Τέλος 3ου εργαστηρίου δεξιοτήτων
Τα παιδιά δημιούργησαν ακριβώς ίδιες εικόνες: ένα ίδιο δέντρο και ένα μήλο, μία γκρι γάτα και ένα παιδί. Στη συνέχεια ενθαρρύνθηκαν να παίξουν με τις κάρτες σα να ήταν κούκλες παρέα με άλλα παιδιά. Με μια βόλτα ανάμεσά τους διέκρινες απλό, βασικό διάλογο με φτωχό σε ποικιλία λεξιλόγιο (πχ. πχ, γεια σου τι κάνεις, πάμε στο δέντρο, κοίτα μια γάτα).
Σε επόμενη δραστηριότητα τα παιδιά με οδηγό τη φαντασία τους δημιούργησαν ξανά ένα φυτό, ένα ζώο κι ένα άτομο. Αυτή τη φορά τα αποτελέσματα ήταν πολύ διαφορετικά! Έβλεπες χρώματα, υλικά και πρωτότυπες ιδέες! Κανένα δεν ήταν ίδιο με το άλλο! Με μια βόλτα ανάμεσά στο παιχνίδι με τις κούκλες-καρτέλες, δεν άκουγες να επαναλαμβάνεται τίποτα και οι ιστορίες και οι διάλογοι γίνονταν όλο και πιο περίπλοκα και ευφάνταστα!
Τέλος τα παιδιά κρέμασαν τα έργα τους στον τοίχο, κατηγοριοποιώντας τα σε ίδια και διαφορετικά.
Και είπαν ότι τα διαφορετικά τους αρέσουν πιο πολύ!