Καλώς ήρθατε στο ιστολόγιο του 6ου Νηπιαγωγείου Νίκαιας!

E5AF8CBE 56BC 4230 AFE8 5C246F6EB18

Μια ακόμα όμορφη και δημιουργική χρονιά έφτασε στο τέλος της….

Μια χρονιά γεμάτη γνώσεις ,εμπειρίες και συναισθήματα !!!

Τα συναισθήματα μας ανάμεικτα…. Νοσταλγία για τις όμορφες στιγμές που περάσαμε αλλά και χαρά, ελπίδα και αισιοδοξία για αυτά που θα ακολουθήσουν….!!!

Αγαπημένα μας παιδιά, σας ευχαριστούμε για τις μοναδικές στιγμές που μας χαρίσατε με τον αυθορμητισμό, την αυθεντικότητα και την ειλικρίνειά σας !!!

Αγαπημένοι μας γονείς, σας ευχαριστούμε θερμά για την άψογη συνεργασία και στήριξη στο εκπαιδευτικό μας έργο!

Ώρα για ξεκούραση….. !!!

Καλό καλοκαίρι , καλή  πρόοδο και καλή συνέχεια στο Μαγικό Ταξίδι της Γνώσης!!!

Δημιουργία και ερμηνεία τραγουδιού “Σώσε τη Γη”

Οι μικροί μαθητές και μαθήτριες του 6ου Νηπιαγωγείου Νίκαιας στέλνουν το δικό τους περιβαλλοντικό μήνυμα ,μέσα από τη δημιουργία και ερμηνεία του δικού τους τραγουδιού με τίτλο “Σώσε τη Γη “ , στα πλαίσια της συμμετοχής τους σε Σχολικό Διαγωνισμό-Βιωματική Δράση  του Εκπαιδευτικού  Περιβαλλοντικού Προγράμματος “Τα παιδιά στο πλευρό της Γης- Οι σπόροι του Αύριο”.

Kαλοκαιρινή γιορτή 2024 “O κήπος των θαυμάτων”

Την Πέμπτη 13 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του πολυχώρου “Mάνος Λοϊζος ” του δήμου Νίκαιας Α. Ι. Ρέντη  η καλοκαιρινή μας γιορτή με τίτλο “Ο κήπος των Θαυμάτων” .

Οι μικροί μας μαθητές και μαθήτριες με πολύ κέφι και ενθουσιασμό υποδύθηκαν ήρωες αγαπημένων παιδικών παραμυθιών που ζουν στον “κήπο των θαυμάτων” και με τις ιστορίες τους φροντίζουν να καλλιεργούν τα πιο όμορφα συναισθήματα, τα οποία ανθίζουν σαν όμορφα λουλούδια στον “κήπο της ψυχής τους”

Η σκηνή μας γέμισε με μικρούς πρίγκιπες, Χιονάτες, Αλίκες ,κηπουρούς ,Ρομπέν των δασών κ.α. , οι οποίοι όπως ήταν αναμενόμενο μάγεψαν τους αγαπημένους μας καλεσμένους που τους καταχειροκρότησαν.

Στο τέλος της γιορτής μας ,με μεγάλη χαρά παρουσιάσαμε το τραγούδι μας με τίτλο “Σώσε τη Γη” ,το οποίο γράψαμε με τους μαθητές/τριες  μας στα πλαίσια της συμμετοχής  του νηπιαγωγείου μας σε σχολικό διαγωνισμό-βιωματική δράση του εκπαιδευτικού προγράμματος “Τα παιδιά στο πλευρό της Γης -Οι σπόροι του αύριο”, στέλνοντας το δικό μας  ηχηρό περιβαλλοντικό μήνυμα!

εικόνα Viber 2024 07 02 16 25 27 061 εικόνα Viber 2024 07 02 16 25 27 283 εικόνα Viber 2024 07 02 16 25 27 498 εικόνα Viber 2024 07 02 16 27 13 500 εικόνα Viber 2024 07 02 16 27 13 733 εικόνα Viber 2024 07 02 16 27 13 941 εικόνα Viber 2024 07 02 16 27 14 153 εικόνα Viber 2024 07 02 16 27 14 369 εικόνα Viber 2024 07 02 16 27 14 586 εικόνα Viber 2024 07 02 16 27 14 815 εικόνα Viber 2024 07 02 16 27 15 027 εικόνα Viber 2024 07 02 16 27 15 243

«Πρώιμη Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών – Έγκαιρη Παρέμβαση »

Την Τετάρτη 5-6-2024 στο χώρο των Νηπιαγωγείων μας πραγματοποιήθηκε συμβουλευτική ημερίδα με θέμα: «Πρώιμη Ανίχνευση Μαθησιακών Δυσκολιών – Προβλήματα Συμπεριφοράς – Έγκαιρη Παρέμβαση »  με ομιλήτρια την κα ‘Ολγα Ρουβά (Εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής του Τμήματος Ένταξης του 12ου Δημ. Σχολείου Νίκαιας) ,την οποία ευχαριστούμε θερμά για την άμεση θετική ανταπόκριση της στο κάλεσμα μας. 

Η πρώιμη ανίχνευση είναι υψίστης σημασίας για το μέλλον των παιδιών, επειδή  επιτρέπει την οργάνωση έγκαιρων  παρεμβατικών προγραμμάτων.

Η πρώιμη ανίχνευση μέσα από άτυπα εργαλεία αξιολόγησης μαθησιακών δυσκολιών και προβλημάτων συμπεριφοράς βοηθάει στον εντοπισμό, τόσο των γνωστικών, όσο και των συμπεριφορικών παραγόντων που μπορούν να επηρεάσουν τη μάθηση των παιδιών.

Στη νηπιακή ηλικία οι μαθησιακές δυσκολίες έχουν τη μορφή ελαφράς αργοπορίας στην εξέλιξη του ακουστικοφωνητικού και οπτικοκινητικού λόγου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, τα νήπια να δυσκολεύονται στην ανάπτυξη βασικών λειτουργικών δεξιοτήτων σχολικής ετοιμότητας, αλλά και άλλων βασικών ικανοτήτων για τη μετέπειτα μάθηση ανάγνωσης και γραφής.

Η πρόληψη των μαθησιακών διαταραχών εξαρτάται σε πολύ μεγάλο βαθμό από την έγκαιρη διάγνωση και αντιμετώπισή τους.

Έτσι καθίσταται σαφές ότι όσο νωρίτερα γίνει αντιληπτό το πρόβλημα τόσο πιο αποτελεσματική μπορεί να είναι η αντιμετώπισή του.

1β 1α

Επίσκεψη στα Συστεγαζόμενα Δημοτικά Σχολεία!

Στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης των νηπίων από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο την Τετάρτη 5 Ιουνίου  επισκεφθήκαμε τα  συστεγαζόμενα  12ο και  17ο  Δημοτικά σχολεία .

Κατά την επίσκεψη μας   οι μικροί μας μαθητές και μαθήτριες  ξεναγήθηκαν από εκπαιδευτικούς και μαθητές   στους χώρους των σχολείων και στη συνέχεια επισκέφτηκαν τους μαθητές της Α’ τάξης που τους υποδέχτηκαν με μεγάλη χαρά και απάντησαν στις  ερωτήσεις των νηπίων. Η επίσκεψη μας ολοκληρώθηκε με τραγούδια  και ανταλλαγή δώρων και ζωγραφιών. 

aaabgd

Επίσκεψη σε Επαγγελματικό Στούντιο Ηχογράφησης

 

Την Τετάρτη  22 Μαϊου οι μικροί μαθητές  και μαθήτριες  του Νηπιαγωγείου μας  με μεγάλη χαρά και πολύ ενθουσιασμό επισκέφτηκαν επαγγελματικό στούντιο ηχογράφησης ,όπου είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τη διαδικασία παραγωγής , καταγραφής , επεξεργασίας και αναπαραγωγής μουσικής  μέσα από την ηχογράφηση του δικού τους τραγουδιού με τίτλο “Σώσε τη Γη”.

Η επίσκεψη έγινε στα πλαίσια της συμμετοχής του Νηπιαγωγείου μας σε Σχολικό Διαγωνισμό του εγκεκριμένου εκπαιδευτικού περιβαλλοντικού  προγράμματος “Τα παιδιά στο πλευρό της Γης- Οι σπόροι του Αύριο”.

Οι μικροί μας δημιουργοί έστειλαν το δικό τους περιβαλλοντικό μήνυμα μέσα από τη δημιουργία και ερμηνεία του δικού τους τραγουδιού ! 

Εργαστήριο Δεξιοτήτων ‘Stem και η Γη γυρίζει’

STEM και η ΓΗ γυρίζει

Θεματική Ενότητα: Δημιουργώ και καινοτομώ

Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία: Ψηφιακές δεξιότητες

Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο:
«STEM και η ΓΗ γυρίζει…» έχει ως στόχο με βάση τις αρχές του εποικοδομητισμού και με μεθόδους διερευνητικής μάθησης οι μαθητές να σκεφτούν και να βρουν απαντήσεις σε ερωτήσεις για το διάστημα και για το γεγονός ότι οι πλανήτες δεν είναι απομονωμένοι ο ένας από τον άλλον, αλλά αλληλοεξαρτώμενοι καθώς η Σελήνη περιστρέφεται γύρω από τη Γη, η Γη, μαζί με επτά άλλους πλανήτες, περιστρέφεται γύρω από τον Ήλιο και ο Ήλιος, με τη σειρά του, περιστρέφεται γύρω από το κέντρο του γαλαξία μας. Η Σελήνη, η Γη και ο Ήλιος αποτελούν τα τρία ουράνια σώματα τα οποία σχηματίζουν ένα ολοκληρωμένο σύστημα, με την εναλλαγή ημέρας/νύχτας, τις εκλείψεις και τις εποχές που προκύπτουν από τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ των σωμάτων αυτών και με τις οποίες οι μικροί μαθητές θα πειραματιστούν και θα γνωρίσουν με βιωματικό τρόπο.

C2893D03 0D19 4769 8D8A BCCC8A823F37 8B1B6E36 5294 4DAA 840D 34707644A028 1C784C3F 5860 4D17 9224 4A5A28FF7B20 E8570A57 75D0 46E2 AC08 CDBC7FE627BE 97CD6315 D6C9 4EF1 A217 7753F872E49F 415F942F F57A 435F 8D67 2C80B70085AD
E7452C7D B32E 47C9 B907 BAEC00E5D580

IMG_3599

 

Ένα ψηφιακό πλανητάριο στο Νηπιαγωγείο μας!!!

Οι μικροί μαθητές και μαθήτριες του Νηπιαγωγείου μας την Πέμπτη 23/05/2024 , έζησαν μια μοναδική και αξέχαστη εμπειρία ,που τους βοήθησε  να γνωρίσουν καλύτερα το ηλιακό μας σύστημα  με τον πιο ψυχαγωγικό τρόπο!!!
Ένα ψηφιακό κινητό πλανητάριο στήθηκε στο σχολείο μας και η περιπέτεια ξεκίνησε….!!!

Ημερίδα Πρόληψης για την Παιδική Σεξουαλική Κακοποίηση

942256 452792324808305 221459969Την Τετάρτη 24 Απριλίου  σε συνεργασία με τα συστεγαζόμενα 18- 19 Νηπιαγωγεία και τα 12-17 Δημοτικά σχολεία  Νίκαιας πραγματοποιήθηκε ημερίδα με θέμα  “Πρόληψη για την Σεξουαλική Κακοποίηση των παιδιών” με εισηγήτρια την κ. Έλενα Ράπτη , Εθνική Συντονίστρια του Συμβουλίου της Ευρώπης στην Ελλάδα για την Πρόληψη και την Αντιμετώπιση της Σεξουαλικής Κακοποίησης και Εκμετάλλευσης Ανηλίκων και εκπρόσωπο της Υποδιεύθυνσης Προστασίας  Ανηλίκων Αττικής. Την ημερίδα παρακολούθησαν εκπαιδευτικοί ,γονείς  και μαθητές κατά την οποία έγινε προβολή ψηφιακού υλικού κατάλληλο για παιδιά.

Η Σεξουαλική Κακοποίηση/Παρενόχληση των παιδιών είναι η πιο βουβή μορφή κακοποίησης .

Στην Ελλάδα, 1 στα  5 παιδιά θα δεχθεί κάποια μορφή σεξουαλικής βίας στην ζωή του και 9 στις 10 περιπτώσεις ο άνθρωπος που θα τα πλησιάσει είναι στο στενό, φιλικό ή συγγενικό περιβάλλον του παιδιού. 

Η Ολοκληρωμένη Σεξουαλική Εκπαίδευση και η Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση των παιδιών από τα πρώτα χρόνια της ζωής τους, είναι η κύρια και βασική τους ασπίδα απέναντι στην Σεξουαλική Κακοποίηση / Παρενόχληση. Η αναγνώριση και επικοινωνία των συναισθημάτων τους, η αυτονομία σε σχέση με το σώμα τους και τα όρια που μαθαίνουν να βάζουν σε αυτό, ο σεβασμός στις ανάγκες τους και στο «όχι» τους, είναι κάποια από τα στοιχεία που θα τα βοηθήσουν να αντιληφθούν πολύ πιο άμεσα μια κακοποιητική κατάσταση, να απομακρυνθούν και να ζητήσουν βοήθεια από έναν άνθρωπο που εμπιστεύονται.

Η σεξουαλική κακοποίηση των παιδιών βασίζεται στην σιωπή! Μιλώντας, έχουμε επιλέξει ήδη έναν τρόπο για να τα προστατέψουμε. Είναι ώρα λοιπόν να ενημερωθούμε, έτσι ώστε να συμβάλλουμε στην μείωση των θυμάτων και οι επιπτώσεις της παιδικής σεξουαλικής κακοποίησης να σταματήσουν να διαμορφώνουν τις νέες κοινωνίες.

448638456 388374517032661 8927277344630898862 n 448763612 793024515934583 2721723684090142362 n449143494 7691164730991424 9071690026057225499 n