ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020.

 

Η εγγραφή του παιδιού γίνεται ηλεκτρονικά:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

 

ΠΡΩΤΑ ελέγχετε το σχολείο που ανήκετε με βάση την διεύθυνση κατοικίας του παιδιού.

Τα όρια της σχολικής περιφέρειας του σχολείου:

ΧΑΡΤΗΣ ΟΡΙΩΝ

(το σχολείο μας έχει το πορτοκαλί χρώμα)

https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1TbLWGWTFclvJ9b0EZcqnjD6eUVbLYZE&ll=40.66627450000003%2C22.897887600000022&z=15



Λήψη αρχείου

 

Οδοί ή τμήματα οδών σε αλφαβητική σειρά:

Αγίου Γεωργίου (μονά 17 έως τέλος, ζυγά 28 έως τέλος)
Αθηνάς (όλη)
Αριστοτέλους (όλη)
Άρτης (όλη)
Βενιζέλου Ελευθερίου (ζυγά 54 έως 76)
Βερμίου (μονά 1 έως 19)
Ζακύνθου (μονά 17 έως τέλος, ζυγά 16 έως τέλος)
Ιασωνίδου Λεωνίδα (μονά 55 έως τέλος, ζυγά όλα)
Καραϊσκάκη Γεωργίου (μονά 19 έως τέλος, ζυγά 14 έως τέλος)
Καραμανλή Κωνσταντίνου-πρώην Τσαλδάρη (μονά 9 έως τέλος, ζυγά όλα)
Καυκάσου (μονά 19 έως τέλος, ζυγά 24 έως τέλος)
Μακεδονίας (όλη)
Μανδηλαρά (όλη)
Μεγάλου Αλεξάνδρου (μονά 33 έως τέλος, ζυγά 18 έως τέλος)
Μεσοποταμίας (όλη)
Μοναστηρίου (μόνο το 20)
Παλαιολόγου Κωνσταντίνου (όλη)
Παπάγου Αλέξανδρου (όλη)
Παπαδιαμάντη Αλέξανδρου (μονά 1 έως τέλος, ζυγά 12 έως τέλος)
Πέτρουλα Σωτήρη (όλη)
Πόντου (μονά 1 έως 17, ζυγά 2 έως 16)
Ρήγα Φεραίου (όλη)
Σαμοθράκης (όλη)
Σαμψούντος (μονά 19 έως τέλος, ζυγά 20 έως τέλος)
Σβώλου (όλη)
Σολωμού Διονυσίου (όλη)
Σουρμένων (μονά 15 έως τέλος, ζυγά 16 έως τέλος)
Φιλίππου Φλώρου (μονά 87 έως 95, ζυγά 70 έως 96)

https://view.officeapps.live.com/op/view.aspx?src=https%3A%2F%2Fdipe-v-thess.thess.sch.gr%2Fsystem%2Ffiles%2Finline-files%2FOrialfElKordelioEvosmosNip2024.xls&wdOrigin=BROWSELINK

 

Μετά ακολουθείτε τα εξής βήματα:
Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία
«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των
κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας
Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του
Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας
συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου
μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:
α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου-προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με
ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β)τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας, [να είναι πρόσφατο και να φαίνονται στοιχεία του γονέα]
γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη
Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη
σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την
ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».

 

ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ, θα σας καλέσουμε στο τηλέφωνο, ώστε να ορίσουμε ραντεβού και να προσκομίσετε τα ακόλουθα:

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :
α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για
το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα
εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου
6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής
του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με
ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

 

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ, Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ:



Λήψη αρχείου

 

Ενημερωτικά, τα παιδιά ακολουθούν στο Νηπιαγωγείο το εξής ωράριο:

Υποχρεωτικό ωράριο: 8:15-13:00.

Προαιρετικό Ολοήμερο: 13:00-16:00. Το σχολείο μας, για όποιον επιθυμεί, διαθέτει και Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου μέχρι τις 17:30. Επίσης, υπάρχει και η δυνατότητα με πρόωρη προσέλευση που είναι 7:45-8:00 και μπορούν να το δηλώσουν μόνο τα παιδιά που παρακολουθούν και το απογευματινό ωράριο.

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:

Καθημερινά 10:00-10:45

στο τηλέφωνο του σχολείου: 2310707176

Αποκριάτκο πάρτυ

Την Παρασκευή 15/3/24 πραγματοποιήθηκε το αποκριάτικο πάρτυ του νηπιαγωγείου μας! Τα παιδιά αρχικά παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση ” Ζογκλέρ σε μπελάδες”. Η παράσταση «Ζογκλέρ σε Μπελάδες», με τους δύο ιδιόρρυθμους πρωταγωνιστές τους, που προσπαθούν να δείξουν μέσα από την τέχνη των ζογκλερικών και της σύγχρονης ρομποτικής, την ανάγκη για περιβαλλοντολογική συνείδηση, αγάπη για τον πλανήτη και ταυτόχρονα, το πόσο σπουδαία είναι η έννοια της φιλίας στην ζωή μας.

IMG 3bbacc86aed344da052f7164bed85c85 V IMG f24692e7c2dbaa790ed57079b61a8bae V

IMG 7de1ab6537230c4cea3842cc2659b25f V 1 IMG 3870ff7c23961ca1ccd33a267200ff82 V

IMG 62921a3df2f543f070d708587fa3557a V IMG 8c9b3e4838d04d35c565b5fd3f5fdebb V

Στη συνέχεια τα παιδιά ξεφάντωσαν, έπαιξαν διάφορα παιχνίδια κι χόρεψαν με το γαϊτανάκι

IMG 91c71c7e51c87e522ad60609368b5b61 V IMG c9c582113ce5273db61a801bfe156fe3 V

20240315 113339 1 20240315 113416

IMG 71ba0fe8338368023e5f4ead89ed5aa4 V IMG fd50b25c77a10e596600a81675a05545 V IMG 95baf5304097f39bc0c358521a330b37 V

IMG 5b44086cbb7fd6c426527e358644fb7b V IMG d8b1b9ad663d14c79edf27788f514b4d V IMG c5ac457f3199ef355e10f17c1e189a3a V

IMG 811454b55254e26120a1607749f2f5dd V IMG b0672a6719d0eb68bb838e7bb9b7e0a4 V

IMG ade855c3a381084735b6572e039d6dc5 V 1 IMG 10776b832e76f156e2f064e5b6150b96 V

IMG 7d408461b33ebac9c55839c8866e04c1 V 20240315 084015

Πρακτική άσκηση φοιτητριών

Για άλλη μια χρονιά το νηπιαγωγείο μας έχει τη χαρά να συνεργάζεται με το ΑΠΘ για την πρακτική άσκηση φοιτητριών της ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΕΠΑΕ.

Η πρακτική άσκηση των φοιτητριών θα ξεκινήσει την επόμενη εβδομάδα.

Σας παραθέτουμε την ενημερωτική επιστολή του Πανεπιστημίου προς το σχολείο μας.



Λήψη αρχείου

 

Κλόουν

Απόκριες χωρίς κλόουν δεν γίνονται!! Με αφορμή  το παραμύθι ”  Τίτο , ο κλόουν που έχασε τη μύτη του” μιλήσαμε για τον ρόμβο και για τα υπόλοιπα σχήματα που έχουμε διδαχθεί,  παίξαμε παιχνίδια με αυτά  κι φτιάξαμε τους χρωματιστούς σχηματάνθρωπους.

IMG 21a43e22024e38decab2db4593d5ac9a V 1 IMG 4a0903c4730e766e8cc90db3495c001a V

IMG 1fe9ed2cd0f1c0eb9ecbb20917f52c56 V  IMG a85a80b3ae0a7ffef11de0fdebfe3b9f V

IMG 9b02e991ecb29bdc680555872fe713ff V IMG af09b2c51890be29822fb9b0e67d3abb V

IMG 13ad9f5c8d2fe17730ff8ce806fe96a1 V

Κατασκευή κλόουν με πολύχρωμα χαρτιά κι σερπατίνες

IMG 5f16de7224e781aee79f090ef6ab8d5d V 20240307 090441

IMG a847a7a1db7789a8d4c58a687c64e338 V 20240311 093903

20240311 094145

Την Τσικνοπέμπτη  μεταμφιεστήκαμε σε κλόουν με πολύχρωμα καπέλα κι γραβάτες

IMG 939898204f229ba91d97793b6459db71 V 20240304 094516

20240307 123500 IMG b452bd912f509d2a92bc9983885c08d5 V

IMG 011bb6bfa92fe7318fb190abd8538930 V 1 IMG 184682016a580c03a2fe796310cc575e V 1

IMG ffbce9e511cc7e06321bc9256753e00f V IMG 5a841cd73faf240bfa1d5f5e06595981 V

 

IMG cdcfd8acf41a65e60ce6ea713e711510 V 20240307 124852

Κάναμε τα ακροβατικά μας σαν τους κλόουν

IMG 84474901d23ebee0412ac804a67d82e3 V IMG 5fec0160ebc9be07d8db1152c43c300d V

Μιλήσαμε για τον Αρλεκίνο, το ξακουστό καρναβάλι της Βενετίας.

IMG e8329eda9d5b4766913e75ec7918ba6d V IMG a6a31d4f2473e411963801432bcdb9ed V

IMG 4e0bc49c4d31fa8b6ffd9d61f1bf354e V

 

6 Μαρτίου : Ημέρα σχολικού εκφοβισμού

Με αφορμή την καθιέρωση της 6ης Μαρτίου σαν πανελλήνια ημέρα σχολικού εκφοβισμού, μιλήσαμε για την έννοια του σχολικού εκφοβισμού κι τις μορφές που μπορεί αυτός να έχει ( σωματικός ή λεκτικός).  Μέσα από πλούσιο υλικό κατανοήσαμε τις καταστάσεις που προκαλούν τον εκφοβισμό κι ομαδοποιήσαμε τις διάφορες συμπεριφορές στο χώρο του σχολείου.

20240306 101806 1 20240306 102010

20240306 102317

Δημιουργήσαμε την αφίσα μας για να στείλουμε το μήνυμα ” ΟΧΙ στη βία, ΝΑΙ στη φιλία”

20240306 110025 20240306 110221

20240306 112011 20240306 112035

Εργαστήριο Δεξιοτήτων ” Υπεύθυνα Παιδιά – Υπερασπιστές των Ζώων”

δεξιότητες 1

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων και στον θεματικό άξονα ” Φροντίζω το περιβάλλον” , από την Υποθεματική:«Οικολογική Συνείδηση, φιλοζωία, τα δικαιώματα των ζώων» επιλέξαμε να αξιοποιήσουμε την ενότητα: “Υπεύθυνα παιδιά, υπερασπιστές των ζώων”.

Βασικός σκοπός του προγράμματος είναι η ευαισθητοποίηση , η εκπαίδευση και η αλλαγή συμπεριφοράς των μαθητών σε θέματα που αφορούν τα δικαιώματα των ζώων.

Οι επιμέρους στόχοι του προγράμματος  είναι:

  • να κατανοήσουν οι μαθητές τη σχέση αλληλεξάρτησης  ανάμεσα στα ζώα κι στον άνθρωπο
  • να αντιληφθούν ότι η στάση σεβασμού απέναντι στα ζώα είναι μία στάση που ενισχύει το αίσθημα ευθύνης.

Όσο αφορά τους στόχους των  Δεξιοτήτων του 21ου αιώνα τα παιδιά θα αναπτύξουν:

Δεξιότητες μάθησης : Επικοινωνία, συνεργασία, κριτική σκέψη, δημιουργικότητα.

Δεξιότητες Ζωής: Κοινωνικές δεξιότητες, ενσυναίσθηση κι ευαισθησία , υπευθυνότητα.

Δεξιότητες του νου :  Δημιουργική, παραγωγική, ολιστική σκέψη , ρουτίνες σκέψης αναστοχασμός.

Τα εργαστήρια που σχεδιάστηκαν έχουν ως γνώμονα τις αρχές του ΑΠΣ-ΔΕΠΠΣ του Νηπιαγωγείου (2003). Επομένως δίνεται έμφαση στην αυτενέργεια των νηπίων και σε δραστηριότητες που έχουν νόημα για τα νήπια.  Οι στόχοι των εργαστηρίων είναι συμβατοί με τους στόχους του ΔΕΠΠΣ-ΑΠΣ για το Νηπιαγωγείο.

1ο Εργαστήριο: ” Τί χρειάζεται ένα ζώο για να ζήσει ”

Αρχικά διαβάσαμε το βιβλίο της Κατρίνας  Τσάνταλη ” Το Σοφάκι κι ο Ντο”, ένα βιβλίο που εξηγεί το τί χρειάζεται ένα αδέσποτο ζώο για να ζήσει.

Screenshot 1

Ακολούθησε συζήτηση με τα παιδιά κι οι ιδέες τους , τις οποίες αποτύπωσαν στο αντίστοχο φύλλο εργασίας.

20240219 121410 20240219 121248

20240219 121515 20240219 121130

IMG d85633f15e40e8f15f141a717134d6f0 V 1     IMG 0e1520c556184fef1f65b836eaafad8c V 1

2ο Εργαστήριο: ” Τα αδέσποτα”

Διαβάσαμε το βιβλίο της Γιολάντας Τσορώνη Γεωργιάδη ” Τα αδεσποτάκια”

9789604936366 1

Προβληματιστήκαμε σχετικά με το γιατί υπάρχουν τόσα αδέσποτα στους δρόμους; Πώς πρέπει να  συμπεριφερόμαστε απέναντί τους; Τα παιδιά ζωγράφισαν τις ιδέες τους.

IMG 4e8bd93058811d881b918d7605a36ae9 V IMG f7935a54448e1a3b24658d4d416fae25 V

IMG 2b322dc72c65239923ae07805ea7f0ec V IMG 0006d818463029022bc30272a2a4e8de V

IMG 2272e50944b26317c572b6920b2b340f V IMG d086e4c38d1a853d591583bb962d10d4 V

IMG d4978ff45975c3a726c21dad3fe69d5d V

3ο Εργαστήριο: ” Σέβομαι τα ζώα”

Mέσα από την επίδειξη του κατάλληλου παιδαγωγικού υλικού τα παιδιά προβληματίστηκαν σχετικά με το πώς πρέπει να συμπεριφερόμαστε στα ζώα.  Τα παιδιά ομαδοποίησαν τις εικόνες ανάλογα με τη σωστή ή τη λάθος συμπεριφορά του ανθρώπου απέναντι στα ζώα.

20240223 093446 20240223 093431

20240223 093735 20240223 102041

4ο Εργαστήριο: ” Και τα ζώα έχουν δικαιώματα”

Τα παιδιά γνώρισαν το κείμενο της οικουμενικής διακήρυξης των δικαιωμάτων των ζώων κι συνειδητοποίησαν  ότι και τα ζώα έχουν δικαιώματα τα οποία  οφείλουμε να σεβόμαστε.

Poster Animals rightsΣτη συνέχεια ζωγράφισαν όποια δικαιώματα ήθελαν κι τα παρουσίασαν στην ολομέλεια .

20240222 110947 1 20240222 110824

5ο Εργαστήριο: ” Αν είχαν φωνή τα ζώα;”

Παρουσιάζονται στα παιδιά διάφορες εικόνες ζώων όπου δείχνουν τα ζώα σε πολλαπλές καταστάσεις πχ. ζώα που ζουν χαρούμενα , ζώα φυλακισμένα σε κλουβιά, άγρια ζώα σε τσίρκο, ζώα που τα κακοποιούν τα αφεντικά τους. Τα παιδιά παραθέτουν τις απόψεις τους για όλες αυτές τις καταστάσεις κι ζωγραφίζουν τις ιδέες τους για το τί μπορεί να σκέφτονται τα ζώα.

Screenshot 1 1 Screenshot 2

Screenshot 5 1 Screenshot 7

Screenshot 8 Screenshot 9

20240223 095008 20240223 094853

20240223 094717 20240223 095206

6ο Εργαστήριο: ” Αναλαμβάνουμε δράση”

Μετά από όλα αυτά που μάθαμε , αποφασίσαμε να αναλάβουμε δράση και δημιουργήσαμε τις αφίσες μας.

IMG b8ad9baa8fa356cbd288a7b9a31e2c6b V IMG de4391dfea38f511de7f136238d8b395 V

IMG 4bb4f2e3b53b2d5a006b7075ac844983 V

Δραματοποιήσαμε τη φροντίδα ενός αδέσποτου  ζώου.

IMG 847764a01caa898f4b9f1448d2564252 V IMG 857653b5d50b8b921e6c7e37ad6fb118 V

IMG 3e2b53852ccfff85e2ef65d4eae7893f V IMG 73e605144bd98d0897c0bbfc61b49d19 V

IMG fe372480b86b437635131ff2352a09e1 V IMG 7b38153884c1c1560848909f582bcb56 V IMG 8da0924c424ac626b05fe6517a2fcd4e V

Η Έφη, η μαθήτριά μας, μας έφερε το κατοικίδιο της, ένα γλυκύτατο κουνελάκι.

IMG ab8064294e007532c17c93d55e1e0a7c V IMG 408c472629876173fd6efeb16efbfaea V 1

Συμπληρώσαμε τον πίνακα διπλής εισόδου σχετικά με το ποιο ζώο θα θέλαμε να έχουμε.

IMG dd45686f6d401fea68586101eb530b0b V IMG 924f97f71ef90d79482ab91053fe8adb V

Τέλος παίξαμε κουίζ κι διαδικτυακά παιχνίδια για τα ζώα συντροφιάς.

IMG c071de0f23356865aeefd526c1b67184 V

Επίσκεψη ιατρού στο νηπιαγωγείο μας

Σήμερα είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στο νηπιαγωγείο μας τον γενικό ιατρό, κ. Χατζημανώλη Κωνσταντίνο, πατέρα του Νικόλα. Ο κ. Χατζημανώλης μας μίλησε για το πώς μπορούμε να προφυλαχθούμε από τα μικρόβια αλλά κι το πώς μπορούμε να προστατέψουμε την υγεία μας. Μας μίλησε για τη λειτουργία κάποιων οργάνων του σώματος κι απάντησε σε ερωτήσεις των μικρών μαθητών. Τον ευχαριστούμε θερμά για την παρουσία του στον χώρο του νηπιαγωγείου μας.

20240223 104833 20240223 111401

IMG 84c59e79a89d569c03ecee5edc7c7448 V IMG 25c9f7534a7eac9a9baa1a650d977598 V

Αμυγδαλιά η νυφούλα του χιονιά

Με αφορμή τον πίνακα Ανθισμένη Αμυγδαλιά του Βαν Γκόγκ τα παιδιά έκαναν τα δικά τους καδράκια με τύπωμα από μπουκάλι και σφουγγάρι.

LR 00 005059 1300x700 1

0 02 05 c47891509e3dc6d5336295d47ceb1f855b76ec93cb3828c037480e1cc18662fd f596784b157d767b0 02 05 4544f474a6c3e818956ce9c62fe7bf25f2d4bd084b2c93d69ac74aa9ffb0f1c8 65e55ff1fab7715d0 02 05 0f4ef2f5779381a7572c20ac7fe40bd0a5b7c0361fa03c55e0f584ea7646bfb3 dcf033f7e12dec990 02 05 8f16c30f0fd7eb764317265ff0cca76e73c29b1609f552c505a3f45997ffff8f dff0606b6ad6c879

0 02 05 5e622b5d45b02fc040fd1055961c1dcb9453adb981ba2f5c06cc1a1d26a920ce b04f36fe9f609f9f0 02 05 0411f30c8ef55e3cc1d047e18176f42c11b31c6eca2eb4502201aeef10ff77b8 1f0c11fe59e02f890 02 05 4a77229db54f3f1af35740ec3424c958dcef8baefd21c19a0f1ca6df4f462157 cf5ba2388221ae810 02 05 2cfad4198189c5443cca22ca7cbcd7c6abe4181bb1ac685f8b98bf7429970263 204e9444f7a481c80 02 05 7d357ffecfcfbcc215048c75ce8ce405bbc850db865323cbb9633b053d2a3939 f06fe27d804b66bc0 02 05 957462d0c7a12156131c046e7a48da87b363b8bd738f8fad082e720ee4ccc8fe ba8d94e807c2f1450 02 05 1e22f241c6776e0180ee2ade4ebdfd5f22f8444a026d3e0c9c99e91979942dff 99d088f323054b0f0 02 05 9d8eff72cfbb5fe54ec402557727df58af0335c3588828f1e8b2d2e3c8bb5cfc cca2c79957c1fe5e0 02 05 040252ed375db609fb83162430e1bb8852c4e33103c5870c3904e1cf0424d112 8b5bfccf9239f8620 02 05 b2a08cef5d843e2891aa008163c8821d69654587a6e180d2deb40a8f8a5459d6 f66bbab31db3a13a0 02 05 d1ad3839efca9b92e183977ea268d3abc2a138ec3f7490c28d55393d3eb40f3a 3826389217584c5a0 02 05 5865d7e024984d44ac15de6ab760bdce29d6e750ef78b6fe7ec4827336b597f5 e155606afa59d1dd0 02 05 f918fb828166ebb3aa78f0b0d098eda13ed4f0069f051302f1072a9a528f0bcd 9962c730467ef2bf0 02 05 72bbeac29f9fa77507cb0b455ab95df143bfc5f58ff9a3bae437c73fb73cd4f2 264aa0f7b0451610

0 02 05 d9b0dd21182ef940ede692fa5b53986616e839df691fc9d3ffa73e12d2d6e109 51f0b52c22c2db68

0 02 05 3453737a8bf1f2d54f7d531010359f6f18da15f8477bb6b0207a4af7369f2db6 901882e4af9612e4image 2024 02 23T192805.428

Ζωγραφίσαμε τον μύθο της αμυγδαλιάς

0 02 05 069c6a9764d553de2e0b41ef1462d755513bd5e7fda079f967f38209c7aad3a5 932434d5b4d9248

Αμυγδαλιά και Μαθηματικά

0 02 05 25d5664e1f0b43296ed64d81fc12247592260c386cbeccedc23223407b470a30 bb52a2da0de8a12d0 02 05 3533b9aafc3c67062228ee0f7fcffc2da362bc8c156535e32e997bac767d3bfe c4b477c8609d2a880 02 05 bbe6f3512288f6c98cdc1038c7d752493e9d5cc37702bf4ca23cfe8bcf472648 3bfa73fcde13fefe0 02 05 94cb42602d44b7ad33f8651b984758bc792d9f11ebab6d27da93df1d0158ec48 ee032f22b2f768d90 02 05 c5c9c94baf04db896bc5466be07b6aa608b7b243add59a7626dda7741e6cbb35 8230cdff2e2140c6