Το θυμόμετρο του Γ2

Στο πλάισιο της Ευέλικτης Ζώνης , οι μαθητές και η μαθήτριες του Γ2 μίλησαν για συναισθήματα και αντιδράσεις και επικεντρώθηκαν στον θυμό, φτιάχτοντας τελικά και το προσωπικό τους “θυμόμετρο”! Η ιδέα ξεκίνησε από ένα βιβλίο! Μιλώντας για τα συναισθήματα η εκπαιδευτικός του τμήματος, Ιωάννα Μυλωνά, διάβασε στα παιδιά την ιστορία της   Μιρέιγ ντ’Αλλανσέ , “Ο μεγάλος θυμός” . Ο ήρωας του βιβλίου, ο  μικρός Μάριος, επιστρέφει σπίτι του μετά από μία άσχημη μέρα. Είναι πολύ θυμωμένος και ξεσπάει σε ό,τι και όποιον βρει μπροστά του. Ο πατέρας του τον στέλνει στο δωμάτιό του μέχρι να ηρεμήσει. Εκεί, ο Μάριος βιώνει τον θυμό του κι αφού τον …αντιμετωπίσει, γαληνεμένος πια, επιστέφει στο σαλόνι.
Στο βιβλίο ο θυμός απεικονίζεται ως μια ξεχωριστή οντότητα και όταν ο Μάριος κρίνει τις πράξεις τού ανεπιθύμητες, έχει τη δύναμη να τον εξουδετερώσει. Η συγγραφέας αναγνωρίζει τον θυμό ως μία φυσιολογική συναισθηματική κατάσταση και υπογραμμίζει την ανάγκη ύπαρξης ορίων για αρμονική συνύπαρξη με τους άλλους.
Μετά από ερωτήσεις, διαπιστώσεις και κουβέντα τα παιδιά και η δασκάλα κατέληξαν στο να ακολουθήσουν την παρότρυνση του βιβλίου και να φτιάξουν το ατομικό τους θυμόμετρο!!!

Το αποτέλεσμα ενθουσίασε τα παιδιά και έδωσαν την υπόσχεση ότι το μανταλάκι δεν θα μένει πολύ ώρα στις θυμωμένες φατσούλες!

IMG_6360 IMG_6358