Ενημέρωση για λειτουργία σχολείου

Με απόφαση δημάρχου την Τετάρτη 12 Ιουνίου το σχολείο θα είναι κλειστό λόγω του καύσωνα.



Λήψη αρχείου

Αποκριάτικη παράσταση

Στο πλαίσιο των αποκριάτικων δράσεων τα παιδιά παρακολούθησαν την αποκριάτικη διαδραστική παράσταση “Τούμπα-Τουλούμπα” που παρουσίασε στον χώρο του νηπιαγωγείου η θεατρική ομάδα ΜΑΓΙΚΟ ΠΕΦΤΑΣΤΕΡΙ.

IMG 20240308 102806 422

Σπάμε τη σιωπή, ενώνουμε τις φωνές ενάντια στη βία

Το σχολείο μας πήρε μέρος στις δράσεις για την Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού συμμετέχοντας στην Πανελλήνια δράση “Σπάμε τη σιωπή, ενώνουμε τις φωνές ενάντια στη βία” του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

Η Πίπη Φακιδομύτη και η περιπέτειά της στον κόσμο της υγιεινής διατροφής!

Το δεύτερο πρόγραμμα Εργαστηρίων Δεξιοτήτων που υλοποιήσαμε είχε θέμα την υγιεινή διατροφή. Με σύντροφο την Πίπη Φακιδομύτη, το πιο δυνατό κορίτσι του κόσμου, τα παιδιά, διασκέδασαν και έμαθαν πολλά για την υγιεινή διατροφή που ελπίζουμε πως θα τα εφαρμόσουν στην καθημερινότητά τους.

Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο

Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με την περ. α’ της παρ. 4 του άρθρου 6, του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109) όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν. 4777/2021 (Α΄ 25) οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής παιδείας, για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Ειδικότερα:

  • Οι εγγραφές θα πραγματοποιηθούν ηλεκτρονικά μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής, την οποία υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/μαθητριών για το νηπιαγωγείο που ανήκουν (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/).
  • Για την πραγματοποίηση της ηλεκτρονικής αίτησης απαιτούνται κωδικοί taxisnet και αποδεικτικό για την διεύθυνση κατοικίας, όπως λογαριασμός Δημοσίων Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Δ.Ε.Κ.Ο.), μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας.
  • Οι ηλεκτρονικές αιτήσεις εγγραφής θα πραγματοποιηθούν  το διάστημα από 1 έως 20 Μαρτίου 2024.
  • Στο Νηπιαγωγείο εγγράφονται για το σχολικό έτος 2024-2025 μαθητές/-τριες που είναι γεννημένοι το 2020.
  • Αίτηση εγγραφής για το 4ο Νηπιαγωγείo Λυκόβρυσης μπορούν να υποβάλλουν όσοι διαμένουν εντός των ορίων που σχηματίζεται από τις οδούς:

ΚΑΡΑΟΛΗ & ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ – Λ.ΣΟΦ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ (ζυγά) – ΝΙΚ.ΦΥΡΟΓΕΝΗ – ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ – ΑΡΓ.ΓΕΩΡΓΙΟΥ – Λ.ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ (τα μονά)- ΚΑΡΑΟΛΗ & ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ (τα μονά εκτός 1-13)

Ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο και πληκτρολογώντας την διεύθυνση κατοικίας σας μπορείτε να δείτε το νηπιαγωγείο στο οποίο ανήκετε για να κάνετε την αίτησή σας.

https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1UCEIIihyuAk4ir7fe72Ay8VRtcdMYeE&ll=38.04381183751476%2C23.811741864627205&z=11

  • Τα δικαιολογητικά εγγραφής προσκομίζονται στο νηπιαγωγείο μόνο κατόπιν ραντεβού σε συνεννόηση με τη διεύθυνση και είναι τα εξής:
  • Αποδεικτικό διεύθυνσης κατοικίας
  • Βιβλιάριο Εμβολίων
  • Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (δίνεται στο σχολείο)
  • Τηλεφωνική επικοινωνία: 2102827090 (καθημερινά 11:30-13:00)

Scientix 2024 STEM Discovery Campaign

SDC24 visual

Join the 2024 STEM Discovery Campaign, a joint international initiative organised by Scientix and the Life Terra project that invites educators, projects, organisations, libraries, schools, universities, youth clubs and all the interested stakeholders across Europe and the world to celebrate careers and studies in the fields of Science, Technology, Engineering and Mathematics (STEM).

We invite everyone to get involved in the 2024 STEM Discovery Campaign by organizing, conducting and taking part in various STEM activities and featuring them on the STEM Discovery Campaign map, becoming partners and participating in our competitions as well as other online events!

 

Add your STEM activity on the Map!

Have you organized a STEM activity since May 2023? Include it on the map! Sign in to your (free) Scientix account and put your activity on a world map.

 

You want to participate?

Have you organised, conducted and/or participated in STEM activities since May 2023? Are you interested in showcasing any projects or efforts that promote STEM education? Are you a teacher or an organisation working in STEM? All STEM-related actions can be included on the STEM Discovery Campaign map and help spark learners’ interest in STEM and shape their STEM identities!

 

Are you interested in becoming a partner?

Public and privately funded projects, non-governmental and governmental organizations, universities, libraries, youth clubs, companies and schools active in STEM education are welcome to join the 2024 STEM Discovery Campaign as partners. By committing to the SDC24, the partners agree to:

  • Organise and share information about (online) activities and actions in STEM education as part of the STEM Discovery Campaign.
  • Encourage third parties to support and join the initiative by organising STEM activities (online) or actions of their own and share information about them as part of the STEM Discovery Campaign, in particular by marking these activities on the campaign map.
  • Publish on their web page information in support of the STEM Discovery Campaign, hence facilitating an active exchange of information among projects, organisations and schools.

For more information on the registration steps that potential partners need to follow, please download the guide for partners document and fill in the form. For general information and promotional materials, visit the official page of the 2024 STEM Discovery Campaign on the Scientix portal.

Μια τελεία είναι μόνο η αρχή

Αυτός ήταν ο τίτλος της διαδραστικής παράστασης που παρουσίασε στο νηπιαγωγείο μας η θεατρική ομάδα ΟΝΕΙΡΟΔΡΑΜΑ και ήταν βασισμένη στο βιβλίο του Πίτερ Ρέινολντς, “Η τελεία”.

IMG 20240205 104232 471 IMG 20240205 105722 483

Χριστούγεννα και ρομποτική

Τα παιδιά ζωγράφισαν χριστουγεννιάτικες εικόνες και δημιούργησαν μια αυτοσχέδια πίστα για το beebot, με το οποίο έπαιξαν στη συνέχεια με μεγάλο ενθουσιασμό.