ.

7.  ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ.

8.  ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑ.

9.  ΔΑΜΑΡΙΟΥ.

10.   ΕΛΛΗΣΠΟΝΤΟΥ.

11.  ΕΥΘ. ΑΓΡΙΤΣΕΛΗ.

12.  ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ.

13.  ΙΑΣΟΝΟΣ.

14.  ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΕΙΑΣ.

15.  ΚΕΡΑΣΟΥΝΤΟΣ.

16.  ΜΑΚΡΗΣ.

17.  ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΑΡΜΕΝΙΑΣ.

18.  ΜΕΓΑΛΟΥ ΣΠΗΛΑΙΟΥ.

19.  ΜΕΡΣΙΝΗΣ.

20.  ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ.

21.  ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΖΗΛΩΝ.

22.  ΜΟΝΗΣ ΑΡΚΑΔΙΟΥ.

23.  ΟΔΥΣΣΕΑ ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΥ.

24.  ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΣ.

25.  ΠΕΤΡΑΣ.

26.  ΠΙΣΙΔΙΑΣ.

27.  ΣΙΝΩΠΗΣ.

28.  ΣΚΟΠΕΛΟΥ.

29.  ΣΤ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΟΥ.

30.  ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑΡΧΗ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗ.

31.  ΤΑΤΑΟΥΛΩΝ.

32.  ΦΙΛΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.

33.  ΦΡΥΓΙΑΣ.

34.  ΧΑΛΔΕΙΑΣ.

ΔΡΟΜΟΙ (ΜΟΝΑ-ΖΥΓΑ):

1.  ΑΓΗΣΙΛΑΟΥ:                                       ΖΥΓΑ:             2 – 8.

2.  ΑΓΚΥΡΑΣ:                                            ΜΟΝΑ:           ΟΛΑ.

                                                                        ΖΥΓΑ:             20 – 50.

3.  ΑΓΧΙΑΛΟΥ:                                           ΜΟΝΑ:           23 – ΤΕΛΟΣ.

                                                                        ΖΥΓΑ:             24 – ΤΕΛΟΣ.

4.  ΑΙΓΑΙΟΥ:                                               ΖΥΓΑ:             150 – ΤΕΛΟΣ.

5.  ΑΙΝΟΥ:                                                   ΖΥΓΑ:             2 – 40.

6.  ΑΜΙΣΟΥ:                                                ΜΟΝΑ:           31 – ΤΕΛΟΣ.

                                                                        ΖΥΓΑ:             108 – ΤΕΛΟΣ.

7.  ΑΝΔΡΙΑΝΟΥΠΟΛΕΩΣ:                     ΜΟΝΑ:           27 – ΤΕΛΟΣ.

                                                                        ΖΥΓΑ:             26 – ΤΕΛΟΣ.

8.  ΑΝΟΙΞΕΩΣ:                                          ΜΟΝΑ:           9 – 17.

9.  ΑΡΤΑΚΗΣ:                                            ΜΟΝΑ:           121 – 153.

10.  ΒΑΠΟΡΙΔΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ:      ΜΟΝΑ:           1 – 13.

                                                                        ΖΥΓΑ:             2 – 20.

11.  ΒΟΣΠΟΡΟΥ:                                        ΜΟΝΑ:           1 – 43.

                                                                         ΖΥΓΑ:             2 – 46.

12.  ΔΑΡΔΑΝΕΛΛΙΩΝ:                              ΜΟΝΑ:           29 – 83.

                                                                         ΖΥΓΑ:             30 – 114.

13.  ΔΙΓΕΝΗ ΑΚΡΙΤΑ:                              ΜΟΝΑ:           17 – 45.

                                                                         ΖΥΓΑ:             18 – 38.

14.  ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΤΕΓΗΣ:                          ΖΥΓΑ:             22 – 52.

15.  ΕΥΞΕΙΝΟΥ ΠΟΝΤΟΥ:                      ΜΟΝΑ:           1 – 45.

                                                                         ΖΥΓΑ:             18 – 140.

16.  ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ:                                   ΜΟΝΑ:           1 – 15.

                                                                          ΖΥΓΑ:             2 – 14.

17.  ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑΣ:                                 ΜΟΝΑ:           17 – 29.

18.  ΚΙΛΙΚΙΑΣ:                                            ΖΥΓΑ:             2 – 14.

19.  ΛΥΚΙΑΣ:                                                 ΜΟΝΑ:           5 – 23.

                                                                          ΖΥΓΑ:             10 – 28.

20.  ΜΕΣΗΜΒΡΙΑΣ:                                   ΜΟΝΑ:           7 – 25.

                                                                           ΖΥΓΑ:             8 – 16.

21.  ΜΕΤΡΩΝ:                                                ΜΟΝΑ:           25 – 39.

                                                                           ΖΥΓΑ:             18 -32.

22.  ΜΥΚΑΛΗΣ:                                            ΜΟΝΑ:           57 – 63.

23.  ΝΕΑΠΟΛΕΩΣ:                                      ΜΟΝΑ:           11 – ΤΕΛΟΣ.

                                                                          ΖΥΓΑ:             10 – ΤΕΛΟΣ.

24.  ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ Ε΄:    ΜΟΝΑ:           27 – 35.

                                                                           ΖΥΓΑ:             28 – 42.

25.  ΠΡΟΙΚΟΝΗΣΟΥ:                                ΜΟΝΑ:           13 – ΤΕΛΟΣ.

                                                                          ΖΥΓΑ:             14 – ΤΕΛΟΣ.

26.  ΣΤΕΝΙΜΑΧΟΥ:                                    ΜΟΝΑ:           15 – 27.

                                                                          ΖΥΓΑ:             26 – 36.

27.  ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ ΝΙΔΕΡ:                         ΜΟΝΑ:           1 – 49.

28.  ΣΩΚΙΩΝ:                                               ΜΟΝΑ:           23Α – 39.

                                                                          ΖΥΓΑ:             1840.

29.  ΦΑΝΑΡΙΟΥ:                                         ΜΟΝΑ:           11 – 37.

                                                                          ΖΥΓΑ:             12 – 36.

30.  ΦΙΛΙΠΠΟΥΠΟΛΕΩΣ:                       ΜΟΝΑ:           15 – 27.

                                                                          ΖΥΓΑ:             12 – 36.

 

 

 

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ του 7ου Δ.Σ. ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ

 

Εγγραφές στην Α΄ τάξη Δημοτικού 2019-2020

7ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Οι εγγραφές στην Πρώτη Α΄ τάξη του σχολείου για το σχολικό έτος 2019-2020 θα γίνονται καθημερινά από 6/ 5/ 2019 έως και 20/ 5/ 2019 κατά τις ώρες 08:30΄έως 10:00΄ π.μ..

Δικαίωμα εγγραφής έχουν τα παιδιά που γεννήθηκαν από 1-1-2013 έως 31-12-2013.

Σημειώνεται ότι με την ολοκλήρωση των διαδικασιών οι γονείς θα ενημερωθούν για το σχολείο εγγραφής των παιδιών τους στις 10η Ιουνίου 2019.

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

  1. Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας (δεν απαιτείται η προσκόμισή του από τους γονείς).
  2. Επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας του Παιδιού (Β.Υ.Π.) ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.
  3. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.).
  4. Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο διαπιστώνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή.
  5. Βεβαίωση φοίτησης Νηπιαγωγείου και Πιστοποιητικό Φοίτησης Νηπιαγωγείου.

 

Νέα Σμύρνη 16/ 4/ 2019

Ο Διευθυντής του Σχολείου

Γεώργιος Τ. Γουρναρόπουλος

Το λεωφορείο της χαρούμενης Πολιτείας

Κατηγορία Γ τάξη. Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το λεωφορείο της χαρούμενης Πολιτείας »

Εφαρμογή του αντικειμένου της κολύμβησης στο πλαίσιο του μαθήματος Φυσικής Αγωγής στην Γ τάξη της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

WP_20170508_08_48_52_Rich_LI WP_20170508_08_59_42_Rich WP_20170508_09_07_34_Pro_LI WP_20170508_09_13_06_Pro_LI WP_20170508_09_18_50_Pro_LI

Κατηγορία Φυσική Αγωγή. Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εφαρμογή του αντικειμένου της κολύμβησης στο πλαίσιο του μαθήματος Φυσικής Αγωγής στην Γ τάξη της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης »

Συμμετοχή στο πρόγραμμα Kids Athletics

Τάξεις Δ’, Ε’, ΣΤ’

WP_20170314_12_17_54_Pro_LI Pro WP_20170303_11_47_08_Pro WP_20170303_12_08_59_Pro WP_20170314_12_06_41_Pro_LI nea

Κατηγορία Φυσική Αγωγή. Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συμμετοχή στο πρόγραμμα Kids Athletics »