Με αφορμή την αλλαγή του μήνα από τον Ιανουάριο στον Φεβρουάριο, το μεγάλωμα της ημέρας αλλά και τις αλλεπάλληλες κακοκαιρίες των δυο προηγούμενων μηνών, ασχοληθήκαμε με τον καιρό και τις αλλαγές του ξεκινώντας πρώτα με τα σημεία του ορίζοντα και στη συνέχεια με τους ανέμους και τα ονόματά τους ανάλογα από την κατεύθυνση που φυσούν και παίξαμε παιχνίδια προσανατολισμού στον χώρο.
Και ένας μαθητής έφερε μια πυξίδα και έδειξε σε όλους τη βελόνα που δείχνει πάντα τον Βορρά.
Συζητήσαμε για διάφορες καιρικές συνθήκες βλέποντας εικόνες και για την πρόβλεψη του καιρού από τους Μετεωρολόγους, οι οποίοι συμβουλεύονται τον Μετεωρολογικό Δορυφόρο και μας παρουσιάζουν το Δελτίο του Καιρού. Επίσης αναφερθήκαμε στο πόσο δυνατά φυσάνε οι άνεμοι και πως αυτή τη δύναμη την μετράμε σε Μποφόρ. Όσο πιο μεγάλοι οι αριθμοί, τόσο περισσότερη και η ένταση των ανέμων.
Και προσπαθήσαμε να παρουσιάσουμε το δικό μας Δελτίο του Καιρού με την βοήθεια ενός γεωφυσικού και ενός πολιτικού χάρτη της Ελλάδας, στους οποίους τοποθετήσαμε τα σύμβολα των σημείων του ορίζοντα και στη συνέχεια και τα σύμβολα του καιρού σε κάθε περιοχή αλλά και τους βαθμούς των μποφόρ στις θάλασσες!
Και στο τέλος, σε ατομικό φύλλο εργασίας, δημιούργησαν το δικό τους δελτίο καιρού, σχεδιάζοντας τα σύμβολα των καιρικών συνθηκών σε μικρά καρτελάκια, τα οποία στη συνέχεια έκοψαν στο περίγραμμα και κόλλησαν επάνω στον χάρτη τους.
Πρόσφατα σχόλια