Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο για το σχ.έτος 2017-2018

0

Συγγραφέας: 5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΗΒΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 24-05-2016

kindergarten-registration-clipart-1.jpg

 Ώρες Εγγραφών:

      Από 12.00 μ. μ έως 13.00

Οι εγγραφές για το Νηπιαγωγείο αρχίζουν την 2α Μαίου και λήγουν στις 19 Μαίου 2017.

Εγγράφονται τα νήπια που έχουν γεννηθεί τα έτη 2012 (νήπια) και 2013 (προνήπια).

Τα δικαιολογητικά εγγραφής είναι τα εξής

  •  Αίτηση εγγραφής-Υπεύθυνη δήλωση.
  • Επίδειξη βιβλιαρίου Υγείας παιδιού, στο οποίο να φαίνεται καθαρά ότι έχουν γίνει όλα τα προβλεπόμενα εμβόλια,
  • Συμπληρωμένο Ατομικό Δελτίο Υγείας (δίνεται από το Νηπιαγωγείο),
  • Φωτοτυπία λογαριασμού ΔΕΗ Ή ΟΤΕ που να πιστοποιεί τη διεύθυνση κατοικίας
  • Εγγραφές στο Ολοήμερο Πρόγραμμα:
  • 1.Βεβαίωση εργασίας γονέα (και των δύο)
  • 2.Βεβαίωση εργασίας γονέα και κάρτα ανεργίας
  • 3. Ευπαθείς κοινωνικές ομάδες

Για οποιαδήποτε πληροφορία το τηλ. του 5ου Νηπιαγωγείου είναι: 2262 0 23321

Η Προισταμένη του Νηπιαγωγείου

                                                                                                                                                                         Σύρου Στέλλα

Registration%20Children

Μαγεία…Χριστουγέννων

0

Συγγραφέας: 5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΗΒΑΣ | Κατηγορία Χριστούγεννα | , στις 27-03-2016

christmas

       Αν και με αρκετή καθυστέρηση, αφού πια μύρισε άνοιξη για τα καλά, κάποιες χριστουγεννιάτικες φωτογραφίες «ξεπήδησαν» από το αρχείο του σχολείου μας…Απολαύστε, λοιπόν, μερικές από τις χριστουγεννιάτικες δραστηριότητές μας….

Ένταξη και ανάπτυξη του Σχολείου για Όλους

0

Συγγραφέας: 5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΗΒΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 10-02-2016

  children-learn

  Ένα μείζον θέμα για το εκπαιδευτικό σύστημα και εν γένει για το κοινωνικό κράτος αποτελεί η ουσιαστική ένταξη στο εκπαιδευτικό σύστημα και η διαρκής υποστήριξη στην εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Στόχος μας, η υλοποίηση της εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης στα σχολεία γενικής αγωγής προκειμένου να υποστηρίζονται οι μαθητές με αναπηρία ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη σχολική τάξη παράλληλα με τον εκπαιδευτικό της τάξης. Για το σκοπό αυτό προσλαμβάνεται το αναγκαίο προσωπικό.

  Η Ένταξη και η Ανάπτυξη του Σχολείου για Όλους, θεωρείται σε όλες τις χώρες της ΕΕ ως μία από τις σημαντικότερες εκπαιδευτικές προτεραιότητες και προϋποθέσεις για την ανάπτυξη της ποιότητας και της ισότητας στην εκπαίδευση και την καλύτερη προώθηση των εκπαιδευτικών ευκαιριών για μαθητές με αναπηρία και ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη της κοινωνικής συνοχής. Η Πράξη αφορά στον εκσυγχρονισμό και την ενίσχυση της εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μέσω της αναδιάρθρωσης του ρόλου των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και της μετατροπής τους σε Κέντρα Υποστήριξης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.

Χόρχε Μπουκάι: Τα 4 στηρίγματα μιας υγιούς οικογένειας

0

Συγγραφέας: 5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΗΒΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 16-01-2016

family

 

Η οικογένεια ως βατήρας

Το σπίτι όπου έζησε το παιδάκι που ήμουν κάποτε, και τα πρόσωπα με τα οποία μοιράστηκα την οικογενειακή μου ζωή υπήρξαν ο βατήρας πάνω στον οποίο πάτησα για να εκτελέσω το άλμα προς την ενήλικη ζωή μου.

Η οικογένεια αποτελεί πάντοτε τον βατήρα, και κάποια στιγμή πρέπει να σταθούμε στην άκρη του και να πραγματοποιήσουμε το άλμα προς τον κόσμο και τη μετέπειτα ζωή.

Αν, καθώς πάω να πηδήξω από τον βατήρα, πιαστώ από κάπου και κρεμαστώ, θα μείνω εκεί να κρέμομαι και δεν θα πραγματοποιήσω το ταξίδι μου ποτέ.

Τι καλά που θα ήταν αν βρίσκαμε το θάρρος να πηδήξουμε από τον βατήρα μ’ έναν θεαματικό τρόπο! Αυτό μπορεί να γίνει αν ο βατήρας είναι υγιής. Αν η οικογενειακή σχέση είναι υγιής. Αν το ζευγάρι των γονιών είναι υποστηρικτικό.

Ο βατήρας αυτός πατάει πάνω σε τέσσερα βασικά στηρίγματα, τόσο σημαντικά, που αν δεν είναι στέρεα κανένα παιδάκι δεν μπορεί να περπατήσει πάνω του χωρίς να πέσει.

Το πρώτο στήριγμα είναι η αγάπη

Ένα παιδί που δεν ένιωσε ότι το αγάπησαν οι γονείς του, έχει μια θλιβερή ιστορία: θα του είναι πολύ δύσκολο να αγαπήσει τον εαυτό του. Η αγάπη για τον εαυτό μας μαθαίνεται μέσα από την αγάπη που δεχόμαστε από τους γονείς μας. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να διδαχτούμε και αλλιώς, λέω απλώς ότι αυτός είναι ο καλύτερος τόπος και τρόπος για να το μάθουμε. Και βέβαια, ένα παιδί που δεν αγαπήθηκε δεν μπορεί ούτε το ίδιο να αγαπήσει, κι αν έτσι έχει συμβεί στη ζωή του, τι μπορεί να κάνει αργότερα στις σχέσεις του με τους άλλους;

Ο βατήρας που δεν έχει αυτό το στήριγμα είναι επικίνδυνος. Είναι δύσκολο να βαδίσει κανείς πάνω του. Είναι ένας βατήρας χωρίς ισορροπία.

Το δεύτερο στήριγμα είναι η εκτίμηση

Αν η οικογένεια δεν έχει ένα καλό απόθεμα αυτοεκτίμησης, αν οι γονείς θεωρούν ότι οι ίδιοι είναι ένα τίποτα, τότε και το παιδί θα αισθάνεται ένα τίποτα. Αν προέρχεται κανείς από ένα σπίτι όπου δεν τον εκτιμούν και δεν θεωρούν ότι αξίζει, δυσκολεύεται να πιστέψει ο ίδιος για τον εαυτό του ότι αξίζει. Τα σπίτια με ένα καλό επίπεδο αυτοεκτίμησης διαθέτουν κατάλληλους βατήρες.

Η Βιρτζίνια Σατίρ λέει: «Στις καλές οικογένειες, η χύτρα της αυτοεκτίμησης του σπιτιού είναι γεμάτη». Που σημαίνει: οι γονείς πιστεύουν ότι είναι αξιόλογοι άνθρωποι, πιστεύουν ότι τα παιδιά τους αξίζουν, ο μπαμπάς πιστεύει ότι η μαμά αξίζει, η μαμά πιστεύει ότι ο μπαμπάς αξίζει, ο μπαμπάς και η μαμά πιστεύουν ότι έχουν μια οικογένεια που αξίζει, και είναι κι οι δύο υπερήφανοι για την ομάδα που έχουν φτιάξει.

Όταν έρχεται σπίτι το παιδί και λέει: «Τι ωραία που είναι αυτή η οικογένεια!» τότε ξέρουμε πως ο βατήρας είναι γερός.
Όταν έρχεται το παιδί σπίτι και λέει: «Μπορώ να πάω να μείνω στο σπίτι της θείας Μαργαρίτας;»… τότε έχουμε πρόβλημα.
Όταν λέει ο πατέρας στο παιδί: «Γιατί τότε δεν πας να μείνεις με τη θεία σου τη Μαργαρίτα;» πάλι κάτι συμβαίνει.

Το τρίτο στήριγμα είναι οι κανόνες

Στην οικογένεια πρέπει να υπάρχουν κανόνες, με τη μόνη προϋπόθεση ότι δεν θα είναι αυστηροί. Οι κανόνες πρέπει να είναι ευέλικτοι, ελαστικοί, αμφισβητήσιμοι, συζητήσιμοι και διαπραγματεύσιμοι. Πάντως, πρέπει να υπάρχουν. Ακριβώς όπως πιστεύω ότι οι κανόνες στην οικογένεια υπάρχουν για να μπορεί κανείς να τους παραβεί και είναι δική μας υποχρέωση να βάζουμε καινούργιους, πιστεύω και ότι η διαδικασία αυτή πρέπει να βασίζεται σε μια χρονική στιγμή που τα παιδιά έχουν μάθει να μεγαλώνουν και να ωριμάζουν σ’ ένα περιβάλλον με ασφάλεια και προστασία.

Αυτό είναι το περιβάλλον της οικογένειας. Οι κανόνες αποτελούν το πλαίσιο ασφάλειας και πρόβλεψης που είναι αναγκαίο για την ανάπτυξη μου. Ένα σπίτι χωρίς κανόνες δημιουργεί έναν βατήρα πάνω στον οποίο το παιδί δεν μπορεί να σταθεί για να κάνει το άλμα του στον κόσμο…

Το τελευταίο στήριγμα είναι η επικοινωνία

Για να μπορέσει να πραγματοποιηθεί το άλμα, είναι αναγκαίο να υπάρχει διαρκής και έντιμη επικοινωνία. Με κανένα άλλο θέμα δεν έχουν ασχοληθεί τόσο πολύ τα εγχειρίδια ψυχολογίας, όσο με αυτό της επικοινωνίας. Να διαβάζετε μαζί σαν ζευγάρι, να κουβεντιάζετε με τα παιδιά σας, να συζητάτε όλοι μεταξύ σας με την τηλεόραση κλειστή… Αυτός είναι ένας τρόπος για να ενισχυθεί η επικοινωνία, όχι όμως ο πιο σημαντικός.

Ουσιαστικό είναι αυτό που ξεκινάει με ερωτήσεις που κάνει κανείς με αληθινό ενδιαφέρον, μέσα από την καρδιά του: Πώς είσαι; Πώς τα πέρασες σήμερα; Θέλεις να κουβεντιάσουμε;

Και σ’ αυτό το στήριγμα —αποκλειστικά σ’ αυτό το στήριγμα—, στηρίζεται η δυνατότητα επανόρθωσης των υπολοίπων.
Αγάπη, εκτίμηση, κανόνες και επικοινωνία: πάνω σ’ αυτόν τον βατήρα στέκεται το παιδί νια να κάνει το άλμα του στη ζωή. Για να βαδίσει, καταρχάς, τον δρόμο της αυτοεξάρτησης και, στη συνέχεια, τον δρόμο της συνάντησης με τους άλλους.

Απόσπασμα από το βιβλίο του Χόρχε Μπουκάι «Ο Δρόμος της Συνάντησης» Εκδόσεις OPERA

Πηγή: http://enallaktikidrasi.com/2015/02/jorge-bucay-ta-4-stirigmata-mias-ygious-oikogeneias/

Νοέμβριος, ο Αρχαγγελίτης …

0

Συγγραφέας: 5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΗΒΑΣ | Κατηγορία Φθινόπωρο, Χωρίς κατηγορία | , στις 16-01-2016

 

 November

«Τον Νοέμβρη κρύο κάνει κι η φωτιά θα μας ζεστάνει»

 

Ο Νοέμβριος είναι ο ενδέκατος μήνας του χρόνου και ο τελευταίος του φθινοπώρου. Σιγά- σιγά πλησιάζει ο χειμώνας και φυσικά τα Χριστούγεννα… Βέβαια, έχουμε καιρό μέχρι τότε!!

Αν και ο ζεστός, φετινός Νοέμβριος δε επέτρεψε στην «φωτιά να μας ζεστάνει» , εμείς επιστρατεύσαμε τη φθινοπωρινή μας διάθεση και εξερευνήσαμε, δημιουργήσαμε, μάθαμε, παίξαμε και άλλα πολλά…

Από τις πρώτες κιόλας ημέρες του, ο Νοέμβρης μας έφερε τη γιορτή των Παμμεγίστων Ταξιαρχών Μιχαήλ και Γαβριήλ! Σημαντική ημέρα για τη θρησκευτική μας ζωή, αλλά και για την αεροπορία μας… Έτσι, αποφασίσαμε να φτιάξουμε αεροπλανάκια και να πετάξουμε στους αιθέρες σαν να ήμασταν πιλότοι… Τι ωραία που ήταν εκεί ψηλά…!! Αργότερα , φυσικά, γιορτάσαμε την επέτειο εξέγερσης του Πολυτεχνείου και εξηγήσαμε με το δικό μας τρόπο τις αξίες της δημοκρατίας και της ελευθερίας… Μεταφερθήκαμε για λίγο σ’ εκείνη την εποχή, γίναμε φοιτητές και φωνάξαμε συνθήματα για την ελευθερία… Προσφέραμε γαρύφαλλα σε όλους εκείνους που χάθηκαν γι’ αυτήν… Τραγουδήσαμε, όπως τραγουδούσαν τότε…

Επίσης, χρησιμοποιήσαμε την αστείρευτη φαντασία μας και δημιουργήσαμε φθινοπωρινές εικόνες, χρησιμοποιώντας διάφορες τεχνικές ζωγραφικής… (Αφού, είμαστε καλλιτέχνες…!!!!!!!)

Και κάπως έτσι, ο μήνας μας αποχαιρέτισε..

 

Οκτώβρης βροχερός, Οκτώβρης καρπερός….

0

Συγγραφέας: 5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΗΒΑΣ | Κατηγορία Φθινόπωρο | , στις 21-12-2015

οκτώβριος

Οκτώβρης βροχερός, Οκτώβρης καρπερός…. λέει η παροιμία!

Φέτος, βέβαια, ο Οκτώβρης δεν κουβαλούσε στην ποδιά του και πολλές βροχές… μόνο ηλιόλουστες ημέρες και πολλή ζέστη…

Ο δεύτερος γιος του Φθινοπώρου, λοιπόν, έχει 31 ημέρες και όπως κάθε φορά, συνεπής στο ραντεβού του, μας έφερε την Επέτειο του ΟΧΙ και τη γιορτή του Αγίου Δημητρίου, γιορτή ορόσημο για το λαό μας… Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε ότι κάποια από το ονόματά του είναι Αϊ-Δημήτρης ή Αϊ-Δημητριάτης.

Οι τάξεις μας ντύθηκαν στα γαλανόλευκα, τα παιδιά φόρεσαν τα καλά τους για την παρέλαση και με τον Άγιο Δημήτριο προστάτη μας, αρχίσαμε να προετοιμαζόμαστε κι εμείς με τη σειρά μας, για τον ερχομό του χειμώνα…

Παίξαμε παιχνίδια  με τα ονόματά μας, μιλήσαμε για την οικογένειά μας και τον εαυτό μας, γνωρίσαμε τα φθινοπωρινά φρούτα (τα δοκιμάσαμε, κιόλας!!) και κάποια στιγμή, ένα αναπάντεχο δώρο έφτασε στο σχολείο μας….100_3732

  • Μα, τι να περιέχει αυτό το κουτί;   αναρωτηθήκαμε…

Ώσπου, το ανοίξαμε και με ευχαρίστηση διαπιστώσαμε, ότι το σχολείο μας είχε καινούρια παιχνίδια…. Ώρα για παιχνίδι, λοιπόν….

 

Καλώς όρισες, Σεπτέμβρη…

0

Συγγραφέας: 5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΗΒΑΣ | Κατηγορία Αρχή σχολικής χρονιάς | , στις 20-12-2015

Σεπτεμβριος 006

 

«Μέσα στ’ αμπέλια
 χαρές και γέλια
 έφτασε πάλι ο Τρυγητής
 και στα ζεμπίλια
 σωρούς σταφύλια
 βάζει ο κεφάτος δουλευτής.

Με τα βιβλία
 μες τα σχολεία
 βουερό μελίσσι τα παιδιά
 και στ’ ακρογιάλι
 ήσυχη πάλι
 κι έρημη απόμεινε η αμμουδιά.»

                                                   Της Μαρλέν Κεφαλίδου

Ο Σεπτέμβρης έφτασε… Ο τρύγος ολοκληρώθηκε και στις αυλές των  σχολείων ακούστηκαν και πάλι παιδικά γέλια και φωνές…

Ξεκίνησε, λοιπόν, καινούρια σχολική χρονιά… Το σχολείο μας φόρεσε «τα καλά του», για να υποδεχτεί «γνωστά» αλλά και «άγνωστα» παιδάκια…

Ημέρες προσαρμογής για τους μικρούς μαθητές και έτσι οι δραστηριότητες μας επικεντρώνονται στη γνωριμία με το χώρο και την οργάνωση του(με τη βοήθεια των παιδιών, φυσικά!!!!!), στην εξοικείωση με το πρόγραμμα του σχολείου, αλλά και στην ομαλή ένταξη στην ομάδα… Βέβαια, όλα αυτά επιτυγχάνονται μέσα από το παιχνίδι… εντός αλλά και εκτός τάξης!!Άλλωστε, ζέστη έχει ακόμα!!!

Έτσι, φυτέψαμε λουλούδια, ζωγραφίσαμε χρησιμοποιώντας διάφορα υλικά, παίξαμε και ξεκινήσαμε σιγά-σιγά να ξεδιπλώνουμε τη φαντασία και τη δημιουργικότητα μας…

Καλή και δημιουργική σχολική μας χρονιά… Ανυπομονούμε……!!!!

 

 

0

Συγγραφέας: 5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΗΒΑΣ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 15-05-2015

100_2686

ΕΓΓΡΑΦΕΣ  2015-16

Oι εγγραφές των νηπίων  θα πραγματοποιούνται από 1 έως 21 Ιουνίου στις 12μ.μ.του 2015 τις εξής ώρες:

12.15  μ.μ. εως 13.30μ.μ. καθημερινά
Α΄ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ
Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την εγγραφή στο νηπιαγωγείο είναι τα εξής:
α. Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας για την εγγραφή του νηπίου στα οικεία μητρώα ή δημοτολόγια, στο οποίο αναγράφεται ολογράφως και αριθμητικώς η ημερομηνία γέννησης. Για το νήπιο που θα συνεχίσει τη φοίτησή του στο ίδιο νηπιαγωγείο και δεύτερη χρονιά δεν απαιτείται νέο πιστοποιητικό γέννησης.
β. Επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας του Παιδιού (Β.Υ.Π.) ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.
γ. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.). Για το νήπιο που θα συνεχίσει τη φοίτησή του στο ίδιο νηπιαγωγείο και δεύτερη χρονιά δεν απαιτείται νέο Α.Δ.Υ.Μ.
δ. Υπεύθυνη δήλωση του γονέα ή κηδεμόνα ή άλλο στοιχείο κατά την κρίση του Προϊσταμένου του Νηπιαγωγείου, από το οποίο φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας του νηπίου.
ε. Δήλωση του γονέα ότι αναλαμβάνει την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου.

 

Η Προισταμένη

Σύρου Στέλλα

Εγγραφή στο Νηπιαγωγείο και Δικαιολογητικά εγγραφής

0

Συγγραφέας: 5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΗΒΑΣ | Κατηγορία ΕΓΓΡΑΦΕΣ | , στις 27-05-2014

Οι εγγραφές για το Νηπιαγωγείο αρχίζουν στις 2  Ιουνίου και λήγουν στις 20 Ιουνίου 2014

Εγγράφονται τα νήπια που έχουν γεννηθεί τα έτη 2009-2010

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

  1. Πιστοποιοητικό γέννησης (Από τον Δήμο Θηβαίων)
  2. Επίδειξη βιβλιαρίου υγείας ,στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια
  3. Συμπληρωμένο το ατομικό δελτίο υγείας(Δίνεται από το νηπιαγωγείο)
  4. Φωτοτυπία λογαριασμού ΔΕΗ ή ΟΤΕ που να πιστοποιεί τη διεύθυνση κατοικίας
  5. Δήλωση του γονέα για ασφαλή άφιξη και αναχώρηση του νηπίου(Δίνεται από το νηπιαγωγείο)

Η προϊσταμένη  του Νηπιαγωγείου,

Σύρου Στέλλα

Ο Σύλλογος Διδασκόντων σας εύχεται ΚΑΛΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ και ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!

0

Συγγραφέας: 5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΗΒΑΣ | Κατηγορία Πάσχα | , στις 11-04-2014

1601474_665770100159679_1604734237_n

 

2

 12

 

 

 

 

Ευχαριστούμε!!!

0

Συγγραφέας: 5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΗΒΑΣ | Κατηγορία Συνεργασία με γονείς | , στις 31-03-2014

 

Μαζί με την Άνοιξη στο νηπιαγωγείο μας έφτασε η προθυμία και η καλή διάθεση των γονέων του νηπιαγωγείου για εργασίες. Με δικές τους ενέργειες άλλαξαν τα μπάνια του σχολείου μας με πλακάκια χρωματιστά.Βάφτηκαν τοίχοι και λάστιχα και μας βοήθησαν με τις ιδέες τους για τη βελτίωση της καθημερινότητας των νηπίων μας.

Οι εκπαιδευτικοί του νηπιαγωγείου

 

100_2681

100_2682

100_2683

100_2684

100_2685

100_2686

100_2690

100_2687

100_2688

100_2698

 

100_2700

100_2707

100_2708

 

 

 

 

 

Η Άνοιξη

0

Συγγραφέας: 5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΗΒΑΣ | Κατηγορία Άνοιξη, Φωτογραφίες κλασικού τμήματος σχολικού έτους:2013-2014, Χωρίς κατηγορία | , στις 20-03-2014

Στην Ελλάδα αλλά και στο νηπιαγωγείο μας ήρθε η Άνοιξη.Τα νήπια με τις δασκάλες τους φύτεψαν πολύχρωμους πανσέδες στις γλάστρες.
100_2602

100_2601

100_2600

100_2599

100_2598

100_2597

100_2593

100_2592

0

Συγγραφέας: 5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΗΒΑΣ | Κατηγορία Απόκριες, Φωτογραφίες κλασικού τμήματος σχολικού έτους:2013-2014 | , στις 20-03-2014

0

Συγγραφέας: 5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΗΒΑΣ | Κατηγορία Φωτογραφίες κλασικού τμήματος σχολικού έτους:2013-2014, Χειμώνας | , στις 20-03-2014

0

Συγγραφέας: 5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΗΒΑΣ | Κατηγορία Δημιουργία και Έκφραση:Μουσική, Φωτογραφίες κλασικού τμήματος σχολικού έτους:2013-2014 | , στις 20-03-2014

0

Συγγραφέας: 5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΗΒΑΣ | Κατηγορία Φωτογραφίες κλασικού τμήματος σχολικού έτους:2013-2014, Χριστούγεννα | , στις 20-03-2014

0

Συγγραφέας: 5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΗΒΑΣ | Κατηγορία Ανθρωπογενές Περιβάλλον, Φωτογραφίες κλασικού τμήματος σχολικού έτους:2013-2014 | , στις 20-03-2014

0

Συγγραφέας: 5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΗΒΑΣ | Κατηγορία 28η Οκτωβρίου, Φωτογραφίες κλασικού τμήματος σχολικού έτους:2013-2014 | , στις 20-03-2014

0

Συγγραφέας: 5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΗΒΑΣ | Κατηγορία Απόκριες | , στις 27-02-2014

Παιδικές εκδηλώσεις

Το 5ο Νηπιαγωγείο Θήβας θα συμμετέχει στις αποκριάτικες παιδικές

εκδηλώσεις,  Σάββατο 1η Μαρτίου 2014 ,με τη

     μάσκα kata 019

Λαγουδάκια

Αποκριάτικος Χορός του 5ου Νηπιαγωγείου Θήβας

0

Συγγραφέας: 5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΗΒΑΣ | Κατηγορία Απόκριες | , στις 11-02-2014

clown-clipart-267x300

          Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 5ο Νηπιαγωγείου Θήβας σας προσκαλεί στον αποκριάτικο χορό του να διασκεδάσουμε όλοι μαζί, παρέα με κλόουν ,face painting, μπαλονοκατασκευές, λαχειοφόρο αγορά με πολλά δώρα.

          Κυριακή 16 Φεβρουαρίου και ώρα 18:00 μ.μ. στην ταβέρνα Γεωργουλά με είσοδο 5 ευρώ (καφέ ή αναψυκτικό).

                                  images

Εκπαιδευτικά Λογισμικά & Σελίδες

0

Συγγραφέας: 5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΗΒΑΣ | Κατηγορία Γενικά | , στις 23-06-2013

2550952070_11f9838b41_b

Στην Σελίδα του blog μας με τίτλο Για τα Παιδιά έχουν προστεθεί σύνδεσμοι με εκπαιδευτικά λογισμικά και σελίδες που αφορούν εικαστικά, γλώσσα, παραμύθια κ.α. με στόχο την ευχάριστη απασχόληση του παιδιού, την άντληση γνώσεων και την εξοικείωση με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή.

Καλό Καλοκαίρι

0

Συγγραφέας: 5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΗΒΑΣ | Κατηγορία Καλοκαίρι | , στις 23-06-2013

457510-summer1

Με μία όμορφη γιορτούλα με τίτλο «Καλοκαιρινές Διακοπές» που περιλάμβανε ταξίδι σε περιοχές της Ελλάδας, οικολογικά και καλοκαιρινά μηνύματα, παραδοσιακά τραγούδια και χοροί, καθώς και με όμορφες εκπλήξεις από τον σύλλογο γονέων,  κλείσαμε και φέτος την σχολική μας χρονιά.

Θα έχουμε πάντα στην καρδιά μας τις όμορφες στιγμές, την χαρά και την αγάπη που μας πρόφεραν τα μικρά μας παιδάκια.

Σας ευχόμαστε Καλό Καλοκαίρι, καλή πρόοδο στα παιδάκια που θα πάνε στο Δημοτικό, και αντάμωση στα νήπια!     

_2

Καλοκαιρινές Κατασκευές

0

Συγγραφέας: 5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΗΒΑΣ | Κατηγορία Καλοκαίρι | , στις 23-06-2013

100_2391 100_2390 100_2393100_2394

Επίσκεψη στο Μουσείο της Ακρόπολης

0

Συγγραφέας: 5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΗΒΑΣ | Κατηγορία επισκέψεις | , στις 12-06-2013

Την Παρασκευή 7 Ιουνίου πραγματοποιήσαμε επίσκεψη στο νέο μουσείο της Ακρόπολης. Η ξεναγός υποδέχτηκε τα παιδιά και τους παρουσίασε ένα ειδικά διαμορφωμένο πρόγραμμα για την ηλικία τους , εκπαιδευτικές δραστηριότητες και παιδαγωγικά παιχνίδια.

100_2405 100_2423 100_2425 100_2426

Επίσκεψη στο Δημοτικό

0

Συγγραφέας: 5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΗΒΑΣ | Κατηγορία επισκέψεις, Προγράμματα | , στις 02-06-2013

   Στα πλαίσια του προγράμματος για την μετάβαση στο Δημοτικό, πραγματοποιήσιμε επίσκεψη στο 5ο Δημοτικό σχολείο Θήβας.

    Ο Διευθυντής του σχολείου καλωσόρισε τα παιδιά και τα ξενάγησε στους χώρους του σχολείου. Έπειτα πραγματοποιήσαμε μια κοινή δραστηριότητα με την πρώτη τάξη σχετικά με την χελώνα καρέτα-καρέτα.

   Ευχαριστούμε τον Διευθυντή, την δασκάλα της πρώτης και τα παιδάκια για την θερμή υποδοχή και συνεργασία!  

100_2362 100_2364 100_2366 100_2376 100_2379 100_2383 100_2384 100_2387 100_2388

Ο Ηλεκτρονικός Υπολογιστής στο Νηπιαγωγείο

0

Συγγραφέας: 5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΗΒΑΣ | Κατηγορία Γενικά | , στις 18-05-2013

100_2326Σύμφωνα με το ΔΕΠΠΣ (2003) για το Νηπιαγωγείο «Σκοπός της εισαγωγής της Πληροφορικής στο Νηπιαγωγείο είναι
 να εξοικειωθούν τα παιδιά με απλές βασικέςλειτουργίες του υπολογιστή και να έλθουν σε μια πρώτη επαφή με διάφορες χρήσειςτου, ως εποπτικού μέσου διδασκαλίας καθώς και ως εργαλείου ανακάλυψης,δημιουργίας και έκφρασης στο πλαίσιο των καθημερινών τους δραστηριοτήτων.
 Τα παιδιά ενθαρρύνονται με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού να προσεγγίζουν βασικές έννοιες που αφορούν τον υπολογιστή, να αποκτούν στοιχειώδεις δεξιότητες χειρισμού λογισμικού γενικής χρήσης και να «παίζουν» με ασφάλεια χρησιμοποιώντας τον υπολογιστή στο πλαίσιο των δυνατοτήτων της ευαίσθητης ηλικίας τους.
Τέλος τα παιδιά ευαισθητοποιούνται και ενθαρρύνονται να αναγνωρίζουν τον υπολογιστή ως χρήσιμο εργαλείο για τον άνθρωπο».

 

Μέσα Μεταφοράς-Κυκλοφοριακή Αγωγή

0

Συγγραφέας: 5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΗΒΑΣ | Κατηγορία Ανθρωπογενές Περιβάλλον, Σχέδια εργασίας | , στις 18-05-2013

 Στόχοι και σκοποί του σχεδίου εργασίας είναι τα παιδια:

  • Να γνωρίσουν τα διάφορα μέσα μεταφοράς.
  • Να εφαρμόζουν σωστά τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας
  • Να αποκτήσουν κυκλοφοριακή συνείδηση.
  • Να αποκτήσουν θετική στάση στα θέματα οδικής ασφάλειας.
  • Να συνεργαστούν ως ομάδα
  • Να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιο του και να αναπτύξουν την γραφή
  • Να αναπτύξουν την κινητικότητα τους
  • Να εκφραστούν δημιουργικά μέσα από τα εικαστικά( δραματοποίηση, ζωγραφική, χειροτεχνία, μουσική).
  • Να ομαδοποιούν , να συγκρίνουν , να ταξινομούν , να μετρούν και να οδηγούνται στη διεξαγωγή λογικών συμπερασμάτων

 

 

Χρόνια Πολλά Μανούλα!

0

Συγγραφέας: 5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΗΒΑΣ | Κατηγορία Ανθρωπογενές Περιβάλλον, Άνοιξη, Γιορτές | , στις 18-05-2013

Όμορφα δωράκια από τα παιδιά για την γιορτή της μητέρας:

100_2325 100_2322 100_2324

 

 

Πασχαλινές Κατασκευές

0

Συγγραφέας: 5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΗΒΑΣ | Κατηγορία Πάσχα | , στις 28-04-2013

Το 5ο Νηπ/γείο εύχεται το άγιο Φως της Ανάστασης να φωτίσει τις ζωές όλων φέρνοντας υγεία, ευημερία, δύναμη, ελπίδα και προσωπική ευτυχία.

Καλό Πάσχα!

Κουκλοθέατρο

0

Συγγραφέας: 5ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΗΒΑΣ | Κατηγορία επισκέψεις | , στις 28-04-2013

      Την Τρίτη 23 Απριλίου πήγαμε στο 5ο Δημοτικό για να παρακολουθήσουμε Κουκλοθέατρο. Ήταν μια διασκεδαστική παράσταση με τίτλο «Ο Τρομάρας».

       Η παράσταση  βασίζεται στο ομώνυμο έργο του Γ. Βιζυηνού, που αποτελεί το πρώτο παιδικό διήγημα της ελληνικής λογοτεχνίας στη δημοτική. 

      «Ο Τρομάρας» μάς περιγράφει την ιστορία ενός παιδιού που φοβόταν και τρόμαζε με το κάθε τι.  Και όμως με τη σιδερένια του θέληση και την εξυπνάδα του κατάφερε να νικήσει το φόβο του και να γίνει φοβερός και τρομερός στους άλλους, αληθινός Τρομάρας, που και το ληστή έβαλε στο χέρι και την αρκούδα ξεγέλασε και στη σπηλιά κοιμήθηκε. Το μήνυμα που ο συγγραφέας μεταδίδει στα παιδιά είναι πως τον φόβο εμείς τον γεννούμε με την ιδέα μας και πως σ’ όποιο κίνδυνο κι αν βρεθούμε, αν δεν φοβηθούμε θα τα βγάλουμε πέρα.