Τα φρούτα που φέρνουν τα παιδιά για το κολατσιό τους ήταν η αφορμή να ξεκινήσει το ενδιαφέρον και η συζήτηση γύρω από τα φρούτα. Αφού τα παρατηρήσαμε μιλήσαμε για το σχήμα ,το χρώμα τους , τη γεύση τους Τα δοκιμάσαμε φτιάξαμε νόστιμη φρουτοσαλάτα , κομπόστα , και βέβαια σύνθετες λέξεις όπως πορτοκαλομηλοσαλάτα, αχλαδομηλοπορτοκαλομανταρινοσαλάτα κλπ.
ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ -ΣΥΖΗΤΟΥΜΕ -ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΟΥΜΑΣΤΕ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΟΜΠΟΣΤΑΣ ΜΗΛΟΥ
ΓΕΥΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΚΟΜΠΟΣΤΑ ΜΑΣ
ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Παρακολουθήσαμε σχετικό βίντεο. Ακολούθησε συζήτηση, ανταλλαγή απόψεων και ιδεών.
ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ: Ο ΝΕΥΤΩΝΑΣ ΚΑΙ Η ΒΑΡΥΤΗΤΑ
Μέσα από θεατρικό παιχνίδι και πειράματα τα παιδιά διερευνούν, κάνουν υποθέσεις και τις επιβεβαιώνουν.
ΤΟ ΕΘΙΜΟ ΤΗΣ ΠΕΡΠΕΡΟΥΝΑΣ
Τα παιδιά αναβιώνουν το έθιμο της περπερούνας. Το έθιμο εξυπηρετεί και την ομαλή μετάβαση των νηπίων για το Δημοτικό σχολείο αφού το έθιμο το αναβιώσαμε και στα συστεγαζόμενα δημοτικά σχολεία.
ΠΕΡΠΕΡΟΥΝΑ ΠΕΡΠΑΤΕΙ
ΠΕΡΠΑΤΕΙ ΚΑΜΑΡΩΤΗ
ΡΙΞΕ ΘΕΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΒΡΟΧΗ
ΜΙΑ ΒΡΟΧΗ ΜΙΑ ΔΥΝΑΤΗ
ΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ΝΑ ΓΕΜΙΣΟΥΝ
ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΜΠΟΙ ΝΑ ΚΑΡΠΙΣΟΥΝ.
ΦΥΤΕΥΟΥΜΕ ΣΠΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΒΟΛΒΟΥΣ
ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΑΧΑΝΟΚΗΠΟΥ
Τα παιδιά ευαισθητοποιούνται γύρω από το περιβάλλον και προτείνουν την δημιουργία λαχανόκηπου στον αύλειο χώρο. Υπόσχονται ότι θα τον φροντίζουν και θα παρακολουθούν την εξέλιξη των φυτών . Στο τέλος με την συγκομιδή θα φτιάξουμε νόστιμες σαλάτες και θα τις γευτούμε.
Εξυπηρετείται με αυτό τον τρόπο και το καινοτόμο πρόγραμμα Αγωγής υγείας που έχουμε φέτος αναλαβεί γύρω από την υγιεινή διατροφή.
ΓΡΑΦΗ- ΑΝΑΓΝΩΣΗ
Τα παιδιά εικονογραφούν και γράφουν την παροιμία.
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ: ΜΗΛΙΤΣΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΓΚΡΕΜΟ
ΧΟΡΟΣ: ΜΗΛΙΤΣΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΓΚΡΕΜΟ- ΤΣΑΜΙΚΟ
ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ: ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: ΙΣΤΟΡΙΑ ΧΡΟΝΙΚΗΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ