5 ΙΟΥΝΙΟΥ – ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΑΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Ευχαριστούμε θερμά όλους και όλες, μαμάδες, μπαμπάδες, γιαγιάδες που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας για το φύτεμα αρωματικών και καλλωπιστικών φυτών. Η συμμετοχή τους ήταν τεράστια και πολύτιμη!

a75c5e4a 1856 4b3b 8baf 4d5ec0f49a7d 12b4bfec c935 4386 b959 3da9ec1c85b8 f7658a9a d164 4248 a86c 528fe55c5d1d a092298a cf1f 438e 9d25 8ea988fd56ac c39cd317 2a47 4cc8 9178 b4bd9a105b0c 4ab5e26a a83a 401a becd 260dbb956af1 51dc3184 8c4e 4944 b16b 53ba4dbc193d 2a185b06 40f2 4ce5 a08b eea7a8a869d5 886110f7 e59e 4556 a35a a69616d481ab 73c0a9bb 0525 4a6d b596 2139b7f73837 73761f33 5df4 4598 87c5 8275c4009301 9886e76f 3d13 495e af88 1157054f505b 6014a8a2 f7ce 4f39 b256 a94ce70a630eIMG 20240610 155816IMG 20240605 124248IMG 20240605 124019

IMG 20240605 103050 IMG 20240605 102550 IMG 20240605 121351 IMG 20240604 124014 IMG 20240604 123820 IMG 20240604 124231 IMG 20240604 123557 IMG 20240604 123441 IMG 20240604 123245 IMG 20240604 123133 IMG 20240604 120050 IMG 20240604 115714 IMG 20240604 115555

Το μικρό βιβλίο της μέλισσας

 

Τα μικρά βιβλία είναι μια τεχνική βασισμένα στην φιλοσοφία της Παιδαγωγικής του Freinet. Τα μικρά βιβλία είναι δημιουργήματα των παιδιών και ουσιαστικά οι ίδιοι οι μαθητές γίνονται συγγραφείς, εικονογράφοι και εκδότες. Μέσα από τη δημιουργία των μικρών βιβλίων τα παιδιά αναπτύσσουν γνωστικές και επικοινωνιακές δεξιότητες. Τα παιδιά, με αφορμή την ενασχόληση με τη μέλισσα έφτιαξαν τα μικρά βιβλία και μέσα σε αυτά αποτύπωσαν όσα τους έκαναν εντύπωση σχετικά με τη μέλισσα, τη σωματοδομή της και τη διαδικασία παραγωγής του μελιού.

IMG 20240528 162530 IMG 20240528 162613 IMG 20240528 162715

Μαθαίνοντας για τις μέλισσες…

  • Ενημερωνόμαστε

 

  • Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον ξάδερφο μαθητή μας για την εξαιρετική του παρουσίαση. Μας επέτρεψε να περιεργαστούμε την κηρήθρα και να γευτούμε είδη μελιού!!!

ce8c14bb a0d3 4f43 9fad c21a601a91df 9822ab0a 4551 4559 a35e 22ca87b437c3 58ae641d dda9 464d 877d 1375104100db b5590b47 924a 493b 8158 5d3e5c28d4c3 e606a68d 1c04 4680 902a ebd4fedf86ec 68ba66c8 d5c5 4be1 9c09 8f5a1bea6139 6b91b285 4b5e 4264 90a5 8628dd74cdfeIMG 20240524 124743IMG 20240524 125054IMG 20240524 125701IMG 20240524 125106IMG 20240524 124931IMG 20240524 125837IMG 20240524 121123IMG 20240524 120955IMG 20240524 120500IMG 20240524 120833IMG 20240524 120951

Γίναμε και εμείς μελισσοκόμοι!

IMG 20240524 103511IMG 20240524 103255IMG 20240524 103253IMG 20240524 103117IMG 20240524 103107IMG 20240524 103006IMG 20240524 102940

Συλλέξαμε και παρατηρήσαμε διάφορα προϊόντα της μέλισσας και αφού τα συζητήσαμε τα καταγράψαμε!

Messenger creation fcb23029 5121 452c 9501 83561f605a28

  • Η πρώτη απόπειρα – προσπάθεια των παιδιών να ζωγραφίσουν την κηρήθρα (εξάγωνα)

6882318a b123 4966 abc4 74fc8a06a16a 6c024306 fea0 4da4 9a3c c7bbe91fecfb cd98b5bc b167 462c 9f7c 5e5e7d8fd12c 6d3bda5c 4410 4d5d 8ef6 5856579fd8ee

  • Άξονας συμμετρίας

4df20544 a252 4057 9079 7bf4a8ba2d62 12bf8ec2 f345 43f0 b0cc ef76e46a72f5

  • Από το λουλούδι στο βαζάκι! Σειροθέτηση εικόνων

c4a304f1 a0dd 45af 9f2e 1981f5d9289c a97f78b1 41d9 4231 86e5 c659d84a6c48 0305a238 4c0a 4673 a143 0f8bec7859f8 61cb22c5 c8e6 4f70 a0b9 7eb72f8912f4 feda6311 53e5 413b 8b5c 9df15beb57db

  • Ελέγχουμε τις νέες γνώσεις που κατακτήσαμε, με κουίζ στο διαδραστικό πίνακα.

b99f7a27 31ec 48ac b8e9 b0600b467200 96f1519d 3cf2 47fc 9636 6341deac4117

  • Προγραμματίζουμε και καθοδηγούμε το bee-bot σε διαφορετικές διαδρομές και σενάρια

d1728099 8adb 4b25 a21a c1cde1b36f8d 17e37891 812b 4f67 bb83 f5396afe8df2

  • Διασκεδάζουμε παίζοντας το γνωστό παιχνίδι “Μπζζζζζζζζζ” παριστάνοντας τα μελισσάκια και τον ήχο τους.

b7d63195 fc3e 453a b7dd f1be3b841ee5 79f2e49c 9ab2 4daf b000 214f7232ac77

  • Χειροτεχνία “δαχτυλομελισσάκια”

b8d38be4 e626 459f b86a 6171b1a74b9d

Παίξαμε περνά περνά η μέλισσα!

Messenger creation f1ed492a e054 48ab b8db 4b74191a48d6

  • Ακούστε μας πως “ζουζουνίζουμε”!

Διδακτική αξιοποίηση παραμυθιού

ΜΙΑ ΚΑΜΠΙΑ ΠΟΛΥ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΗ – Eric Carle

ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

  • Ο κύκλος ζωής της πεταλούδας
  • Ημέρες της εβδομάδας
  • αριθμοί 1-10

  •  Ζωγραφίζουν ό,τι τους έκανε εντύπωση

b96e9c39 9902 4fec 82ac 021a1c6fcb1c 2fbd349f c104 4db4 b3e5 90436a15bbdc 2fa25c7c 16d3 4c33 9538 e2571c25dcd2

  • Δημιουργούν πίνακα αναφοράς –Τι έφαγε η πεινασμένη κάμπια από τη Δευτέρα μέχρι την Κυριακή

e731c4f5 e433 4a8a 960f f3268f7aea49 c92259cd 2b6e 4d55 bced 7b938cb1db27

  • “Καταγράφουν” τις πληροφορίες σε ατομικό φύλλο εργασίας, με τη βοήθεια του πίνακα αναφοράς και τη συνδρομή του διαδραστικού πίνακα.
  • e5cc5e48 6420 47e2 8ffc 7b058008ed2c

9906f0f7 755f 429e 9bb1 51cc51402ff4 9b4fd4b6 b810 44bc aea6 510fe9144336 20f1280e 64bd 49bf 90c8 6e62fb1074d6 9001da1b 59bf 4705 a8f8 fc7b2b4df6f2

Μαθαίνουμε για τα φυτά!

  • Σκάβουμε μέχρι να βρούμε τη ρίζα του φυτού για το παρατηρήσουμε ολόκληρο
  • Παρατηρούμε την ανατομία των φύλλων και κατανοούμε πως “τρέφονται”

2a4b7f2b dd26 466e 98af 3a3a287b282c Αντίγραφο Αντίγραφο d97a4d38 fa23 4b3a bd41 5fcae6a45882 d68409d4 952e 40e7 8270 dcf96371413a

  • Δημιουργούμε έναν πίνακα αναφοράς, σύμφωνα με ό,τι μάθαμε και παρατηρήσαμε. Τα παιδιά κατανοώντας και δουλεύοντας με τον πίνακα δημιουργούν μόνα τους  το δικό τους φύλλο εργασίας και είναι σε θέση να αναγνωρίζουν, να αντιστοιχίζουν και να αντιγράφουν τις λέξεις με τα μέρη του φυτού!

212fa949 9473 480a a8fb 487992661053 630d62e2 c579 46ce 8f52 cac8966a1297 1 cecc6b77 ab86 4053 af10 8cfe5990d8cc 1 d77c99d8 2ee5 4b18 916e 3e6209da5eac a39e641e cd64 4425 9739 b03471354554 1259c2f3 fd3f 403e b5b0 0d69247beee1 b2a04140 15a1 418a 9529 c63d92b79666

Φτιάξαμε κατασκευή με τα μέρη του φυτού! IMG 20240520 120318 IMG 20240520 120242IMG 20240520 130949

  • Μιλήσαμε και παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικά βίντεο στο διαδραστικό πίνακα “Από το σπόρο στο φυτό”. Έτσι προέκυψε το φύλλο εργασίας ” από το σπόρο στο φυτό”, από τα χεράκια των παιδιών!!!

d1c6684a 6cc7 486b 9454 84ddf4451c9f c2d62856 a525 4d75 b891 fa01945c79b7 891eaf21 4ee1 40eb 9967 0c125b1b1397 2fd94e71 8cdd 44de 8838 341415866e08 Αντίγραφο Αντίγραφο 93d5b3b9 83e8 42c8 9992 6529f79ab6b9 Αντίγραφο

  • Τι χρειάζεται το φυτό για να μεγαλώσει; Έρχονται σε επαφή με την ανάγνωση, βοηθούμενα από τις σχετικές εικόνες. Αποτυπώνουν τη γνώση σε φύλλο εργασίας και το “διαβάζουν” στους συμμαθητές! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!

91b8078b 1b3e 47f6 bcbe e1d8d5038a4b Αντίγραφο Αντίγραφο 56d7d363 8f9d 46e7 adc3 aed52a25876d Αντίγραφο Αντίγραφο 75ff2759 d355 4e3d aacc 3b66a74136dc Αντίγραφο Αντίγραφο c3d94c4e d867 47cb 8b82 bdf26d7c6448