ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΤΙΜΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ 3 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΚΑΛΕΣΕ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΤΗΝ Κ. ΔΗΜΗΤΡΑ (ΓΙΑΓΙΑ) Η ΟΠΟΙΑ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΕ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΜΑΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΗΣIMG 20221003 113849

IMG 20221003 110254

ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

IMG 0618ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 30 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ, ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ ΟΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΠΑΙΞΑΝ ΚΑΙ ΧΑΡΗΚΑΝ .
href=»https://blogs.sch.gr/6nipalexan/files/2022/10/IMG_20220930_122108-1.jpg»>IMG 20220930 122108 1
ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΔΟΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΒΡΑΒΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ.
IMG 0618

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2021-2022

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021/2022 6ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ
1η ΠΕΡΙΟΔΟΣ : ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ / ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2021 ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΩΤΟΥ ΘΕΜΑΤΙΚΟΥ ΚΥΚΛΟΥ 3/12/2021.ΘΕΜΑ : ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ , ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ
ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ : ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΤΙΤΛΟΣ : ΝΗΠΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ 6
1ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΑΣ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ
ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΕΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ : ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΣΕ Α4 ΧΑΡΤΙ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΕΤΑΛΑ, ΕΝΩ ΣΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΦΥΛΛΟ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.
2ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΘΕΣΗ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΤΑΞΗ
Η ΔΩΡΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΜΑΣ ΑΦΗΓΗΘΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ <>.
Η ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΗ ΥΠΗΡΞΕ ΔΥΣΚΟΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙ ‘ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΘΩΣ ΑΠΟΡΡΙΠΤΟΝΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΦΙΛΟΥΣ . ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ Η ΤΑΞΗ ΤΡΟΠΟΥΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΙΛΩΝ. ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΩΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΩΝ ΦΙΛΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ.
3ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ : ΕΣΥ ΚΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ
Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ YOU TUBE ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΝΟΣ ΣΚΑΝΤΖΟΧΟΙΡΟΥ “ WHAT WOULD CRISTMAS BE WITHOUT LOVE “. Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΑΜΑΤΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΧΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΝ ΤΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΣΚΑΝΤΖΟΧΟΙΡΟΥ.
ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΑΝΙΧΝΕΥΣΟΥΝ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΒΙΩΝΕΙ Ο ΣΚΑΝΤΖΟΧΟΙΡΟΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΡΑΣΗ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΤΟ ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΣΚΑΝΤΖΟΧΟΙΡΟΥ.ΩΣ ΕΜΠΕΔΩΣΗ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΛΕΤΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΒΑΖΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΧΡΩΜΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ.
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ 3ου ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΕΣ , ΕΝΩ ΜΕΤΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΟΥΒΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΤΟΥΒΛΑΚΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙΟΥ. ΣΤΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΠΥΡΓΟΥ ΚΑΙ Η ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΣ ΝΑ ΧΑΛΑΣΕΙ ΒΓΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΤΟΥ.
4ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ : Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ…..
ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΠΟΥ ΚΟΒΟΝΤΑΙ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ ΑΠΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΒΑΦΤΟΥΝ ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΚΟΛΑΖ ΜΕ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ ΣΕ ΣΧΗΜΑ ΚΥΚΛΟΥ.
5ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ……. ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ
Η ΕΧΘΡΟΠΙΤΑ . ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΟ VIDEO ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΧΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΣΕ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ.ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟ ΧΑΡΤΗ ΟΠΟΥ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΙΣ ΛΥΣΕΙΣ.
ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΡΤΙΝΑ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΥΝΗΜΑ ΑΓΑΠΗΣ.
ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΤΑ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ , ΤΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΣΕ ΧΑΡΤΙ Α4.
ΑΦΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΜΕΡ ΤΟΝ ΠΑΡΔΑΛΟ ΕΛΕΦΑΝΤΑ.ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΡΡΙΨΗΣ ΤΟΥ ΕΛΜΕΡ.ΔΙΝΟΥΜΕ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΠΑΖΛ ΤΟΥ ΕΛΜΕΡ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ ΒΑΦΕΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ. ΤΑ ΕΝΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΦΡΙΑΧΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΛΜΕΡ ΣΕ ΠΑΖΛ.
6ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΟΥ
ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.
ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΘΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΕΡΩΤΗΣΗ….
ΠΕΣ ΜΟΥ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ…..
ΠΕΣ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙ , ΦΑΓΗΤΟ , ΧΡΩΜΑ κτλ…..
7Ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ : ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ , ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ….
ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ : Ο ΖΑΜΠΤΕΡΦΙΛΙΟ
ΤΙ ΘΑ ΣΥΝΕΒΑΙΝΕ ΑΝ ΕΝΑ ΖΑΜΠΤΕΡΦΙΛΙΟ …..ΖΗΤΟΥΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΦΙΛΟΣ ΣΑΣ?
ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟ ΧΑΡΤΗ….
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ….
ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΙΝΑΚΕΣ ΖΩΓΡΑΦΩΝ ΟΠΟΥ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ…..
Η ΜΟΝΑ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ …
ΚΑΘΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΖΩΩΝ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΗΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΑΞΙΑ …
ΤΕΛΟΣ ΦΤΙΑΧΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΓΕΝΕΑΛΟΓΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ…
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΘΕΜΑΤΙΚΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ .
ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΦΑΚΕΛΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙΟΥ Η ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΕΚΠΟΝΗΘΗΚΕ.
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

20211122 114648

20211112 112054

20211112 112112

20211123 075138

20211123 102103

2η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2021 / ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2022
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ : ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ : ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ – ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ – ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
ΤΙΤΛΟΣ : ΚΥΚΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΥΡΙΖΕΙ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ 5
1ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ ? ΑΣ ΑΝΑΡΩΤΗΘΟΥΜΕ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ? ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΦΡΟΝΤΙΔΑ? ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ?
ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ VIDEO ΜΕ ΤΙΣ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΕΝΤΥΠΩΣΕΩΝ ΤΟΥΣ .
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΟ VIDEO KAI ΣΥΛΛΕΓΟΥΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΕ 2ο ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟ ΧΑΡΤΗ ΟΠΟΥ ΣΤΟΧΕΥΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.
2ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΤΑ ΑΓΑΘΑ ΚΟΠΟΙΣ ΚΤΩΝΤΑΙ !
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΘΟ?
ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ .
ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΓΑΘΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΞΗ .
ΧΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟΤΥΠΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΛΕΞΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ.ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ .
3ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ . ΜΑΖΙ Η ΧΩΡΙΑ?
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΩΝ ΦΥΤΩΝ . ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΦΥΤΩΝ.
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ .
ΦΥΤΕΥΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΦΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΡΩ.ΚΑΤΑΓΡΑΦΩ ΣΕ ΠΙΝΑΚΑ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΦΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ
4ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ
ΣΤΕΛΝΩ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΨΟΥΝ ΤΟ ΑΝΘΡΑΚΙΚΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ.
ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΤΡΟΠΩΝ ΜΕΙΩΣΗΣ ΜΟΛΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.
ΧΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΤΡΟΠΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΜΟΛΥΝΣΗΣ . ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΥΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ.
ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΕ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΡΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ.
5ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ : ΑΠΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ ΤΑ ΑΓΑΘΑ? ΜΗΠΩΣ ΚΡΥΒΟΥΝ ΧΡΗΣΙΜΑ?
ΦΕΡΝΟΥΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΤΡΟΠΟΥΣ ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ.
ΤΕΛΟΣ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΟΠΩΣ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΜΑΚΕΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΘΕΤΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΡΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΟΛΩΝ.
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ 2ου ΘΕΜΑΤΙΚΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΦΑΚΕΛΟΥΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

IMG 0369 2

IMG 0371

IMG 0370 2

IMG 0368<a

IMG 0402 1
3η ΠΕΡΙΟΔΟΣ: ΜΑΡΤΙΟΣ / ΑΠΡΙΛΙΟΣ
3ος ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΥ ΖΗΝ
ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ :ΥΓΕΙΑ
ΤΙΤΛΟΣ: Ο ΡΟΥΛΗΣ Ο ΤΡΟΦΟΥΛΗΣ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ 7
1ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ :ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ.
Ο ΡΟΥΛΗΣ Ο ΤΡΟΦΟΥΛΗΣ ΕΡΧΕΤΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΟΥ ΦΑΓΗΤΟ?
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΝΚΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΑΣ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΚΑΙ ΑΝΘΥΓΙΕΙΝΕΣ ΤΡΟΦΕΣ
ΧΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΠΟΥ ΦΕΡΑΜΕ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ.
Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥΛΗ ΡΟΔΑΛΟΥ.
ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΤΡΟΦΩΝ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΓΗΣ ΓΙΑ ΥΓΙΕΙΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ.
2ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ :ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΦΑΓΗΤΟ?
ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΤΟΥ ΦΑΓΗΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ.
Η ΚΥΡΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ .ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΝΑΔΙΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟΤΥΠΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΧΑΡΤΙ.
3ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΠΥΡΑΜΙΔΑ , ΟΜΑΔΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΜΙΑ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ LIVE WORK SHEETS ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΘΥΓΙΕΙΝΕΣ ΤΡΟΦΕΣ.
ΤΟ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙ ΤΙΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΤΟΥ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ. ΠΡΩΙ , ΜΕΣΗΜΕΡΙ , ΒΡΑΔΥ.
4ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ : ΕΠΟΧΙΚΑ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΛΑΧΑΝΙΚΑ
1η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΑΦΙΣΑ ΜΕ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΛΑΧΑΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΒΡΕΙ .
2η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΛΑΧΑΝΙΚΑ ΚΑΙ ΧΟΡΕΥΟΥΜΕ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΡΥΘΜΟ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ .( ΜΗΛΟ ΜΟΥ ΚΟΚΚΙΝΟ, ΛΕΜΟΝΑΚΙ ΜΥΡΩΔΑΤΟ, ΑΓΓΙΝΑΡΑ Μ ‘ΑΓΚΑΘΙΑ κ.τ.λ.)
5ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ : ΝΕΡΟ, ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ: ΤΟ ΤΡΙΠΤΥΧΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ!
1η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Η ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ, VIDEO ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΧΥΣΑΡΚΑ.
2η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: ΜΟΥΣΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ .
ΧΟΡΕΥΟΥΜΕ ΤΟ ΧΟΝΤΡΟ ΜΠΙΖΕΛΙ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
3η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΑΜ ΓΚΟΝΤΟΥΙΝ ΠΕΦΤΕΙ, ΠΕΦΤΕΙ Η ΣΤΑΓΟΝΑ
ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΠΩΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΧΑΡΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ.
4η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ.
5η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: ΤΟ ΝΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΣΕ………
ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΖΩΝΤΑΝΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΕΡΟ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΗ.
6ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ : ΓΙΝΟΜΑΙ ΔΙΑΤΟΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ!
1η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: ΤΟ ΠΙΑΤΟ ΤΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
ΣΤΟ Aesop.iep.edu.gov
2η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ: ΚΑΤΑΓΡΑΦΩ ΤΙ ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΡΟΦΩΝ ΚΑΤΑΛΑΝΩΝΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ Η ΟΠΟΙΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΦΑΚΕΛΟ.
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
IMG 0430

IMG 0475

VGgkoxZ mWWHfz

ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ

Στο νηπιαγωγείο μας υλοποιήθηκε σχέδιο δράσης για την ενίσχυση του ψηφιακού γραμματισμού των παιδιών και την εξοικείωσή τους με τις βασικές λειτουργίες του Η/Υ και τις χρήσεις του.
Τα νήπια γνώρισαν τις βασικές λειτουργίες του υπολογιστή χρησιμοποιώντας τον με παιγνιώδη τρόπο ως μέσο ψυχαγωγίας, αλλά και ως εργαλείο επικοινωνίας και διδασκαλίας.
Κατά την διάρκεια υλοποίησης του σχεδίου δράσης:

Δημιουργήθηκαν ερωτηματολόγια για την διερεύνηση των προτιμήσεων και των αρχικών ιδεών των παιδιών

1
2
3
4
5
6
7
89
10
11
12
13

Στην συνέχεια φτιάξαμε μαζί με τα παιδιά τους κανόνες λειτουργίας και σωστής χρήσης της γωνιάς του υπολογιστή

IMG 20220527 141045
IMG 20220603 134352
IMG 20220603 134530

Γνωρίσαμε τα βασικά μέρη και τον ρόλο των κυριότερων μονάδων του

Χρησιμοποιήσαμε τον υπολογιστή για να ζωγραφίσουμε

IMG 20220518 151821

IMG 20220517 152617

IMG 20220513 132544

IMG 20220525 105547

IMG 20220525 111115

IMG 20220525 105047

IMG 20220517 154149

Να κάνουμε εργασίες σε ψηφιακή μορφή

IMG 20220519 125404
IMG 20220519 125719
IMG 20220520 132838
IMG 20220520 132916
IMG 20220520 132959

Να παίξουμε παζλ με τις ζωγραφιές μας

IMG 20220603 155134
IMG 20220603 154144
IMG 20220603 153451

Μπορείτε να παίξετε κι εσείς από το σπίτι !!!

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ

ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΝΕΝΟΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΟΥ 1ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΤΗΝ Κ. ΜΟΥΣΑΦΙΡΗ , ΟΡΓΑΝΩΣΑΜΕ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΑΜΕ ΤΗΝ Κ. ΣΙΓΓΑ ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΟΥ Α1 ΤΜΗΜΑΤΟΣ Η ΟΠΟΙΑ ΑΦΟΥ ΜΑΣ ΞΕΝΑΓΗΣΕ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΓΝΩΡΙΣΤΗΚΑΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ  ,  ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΟ ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ .

ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ Ο Κ. ΝΙΚΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΕΠΑΙΞΕ ΣΤΟ ΜΕΤΑΛΟΦΩΝΟ ΕΝΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΚΑΙ ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΑΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ .

Ο Κ . ΘΟΔΩΡΗΣ , ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ  ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΤΟΝ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΑΥΛΗΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΞΕΝΑΓΗΣΕ ΣΤΑ ΓΗΠΑΔΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΚΑΙ ΜΠΑΣΚΕΤ.Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΗΤΑΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΜΕ ΜΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ , ΕΝΑ ΠΑΓΩΤΟ ΠΟΥ ΦΑΓΑΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣΜΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΕΨΑΜΕ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ .ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΑΡΑΤΕΙΘΕΝΤΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΜΑΣ

0 02 05 a29dc39d76fbf710a828aec0071238d2e93d8252fb973fdc7dee645510667cda c3d7fe47809000b2 0 02 05 75f257047a5990423d2a8d8f3d3c1737472c07cb7be09c1779f35522e62770ff 9192f9279ab72dea 0 02 05 2737394b6590a05f003d28fb6c8c0c37cd4820dfb76e75af2baad04c87a022e9 bf3bb71c94abc477 0 02 05 05848f8f3d77b0eb90fc8e4af9a7bef147160fb1a730760f47cda978e4a1464f bc8828d1fb8f5008 0 02 05 9b17316c48c73b0327f338635eb9e7fb2abf1f68ad36f2180379fdc2f9582ffb c3bee3bdd32b942e