Η καλοκαιρινή μας γιορτή!
Επίσκεψη στο 5ο Δημοτικό Σχολείο στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης των νηπίων.
Μας υποδέχθηκε στο γραφείο της η διευθύντρια του Δημοτικού Σχολείου!
Γράψαμε με μαρκαδόρο στον πίνακα στην αίθουσα της Α’ τάξης .
Επισκεφθήκαμε την Αίθουσα Υπολογιστών , είδαμε το χώρο και τους παλιούς μας φίλους.
Κάναμε γυμναστική στον προαύλιο χώρο του σχολείου.
Γνωρίσαμε τη βιβλιοθήκη …
… καθώς και το κυλικείο από όπου παραλάβαμε τα δωράκια μας.
Μάθαμε ότι στο Δημοτικό Σχολείο τρώμε στον προαύλιο χώρο κατά την ώρα του διαλείμματος.
Πρόγραμμα “Ψυχική υγεία- Συναισθηματική αγωγή- Διαπροσωπικές σχέσεις” .
Τίτλος: “Αναγνωρίζω και διαχειρίζομαι τα συναισθήματά μου”.
Στα πλαίσια των σχολικών δραστηριοτήτων 2023-2024 προσεγγίσαμε το θέμα <<Αναγνωρίζω και διαχειρίζομαι τα συναισθήματά μου>>, το οποίο εντάσσεται στη θεματολογία <<Ψυχική υγεία- συναισθηματική αγωγή-διαπροσωπικές σχέσεις>>. Πιο συγκεκριμένα, οι μαθητές του Ολοήμερου Τμήματος με υπεύθυνη την εκπαιδευτικό κ. Βάκη Αθηνά, απέκτησαν την ικανότητα να εντοπίζουν, να αξιολογούν και να επεξεργάζονται τα δικά τους συναισθήματα, όπως και εκείνα των συμμαθητών τους με κοινωνικά αποδεκτούς τρόπους. Επιπρόσθετα, έμαθαν να εκδηλώνουν τα συναισθήματά τους, να τα εκφράζουν ελεύθερα και κατ΄αυτό τον τρόπο να διαμορφώνουν τις σχέσεις τους με τους άλλους. Τέλος, σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος οι μαθητές δραστηριοποιήθηκαν στην αφήγηση παραμυθιών σχετικά με τα συναισθήματα του θυμού, του φόβου, της χαράς, της λύπης, της αξίας της φιλίας, στη δραματοποίηση με εναλλασσόμενους ρόλους, στην αποτύπωση των συναισθημάτων τους (ζωγραφική), στη μελοποίηση αυτοσχέδιων τραγουδιών κι έτσι ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα επιτυχώς με τη δημιουργία ατομικών βιβλίων με τα συναισθήματα.
Το σχολείο μας εύχεται σε όλους από καρδιάς… Καλή Ανάσταση & Καλό Πάσχα!!!
Στο σχολείο μας μύρισε…. ΠΑΣΧΑ!!!
Γιορτάσαμε το Πάσχα στο σχολείο μας μαθαίνοντας για τη Ζωή του Χριστού, φτιάχνοντας κατασκευές και αναβιώνοντας τα Πασχαλινά έθιμα.
Είχαμε τη χαρά να δημιουργήσουμε όμορφες Πασχαλινές κάρτες και να τις ανταλλάξουμε με αγαπημένα μας πρόσωπα.
Ζυμώσαμε και πλάσαμε κουλουράκια λαδιού νηστίσιμα !
Βάψαμε κόκκινα αυγά ….
και γεμίσαμε τα Πασχαλινά καλάθια μας!!!
Με την καθηγήτρια των Αγγλικών τα παιδιά έμαθαν για το έθιμο του ” Easter Bunny ” (Πασχαλινού Λαγού) που κατά την παράδοση των Άγγλων κρύβει σοκολατένια αυγά στους κήπους και τις αυλές για να τα βρουν τα παιδιά και έπαιξαν το παιχνίδι ” Easter Eggs Hunt” (Κυνήγι Πασχαλινών Αυγών)!!
Φτιάξαμε σταυρούς από πηλό και εκκλησιαστήκαμε στο εκκλησάκι του Αγίου Μελετίου.
Την Παρασκευή πριν από το Σάββατο του Λαζάρου δημιουργήσαμε ομαδική κάρτα με ευχές και επισκεφτήκαμε το γειτονικό μας 5ο Δημοτικό σχολείο , είπαμε τα κάλαντα του Λαζάρου και ανταλλάξαμε δώρα και ευχές!
Ο Τζακ και η…… Φασολιά του ήρθαν στο σχολείο μας!!!
Είχαμε τη χαρά να παρακολουθήσουμε τη διαδραστική παράσταση ” Ο Τζακ και η Φασολιά” με την artista Xanthie (Ξανθή Ταβουλαρέα), τις κούκλες και τα αντικείμενά της!
“Ο Τζακ και η Φασολιά” είναι ένα παραμύθι που φέρνει στη ζωή τους χαρακτήρες και τα γεγονότα με μοναδικό τρόπο, με την Artista Xanthie να χρησιμοποιεί τις κούκλες και τα αντικείμενά της για να δημιουργήσει έναν μαγικό κόσμο ενώπιον των παιδιών.
Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να συμμετέχουν ενεργά στην ιστορία βιώνοντας την αγωνία του Τζακ κατά την προσπάθεια του να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις που του έτυχαν, αλλά και ικανοποίηση όταν εκείνος τα κατάφερε. Μέσα από την ιστορία του Τζακ τα παιδιά τελικά ανακάλυψαν σημαντικά μηνύματα για την τόλμη, την αυτοπεποίθηση και τη νίκη πάνω στις προκλήσεις, αλλά και γέλασαν με την καρδιά τους σε πολλές στιγμές της παράστασης!
Παίζουμε… ψυχαγωγούμαστε… ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΟΥΜΕ!!!
Πολιτιστικό πρόγραμμα: ” Παιχνίδια από την αλάνα ως τον ηλεκτρονικό υπολογιστή “.
♥ Έναρξη προγράμματος – Ιστογράμματα των δύο τμημάτων του σχολείου μας.
Τι γνωρίζουμε; …. Τι θέλουμε να μάθουμε; (Τμήμα 2)
…και οι δικές μας ιδέες. (Τμήμα 1)
♥ Φύλλο εργασίας στο οποίο γονείς/ παππούδες ζωγραφίζουν μαζί με τα παιδιά παιχνίδια που έπαιζαν στην παιδική τους ηλικία.
˜ Γνωρίζω τα παιχνίδια που έπαιζαν οι γονείς και οι παππούδες μου. ˜
♥Παιχνίδια που παίξαμε στην αυλή του σχολείου
- Σκύλος και κόκκαλο
2. Μουσικά στεφάνια
2. Μήλο- αχλάδι
3. Περνά- περνά η μέλισσα
♥ “Επισκεφθήκαμε” με τη χρήση προτζέκτορα το Μουσείο Μπενάκη και είδαμε τα παιχνίδια που συνθέτουν τη συλλογή του.
♥ Στη συνέχεια ζωγραφίσαμε τα παιχνίδια που μας άρεσαν δημιουργώντας το δικό μας βιβλίο παιχνιδιών Μουσείου Μπενάκη με τίτλο “Μια μέρα στο μουσείο”.
♥ Κατασκευάζουμε διαχρονικά παιχνίδια με υλικά του σχολείου μας.
![20240531 111006](https://blogs.sch.gr/5nipliv/files/2024/04/20240531_111006-225x300.jpg?x14747)
![1717664787847](https://blogs.sch.gr/5nipliv/files/2024/04/1717664787847-300x225.jpg?x14747)
♥ Γνωρίζουμε και παίζουμε παιχνίδια από άλλες χώρες.
Η μαμά του Γιαννάκη επισκέφθηκε το σχολείο μας και μας έμαθε παιχνίδια από τη χώρα της.