Περιβαλλοντικό πρόγραμμα

Μαΐ 201829

ΔΑΣΙΚΕΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ-ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΠΙΟΥ

Από τους μαθητές της Ε΄τάξης.

 

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ :

  • ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΗ, ΤΗ ΖΩΗ,ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΔΑΣΙΚΩΝ ΠΥΡΚΑΓΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΜΑΣ

ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ( ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΛΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ)

 

ΔΡΑΣΕΙΣ

ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ-ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΦΙΣΑΣ

 

Τα παιδιά έγραψαν για την 1η εικόνα:Βλέπουμε δύο φίλους που πίνουν και διασκεδάζουν.

Για την 2η εικόνα έγραψαν:Οι δύο φίλοι έχουν αφήσει από απερισκεψία την ψησταριά να ψήσει μέχρι που άρχισε να παίρνει φωτιά. Έτσι το δάσος θα καταστραφεί.

 

 

ΜΕ ΤΟ ΚΠΕ ΑΡΓ/ΛΗΣ ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΥΜΗΤΤΟ(ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ-ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΓΙΑ ΛΥΣΕΙΣ-ΜΕΤΡΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ)

 

ΑΦΙΣΑ ΑΠΟ ΤΗ Γ.Γ. ΔΑΣΩΝ- ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ (ΑΦΙΣΟΚΟΛΛΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ)

ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΕΝΑ 10ΣΕΛΙΔΟ (ΔΑΣΟΣ-ΔΑΣΙΚΟ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ- Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ-ΑΙΤΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΑΣΙΚΗΣ ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ- Ο ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ ΚΙ ΕΝΑ ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ ΓΙΑ ΔΑΣΟΓΝΩΣΤΕΣ)

 

ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΙ ΕΞΑΓΩΓΗ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ- ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ.

Αφήστε μια απάντηση

Καλώς ήρθατε!

H Διευθύντρια  και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου σας καλωσορίζουν στο Ιστολόγιο και σας εύχονται μια ευχάριστη περιήγηση !

19ο Νηπιαγωγείο Κερατσινίου

Σαν σήμερα

  1. 21/08/1911: Ενας Ιταλός σερβιτόρος αφαιρεί από το μουσείο του Λούβρου τον διάσημο πίνακα ¨Μόνα Λίζα¨ του Λεονάρντο Νταβίντσι.Θα βρεθεί δύο χρόνια αργότερα.

Μάιος 2018
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ   Ιούν »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Αρχείο

Πρόσφατα σχόλια

Το 6ο Δημοτικό Σχολείο Κερατσινίου είναι χτισμένο στους πρόποδες του όρους Αιγάλεω, στον Κοκκινόβραχο δίπλα στις παλιές Σιταποθήκες του Κερατσινίου. Συστεγάζεται με το 19ο Νηπιαγωγείο Κερατσινίου και σε όλους τους τομείς λειτουργούν σαν δύο σώματα με μία ψυχή.Το δημοτικό λειτουργεί ως ολοήμερο σχολείο και διαθέτει τμήμα ένταξης. 

Χαρακτηριστικά της φυσιογνωμίας του σχολείου είναι η εκμετάλλευση των ευκαιριών που παρέχει το αναλυτικό πρόγραμμα, η συνεργασία των εκπαιδευτικών σε κάθε επίπεδο, η θετική στάση σε καινοτομίες και καινοτόμα προγράμματα, η ενθάρρυνση πρωτοβουλιών εκπαιδευτικών και γονέων, η συνεργασία με τοπικούς φορείς, η αλληλεγγύη σε ομάδες ατόμων που έχουν ανάγκη. Το σχολικό έτος 2017-2018 το δημοτικό σχολείο οργανώνει την σχολική ιστοσελίδα με στόχο την παρουσίαση των δράσεων του σχολείου.

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ



Top
...
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων