Εγγραφές Νηπιαγωγείων 2022-2023

nipia Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2022-2023 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2022. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109).

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής. Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2022-2023, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, δηλαδή εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών και είναι γεννημένοι/ες το 2018 .

Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα.

 Νήπια που δεν έχουν εγγραφεί και φοιτήσει στο νηπιαγωγείο και έχουν συμπληρώσει την ηλικία των 6 ετών (την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής) εγγράφονται στο δημοτικό με απόφαση του οικείου Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, που εκδίδεται ύστερα από σύμφωνη γνώμη του οικείου ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ή του οικείου Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου Νηπιαγωγών, διαφορετικά εγγράφονται στο νηπιαγωγείο, (παρ. 1β του άρθρου 204 του ν. 4610/2019 (Α΄70)).

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου  και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)::

  1. τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
  2. τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
  3. Οι γονείς μπορούν να εγγράψουν το προνήπιο στο 6ο Νηπιαγωγείο Θήβας αν στο 7ο, 8ο Δημοτικό σχολείο φοιτά  άλλο/α τέκνο/α. Στην περίπτωση αυτή θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/τρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
  4. εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/τρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου. Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

  1. Αίτηση εγγραφής  για το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα ή/και το τμήμα πρόωρης υποδοχής
  2. Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)
  3. Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας,  από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).
  4. Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
    Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.
  5. Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/ριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
  4.  Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο  από 1-20 Μαρτίου και ώρα 13:15 έως 14:00  κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού στο τηλ. 2262024295.

ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ/ΤΗΝ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟ/ΝΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Ο/Η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη του νηπιαγωγείου εξετάζει κάθε αίτηση χωριστά και έχει τις εξής δυνατότητες:

  1. αποδοχή της αίτησης
  2. επιστροφή της αίτησης στον γονέα/κηδεμόνα υποδεικνύοντας τις διορθώσεις που απαιτείται να γίνουν στην αίτηση
  3. προώθηση της αίτησης στην Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που υπάγεται η σχολική μονάδα, σε περίπτωση που διαπιστώνει προβλήματα που δεν δύναται να αντιμετωπίσει.

Επισημαίνεται ότι η αποδοχή της αίτησης δε συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα. Η σχολική μονάδα φοίτησης του νηπίου/προνηπίου θα καθοριστεί μετά το πέρας της διαδικασίας υποβολής των αιτήσεων και αφού η αρμόδια Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατανείμει τις αιτήσεις σύμφωνα με τις διαθέσιμες θέσεις κάθε Νηπιαγωγείου.

ΟΡΙΑ 6ΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Οι παρακάτω οδοί ανήκουν στα όρια του 6ου Νηπιαγωγείου:

 

 

28ης Οκτωβρίου
Αγίας Φωτεινής
Αγίου Νικολάου από 15 μονά και 20 ζυγά και πάνω
Αδερφών Ρόδι
Αισχύλου
Αισώπου
Αλεξάνδρου Παναγούλη
Αναπαύσεως όλη
Αντ. Βασιλείου
Απ. Παύλου
Αριστογείτωνος
Αυξεντίου
Γεωργίου Λιόκι
Δαούτη
Δηιάνειρας
Δημητρίου
Δικαιάρχου
Διονυσιόδωρου
Δουφνά
Ευαγγ. Παληκαρίδη
Ευαγγέλου Σταμάτη
Ευθ. Αθανασιάδου
Ευρυπίδου
Ηρώς Κωνσταντοπούλου
Θέσπιδος
Ι. Λάμπρου
Καραολή
Κηφισσόδωρου
Κομνηνών
Κων. Τσιώρα
Λύσιδος
Μενάνδρου
Μοσχοποδίου
Μπιζανίου
Νικολάου Καλύβα

 

Νικολιδάκη
Οπλαρχηγού Βόγκλη από την ταβέρνα ΕΛΑΤΟΣ και πανω
Οσίου Γερμανού
Οσίου Κλήμεντος
Οσίου Λουκά
Πετούση
Πουλιοπούλου από Αγίου Νικολάου και μετά προς το γήπεδο τα μονά
Σαρανταπόρου
Σοφοκλή
Σπ. Κουκουλέζα
Στ. Μαλιάτση / Στ. Ματατσή
Στάικου

Πώς θα προσέλθουν τη Δευτέρα μαθητές και εκπαιδευτικοί – Αναλυτικά πότε και πόσα self test θα πρέπει να διενεργηθούν

imagesΣτα σχολεία που ήταν σε αναστολή έως και την Παρασκευή 28 Ιανουαρίου, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές που θα προσέλθουν στα σχολεία, θα πρέπει να έχουν πραγματοποιήσει ένα self test 24 ώρες πριν. Συνολικά 3 self test θα πρέπει να γίνουν στη διάρκεια της εβδομάδας και πιο συγκεκριμένα τη Δευτέρα 31. Ιανουαρίου, την Τρίτη 1 και τη Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου.

Οι μαθητές, εμβολιασμένοι και μη, καθώς και οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί, όσων σχολείων βρίσκονταν σε αναστολή λειτουργίας την προηγούμενη εβδομάδα λόγω κακοκαιρίας, θα πρέπει να προσέλθουν τη Δευτέρα έχοντας πραγματοποιήσει ένα επιπλέον σελφ τεστ έως 24 ώρες πριν, επομένως να κάνουν τρία (3) την εβδομάδα 31/1-4/2. Τα σελφ τεστ, επομένως, στα σχολεία που παρέμειναν κλειστά την εβδομάδα που πέρασε, θα πραγματοποιηθούν έως και 24 ώρες πριν την προσέλευση της Δευτέρας (31/1), της Τρίτης (1/2) και της Παρασκευής (4/2).

Οι εκπαιδευτικοί που δεν είναι εμβολιασμένοι θα πρέπει να πραγματοποιήσουν δυο ράπιντ τεστ και ένα σελφ τεστ, όλα με δική τους επιβάρυνση. Το ραπιντ τεστ θα πρέπει πραγματοποιηθεί έως και 48 ώρες πριν την προσέλευση της Δευτέρας (31/1) και της Παρασκευής (4/2) ενώ θα πρέπει να πραγματοποιηθεί και σελφ τεστ έως 24 ώρες πριν την προσέλευση της Τρίτης (1/2).

Δήμος Θηβαίων: Κλειστά τα σχολεία την Τρίτη 25 Ιανουαρίου και την Τετάρτη 26 Ιανουαρίου , λόγω καιρικών συνθηκών

272448468 280695037500873 2913679777541576611 nΛαμβάνοντας υπόψη τις επικρατούσες, δυσμενείς συνθήκες λόγω της χιονόπτωσης και του ισχυρού παγετού, καθώς και των μέτρων που πρέπει να τηρούνται λόγω της πανδημίας και της επικινδυνότητας κατά την πρόσβαση και παραμονή στους σχολικούς χώρους, ο Δήμαρχος Θηβαίων, Γιώργος Αναστασίου, αποφάσισε να παραμείνουν κλειστά όλα τα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, νηπιαγωγεία και παιδικοί σταθμοί την Τρίτη 25 Ιανουαρίου και την Τετάρτη 26 Ιανουαρίου.

Ειδικότερα, η απόφαση αφορά:
Α) Τα Γυμνάσια και Λύκεια σε ολόκληρη την επικράτεια του Δήμου Θηβαίων
Α) Τα νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία σε ολόκληρη την επικράτεια του Δήμου Θηβαίων
Β) Τους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς του Δήμου Θηβαίων(Θήβας και Βαγίων). Η απόφαση περιλαμβάνει και τους ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς.
Γ) Το Ειδικό Σχολείο (ΕΕΕΕΚ) Λουτουφίου και το Ειδικό Σχολείο Θήβας

Ο Δήμαρχος Θηβαίων
Γεώργιος Αναστασίου

Δήμος Θηβαίων: Κλειστά τα σχολεία τη Δευτέρα, 24 Ιανουαρίου , λόγω καιρικών συνθηκών

ΥΔΡΑΡΓΥΡΟΣΛαμβάνοντας υπόψη τις επικρατούσες, δυσμενείς συνθήκες λόγω της χιονόπτωσης και του ισχυρού παγετού, καθώς και των μέτρων που πρέπει να τηρούνται λόγω της πανδημίας και της επικινδυνότητας κατά την πρόσβαση και παραμονή στους σχολικούς χώρους, ο Δήμαρχος Θηβαίων, Γιώργος Αναστασίου, αποφάσισε να παραμείνουν κλειστά όλα τα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, νηπιαγωγεία και παιδικοί σταθμοί τη Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2022.

Ειδικότερα, η απόφαση αφορά:
Α) Τα Γυμνάσια και Λύκεια σε ολόκληρη την επικράτεια του Δήμου Θηβαίων
Α) Τα νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία σε ολόκληρη την επικράτεια του Δήμου Θηβαίων
Β) Τους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς του Δήμου Θηβαίων(Θήβας και Βαγίων)
Γ) Το Ειδικό Σχολείο (ΕΕΕΕΚ) Λουτουφίου και το Ειδικό Σχολείο Θήβας

Τι ισχύει από Δευτέρα στα σχολεία

λήψηςΤα σχολεία ανοίγουν την Δευτέρα και μαθητές και εκπαιδευτικοί πρέπει να γνωρίζουν ένα σωρό νέες διαδικασίες που αφορούν στα τεστ που οφείλουν να κάνουν, στα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομίσουν, στις μάσκες που θα φορούν, καθώς και τι γίνεται σε περίπτωση στενής επαφής ή κρούσματος.

Τα δικαιολογητικά με τα οποία πρέπει να προσέρχονται οι εκπαιδευτικοί στις σχολικές μονάδες

Οι δηλώσεις για πιστοποιητικά εμβολιασμού ή νόσησης ή αρνητικού ράπιντ τεστ ή σελφ μαθητών που φοιτούν σε δημόσιες σχολικές μονάδες συνεχίζουν να υποβάλλονται στην πλατφόρμα edupass.gov.gr, .

Αυτό που αλλάζει είναι ότι τα δύο δωρεάν εβδομαδιαία σελφ τεστ πλέον θα διενεργούνται και από τους εμβολιασμένους μαθητές. Το μέτρο αυτό στοχεύει στον έγκαιρο εντοπισμό των κρουσμάτων, δεδομένης της μεταδοτικότητας της νέας μετάλλαξης του ιού και σε εμβολιασμένους, και της εμβολιαστικής κάλυψης της μαθητικής κοινότητας. Το τεστ θα διενεργείται δύο φορές την εβδομάδα έως και 24 ώρες πριν την προσέλευση στο σχολείο την Τρίτη και την Παρασκευή. 

Για την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας των σχολείων μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων, παρέχεται ένα επιπρόσθετο σελφ τεστ – άρα, την πρώτη εβδομάδα, οι μαθητές θα προμηθεύονται δωρεάν και θα πρέπει να κάνουν 3 σελφ τεστ. Για την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας, κατ’ εξαίρεση, τα σελφ τεστ πρέπει να γίνουν την Κυριακή, τη Δευτέρα και την Πέμπτη για τον περιορισμό της διασποράς του ιού, δεδομένης μάλιστα της ιδιαίτερης περιόδου των γιορτών με τους αυξημένους συγχρωτισμούς.

Τα απαραίτητα δικαιολογητικά των ανεμβολίαστων εκπαιδευτικών διατηρούνται ως έχουν.

Οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί υποβάλλονται σε 2 δωρεάν σελφ τεστ την εβδομάδα. Το τεστ θα διενεργείται 2 φορές την εβδομάδα (Τρίτη και Παρασκευή), έως και 24 ώρες πριν την προσέλευση στο σχολείο την Τρίτη και την Παρασκευή. Το μέτρο αυτό στοχεύει στον έγκαιρο εντοπισμό των κρουσμάτων, δεδομένης της μεταδοτικότητας της νέας μετάλλαξης του ιού και σε εμβολιασμένους, και δεδομένης της εμβολιαστικής κάλυψης της μαθητικής κοινότητας.

pinakas

Μάσκες

Στο ερώτημα για το ποια μάσκα πρέπει να φοράνε μαθητές και εκπαιδευτικοί, απάντησε ο επίκουρος καθηγητής του Τμήματος Υγιεινής και Επιδημιολογίας της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ, Γκίκας Μαγιορκίνης, ενόψει του ανοίγματος των σχολείων τη Δευτέρα 10 Ιανουαρίου.

Κατά τη διάρκεια της χθεσινής ενημέρωσης για τον κορονοϊό ο κ. Μαγιορκίνης δήλωσε ότι το σχολείο αποτελεί ασφαλές περιβάλλον και αρκεί μια απλή μάσκα.

Κρούσματα, στενές επαφές και καραντίνα

Τι προβλέπεται για μαθητές και εκπαιδευτικούς σε περίπτωση στενής επαφής με κρούσμα ή εάν διαγνωστούν θετικοί σε COVID-19;

Εάν ένας μαθητής διαγνωστεί θετικός στον COVID-19, τότε θα μπαίνει σε απομόνωση  για 5 ημέρες τουλάχιστον.

Η απομόνωση θα διακόπτεται μετά από 5 ημέρες (α) εφόσον δεν υπάρχουν συμπτώματα, ή τα συμπτώματα μετά το πενθήμερο – προεξάρχοντος του πυρετού – υποχωρούν,

και (β) με αρνητικό σελφ τεστ. Εάν ο πυρετός συνεχίζει ή υπάρχει θετικό σελφ (ή ράπιντ) τεστ, η απομόνωση θα παρατείνεται. 

Αν εκπαιδευτικός διαγνωστεί θετικός στον COVID-19, τότε θα μπαίνει σε απομόνωση  για 5 ημέρες τουλάχιστον.

Η απομόνωση θα διακόπτεται μετά από 5 ημέρες

(α) εφόσον δεν υπάρχουν συμπτώματα, ή τα συμπτώματα μετά το πενθήμερο – προεξάρχοντος του πυρετού – υποχωρούν, και

(β) με αρνητικό σελφ τεστ για τους εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς, και αρνητικό εργαστηριακό έλεγχο (ράπιντ ή PCR) για τους μη εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς. Εάν ο πυρετός συνεχίζει ή υπάρχει θετικό σελφ ή ράπιντ τεστ, η απομόνωση θα παρατείνεται.

Όταν εξέλθουν από την καραντίνα, οι εκπαιδευτικοί υποχρεούνται να χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για τουλάχιστον άλλες 5 ημέρες

Σε περίπτωση που μαθητές ή εκπαιδευτικοί είναι στενές επαφές κρούσματος COVID-19 εκτός σχολείου τότε:

1. Οι εκπαιδευτικοί, εμβολιασμένοι και με ενισχυτική δόση ή εκπαιδευτικοί εμβολιασμένοι με 2 δόσεις τους τελευταίους 6 μήνες ή με μία δόση του εμβολίου J&J τους τελευταίους 2 μήνες, προσέρχονται στο σχολείο κανονικά και διενεργούν εργαστηριακό έλεγχο (ράπιντ ή μοριακό τεστ) την 5η ημέρα μετά την έκθεση. Οι εκπαιδευτικοί φορούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για 10 ημέρες από την έκθεση.

2. Οι εκπαιδευτικοί, εμβολιασμένοι με 2 δόσεις πάνω από 6 μήνες χωρίς ενισχυτική δόση ή με μία δόση του εμβολίου J&J πάνω από 2 μήνες χωρίς ενισχυτική δόση ή ανεμβολίαστοι, παραμένουν σε απομόνωση για 5 ημέρες, και διενεργούν εργαστηριακό έλεγχο (ράπιντ ή μοριακό τεστ) την 5η ημέρα μετά την έκθεση. Μετά την 5η ημέρα, οι εκπαιδευτικοί χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για τουλάχιστον άλλες 5 ημέρες.

3. Αν πρόκειται για εμβολιασμένους μαθητές, τότε προσέρχονται στο σχολείο κανονικά και κάνουν τρία σελφ τεστ τις ημέρες 0-1, 3 και 5-7.

4. Αν πρόκειται για μη εμβολιασμένους μαθητές, τότε παραμένουν σε απομόνωση για 5 ημέρες, και διενεργούν σελφ τεστ την 5η ημέρα μετά την έκθεση.

5. Οι ανεμβολίαστοι μαθητές ή εκπαιδευτικοί που έχουν νοσήσει εντός του τελευταίου τριμήνου έχουν το ίδιο καθεστώς με τους εμβολιασμένους μαθητές ή εκπαιδευτικούς αντίστοιχα.

Οι δηλώσεις για πιστοποιητικά εμβολιασμού ή νόσησης ή αρνητικού ράπιντ τεστ ή σελφ μαθητών που φοιτούν σε δημόσιες σχολικές μονάδες συνεχίζουν να υποβάλλονται στην πλατφόρμα edupass.gov.gr,

Τι ανακοίνωσε το ΥΠΑΙΘ για το θέμα της αναπλήρωσης των νοσούντων εκπαιδευτικών

Σύμφωνα με τη Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας (ΔΟΕ), στη συνάντηση με την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, στο θέμα της αναπλήρωσης των νοσούντων εκπαιδευτικών  η υπουργός Νίκη Κεραμέως δήλωσε ότι δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη ο σχεδιασμός του υπουργείου για τις αναπληρώσεις αυτές και θα υπάρξει σύντομα συνεννόηση του Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ με τους Διευθυντές Εκπαίδευσης.

Το νέο σύστημα αδειών και καραντίνας για τους εργαζόμενους

Σύμφωνα με την σχετική ΚΥΑ που εκδόθηκε, αλλάζει το σύστημα αδειών και καραντίνας για τους εργαζόμενους που είναι κρούσματα ή έχουν έρθει σε επαφή με επιβεβαιωμένο κρούσμα κορονοϊού. Καταρχήν, όλοι οι εργαζόμενοι, είτε είναι εμβολιασμένοι, είτε είναι ανεμβολίαστοι θα μπορούν να πάρουν πενθήμερα άδεια από την εργασία τους έχοντας διαγνωσθεί θετικοί με ένα απλό rapid test, το οποίο θα αναρτηθεί στο ηλεκτρονικό σύστημα gov.gr από τους φαρμακοποιούς ή τα διαγνωστικά κέντρα.

Δεν απαιτείται δηλαδή η διενέργεια μοριακού τεστ για την χορήγηση της άδειας ασθενείας, αλλά είναι προαιρετική.

ΠΛΗΡΩΣ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ: Αρκεί το αποτέλεσμα του θετικού Rapid test που έχει διενεργηθεί σε δημόσια δομή, διαγνωστικό κέντρο, μικροβιολογικό εργαστήριο ή φαρμακείο. Δεν αποκλείεται αλλά δεν απαιτείται το θετικό PCR.

ΑΝΕΜΒΟΛΙΑΣΤΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ: Θετικό PCR ή Rapid test που έχει διενεργηθεί σε δημόσια δομή, διαγνωστικό κέντρο, μικροβιολογικό εργαστήριο ή φαρμακείο που έχει διενεργηθεί σε δημόσια δομή, διαγνωστικό κέντρο, μικροβιολογικό εργαστήριο ή φαρμακείο.
Ωστόσο για να πάρει κάποιος άδεια ασθενείας επιδοτούμενη από τον ΕΦΚΑ, χρειάζεσαι να προσκομίσει ιατρική γνωμάτευση στον εργοδότη του και μάλιστα από γιατρό του ΕΟΠΥΥ ή από δημόσια δομή και μετά να κάνει αίτηση στο Ταμείο του.

Πηγή: https://www.alfavita.gr

Χριστούγεννα 2021

imagesΑγαπητοί γονείς,

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε ότι θα υλοποιήσουμε το σχέδιο εργασίας «Δίνω αγάπη». Στόχος αυτού του σχεδίου εργασίας είναι τα παιδιά να ανακαλύψουν το πραγματικό νόημα των Χριστουγέννων που είναι η ΑΓΑΠΗ. « Για να πάρεις αγάπη, θα πρέπει  να δώσεις  αγάπη» συμβουλεύει ο παππούς χρόνος τον εγγονό του Δεκέμβρη. Αυτό λοιπόν θα προσπαθήσουμε να κάνουμε πράξη στο 6ο Νηπιαγωγείο. Πολύτιμοι συνεργάτες μας ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων σαν συλλογικό όργανο αλλά και ο καθένας από εσάς ξεχωριστά.

Σας ενημερώνουμε το πρόγραμμα των δράσεων μας

10 και14/12/21

Εκκλησιασμός και συζήτηση για το μήνυμα των Χριστουγέννων με τον πάτερ Σπυρίδωνα

13/12/21

Στολισμός του δέντρου μέσα στο σχολείο αλλά και των εσωτερικών χώρων

 

15/12/21

Στολισμός του εναλλακτικού χριστουγεννιάτικου δέντρου με στολίδια που τρώγονται (ξηρούς καρπούς, ζυμαρικά, φρούτα) πίνοντας το καλάο της μάγισσας Φρικαντέλας και ακούγοντας το παραμύθι της.

Ώρα: 5:30 Φαναράκια

 

17/12/21

Επίσκεψη στο ταχυδρομείο προκειμένου να ταχυδρομήσουμε τις κάρτες μας με τις ευχές μας στα ελληνικά και τα αγγλικά στο 8ο νηπιαγωγείο Θήβας  και σε ένα νηπιαγωγείο της Ιταλίας

20/12/21

Συναντιόμαστε μέσω πλατφόρμας με τους φίλους μας του 8ου Νηπιαγωγείου και του Νηπιαγωγείου της Ιταλίας. Τραγουδάμε κάλαντα και ένα τραγούδι στα αγγλικά, ανταλλάσσουμε ευχές

22/12/21

Δράση Αγάπης

Συμμετέχουν γονείς και παιδιά.

Υλοποίηση απόγευμα.

Κεράκι, φαναράκι, τριγωνάκια

23/12/21

Ανταλλαγή μεταχειρισμένου παιχνιδιού

 

Το νηπιαγωγείο επίσης συνεχίζει να είναι αλληλέγγυο στους συμπολίτες μας που μας έχουν ανάγκη. Ο σύλλογος Διδασκόντων αποφάσισε τα φετινά Χριστούγεννα να στηρίξει :

  • Το κοινωνικό Παντοπωλείο
  • Το Γηροκομείο ( τρόφιμα μακράς διάρκειας, πάνες, υποσέντονα, μωρομάντιλα)
  • 28 Μαθητές ΔΥΕΠ ( βρακάκια, καλτσάκια για παιδιά 4-6 ετών και μάσκες)

Καθημερινά θα υπάρχει έξω από τις πόρτες κουτάκι  για δώρο καθαρίστριας.

Σας ευχαριστούμε

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

Διαβάζουμε για το πείραμα της δασκάλας του Ράσβιλ, Τζέιν Έλιοτ

jane elliotΣτις 4 Απριλίου του 1968, ο ακτιβιστής υπέρ των Ανθρώπινων Δικαιωμάτων και ηγέτης του Αφροαμερικάνικου Κινήματος για τα πολιτικά δικαιώματα των Αφροαμερικανών και βραβευμένος με το Νόμπελ Ειρήνης το 1964, Μάρτιν Λούθερ Κίνγκ, δολοφονείται στο Μέμφις.

Την επόμενη ημέρα, στην πόλη Ράσβιλ (Riceville) της Αϊόβα, μία μικρή αγροτική περιοχή των Η.Π.Α., με ομοιογενή σε χαρακτηριστικά πληθυσμό (λευκοί, χριστιανοί), η δασκάλα Τζέιν Έλιοτ προσπαθούσε να δώσει στις μαθήτριες και στους μαθητές της τον τρόπο να κατανοήσουν τη διαφορετικότητα, τον ρατσισμό και την περιθωριοποίηση των μειονοτικών πληθυσμών. Επειδή όμως η ομοιογενής κοινωνία του Ράσβιλ δεν άφηνε περιθώρια για την αλληλεπίδραση με διαφορετικές κοινωνικές ομάδες, η Τζέιν Έλιοτ προσπάθησε με ένα πείραμα να διδάξει στο μαθητικό κοινό τον σεβασμό στη διαφορετικότητα.

Η Τζέιν Έλιοτ χώρισε την τάξη της σε δύο ομάδες, την ομάδα με τα παιδιά τα οποία είχαν γαλανά μάτια και μία δεύτερη ομάδα με τα παιδιά τα οποία είχαν καστανά μάτια. Για να διακρίνονται πιο εύκολα, τα παιδιά με τα καστανά μάτια φορούσαν ένα μπλε κολάρο. Όσα παιδιά ανήκαν στην ομάδα των γαλανομάτικων παιδιών απολάμβαναν πέντε λεπτά παραπάνω διάλειμμα σε σχέση με την άλλη ομάδα, μπορούσαν να πιούν νερό από τη βρύση του σχολείου, τους δίνονταν η ευκαιρία να ζητήσουν και δεύτερο μεσημεριανό γεύμα ενώ μπορούσαν να χρησιμοποιούν ελεύθερα την παιδική χαρά.
Για τα παιδιά της ομάδας με τα καστανά μάτια τα πράγματα ήταν πολύ διαφορετικά. Τα παιδιά της δεύτερης αυτής ομάδας δεν μπορούσαν να πιούν νερό κατευθείαν από τη βρύση αλλά έπρεπε να χρησιμοποιούν χάρτινο ποτήρι, δεν μπορούσαν να παίξουν με τα παιδιά της άλλης ομάδας και απαγορευόταν η πρόσβαση στην παιδική χαρά. Παράλληλα, η Τζέιν κατηγορούσε σε κάθε ευκαιρία τα παιδιά της δεύτερης ομάδας και τα μείωνε λέγοντάς τους πως όλα τα λάθη οφείλονται στο καστανό χρώμα των ματιών τους.
Η ομάδα των γαλανομάτικων παιδιών δέχονταν μόνο την επιβράβευση της δασκάλας η οποία επαναλάμβανε συνεχώς το πόσο ανώτερα είναι σε σχέση με τα παιδιά της άλλης ομάδας εξαιτίας των γαλανών ματιών τους.
Η επόμενη ημέρα βρήκε τις δύο ομάδες με αντεστραμμένους ρόλους. Τα παιδιά με τα γαλανά μάτια εξέφρασαν τη δυσαρέσκειά τους ενώ τα παιδιά με τα καστανά μάτια ανακουφίστηκαν με την εναλλαγή των ρόλων. Εξαιρετικά σημαντική ήταν η απόδοση των παιδιών στην τάξη. Όταν τα παιδιά ένιωθαν ανώτερα και είχαν πρόσβαση στην επιβράβευση, οι επιδώσεις των παιδιών ήταν πολύ καλύτερες ενώ
τα παιδιά που δέχονταν τον ρατσισμό και τα αρνητικά σχόλια η επίδοσή τους ήταν χαρακτηριστικά χειρότερη.
Την Τρίτη ημέρα η συζήτηση ήταν πλέον αναπόφευκτη. Οι μαθήτριες και οι μαθητές της Τζέιν Έλιοτ είχαν λάβει το σπουδαιότερο μάθημα στη ζωή τους, την κατανόηση και τον σεβασμό στη διαφορετικότητα και την ανθρώπινη αξιοπρέπεια χωρίς διακρίσεις. Όλα τα παιδιά της τάξης υποσχέθηκαν να μην φερθούν ποτέ με γνώμονα ρατσιστικά και βίαια κριτήρια κατανοώντας την σκληρότητα της περιθωριοποίησης
των μειονοτικών ομάδων.
Μετά από 14 χρόνια οι μαθητές συναντήθηκαν ξανά επιβεβαιώνοντας ομόφωνα τη σπουδαιότητα του μαθήματος από την χαρισματική δασκάλα τους.