Εβδομάδα που τα παιδιά γνωρίζουν τον εαυτό τους, την μοναδικότητά τους! Ξεκίνησαν από την περιγραφή των χαρακτηριστικών τους μέσα από έναν καθρέφτη και μίλησαν για τα αγαπημένα τους πράγματα, φαγητά, χρώματα. Έπειτα έφτιαξαν τον δικό τους ήλιο με τα δικά τους χαρακτηριστικά! Όλοι είμαστε μοναδικοί κι ας,έχουμε πολλά κοινά όπως δύο μάτια κ δύο χέρια, δύο αυτιά κ μια μύτη. Κανενός τα ματια δεν είναι ίδια με του άλλου ούτε τα χέρια ούτε τα υπόλοιπα! Το ίδιο ισχύει κ για τον τριγωνοψαρουλη. Διαβάσαμε την ιστορία τ, έγινε αναπαράσταση του παραμυθιού κ τα παιδιά διαπίστωσαν ότι κ η διαφορετικότητα έχει μια μόναδικοτητα. Όπως διαφορετικά μοναδική είναι κ η καλλιτέχνης Γιαγιόι Κουσάμα. Τα,έργα της ήταν γεμάτα κουκίδες διαφορετικές σε χρώμα, μεγεθος κ αριθμό. Κ τα παιδιά έφτιαξαν με τον δικό τους υπέροχο διαφορετικό τρόπο τον τριγωνοψαρουλη όπως η Γιαγιόι Κουσάμα αλλά όχι με κουκίδες..με τρίγωνα!!!! Το ταξίδι του εαυτού συνεχίζεται… Διαβάστε όλο το άρθρο »
ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ
ΓΙΟΡΤΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
Η 28η Οκτωβρίου, η επέτειος του ΟΧΙ, φόρος τιμής στους αγωνιστές του 1940 και μια μοναδική ευκαιρία να γνωρίσουν τα παιδιά την ιστορία μας. Μέσα από βίντεο, βιβλία, δραστηριοτητες, παιχνιδια κ φυσικά μέσα από όμορφες δημιουργίες! Διαβάστε όλο το άρθρο »
ΟΝΟΜΑΤΟΣ….ΣΥΝΕΧΕΙΑ!
Σειρά έχει η αναγνώριση ολοκλήρου του ονόματος των παιδιών.. ο Γκριζουλης τους μοίρασε τα ονόματα, μέτρησαν πόσα γράμματα έχει κάθε όνομα, έκαναν τη σύγκρισή τους, έκοψαν κάθε γράμμα κ το κόλλησαν στο χαρτί που έγραφε “το όνομά μου είναι.. “. Εκαναν κ μια υπέροχη προσπάθεια να γράψουν το όνομά τους. Τέλος έφτιαξαν κ τον ήλιο της τάξης μας! Κάθε ακτίδα κι ένα όνομα γεμάτο φως!!!🌞 Διαβάστε όλο το άρθρο »
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΩΤΗΣ ΦΩΝΟΥΛΑΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ!
Ήρθε η ώρα του ονόματος! Πρωί πρωί ο Γκριζούλης μας καλημέρισε κ άρχισε να λέει τα ονόματα των παιδιών χωρίς την πρωτη φωνούλα. Είπε καλημέρα κ. ίσσυ, ριστίνα, ευτέρη, νδρέα κλπ.. τα παιδιά γελούσαν κ τον διόρθωναν αλλά εκείνος τα ίδια.. που πήγαν οι αρχικές φωνούλες των ονομάτων μας? Αέρας φυσηξε κ τις εμφάνισε κι έπειτα κρατώντας στα χέρια τους μικρότερες καρτούλες με την αρχική τους φωνούλα, έψαξαν κ βρήκαν αυτές που έπεσαν με τον αέρα! Κ αφού πήραν τις φωνούλες στα χέρια τους έπαιξαν με αυτές, έκαναν ισορροπία, τις έβαλαν στα χέρια, στον ώμο, στα δάχτυλα, στα γόνατα. Στη συνέχεια στόλισαν με κολάζ την αρχική τους φωνούλα κ αφού ήταν σίγουρα ότι μπορούσαν να την αναγνωρίσουν πια, βγήκαν έξω κ την έγραψαν στο χώμα!Στο τέλος ο Γκριζουλης είπε τα ονόματά τους ολόκληρα κ τους υποσχέθηκε ότι αύριο θα μάθουν να αναγνωρίζουν ολόκληρο το όνομά τους! Διαβάστε όλο το άρθρο »
ΓΕΤΙ: Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΑΚΟΜΗ!
Η Τίνα η προβατίνα μας ήρθε και μας είπε ότι πρέπει να βάλουμε βατραχοπεδιλα, να βρούμε ένα σεντούκι κ να το ανοίξουμε.. μέσα το σεντούκι είχε μια λέξη, την οποία αν ψάχναμε κάπου μέσα στην τάξη, θα τη βρίσκαμε. Τα παιδιά έψαξαν κ βρήκαν στη βιβλιοθήκη το παραμύθι που έγραφε στο εξώφυλλο “ακόμη”. Αφού τους το διάβασα κάθε παιδί που κρατούσε το μπουκάλι έλεγε κάτι που δεν μπορούσε να κάνει. Να παίξει μπασκετ, να κάνει ανάποδα Τούμπα, να τρέξει γρήγορα, να πηδηξει ψηλά ήταν μερικές από τις απαντήσεις τους. Κι όλα τα παιδιά φώναζαν…” ακομη”. Έπειτα έφτιαξαν με το δάκτυλό τους και τέμπερα τη λέξη “ακομη” κι έπαιξαν παιχνίδι επιτραπέζιο. Ακολούθησε παιχνίδι προσανατολισμού με βελάκια, bee-bot και φυσικά με το σώμα τους όπου προσπαθούσαν να οδηγήσουν την μελισσουλα κ το Γετι στη λέξη “ακομη” Τέλος Αξιολόγηση μέσα από φύλλο εργασίας. Είναι πολύ δύσκολο να συμμετέχω κ να βγάζω φώτο αλλά μια γεύση μόνο είναι αρκετή! Διαβάστε όλο το άρθρο »
ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΤΗ ΛΕΠΤΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
Τα παιδιά επιδίδονται σε καθοδηγουμενες δημιουργίες και ζωγραφιές ώστε να εξασκηθούν στην λεπτή κινητικότητα. Κάθε παιδί τα καταφέρνει με τον δικό του μοναδικό τρόπο! Ακόμα κ μια τελεία είναι μια αρχη! Κι αν κάποιος δεν τα καταφέρνει κ τόσο καλά…….ΑΚΟΜΗ!!!Με την προσπαθεια και καλλιέργώντας την νοοτροπία ανάπτυξης, θα έρθει η μέρα που θα τα καταφέρει!!!! Διαβάστε όλο το άρθρο »
ΚΑΛΕΣ-ΚΑΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ!
Η Τίνα η προβατίνα μας είπε μια ιστορία για τον κύριο Κανόνα που είχε 2 κόρες. Την καλή και την κακή συμπεριφορά! Ο κ.Κανονας ζήτησε βοήθεια από εμάς. Ζήτησε να του βρούμε μια λύση για να αρχίσει η κακή συμπεριφορά να αποκτά καλούς τρόπους.. Τα παιδιά είπαν τις ιδέες τους κ αφού συζητήσαμε τις απέρριψαν ως εντελώς ακατάλληλες αφού αποκλείεται να βοηθήσουν την κακή συμπεριφορά να αλλάξει..όταν μπήκε αέρας κ φύσηξε ανακάτεψε όλες τις συμπεριφορές. Τότε τις χώρισαν σε θετικές κι αρνητικές και στο τέλος είπαν ότι το καλύτερο είναι ο κ.Κανονας να μιλήσει στην κόρη του κ να της δείξει τον διαχωρισμό! Για να δούμε.. θα πιάσει? Διαβάστε όλο το άρθρο »
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ ΚΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗΣ
Η σχολική χρονιά μας ξεκίνησε ομορφα με παιχνίδια που μας βοηθούν να γνωριστούμε και να αποκτήσουμε μια οικειότητα στην τάξη μας! Παιχνίδια γνωριμιας λοιπόν με μπαλονι και μπάλα, πρώτη γνωριμία με τις γωνίες της τάξης μας κ παιχνίδια που έφεραν τα παιδιά από το σπίτι τους για να τα δείξουν στους φίλους τους Καθ να τα μοιραστούν! Καλά πήγε αυτό, συνεχίζουμε!!!❣️ Διαβάστε όλο το άρθρο »
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΑΓΙΑΣΜΟ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2024-25
Ο αγιασμός του Νηπιαγωγείου μας θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11 Σεπεμβρίου 2024 και ώρα 9:50π.μ. στον αύλειο χώρο του σχολείου μας. Σας περιμένουμε όλους! Καλή κι ευλογημένη σχολική χρονιά, με μπόλικη αγάπη!❤️
Το 5ο Νηπιαγωγειο Μεγάρων βρίσκεται στην οδό Τέρμα Ραγκαβή, δίπλα από το 5ο Δημοτικό σχολείο. Στεγάζεται σε ένα σχετικά καινούριο κτήριο με αρκετά μεγάλες αίθουσες διδασκαλίας κι έναν ενιαίο χώρο εισόδου, όπου λειτουργεί το ολοήμερο τμήμα και στον οποίο πραγματοποιούνται οι γιορτές μας. Πρόσφατα, το 2020, τοποθετήθηκε μια νέα αίθουσα προκάτ κι έτσι το Νηπιαγωγείο μας από διθέσιο, έγινε τριθέσιο. Είναι οργανικά στελεχωμένο από την κ. Δεδούκου Αικατερίνη, η οποία εκτελεί χρέη προϊσταμένης, και από την κ. Σάλτα Σοφία. Τα άλλα δύο κενά είναι λειτουργικά. Το ένα καλύφθηκε φέτος από την κ.Καραντέλου Ελένη, η οποία ήρθε με απόσπαση και το δεύτερο λειτουργικό κενό καλύπτεται κάθε φορά από αναπληρώτρια νηπιαγωγό (φέτος όπως και τα προηγούμενα 3 χρόνια το κενό καλύπτεται από την αναπληρώτρια νηπιαγωγό κ.Παζαρλή Σίσσυ). Επιπρόσθετα στο νηπιαγωγείο μας, πέρυσι και φέτος τοποθετήθηκε η αναπληρώτρια κ. Σβάρνα Κυριακή ως παράλληλη στήριξη.
Η αυλή είναι πλαισιωμένη με δέντρα και λουλούδια και διαθέτει μια τσουλήθρα και δύο τραμπάλες. Επιπλέον έχουν φτιαχτεί από τις νηπιαγωγούς, επιδαπέδια παιχνίδια ώστε τα παιδιά να χαίρουν ποικίλους τρόπους αλληλεπίδρασης και διάδρασης.
Στο 5ο Νηπιαγωγείο Μεγάρων, οι εκπαιδευτικοί ακολουθούν τις αρχές του Αναλυτικού Προγράμματος που έχει ως σκοπό την ολόπλευρη κοινωνική, συναισθηματική, νοητική και ψυχοκινητική ανάπτυξη των νηπίων. Επίσης στόχος του σχολείου μας είναι η δημιουργία πολιτών του 21ου αιώνα με γνώσεις, δεξιότητες, ικανότητες, συναισθήματα και φιλοδοξίες. Μέσα από τη δημιουργική και την ενεργή συμμετοχή των μαθητών/-τριών και των εκπαιδευτικών του σχολείου, επιδιώκουμε τον προσανατολισμό του σχολείου μας προς μια κοινότητα μάθησης και πρακτικής που θέτει στο κέντρο του ενδιαφέροντος τον μαθητή και τις ανάγκες του. Υιοθετούμε σε μεγάλο και συνεχώς αυξανόμενο βαθμό σύγχρονες παιδαγωγικές πρακτικές, ομαδοσυνεργατικές, ενεργητικές, διερευνητικές, δημιουργικές και καινοτόμες μεθόδους, ώστε να ανταποκριθούμε στις διαφορετικές μαθησιακές ανάγκες, στα διαφορετικά μαθησιακά προφίλ και στα διαφορετικά ενδιαφέροντα των μαθητών μας. Θεωρούμε τους γονείς πολύτιμους συνεργάτες για το σχολείο μας και συνοδοιπόρους στην πορεία μας. Φροντίζουμε πάνω απ’ όλα για το καλό σχολικό κλίμα, τις άριστες σχέσεις, την συναισθηματική εγγύτητα όλων και την αλληλεγγύη ως βάση των σχέσεών μας.
Το σχολείο διαθέτει σχετικά καλή υλικοτεχνική υποδομή αλλά η αίθουσα προκάτ υστερεί στην ύπαρξη επαρκούς χώρου και διάθεσης των υλικότεχνικών υποδομών. Πολύ συχνά για την πραγματοποίηση δραστηριοτήτων τα παιδιά μεταβαίνουν στο “κεντρικό” κτήριο όπου βρίσκεται ο ενιαίος χώρος.
Πρόσφατα σχόλια