4ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ν. ΙΩΝΙΑΣ – ΒΟΛΟΥ

Παρέχεται από το Blogs.sch.gr

Γιορτή 25ης Μαρτίου 2024

Μαρ 202423

22-3-24 Γιορτάσαμε την εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου και τα δύο τμήματα στην αυλή του σχολείου. Μία γιορτή που τα είχε όλα ποιήματα και τραγούδια επειτειακά με την παρουσία των γονέων και κηδεμόνων. Και του χρόνου να είμαστε καλά..!!!

432428405 1350679362342104 4802516867996611255 n 433266285 724771493182775 270011589390180427 n 433531766 2735677529934451 3371981592476152153 n

Αφίσα για το Erasmus+ KA122

Μαρ 202418

Η αφίσα για το Erasmus+ KA122 έργο μας με ζωγραφιές μαθητών μας.

collage 26

Αποκριάτικο πάρτι

Μαρ 202415

15-03-2024 Πραγματοποιήθηκε το Αποκριάτικο πάρτι του σχολείου μας σε συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, που έφεραν δύο κλόουν για να παίξουν παιχνίδια με τα παιδιά και να χορέψουν το γαϊτανάκι ..!! Τους ευχαριστούμε πολύ για όλα…τα παιδιά πέρασαν υπέροχα…!!!

2eed0672 048f 414d 8199 017e4fc30d38 5c752464 b78c 48f1 a2c4 69c68a98ac1c 08d205ad 65ec 4de1 913b 2120f8c38796 9683ab64 64c4 426c 9af5 606e168f95dc 27804ff4 95a1 45f5 b07a bc814c0f462d b1c41062 a19b 46d0 8183 060de7e50a61 b324354a 4e5c 4af7 bbd3 4eea3ac731a8

Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού

Μαρ 202410

6-3-2024 Με σκοπό να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές σχετικά με το φαινόμενο της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού συμμετείχαν σε δραστηριότητες σχετικές με το θέμα.

εικόνα Viber 2024 03 06 16 30 03 720 εικόνα Viber 2024 03 06 20 11 08 201 7f74d086 b842 4df8 b138 9b21f54e614a 429562437 10164736387505898 4895552707926579230 n

 

από κάτω από: Αειφόρο Σχολείο | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού    

Βράβευση Code Week

Μαρ 20247

Πήραμε κι εμείς τη βεβαίωση για τις εξαιρετικές δράσεις μας στις δεξιότητες κώδικα και προγραμματισμού, την εβδομάδα Code Week ως Code Week School 2022-2024. Τα αστεράκια μου διέπρεψαν πάλι..!!

431488414 10230544445864697 2212784170578685366 n

 

από κάτω από: Βραβεύσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βράβευση Code Week    

Σύλλογος Γονέων και Τσικνοπέμπτη

Μαρ 20247
Ευχαριστούμε πολύ τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για τα σουβλάκια και τους χυμούς που μοίρασε σε όλα τα παιδιά και το προσωπικό του σχολείου μας, 4ο Νηπιαγωγείο Ν.Ιωνίας Βόλου.
Καλή Τσικνοπέμπτη και καλές Απόκριες σε όλες και όλους με υγεία…!!!!
431004749 10230544342902123 8706576189274142761 n 431008040 10230544388583265 4392416758791555480 n 431263737 10230544346142204 4167759595853456847 n 431279478 10230544344222156 135876790467453559 n 431864560 10230544399343534 2591533401696229073 n
από κάτω από: Σχέδιο δράσης 2023 - Σχέσεις σχολείου & οικογένειας | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σύλλογος Γονέων και Τσικνοπέμπτη    

Εργαστήριο Δεξιοτήτων Διαφορετικότητα.. συμπερίληψη.. !!!

Μαρ 20243

Συνεχίζουμε τις δραστηριότητες για το εργαστήριο δεξιοτήτων με θέμα την αποδοχή της διαφορετικότητας και τη συμπερίληψη όλων των παιδιών..!!! Ζωγραφίζω ένα πολύχρωμο χαλί για τον Μαχντί από το Αφγανιστάν.

3164dc30 560b 4c29 a22d c0c706ab0706 d172f592 dd4b 4ea7 ace5 7a2d847f3b5e

από κάτω από: Αειφόρο Σχολείο, Εργαστήρια Δεξιοτήτων | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργαστήριο Δεξιοτήτων Διαφορετικότητα.. συμπερίληψη.. !!!    

Ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής μαθητών/τριών σχολικό έτος 2024-2025

Φεβ 202429

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ για την εγγραφή του νηπίου-προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
• Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
• Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
• Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του
άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):
α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου-προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :
α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του
Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής μαθητών/τριών σχολικό έτος 2024-2025    

ΚΑ122 Erasmus+ project με θέμα “Δημοκρατία, διαχείριση συγκρούσεων με νέες μεθοδολογίες και στρατηγικές συνεργασίας και καλλιέργεια της διαφορετικότητας”

Φεβ 202426
Στα πλαίσια του ΚΑ122 Erasmus+ project με θέμα “Δημοκρατία, διαχείριση συγκρούσεων με νέες μεθοδολογίες και στρατηγικές συνεργασίας και καλλιέργεια της διαφορετικότητας” πραγματοποιήσαμε το τρίτο ταξίδι μας στο Europass Teacher Academy στην Βαρκελώνη της Ισπανίας, όπου παρακολουθήσαμε το σεμινάριο με θέμα “Conflict Management, Emotional Intelligence and Bullying Prevention”.
Ήταν μία πολύ εποικοδομητική εβδομάδα, στη διάρκεια της οποίας μάθαμε πολλά σχετικά με τις συγκρούσεις, τις αιτίες και τις εκδηλώσεις τους και πώς να τις μετατρέψουμε σε διδακτική στιγμή, τις πρακτικές προσεγγίσεις για την ενσωμάτωση της διαχείρισης συγκρούσεων στο πρόγραμμα σπουδών και τα αποτελεσματικά, πρακτικά εργαλεία επικοινωνίας για καλύτερες σχολικές σχέσεις και οικοδόμηση κοινότητας. Επίσης, μέσα από συζήτηση και παραδείγματα μάθαμε για τις δεξιότητες συναισθηματικής και κοινωνικής νοημοσύνης και πώς να τις ενισχύσουμε στον εαυτό μας και στους άλλους, τη σχεσιακή επιθετικότητα και τον εκφοβισμό – προσεγγίσεις σε όλο το σχολείο για ευαισθητοποίηση και πρόληψη και πρακτικές δραστηριότητες που ευνοούν την ευημερία, τη συνοχή της ομάδας και την αίσθηση του ανήκειν στη σχολική κοινότητα.
Παράλληλα, γνωρίσαμε τον πολιτισμό και την κουλτούρα της Βαρκελώνης μέσα από επισκέψεις στα μουσεία, στις εκκλησίες και στα πάρκα τους. Τέλος, το φαγητό στη Βαρκελώνη και την Καταλονία είναι ποικίλο κι απολαυστικό, ενώ η περιοχή φημίζεται για τις μοναδικές, γαστρονομικές παραδόσεις της.
Ευχαριστούμε Το ΙΚΥ / Εθνική Μονάδα Erasmus+  και το Europass Teacher Academy για αυτήν τη μοναδική ευκαιρία..!! Φτιάξαμε κολάζ από τις 3 πρώτες επισκέψεις μας ..!!!
Collage IKY ERASMUS
9ede40c0 ae7b 4e79 8aa9 30be3a547360 41d6ebed 5f94 43cc aad3 2d8706aabbce 423454467 952325179933970 2182212740830164511 n 423454499 922968642651048 1025782712408393121 n 423568451 329157803412901 4832617042141552901 n 423944448 1072826444013941 1297337814301692871 n d197c1a7 0617 4662 b267 800a22252ed7
από κάτω από: Erasmus+ KA1 & ΚΑ2, Αειφόρο Σχολείο | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΑ122 Erasmus+ project με θέμα “Δημοκρατία, διαχείριση συγκρούσεων με νέες μεθοδολογίες και στρατηγικές συνεργασίας και καλλιέργεια της διαφορετικότητας”    

“Οι Μάηδες της Μακρυνίτσας”

Φεβ 202426
Τη Δευτέρα 19-02 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας ακόμη μια δράση στα πλαίσια του προγράμματος “Οι Μάηδες της Μακρυνίτσας”. Είχαμε την χαρά να φιλοξενήσουμε τον υπεύθυνο του προγράμματος κύριο Νίκο Τσούκα και την συλλέκτρια και δημιουργό κυρία Μαρία Βαγδούτη, που διαθέτει στην κατοχή της μια τεράστια πολυπολιτισμική συλλογή από κούκλες με παραδοσιακές φορεσιές από όλον τον κόσμο.
Μια συλλογή που ταξιδεύει σε τακτά χρονικά διαστήματα σε όλη την Ελλάδα, για τους λάτρεις της κούκλας.
Η κυρία Βαγδούτη μας παρουσίασε κούκλες από διάφορα μέρη,ανάμεσα σε αυτές και δύο δικές της δημιουργίες, τον Μάη και το ζεϊμπέκι. Έτσι είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά τις φορεσιές δύο εκ των πρωταγωνιστών του δραματικού δρώμενου των Μάηδων! Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν! Τους ευχαριστούμε πολύ για την παρουσία τους! Ευχαριστούμε τον κύριο Τσούκα και για τα ημερολόγια που δώρισε σε εμάς τους εκπαιδευτικούς!
2c0e9ed9 0549 43ad 81b7 a8c3b6c32e5e 4a74059b 85dc 4e58 84ea 3859d2be6f02 23a0fcbf 1749 4faf a190 df01b929d2ac 6741d8d1 e2c7 426a b7a6 2e49d96bbb9a d42c6b4a a9bd 40b1 879e 2d7a283a0a15
από κάτω από: UNESCO ASPnet, Αειφόρο Σχολείο | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Οι Μάηδες της Μακρυνίτσας”    
« Παλιότερα άρθρα

Πρόσφατα σχόλια

    Ιστορικό



    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων