Νοέ 06 2018

Συμμετοχή μαθητών στο 79ος Πανελλήνιος Μαθηματικός Διαγωνισμός «ΘΑΛΗΣ»Διαγωνισμός

Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2018, θα πραγματοποιηθεί ο 79ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός μαθηματικών «Ο Θαλής», που διοργανώνει κάθε χρόνο η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία.

Η συμμετοχή των μαθητών  υπερέβη τις προσδοκίες μας καθώς θα συμμετέχει για 1η φορά με 20 μαθητές/τριες της Β΄και  Γ Γυμνασίου:  

Στόχοι της συμμετοχής των μαθητών /-τριών:

  • Η προαγωγή του ενδιαφέροντος των μαθητών για το μάθημα των Μαθηματικών.
  • Η ανάπτυξη του ευγενούς συναγωνισμού- άμιλλας μεταξύ των μαθητών.
  • Η αξιολόγηση των δυνατοτήτων των μαθητών στα Μαθηματικά μέσα από τη συμμετοχή τους στο Διαγωνισμό.

Εικόνα          Η φιλοσοφία του διαγωνισμού βασίζεται στην αρχή ότι τα μαθηματικά είναι μία κουλτούρα η οποία πρέπει να παρέχεται σε όλους. Ειδικά, επειδή τα μαθηματικά καλλιεργούν τη σκέψη και φέρνουν πνευματική ικανοποίηση, δεν πρέπει να απευθύνονται μόνο σε λίγους. Υπεύθυνη καθηγήτρια για την προετοιμασία με μαθήματα εκτός του ωρολογίου προγράμματος και εμψύχωση των μαθητών ήταν η κ. Κατσίκα Ελένη μαθηματικός του σχολείου.

   «Ευχόμαστε Καλή Επιτυχία σε όλους τους μαθητές μας»

 

Μία απάντηση μέχρι τώρα

Νοέ 06 2018

Εκλογές εκπαιδευτικών Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2018

Τα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2018 δεν κάνουν μαθήματα, λόγω εκλογών.

Μία απάντηση μέχρι τώρα

Νοέ 04 2018

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Φάρο Τυφλών-Μουσείο Αφής

Συντάκτης: κάτω από Εκδρομές

Οι μαθητές Α΄ Γυμνασίου  επισκέφθηκαν  τον Φάρο Τυφλών και το Μουσείο Αφής, το μόνο στην Ελλάδα και ένα από τα πέντε στον κόσμο που επιβάλλεται να αγγίζεις τα εκθέματα και να μιλάς καθώς περιηγείσαι, ιδρύθηκε το 1946 λειτουργεί ως μη κερδοσκοπικό Σωματείο, και σκο­πεύει στην κοινωνική προσαρμογή των τυφλών ατόμων.

Αγγίζοντας τα εκθέματα  ÎŸÎ»Ï…Î¼Ï€Î¹Î±ÎºÎ® Παιδεία

Οι μαθητές ξεναγήθηκαν και τους εξήγησαν  πως «βλέπει» ένας τυφλός, τους  έδειξαν  τη γραφή Μπράιγ και τους μύησαν στα μυστικά του ιδιαίτερου αυτού Μουσείου.
Μάθανε πολλά για την καθημερινότητα, την εκπαίδευση, τη ζωή και τη δουλειά των τυφλών ατόμων και μπήκαν  στη θέση τους φορώντας μάσκες! Παίξανε πότε τον τυφλό και πότε τον συνοδό του και διαπιστώσαν πόσο διαφορετικά είναι να ζεις συνεχώς στο σκοτάδι…
Ήταν μια ξεχωριστή επίσκεψη, με μεγάλη σημασία για όσα είδανε και μάθανε και  κυρίως, για όσα νιώσανε…,  ευαισθητοποιήθηκαν πολύ και συνειδητοποίησαν με μεγάλη ωριμότητα τα δύσκολα προβλήματα των ατόμων με προβλήματα όρασης, με στόχο την επαγγελματική αποκατάσταση και τη ισότιμη ένταξη στη κοινωνία.

 

 

Κ. Σακιώτη (υπέυθυνη της δράσης), με συνοδούς καθηγητές κ. Θεοδωροπούλου, κ. Κατσανάκης, κ. Λεντάρης.

 

Μία απάντηση μέχρι τώρα

Νοέ 02 2018

Οικολογική συνείδηση στο σχολείο-Ανακύκλωση λαδιού.

Συντάκτης: κάτω από Προγράμματα

ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ:  ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Η ανάπτυξη οικολογικής συνείδησης, αναμφίβολα ξεκινά από την παιδεία ενός λαού και το πρώτο βήμα είναι η διδασκαλία της στη νέα γενιά, στα σχολεία.

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΜΑΓΕΙΡΙΚΩΝ ΛΑΔΙΩΝ

Τα λάδια που πετάμε στον νεροχύτη μας και, κατά συνέπεια, στην αποχέτευση καταλήγουν είτε σε κάποια βιολογική μονάδα επεξεργασίας, είτε στον υδροφόρο ορίζοντα. Η Ανακύκλωση χρησιμοποιημένων μαγειρικών λαδιών είναι η διαδικασία επαναχρησιμοποίησής τους για την παραγωγή βιοντίζελ καθώς αποτελούν άριστη πρώτη ύλη. Το βιοντίζελ είναι φυτικής βάσης ανανεώσιμο καύσιμο το οποίο παρουσιάζει διεθνώς αυξανόμενη παραγωγή και χρήση. Έχει παραπλήσιες φυσικές ιδιότητες με το ντίζελ, οπότε μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε αυτούσιο ως υποκατάστατό του, είτε σε διάφορες αναλογίες με το ντίζελ. Στην πρώτη περίπτωση, η λειτουργία μίας μονάδας βιολογικής επεξεργασίας οικιακών λυμάτων βασίζεται στη δράση του μείγματος μικροοργανισμών (βακτηρίων) που επιρρίπτονται στο βιολογικό. Μετά την τοποθέτησή τους μέσα στο βιολογικό, αναπτύσσουν αποικία στις ειδικά διαμορφωμένες επιφάνειες του τελευταίου και για να αναπτυχθούν και να πολλαπλασιαστούν αναζητούν τροφή, η οποία στη περίπτωση του βιολογικού είναι τα αστικά λύματα που εισέρχονται σε αυτόν. Τα βακτήρια που χρησιμοποιούνται στις συγκεκριμένες βιολογικές μονάδες χρειάζονται οξυγόνο για να αναπτυχθούν. Αν στον βιολογικό καταλήξουν τα λάδια που πετάμε στην αποχέτευση, δημιουργούν ένα «φιλμ» στην επιφάνειά του (το λάδι είναι πιο ελαφρύ και επιπλέει στο νερό) που δεν επιτρέπει την οξυγόνωση των βακτηριδίων, με αποτέλεσμα την θανάτωσή τους. Το ίδιο συμβαίνει και όταν το λάδι δημιουργήσει επίστρωση στις επιφάνειες του βιολογικού όπου πρέπει να αναπτυχθούν τα βακτήρια. Συνεχίστε να διαβάζετε »

Μία απάντηση μέχρι τώρα

Οκτ 29 2018

Πρόγραμμα ενημέρωσης κηδεμόνων

Στο ακόλουθο επισυναπτόμενο αρχείο, θα βρείτε τις ημέρες και ώρες που θα δέχονται οι καθηγητές του σχολείου μας τους γονείς/κηδεμόνες για να ενημερωθούν για την πρόοδο των μαθητών.

Ενημέρωση γονέων/κηδεμόνων

Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, οι γονείς/κηδεμόνες θα μπορούν να ενημερώνονται για την πρόοδο των παιδιών τους και τηλεφωνικά.

Από τη Διεύθυνση

Μία απάντηση μέχρι τώρα

Οκτ 29 2018

Ενισχυτική Διδασκαλία σχολικό έτος 2018-19

Δημοσιεύτηκε η Υπουργική Απόφαση σχετικά με την έναρξη της Ενισχυτικής Διδασκαλίας για το σχολικό έτος 2018-2019. Η Ενισχυτική Διδασκαλία περιλαμβάνει τα μαθήματα : Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία και Αγγλικά.

Παρακαλούνται όσοι γονείς/κηδεμόνες επιθυμούν το παιδί τους να παρακολουθήσει τα μαθήματα αυτά (όλα ή κάποια από αυτά) να συμπληρώσουν την επισυναπτόμενη υπεύθυνη δήλωση και να την υποβάλλουν στο σχολείο μέσω των μαθητών το αργότερο έως την Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2018 . 

Υπεύθυνη Δήλωση για Ενισχυτική Διδασκαλία 2018-19

Από τη Διεύθυνση

Μία απάντηση μέχρι τώρα

Οκτ 28 2018

Eπέτειος 28ης Οκτωβρίου 1940

Συντάκτης: κάτω από Εκδηλώσεις

Η 28η Οκτωμβρίου είναι μια μέρα γιορτής και εθνικής υπερηφάνειας και την τιμήσαμε στο αμφιθέατρο «Μάνος Λοίζος» με την πρέπουσα λαμπρότητα. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2018 και άρχισε με το μήνυμα του υπουργού παιδείας κ. Γαβρόγλου το μήνυμα της Διευθύντριας του σχολείου κ. Λεουτσάκου Ευγενίας και την ανακήρυξη του σημαιοφόρου και των παραστατών του σχολείου και την παράδοση  της σημαίας στους πρωτεύσαντες μαθητές μας.Η εικόνα ίσως περιέχει: 4 άτομα, , τα οποία χαμογελούν, άτομα στέκονται και εσωτερικός χώρος

Στο Β μέρος μέσα από θεατρικά δρώμενα, ποιήματα, τραγούδια οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με την αντίσταση των Ελλήνων απέναντι στον φασισμό και την κατοχή. Για μας φωτεινός φάρος που θα μας οδηγεί στους αγώνες μας για οικουμενικές αξίες της ελευθερίας και της δημοκρατίας.Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, στέκεται και εσωτερικός χώρος

«Άνθρωποι κατοικούν μες στο πνεύμα της ελευθερίας αμέτρητοι.     Άνθρωποι όμορφοι μες στη θυσία τους. Άνθρωποι.                       Ένας μεγάλος καταυλισμός είναι η έννοια της αρετής.                   Το ότι πέθαναν, ΔΕΝ σημαίνει πως έπαψαν να υπάρχουν εκεί..».

Συγχαρητήρια στους υπεύθυνους  καθηγητές της εορτής κ. Δράκου, κ. Χορταριά, κ. Αργυροπούλου, Κ. Σπινέλη, κ. Μπεγέτης και πάνω απ΄όλα συγχαρητήρια στους συμμετέχοντες μαθητές/-τριες του σχολείου μας.

Μία απάντηση μέχρι τώρα

Οκτ 24 2018

Εορτασμός για την Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940

Συντάκτης: κάτω από Εκδηλώσεις

Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2018 και ώρα 10:00, στο Πολύχωρο «Μάνος Λοίζος», θα πραγματοποιηθεί η γιορτή του σχολείου μας για την 28η Οκτωβρίου με την πρέπουσα λαμπρότητα και την εθνική υπερηφάνεια, ημέρα μνήμης για το μεγαλοπρεπέστατο «ΟΧΙ».

Από την Δ/νση

Μία απάντηση μέχρι τώρα

Οκτ 23 2018

Πάμε Θέατρο

Συντάκτης: κάτω από Προγράμματα

Το σχολείο, εκτός από τα μαθήματα, περιλαμβάνει στο πρόγραμμά του και την παρακολούθηση θεατρικών παραστάσεων, είτε στο χώρο του είτε στις θεατρικές αίθουσες. Κυριακή 21-10-18 οι μαθητές/-τριες του σχολείου μας παρακολούθησαν στο θέατρο Ακροπόλ τη παράσταση «Ένα παιδί μετράει τα άστρα», με πρωτοβουλία της Κ. Πέντερη φιλόλογο του σχολείου.Η εικόνα ίσως περιέχει: 8 άτομα, , τα οποία χαμογελούν, εσωτερικός χώροςΗ εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα, άτομα στέκονται, ουρανός, πλήθος και υπαίθριες δραστηριότητες
Οπωσδήποτε, ο βασικότερος λόγος για να δουν τα παιδιά μια θεατρική παράσταση είναι να ψυχαγωγηθούν και να περάσουν ευχάριστα. Ταυτόχρονα, όμως, η ενέργεια αυτή συμβάλλει στην αισθητική και γλωσσική τους ανάπτυξη, γιατί τα παιδιά δε μαθαίνουν μόνο διαβάζοντας,  καθώς και στην καλλιέργεια της κριτικής σκέψης, όλα μέσα από τα ερεθίσματα για σκέψη και προβληματισμό που προσφέρει ένα καλό θεατρικό έργο.

Το παιδί μπορεί να θυμάται πολύ πιο εύκολα και αβίαστα φράσεις, θέματα, μελωδίες και εικόνες που υπάρχουν μέσα σε μια θεατρική παράσταση απ’ ό,τι αν απλά χρειαστεί να τα διαβάσει και να τα αποστηθίσει, γιατί στο θέατρο όλα αυτά είναι δοσμένα με έναν πολύ πιο ευχάριστο τρόπο. Σε μια θεατρική παράσταση συνυπάρχουν στοιχεία, που συμβάλλουν στην καλλιέργεια διαφορετικών τύπων νοημοσύνης και ικανοτήτων, όπως η γλωσσική, η λεκτική, η μουσική, η αντίληψη του χώρου και η λογική. Τα ερεθίσματα που δίνονται στο παιδί, τα ακούσματα και οι εικόνες προσφέρονται μέσα στο πλαίσιο του έργου της ιστορίας του, στοιχείο που βοηθάει να εντυπώνονται καλύτερα στη μνήμη και προσφέρει δυνατότητες επεξεργασίας τους και μετά την παράσταση.

Εκτός  από τα μαθησιακά ευεργετήματα, υπάρχουν και τα συναισθηματικά που μπορεί να έχουν σχέση ή και να μην έχουν με το θέμα του έργου. Η έξοδος από τη ρουτίνα του σχολικού προγράμματος από μόνη της αποτελεί μια θαυμάσια ευκαιρία να δουν οι μαθητές την καθηγητριά τους να είναι πιο χαλαρή  χωρίς το άγχος της διδακτέας ύλης, λίγο διαφορετικό απ’ ό,τι συνήθως. Παράλληλα  αισθάνεται πιο ελεύθερο και με τις αντιδράσεις του, αποκαλύπτει στοιχεία του χαρακτήρα του και ικανότητες, που είναι δύσκολο να φανούν στη σχολική καθημερινότητα.
Όταν αργότερα η εκπαιδευτικός με τους μαθητές της συζητήσουν για την παράσταση αυτό δε θεωρείται εξέταση του μαθήματος κι έτσι ενδυναμώνεται η σχέση τους και αυξάνεται η εμπιστοσύνη μεταξύ τους.

Η ανταλλαγή απόψεων μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητή χωρίς το φόβο της βαθμολογίας ή της όποιας άλλης αξιολόγησης, μόνο θετικά αποτελέσματα μπορεί να φέρει σε όλους τους τομείς.
Γίνεται κατανοητό ότι η παρακολούθηση μιας θεατρικής παράστασης δεν είναι ένα απλό γεγονός, αλλά μια διαδικασία που μπορεί να σταθεί αφορμή για πολλές σκέψεις, δράσεις και ανάπτυξη σε πολλούς τομείς της προσωπικής και κοινωνικής ζωής του παιδιού.

 

Μία απάντηση μέχρι τώρα

Οκτ 19 2018

Έλεγχος πρόληψης παραμορφώσεων Σ.Σ-Σκολίωσης

Συντάκτης: κάτω από Προγράμματα

Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2018  ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα «Έλεγχος πρόληψης της σκολίωσης και των παραμορφώσεων της Σ.Σ.» στους  μαθητές/τριες της Α΄Γυμνασίου του σχολείου μας. Το πρόγραμμα διεξήχθη από τον Διευθυντή της Ορθοπαιδικής Δρ. Κο  Γρίβα Θεόδωρο και την επιστημονική εθελοντική ομάδα  την Κα Μαζιώτη Χριστίνα-Λυκούρη Δημήτρη-Γκρόζου Άννα-Νούτσο Γιώργο- Σαραντοπούλου Λητώ-Οικονομάκη Μαριάννα.

Ευχαριστούμε για την εθελοντική προσφορά σας και την άψογη συνεργασία.

 

Μία απάντηση μέχρι τώρα

Επόμενα »