4nipgast's blog

Νηπιαγωγείο μου καλό!

Χριστουγεννιάτικες δραστηριότητες-2021

Δεκ 20219

-Στολίζοντας το Χριστουγεννιάτικο δέντρο μας:

-Η πόρτα του σχολείου μας με ένα δέντρο φτιαγμένο από χρωματιστές παλάμες:

-Μαθαίνοντας για τη Γέννηση του Χριστού σειροθετούμε τις εικόνες της ιστορίας:

-Χριστουγεννιάτικη 3d κάρτα:

Η ιδέα για την  κατασκευή εδώ:http://krokotak.com/2021/11/christmas-world/

-Αη -Βασίλης με 2 σχήματα:

Η ιδέα από το Pinterest:https://gr.pinterest.com/pin/12314598972926573/

-Γράφοντας γράμμα στον Αη-Βασίλη με τη συνεργασία των γονέων:

Μάθετε περισσότερα στην ιστοσελίδα των ΕΛΤΑ:https://hohoho.elta.gr/

-Αγγελάκια :

Πηγή της κατασκευής:http://krokotak.com/2020/11/christmas-paper-angel/

-Χριστουγεννιάτικα παιχνίδια με την καθηγήτρια Αγγλικής Γλώσσας κ.Γκιντζίρη Άννα

-Στολίδια από ρολό χαρτί υγείας και ένα πρωτότυπο χριστουγεννιάτικο δέντρο

-Παραλλαγή του πασχαλινού παιχνιδιού με τα αβγά αλλά αυτή τη φορά με δώρα

ψάχνοντας τα κρυμμένα δώρα στην αυλή με υπόκρουση χριστουγεννιάτικων τραγουδιών:

-Το ημερολόγιο μας

Η ιδέα εδώ:http://krokotak.com/2021/11/christmas-picture-frames/

-Τραγουδώντας και χορεύοντας με την καθηγήτρια Αγγλικών το «We wish you a Merry Christmas»

-Χριστουγεννιάτικη κάρτα με την καθηγήτρια Αγγλικών

-Φύλλο εργασίας-δραστηριότητα προγραμματισμού σε αρχικό στάδιο(Α4) σε τετραγωνισμένο δάπεδο «Πως μπορεί να φτάσει ο Αη-Βασίλης το παιδάκι για του δώσει το δώρο το?»



Λήψη αρχείου

-Παίζοντας διαδραστικά παιχνίδια στον υπολογιστή:

Πηγή του υλικού:https://view.genial.ly/61a7af8e33fccf0dcca4d33c/interactive-content-stolise-to-dentro

και το Ταξίδι του Αη-Βασίλη:https://santatracker.google.com/

-Χριστούγεννα σημαίνει αγάπη και προσφορά

Παρακολουθήσαμε το βίντεο «Το δέντρο των Χριστουγέννων»-Ελευθερία Αρβανιτάκη και ζωγραφίσαμε ομαδικά το μοναδικό αυτό δέντρο

-Δωράκια για τα παιδιά μπότα Αη-Βασίλη με λιχουδιές:

-Βραβεία από τον Αη-Βασίλη:

Χριστουγεννιάτικες δράσεις-2021

Δεκ 202126

-Συγκέντρωση τροφίμων για το «Χαμόγελο του Παιδιού»

-Αποστολή των αποσπώμενων καρδιών με ευχές των μαθητών/τριών από τα αστέρια της ευχής στα παιδιά του Make a wish

-Συμμετοχή ,με τη δημιουργία μας από «άχρηστα υλικά-σκουπίδια» ενός πρωτότυπου χριστουγεννιάτικου δέντρου ,στη καμπάνια ευαισθητοποίησης των μαθητών και των μαθητριών για τον εορτασμό των Χριστουγέννων με τρόπους φιλικούς για τον πλανήτη μας με τίτλο «Πράσινα Χριστούγεννα, μειώνοντας το οικολογικό μας αποτύπωμα»

Μάθετε περισσότερα στο ιστολόγιο «Σχολικές δράσεις για το κλίμα»: https://schools4climate.weebly.com/?fbclid=IwAR2Z1x5vU4bt_1m3gA3q_m2D-bCMPt0hYahqiTeHPQA3BoXe4fWZdgRNEeo

-Στιγμές από την  τελευταία μέρα στο σχολείο και τη μικρή γιορτούλα μας:

 

από κάτω από: ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Χριστουγεννιάτικες δράσεις-2021    

Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2021-2022 -1ος Θεματικός κύκλος

Νοέ 202110

1ος  Θεματικός κύκλος: Ζω καλύτερα – Ευ Ζην

Υποθεματική: Υγεία-Διατροφή

Τίτλος:» Το μυστικό της Διατροφούλας»

Βασίζεται στο υλικό του ΙΕΠ «Ο Ρούλης ο Τροφούλης και η περιπέτειά του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής»

1ο Εργαστήρι

Παιχνίδια για την ανάπτυξη της συνεργασίας, ομαδικότητας, αλληλοβοήθειας στις ομάδες της τάξης-προσπαθώ να μην πέσω από τη γέφυρα και συγκεντρώνω γρήγορα τα φρούτα για την φρουτοσαλάτα…

Γνωρίζω το δέντρο με τις αξίες αλλά και τις δεξιότητες που θα αποκτήσω και συζητώ για το συμβόλαιο της τάξης και τους κανόνες που θα ακολουθήσω στα εργαστήρια.

Γνωρίζω μέσα από  Avatar τη Διατροφούλα καθώς και την κούκλα που θα μας κάνει παρέα και θα μάθουμε μαζί για την υγιεινή διατροφή (εδώ βγήκε από την τηλεόραση να μας μιλήσει…)

Αξιολόγηση του 1ου εργαστηρίου με φατσούλες που μας εκφράζουν και ζωγραφική .

2ο Εργαστήρι

Παρουσίαση εποπτικού υλικού και μια πρώτη γνωριμία με κατηγορίες τροφίμων και τους τύπους γευμάτων,τη διατροφή παλιά-σήμερα,τη διατροφή και τις ηλικίες.

Ποιο είναι το αγαπημένο μου φαγητό(νικητής τα μακαρόνια με κιμά):

Διαβάζοντας το βιβλίο «Η κυρά-Διατροφή πρώτη στη μαγειρική» τα τρόφιμα φώναζαν ποιο είναι το πιο υγιεινό και εμείς τα βάλαμε όλα στη κατσαρόλα της υγιεινά και μη και έγινε χαμός στη κουζίνα της κυράς-διατροφής….

Μετά το βιβλίο «Η κυρά-Διατροφή πρώτη στη μαγειρική» δημιουργήσαμε πρώτα σε χαρτί ένα εννοιολογικό χάρτη ρωτώντας τους μαθητές/τριες τι γνωρίζουν-ξέρουν για την υγιεινή διατροφή και στη συνέχεια αποτυπώσαμε το χάρτη ψηφιακά με το online λογισμικό https://bubbl.us/

Αξιολόγηση του 2ου εργαστηρίου: στην κατσαρόλα της Κυρά-Διατροφής με χαρτάκια post-it τσεκάρουμε με √ τα υγιεινά τρόφιμα και με Χ τα μη υγιεινά.

3ο Εργαστήρι

Η ιστορία «Ο ωραίος Δαρείος» της Σοφίας Ζαραμπούκα μας βοήθησε να μιλήσουμε και να φτιάξουμε τις ομάδες τροφίμων με κολάζ και στη συνέχεια να αντιγράψουμε  τους τίτλους στον υπολογιστή(κειμενογράφο).

Γνωριμία με την υγιεινή διατροφή ,την πυραμίδα ισορροπημένης διατροφής και κατασκευή αυτής:

Η διατροφική πυραμίδα εδώ:https://blogs.sch.gr/4nipgast/archives/5789

Ασκήσεις εμπέδωσης και αξιολόγησης ψηφιακά εδώ:

1.Φτιάξε τη δική σου διατροφικά πυραμίδα 

2.Άσκηση ομαδικής διατροφής

4ο Εργαστήρι

Μαθαίνω τα φρούτα και τα λαχανικά κάθε εποχής ,το οικολογικό αποτύπωμα κάποιων φρούτων και τα διακρίνω και τα ομαδοποιώ ανά χρώμα με το υλικό που υπάρχει στο μαγαζάκι .

Δημιουργία μικρού λαχανόκηπου φυτεύοντας λαχανικά εποχής γιατί τα δικά μας φρέσκα προϊόντα χωρίς φυτοφάρμακα σίγουρα θα είναι τα καλύτερα…

Επαφή με την τέχνη και τους πίνακες ζωγραφικής του Ιταλού ζωγράφου Τζουζέπε Αρτσιμπόλντο που είναι γνωστός για τη δημιουργία φανταστικών πορτραίτων αποτελούμενων εξ ολοκλήρου από αντικείμενα όπως φρούτα, λαχανικά, λουλούδια, ψάρια και βιβλία.(Πηγή Βικιπαίδεια)

Δημιουργήσαμε ομαδικά το δικό μας αντίγραφο του  πίνακα με θέμα το Φθινόπωρο:

Αξιολόγηση εργαστηρίου :διαχωρισμός και γραφή στο λογισμικό Tux-Paint (συνεργασία σε ζευγάρια) και στη συνέχεια μάθαμε να χορεύουμε το «Μήλο μου κόκκινο» και το «Χοντρό μπιζέλι»

5ο Εργαστήρι

Νερό, υγιεινή διατροφή και άσκηση: To τρίπτυχο της επιτυχίας!

Μάθαμε τι είναι παχυσαρκία,που οφείλεται και πως μπορούμε να την «καταπολεμήσουμε» παρακολουθώντας το βίντεο με τα Στρουμφάκια -Η δίαιτα του Λιχούδη.

Έγινε μια πρώτη γνωριμία με τον κύκλο του νερού μέσα από το βίντεο :https://video.link/w/DMzK και αναφορά  στην αξία του και στη αναγκαία ενυδάτωση του οργανισμού μας.

Ακολούθησε γυμναστική «αερόβια» με παιδικά τραγούδια  και αφού χάσαμε νερό ιδρώνοντας άμεσα ενυδατώσαμε το σώμα μας…

Παίξαμε ψηφιακά διαδραστικά παιχνίδια http://aesop.iep.edu.gr/node/14205/3620/#question14212

Αξιολόγηση του εργαστηρίου με το λογισμικό προσομοίωσης Phet :https://phet.colorado.edu/el/simulations/eating-and-exercise

κατανοώντας τη σημασία της υγιεινής διατροφής,της άσκησης και του νερού για το σώμα μας!

6ο Εργαστήρι

Επίσκεψη της Διατροφολόγου-Διαιτολόγου κ.Βισβάρδη Τατιάνας για ενημέρωση των μικρών μαθητών/τριών για τη πυραμίδα της μεσογειακής διατροφής,την παιδική παχυσαρκία,τη σημασία του πρωινού γεύματος, της άσκησης,του νερού καθώς και των βιταμινών που προσλαμβάνουμε από τις τροφές.

Ευχαριστούμε πολύ την κ.Βισβάρδη για την υλοποίηση αυτού του εργαστηρίου!

Αξιολόγηση του εργαστηρίου και των γνώσεων που έχουν αποκτηθεί κατά τη διάρκεια των προηγούμενων εργαστηρίων είναι η δημιουργία της «πίτας της ισορροπημένης διατροφής» με κολάζ από διαφημιστικά έντυπα:

Με την κατασκευή αυτή θα δημιουργήσουμε μια ψηφιακή αφίσα με συμβουλές για την διατροφή μας στο επόμενο εργαστήριο.

-Ζωγραφίσαμε τις δυο φίλες της Διατροφούλας ,την χαμογελαστή κ.Υγιεινή και την κ.Ανθυγιεινή ,στο σπίτι με τους γονείς μας ,και συζητήσαμε  τι πρέπει να συμβουλέψουμε την κ.Ανθυγιεινή…

Επίσης δόθηκε στους μαθητές/τριες ,σε συνεργασία με τους γονείς τους, μια «πρόκληση» υγιεινής διατροφής και άσκησης για μια εβδομάδα όπου θα καταγράφουν τις καθημερινές τους διατροφικές επιλογές και συνήθειες. Οι καταγραφές αυτές θα αξιολογηθούν και θα δοθεί βραβείο!

και το βραβείο

υγιεινής διατροφής

Πηγή για την ιδέα αυτή:https://edtechteacher13.blogspot.com/2021/10/12.html?fbclid=IwAR1MqrTF53OTjxcDI1avR5OBHJtaYFZXqwwiHDezhs9gcXjL5QLevfrZBOE

7ο Εργαστήρι

Στο τελευταίο εργαστήριο γίνεται η τελική αξιολόγηση του θεματικού κύκλου με:

-Επαναφορά του αρχικού εννοιολογικού χάρτη https://bubbl.us/,δημιουργία του τελικού

με ότι γνώσεις αποκτήθηκαν και σύγκριση αυτών.

-Διαδραστικά ψηφιακά παιχνίδια :

Πηγές των διαδραστικών παιχνιδιών:1.https://wordwall.net/el/resource/14271556/%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%AE

2.https://wordwall.net/el/resource/7267625/%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%AE

3.Το φιδάκι https://view.genial.ly/6059a6449b02e10d5a78a74c/interactive-content-to-fidaki-ths-diatrofhs

-Δημιουργία ψηφιακής αφίσας με συμβουλές για καλή υγεία :https://www.postermywall.com/index.php/posterbuilder/view/dae1c25be9b2f97b6bb4eb503df87b7b/0

-Αξιολόγηση του θεματικού κύκλου από τους μαθητές/τριες

Στο τέλος του εργαστηρίου μαθαίνοντας για την ελιά και το λάδι δοκιμάσαμε υγιεινές επιλογές, που καλό θα ήταν να τις ακολουθούμε ,αντί για γλυκό και αλμυρό σνακ …. φυσικά ήταν ζεστό ψωμί με λάδι και λίγη ζάχαρη και λάδι με αλάτι και ρίγανη

Σε ευχαριστούμε για ότι μας έμαθες Διατροφούλα!

από κάτω από: ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2021-2022 | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2021-2022 -1ος Θεματικός κύκλος    

Ενημέρωση για υπηρεσίες Ψυχολόγου-Κέντρο Κοινότητας Δ.Πηνειού

Νοέ 20212

Ενημέρωση προς γονείς/κηδεμόνες:



Λήψη αρχείου

από κάτω από: ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΡΟΣ ΓΟΝΕΙΣ/ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενημέρωση για υπηρεσίες Ψυχολόγου-Κέντρο Κοινότητας Δ.Πηνειού    

28η Οκτωβρίου 1940

Οκτ 202125

Οι κατασκευές μας:

-mini-book το έπος του 1940(έχουμε αδυναμία στα μικρά βιβλιαράκια)

Πηγή:https://paoakaimaresi.blogspot.com/2014/10/28_88.html?spref=fb

-Σημαίες

-Καδράκι το «ΟΧΙ» με μπαλίτσες γκοφρέ

-Μαθαίνοντας για την ειρήνη

Η ιδέα από το Pinterest:https://gr.pinterest.com/pin/80572280819569278/

Στιγμές από τη γιορτούλα, την παρέλαση στον αύλειο χώρο και την κατάθεση στεφάνου στη Πλατεία Ηρώων Γαστούνης:

από κάτω από: 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 | με ετικέτα , ,  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 28η Οκτωβρίου 1940    

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα 2021- Σπάσε τον Κώδικα

Οκτ 202121

Φέτος συμμετείχαμε για πρώτη φορά στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα- Οκτώβριος  2021, σε μια εύκολη δραστηριότητα χωρίς απαιτήσεις διαδικτύου ή εξοπλισμού(Crack the Code Unplugged Activity) με τίτλο  Crack the Code – Σπάσε τον Κώδικα σε συνεργασία με άλλα σχολεία και τη διοργανώτρια κ.Ζαχαριά Μαρίνα.

Με αυτή τη συμμετοχή δόθηκε η δυνατότητα στους μαθητές/τριες να αναπτύξουν  δραστηριότητες προγραμματισμού και υπολογιστικής σκέψης χωρίς ψηφιακή τεχνολογία(χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο) .Ειδικότερα η εκμάθηση συγγραφής κώδικα μας βοηθάει να κατανοούμε τον κόσμο που εξελίσσεται ταχύτατα γύρω μας, να διευρύνουμε τις γνώσεις μας για τον τρόπο λειτουργίας της τεχνολογίας και να αναπτύσσουμε δεξιότητες και ικανότητες, ώστε να ανακαλύπτουμε νέες ιδέες και να καινοτομούμε. Μάθετε περισσότερα εδώ:https://codeweek.eu/

Τρόπος εργασίας :Τα παιδιά ζωγραφίζουν με μαύρο μαρκαδόρο μια εικόνα σε ένα πλέγμα και στη συνέχεια την κωδικοποιούμε χρησιμοποιώντας κάτι σαν δυαδικό σύστημα, έναν κώδικα δλδ. Για κάθε μαύρο τετράγωνο χρησιμοποιούμε τον αριθμό 1 και για κάθε λευκό, το 0. Έτσι, γράφουμε τον κώδικα κάθε σειράς.

Ο δικός μας κώδικας:Είναι πράσινο καμαρωτό, ποτέ του δεν κρυώνει,μέσα στο χιόνι χαίρεται,γελάει δεν κρυώνει…… Τι είναι;

Και οι κώδικες από άλλα σχολεία που «σπάσαμε»

Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν και φυσικά ανακαλύψαμε και φθινοπωρινό coding-pixel art της συναδέλφου κ.Γλυκερίας Διανέλλου.

Τα παιδιά και η εκπαιδευτικός βραβεύτηκαν για τη συμμετοχή τους!

Και δραστηριότητες συνεχίζονται….

Ευχαριστούμε πολύ την συνάδελφο κ.Ζαχαριά Μαρίνα και τα άλλα σχολεία!

 

από κάτω από: ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΩΔΙΚΑ | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα 2021- Σπάσε τον Κώδικα    

Διεθνής ημέρα μείωσης των φυσικών καταστροφών -13 Οκτωβρίου 2021

Οκτ 202120

Διεθνής ημέρα μείωσης των φυσικών καταστροφών στις 13 Οκτωβρίου 2021 και συζητήσαμε για να κατανοήσουμε την αξία ενός αποτελεσματικού μηχανισμού προστασίας των πολιτών από τις φυσικές καταστροφές και τις πολλές  επιπτώσεις που φέρνουν αυτές στη ζωή τους.

Ανανεώσαμε τη γωνία πολιτικής προστασίας του σχολείου μας ,απομνημονεύσαμε  τα τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης-112,πραγματοποιήσαμε άσκηση ετοιμότητας για το σεισμό και την πλημμύρα και παρακολουθήσαμε βίντεο για όλες τις φυσικές καταστροφές.

Επίσης μιλήσαμε για τον Εγκέλαδο και κάναμε προσομοίωση του σεισμού  με υλικά του σχολείου (τεκτονικές πλάκες δύο χάρτινα κουτιά) και ένα ιδιαίτερο σεισμογράφο….

Κατανοώντας και σειροθετώντας τα στάδια  της σεισμικής δόνησης:

Η γωνία  πολιτικής προστασίας του σχολείου μας:

Πηγή για τις ιδέες :http://pro-sxolika.blogspot.com/2014/10/blog-post_19.html

 

από κάτω από: ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διεθνής ημέρα μείωσης των φυσικών καταστροφών -13 Οκτωβρίου 2021    

Μαθαίνω το όνομά μου

Οκτ 202119

Δραστηριότητες για  αναγνώριση του ονόματός μας και τη «γραφή» του :

1. Ζωγραφίζοντας την πρώτη φωνούλα από το όνομά μου με την τεχνική Zentangle

Η ιδέα και το υλικό είναι της Τάνιας Μάνεση: http://taniamanesi-kourou.blogspot.com/2016/08/zentangle.html

2.Παίζω και βρίσκω στη μακέτα της πόλης μου το αρχικό γράμμα από το όνομά μου(αγαπημένο παιχνίδι):

3.Γράφοντας το όνομά μου με τελίτσες

Η ιδέα εδώ:https://paidopoula.blogspot.com/p/blog-page_28.html?m=1&fbclid=IwAR0ebUaPq309noNSNkQVS5jJzLgBe2-I8hTnn0U45W_XHWufaNFko0RR-LQ

4.Γράφοντας σε άμμο ,σιμιγδάλι ή αλάτι το αρχικό γράμμα του ονόματός μου

Και άλλες ιδέες για μια πρώτη επαφή με το όνομά μου εδώ:https://blogs.sch.gr/4nipgast/archives/category/%ce%bf%ce%bd%ce%bf%ce%bc%ce%b1

από κάτω από: ΟΝΟΜΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μαθαίνω το όνομά μου    

Παγκόσμια ημέρα των ζώων-4 Οκτωβρίου 2021

Οκτ 20214

Συζητώντας για όλα τα ζώα όλου του κόσμου, τους κινδύνους και την κακομεταχείριση που αντιμετωπίζουν, τα αδέσποτα, τη φιλοζωία  και για την αγάπη και τη φιλία που μας προσφέρουν κατασκευάσαμε αυτό το καδράκι:

Η έμπνευση των δημιουργιών μας  εδώ:https://peritexno.wordpress.com/2016/10/04/%ce%bc%ce%b9%ce%b1-%cf%87%ce%b5%ce%b9%cf%81%ce%bf%ce%bd%ce%bf%ce%bc%ce%b9%ce%b1-%ce%bc%ce%b5-%cf%89%cf%81%ce%b1%ce%b9%ce%b5%cf%83-%ce%b1%cf%80%ce%bf%cf%87%cf%81%cf%89%cf%83%ce%b5%ce%b9%cf%83-2/

από κάτω από: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παγκόσμια ημέρα των ζώων-4 Οκτωβρίου 2021    

Προγράμματα του Κέντρου Πρόληψης «Παρεμβάσεις» 2021-2022

Οκτ 20213

Ενημέρωση για τα προγράμματα του Κέντρου Πρόληψης «ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ» για γονείς/κηδεμόνες και εκπαιδευτικούς για το σχ.έτος 2021-2022.



Λήψη αρχείου

από κάτω από: Κέντρο Πρόληψης "ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ" | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Προγράμματα του Κέντρου Πρόληψης «Παρεμβάσεις» 2021-2022    
« Παλιότερα άρθρα

Πρόσφατα σχόλια

Σαν σήμερα

  1. 19/01/1953: Οι Ελληνίδες ψηφίζουν για πρώτη φορά στις εκλογές της Θεσσαλονίκης.

Ιανουάριος 2022
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Δεκ    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Σκακιστική άσκηση

ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ

ΑΕΡΟΣΤΑΤΟ

Αερόστατο-Διαδικτυακή εκπαιδευτική πύλη ψυχαγωγίας και μάθησης για μικρά παιδιά

ΓΛΩΣΣΑ Α΄-Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

ΓΛΩΣΣΑ Α΄-Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

ΜΙΚΡΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

ΜΙΚΡΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Ηλεκτρονική βιβλιοθήκη για όλες τις ηλικίες

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α΄-Β΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Α΄-Β΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Kidmedia

Εφαρμογές-παιχνίδια

ΟΑΣΠ-ΣΕΙΣΜΟΣ

ΟΑΣΠ-ΣΕΙΣΜΟΣ

Για μικρούς και μεγάλους

bedtimestories

bedtimestories

on-line παραμύθια

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ-Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ

Εξερευνητής του Υπολογιστή-Ηλεκτρονικός Ταχυδρόμος

Εκπαιδευτικό λογισμικό

Encyclopedia Interactica

πατήστε στην εικόνα και κάνετε login

Διαδραστική εγκυκλοπαίδεια για παιδιά

ΣΥΧΝΗ ΧΡΗΣΗ ΕΤΙΚΕΤΩΝ

Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο Αναγνώριση ονόματος ΓΑΙΤΑΝΑΚΙ ΕΘΙΜΑ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ 3 ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΓΓΕΛΑΚΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΖΩΑ ΣΕ ΧΕΙΜΕΡΙΑ ΝΑΡΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΑΙΣΤΡΕΣ ΠΟΥΛΙΩΝ Κατασκευή αυτοσχέδιου βροχόμετρου Κατασκευή χαρταετού ΛΑΖΑΡΑΚΙΑ ΛΙΟΜΑΖΩΜΑ ΜΗΝΕΣ ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΠΗΛΙΝΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ Πασχαλινές ευχές Σαρακοστή Στολίδια από ρολό χαρτί υγείας ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ βασιλόπιτα δραστηριότητες για την ημέρα κατά της σχολικής βίας δραστηριότητες για τους 12 μήνες και τις 4 εποχές δωράκια καλωσορίσματος δωράκι καλωσορίσματος ινδιάνικα καπέλα κάλαντα Λαζάρου κατασκευή Αμαλίας κατασκευή γιαταγάνια κατασκευή για τη βροχή κατασκευή παραδοσιακών ποδιών κατασκευή σημαία κατασκευή τσολιά κατασκευή χαρταετός λαχανόκηπος νερό ομπρέλες πρωτομαγιάτικο στεφάνι πρόσκληση 25 Μαρτίου πρόσκληση 28 Οκτωβρίου σαλιγκάρια σκαντζόχοιροι σκιουράκια συμβόλαιο της τάξης

Ετικέτες

Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο Αναγνώριση ονόματος ΓΑΙΤΑΝΑΚΙ ΕΘΙΜΑ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ 3 ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΓΓΕΛΑΚΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΖΩΑ ΣΕ ΧΕΙΜΕΡΙΑ ΝΑΡΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΑΙΣΤΡΕΣ ΠΟΥΛΙΩΝ Κατασκευή αυτοσχέδιου βροχόμετρου Κατασκευή χαρταετού ΛΑΖΑΡΑΚΙΑ ΛΙΟΜΑΖΩΜΑ ΜΗΝΕΣ ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΠΗΛΙΝΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ Πασχαλινές ευχές Σαρακοστή Στολίδια από ρολό χαρτί υγείας ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ βασιλόπιτα δραστηριότητες για την ημέρα κατά της σχολικής βίας δραστηριότητες για τους 12 μήνες και τις 4 εποχές δωράκια καλωσορίσματος δωράκι καλωσορίσματος ινδιάνικα καπέλα κάλαντα Λαζάρου κατασκευή Αμαλίας κατασκευή γιαταγάνια κατασκευή για τη βροχή κατασκευή παραδοσιακών ποδιών κατασκευή σημαία κατασκευή τσολιά κατασκευή χαρταετός λαχανόκηπος νερό ομπρέλες πρωτομαγιάτικο στεφάνι πρόσκληση 25 Μαρτίου πρόσκληση 28 Οκτωβρίου σαλιγκάρια σκαντζόχοιροι σκιουράκια συμβόλαιο της τάξης

Translate

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ

ΕΜΜΕΛΕΙΑ-ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΧΩΡΙΟ

ΕΜΜΕΛΕΙΑ-ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΧΩΡΙΟ

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ

Virtual Gallery Home

Virtual Gallery Home

ΠΙΝΑΚΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ



Top
 
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων