5 ΙΟΥΝΙΟΥ – ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΑΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Καλοκαιράκι!!!!!
Το μικρό βιβλίο της μέλισσας
Τα μικρά βιβλία είναι μια τεχνική βασισμένα στην φιλοσοφία της Παιδαγωγικής του Freinet. Τα μικρά βιβλία είναι δημιουργήματα των παιδιών και ουσιαστικά οι ίδιοι οι μαθητές γίνονται συγγραφείς, εικονογράφοι και εκδότες. Μέσα από τη δημιουργία των μικρών βιβλίων τα παιδιά αναπτύσσουν γνωστικές και επικοινωνιακές δεξιότητες. Τα παιδιά, με αφορμή την ενασχόληση με τη μέλισσα έφτιαξαν τα μικρά βιβλία και μέσα σε αυτά αποτύπωσαν όσα τους έκαναν εντύπωση σχετικά με τη μέλισσα, τη σωματοδομή της και τη διαδικασία παραγωγής του μελιού.
Καλώς ήρθατε στο μελίσσι μας!
Την άνοιξη αν δεν την βρεις την φτιάχνεις! ΕΛΥΤΗΣ
Μαθαίνοντας για τις μέλισσες…
- Ενημερωνόμαστε
- Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον ξάδερφο μαθητή μας για την εξαιρετική του παρουσίαση. Μας επέτρεψε να περιεργαστούμε την κηρήθρα και να γευτούμε είδη μελιού!!!
Γίναμε και εμείς μελισσοκόμοι!
Συλλέξαμε και παρατηρήσαμε διάφορα προϊόντα της μέλισσας και αφού τα συζητήσαμε τα καταγράψαμε!
- Η πρώτη απόπειρα – προσπάθεια των παιδιών να ζωγραφίσουν την κηρήθρα (εξάγωνα)
- Άξονας συμμετρίας
- Από το λουλούδι στο βαζάκι! Σειροθέτηση εικόνων
- Ελέγχουμε τις νέες γνώσεις που κατακτήσαμε, με κουίζ στο διαδραστικό πίνακα.
- Προγραμματίζουμε και καθοδηγούμε το bee-bot σε διαφορετικές διαδρομές και σενάρια
- Διασκεδάζουμε παίζοντας το γνωστό παιχνίδι “Μπζζζζζζζζζ” παριστάνοντας τα μελισσάκια και τον ήχο τους.
- Χειροτεχνία “δαχτυλομελισσάκια”
Παίξαμε περνά περνά η μέλισσα!
- Ακούστε μας πως “ζουζουνίζουμε”!
Διδακτική αξιοποίηση παραμυθιού
ΜΙΑ ΚΑΜΠΙΑ ΠΟΛΥ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΗ – Eric Carle
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
- Ο κύκλος ζωής της πεταλούδας
- Ημέρες της εβδομάδας
- αριθμοί 1-10
- Ζωγραφίζουν ό,τι τους έκανε εντύπωση
- Δημιουργούν πίνακα αναφοράς –Τι έφαγε η πεινασμένη κάμπια από τη Δευτέρα μέχρι την Κυριακή
Μαθαίνουμε για τα φυτά!
- Σκάβουμε μέχρι να βρούμε τη ρίζα του φυτού για το παρατηρήσουμε ολόκληρο
- Παρατηρούμε την ανατομία των φύλλων και κατανοούμε πως “τρέφονται”
- Δημιουργούμε έναν πίνακα αναφοράς, σύμφωνα με ό,τι μάθαμε και παρατηρήσαμε. Τα παιδιά κατανοώντας και δουλεύοντας με τον πίνακα δημιουργούν μόνα τους το δικό τους φύλλο εργασίας και είναι σε θέση να αναγνωρίζουν, να αντιστοιχίζουν και να αντιγράφουν τις λέξεις με τα μέρη του φυτού!
Φτιάξαμε κατασκευή με τα μέρη του φυτού!
- Μιλήσαμε και παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικά βίντεο στο διαδραστικό πίνακα “Από το σπόρο στο φυτό”. Έτσι προέκυψε το φύλλο εργασίας ” από το σπόρο στο φυτό”, από τα χεράκια των παιδιών!!!
- Τι χρειάζεται το φυτό για να μεγαλώσει; Έρχονται σε επαφή με την ανάγνωση, βοηθούμενα από τις σχετικές εικόνες. Αποτυπώνουν τη γνώση σε φύλλο εργασίας και το “διαβάζουν” στους συμμαθητές! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!