55ο Νηπιαγωγείο Λάρισας

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ

stock photo rest

Μία κάμπια πολύ πεινασμένη!

Τμήμα: 3.3

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Γκουντοπούλου Νάντια



Λήψη αρχείου

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Σε συνεργασία με το Κέντρο Υγείας Λάρισας, υλοποιήσαμε πρόγραμμα διατροφής, με στόχο οι μαθητές μας να ενημερωθούν και να καλλιεργήσουν δεξιότητες κριτικής σκέψης σε θέματα διατροφικών συνηθειών.



Λήψη αρχείου

Παρέα με τον Κ.Ο.Κ.

Τμήμα 4

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Ζυγούρα Βίκυ

Την Τετάρτη 3 Απριλίου υποδεχτήκαμε στο τμήμα μας την κυρία Εύη Ευαγγέλου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής-προπονήτρια ποδηλασίας-Εκπαιδεύτρια Κυκλοφοριακής Αγωγής, η οποία μας παρουσίασε το εξαιρετικά χρήσιμο και ενδιαφέρον πρόγραμμα «Ποδηλατώ και μαθαίνω, παρέα με τον Κ.Ο.Κ».

Το πρόγραμμα, χωρισμένο σε δυο ενότητες, κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των παιδιών.

Στη θεωρία μέσα από διαφάνειες και καρτέλες οι μικρές μαθήτριες και οι μικροί μαθητές έμαθαν:

1) Τι κάνουμε για την ασφάλεια μας στο αυτοκίνητο ως επιβάτες (ζώνες, κάθισμα κτλ) και παιχνίδι με εφαρμογή ζώνης.

2) Τι κάνουμε ως πεζοί και εφαρμογή παιχνιδιού με διάβαση πεζών και φανάρι πεζών.

3) Παρουσίαση των σημάτων του Κ.Ο.Κ, τα οποία έπρεπε να τα κατανοήσουν, καθώς θα τα συναντούσαν στην διαμορφωμένη πίστα στον εξωτερικό χώρο του σχολείου.

Για την κατανόηση κάθε κατηγορίας παίξαμε παιχνίδι ομαδοποίησης ανά κατηγορία.

4) Συμβουλές για να τις μεταφέρουν στους οδηγούς γονείς τους.



Λήψη αρχείου

Στην πράξη, με το ποδήλατο ή το πατίνι, σε μια ειδικά διαμορφωμένη πίστα με κώνους και με πινακίδες του Κ.Ο.Κ στον προαύλιο χώρο του Νηπιαγωγείου οι μικροί ποδηλάτες με τα κράνη τους ή με το πατίνι τους, εφάρμοσαν απλούς κανόνες του κώδικα οδικής κυκλοφορίας.

Στο τέλος του προγράμματος όλα τα παιδιά πήραν βραβείο για τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα καθώς και ένα φωτάκι δώρο για το ποδήλατο ή το πατίνι τους!

Ευχαριστούμε την κυρία Εύη Ευαγγέλου που μέσα από το συγκεκριμένο πρόγραμμα έδωσε στα παιδιά την ευκαιρία ταυτόχρονα να διασκεδάσουν, να ψυχαγωγηθούν, να κοινωνικοποιηθούν, να αθληθούν αλλά κυρίως να εκπαιδευτούν με το ποδήλατο ή το πατίνι τους, να μάθουν να αναγνωρίζουν οδικούς κινδύνους και πώς να συμπεριφέρονται με ασφάλεια!

eTwinning με θέμα “φωτιά”

Τμήμα: 3.1

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μαυρίδου Ρένα

Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο ή την εικόνα και κυλίστε τη μπάρα:

https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vSUqEhuUPK25kzgTG-MBSB-MzO6V3H6pbjxZGdyGcQL_6cjk8xC529vUjFMvJmVyrzlMYcEnefB1Bf_/pub?start=false&loop=false&delayms=3000&slide=id.g2b8beccef3e_0_86

 

ΦΩΤΙΑ

Παίζουμε μαζί με τον Τζακ και τη μαγική φασολιά!

Τμήμα: 3.3

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Γκουντοπούλου Νάντια



Λήψη αρχείου

25 Μαρτίου 2021!

Τμήμα 3.3

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Γκουντοπούλου Νάντια



Λήψη αρχείου

25 Μαρτίου 1821

Γιορτή για την 25η Μαρτίου, 55ου Νηπιαγωγείου Λάρισας. Με αφορμή την επέτειο της Επανάστασης του 1821, το 55 Νηπιαγωγείο Λάρισας διοργάνωσε μια λαμπρή γιορτή, γεμάτη μελωδίες, χορούς και συγκινήσεις στο πάρκο Μπουκουβάλα.

Πηγή: onlarissa.gr

https://www.onlarissa.gr/2024/03/22/giorti-tou-55ou-nipiagogeiou-larisas-gia-tin-25i-martiou/

Η εκδήλωση ξεκίνησε με παρέλαση των μαθητών.

0 1 2 3 4

Στο χαιρετισμό της, η διευθύντρια του σχολείου, κα Μπούρα Στέλλα, τόνισε τη σημασία της 25ης Μαρτίου και υπογράμμισε την ανάγκη διατήρησης της μνήμης των αγώνων των προγόνων μας καθώς και την ιερή υποχρέωση να μεταλαμπαδεύουμε στις νέες γενιές τα ιδανικά της ελευθερίας, της ισότητας και της δημοκρατίας.

Τον πανηγυρικό της ημέρας εκφώνησε η νηπιαγωγός κα. Ζυγούρα Βάια, αναφερόμενη στην εθνική επέτειο και τόνισε μεταξύ άλλων τα λόγια του Α. Κάλβου: «Την Ελευθερία την κερδίζει κανείς, όταν είναι έτοιμος να βάλει για αντίβαρο την ίδια του τη ζωή. Θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία».  Η ομιλία τελείωσε με τους στίχους του πνευματικού μας εθνάρχη Κ. Παλαμά: «Αυτό το λόγο θα σας πω , δεν έχω άλλον κανένα, μεθύστε με τ΄αθάνατο κρασί του Εικοσιένα!!!!!».

Στη συνέχεια, οι μαθητές του νηπιαγωγείου απήγγειλαν τον Θούριο του Ρήγα και τραγούδησαν τραγούδια για την επέτειο, την ελευθερία και παρουσίασαν παραδοσιακούς χορούς από διάφορες περιοχές της Ελλάδας.

 

5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους πλήθος γονέων και συγγενών των μαθητών.

Η γιορτή ολοκληρώθηκε με χορούς μαθητών, συγγενών, τον Εθνικό Ύμνο και ζεστά χειροκροτήματα από το κοινό.

Συγχαρητήρια στις εκπαιδευτικούς και στους μαθητές/τριες!!!

Χρόνια πολλά στην Ελλάδα μας!!!

Χρόνια πολλά στους Έλληνες!!!!

ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2024-25

ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2024-25

Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο για το έτος 2023-24

Από 1 έως 20 Μαρτίου 2024.

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025, εγγράφονται ηλεκτρονικά οι μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020.

Τα παραστατικά, προσκομίζονται στο γραφείο της διευθύντριας

Παλαιολόγου 17, από:

8.15 -9.00

&

11.30-13.00 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΊΕΣ

Τηλέφωνο: 2411103860

Email: mail@55nip-laris.lar.sch.gr

Ιστοσελίδα: https://blogs.sch.gr/55niplarislar/epikoinonia/

ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2024-25

ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2024-25

Από 1 έως 20 Μαρτίου 2024.

Α. Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2024-2025, εγγράφονται μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020.

Γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες στο Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας τους και τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Β. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Για την εγγραφή του νηπίου-προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή.

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο

Χωροταξική

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής

Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

Στα παραστατικά, πέρα από τα (α) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, και προσκομίζονται στο νηπ/γειο, περιλαμβάνονται:

α) Η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)

https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2016/adym.pdf

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Μετά την υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr).

Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ

Τμήμα: Ολοήμερο 2

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Σταυρίδου Δέσποινα

Η δράση μας για την Κλιματική Αλλαγή σε ένα βιβλίο!

Στιγμιότυπο οθόνης 53

https://read.bookcreator.com/QOGFF3MdnLPsWMHKFEcphJa00Oa2/g9qg-4HFTSyGoa1wVcUDVQ/WWIPBFrhT9i6lu-V2i6XNw

Σελίδα 1 από 25

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση