ΟΡΓΩΜΑ – ΣΠΟΡΑ

Τα κουκούτσια από τις ελιές ήταν η αφορμή να ξεκινήσει η καινούρια Θεματική ενότητα » ΟΡΓΩΜΑ- ΣΠΟΡΑ «που επεξεργαστήκαμε με τα παιδιά.

ΤΟ ΙΣΤΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΣ

ΤΟ ΙΣΤΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΣ

 

ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

Εποπτικό υλικό

Εποπτικό υλικό

 

ΜΙΚΡΟΙ ΓΕΩΡΓΟΙ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ!!!!!

Τα παιδιά φυτεύουν σπόρους και παρακολουθούν την εξέλιξη τους

Τα παιδιά φυτεύουν σπόρους και παρακολουθούν την εξέλιξη τους

Ας σπείρω και εγώ....

Ας σπείρω και εγώ….

Ο σπόρος μας θα κοιμηθεί , θα ξεκουραστεί για λίγο. Υπομονή . Για να δούμε τι θα γίνει στη συνέχεια;

Ο σπόρος μας θα κοιμηθεί , θα ξεκουραστεί για λίγο. Υπομονή . Για να δούμε τι θα γίνει στη συνέχεια;

Τα σποράκια μας έχουν νερό, φως, και ήλιο, Όλα τα απαραίτητα στοιχεία για να φυτρώσουν . Περιμένουμε λοιπόν......

Τα σποράκια μας έχουν νερό, φως, και ήλιο, Όλα τα απαραίτητα στοιχεία για να φυτρώσουν . Περιμένουμε λοιπόν……

 

ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ – ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΣΠΟΡΩΝ ( ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ)

Η κούκλα μας η Μαργαρίτα στην προσπάθεια της να μεταφέρει τους σπόρους στα παιδιά για να φυτέψουν μπέρδεψε τους σπόρους. Τα παιδιά καλούνται να τους ταξινομήσουν , να ομαδοποιήσουν τους σπόρους και έπειτα να τους φυτέψουν και να παρακολουθήσουν την εξέλιξη τους……………..

 

 

Οι σπόροι μας μπερδεύτηκαν. Ας τους ξεχωρίσουμε....

Οι σπόροι μας μπερδεύτηκαν. Ας τους ξεχωρίσουμε….

Δύσκολη δουλειά. Είναι και μικροί οι σπόροι. Για εμάς όμως δεν είναι ΑΚΑΤΟΡΘΩΤΟ

Δύσκολη δουλειά. Είναι και μικροί οι σπόροι. Για εμάς όμως δεν είναι ΑΚΑΤΟΡΘΩΤΟ

Ας καταβάλουμε μεγαλύτερη προσπάθεια....

Ας καταβάλουμε μεγαλύτερη προσπάθεια….

Έτοιμοι οι σπόροι μας . Ας φυτέψουμε λοιπόν τώρα.....

Έτοιμοι οι σπόροι μας . Ας φυτέψουμε λοιπόν τώρα…

 

 

ΙΣΤΟΡΙΑ ΧΡΟΝΙΚΗΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ ( ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ)

Τα παιδιά αφού πρώτα βίωσαν την εξέλιξη των σπόρων που φυτέψαμε στη συνέχεια κλήθηκαν να βάλουν την ιστορία  , εξέλιξη του φασολιού στη σωστή σειρά.

 

DSC01428 DSC01429 DSC01430

 

ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ

Επεξεργαστήκαμε τους πίνακες του γνωστού πλέον για τα παιδιά ζωγράφου Θεόφιλου » Μέγα Αρτοποιείον» και «Εισόδημα στη Μόλυβο Μυτιλήνης»

 

 

Πίνακας ζωγραφικής του Θεόφιλου " ΤΟ ΜΕΓΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟΝ"

Πίνακας ζωγραφικής του Θεόφιλου » ΤΟ ΜΕΓΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟΝ»

Πίνακας του Θεόφιλου " "Εισόδημα στη Μόλυβδο ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ"

Πίνακας του Θεόφιλου » «Εισόδημα στη Μόλυβδο ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ

 

ΤΟ ΕΘΙΜΟ ΤΗΣ ΠΕΡΠΕΡΟΥΝΑΣ

Τα παιδιά αναβίωσαν και φέτος το έθιμο της ΠΕΡΠΕΡΟΥΝΑΣ. Αντιλήφθηκαν πόσο σημαντική είναι η βροχή για το φύτρωμα και την εξέλιξη του σπόρου και θέλησαν το έθιμο αυτό να το μοιραστούν με τα συστεγαζόμενα Νηπιαγωγεία και Δημοτικά σχολεία του συγκροτήματος μας.

 

 

DSC01442 DSC01443 DSC01444 DSC01445 DSC01446 DSC01448

 

ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Στον υπολογιστή είδαν  βίντεο σχετικά την εξέλιξη των σπόρων καθώς και πατροπαράδοτους τρόπους οργώματος.

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Παρακολούθησαν το βίντεο με την παραβολή του΄ ΣΠΟΡΕΑ και ακολούθησε σχετική συζήτηση για την κατανόηση του βίντεο.

ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ

Κλείσαμε ένα φυτό στην ντουλάπα, αναποδογυρίσαμε ένα άλλο κλείσαμε άλλο μέσα σε μια σακούλα και βάλαμε ένα γαρύφαλλο μέσα σε ποτήρι με  κόκκινη μπογιά. Κάναμε τις υποθέσεις μας και περιμέναμε την επαλήθευση ή την διάψευση τους. Η χαρά των παιδιών απερίγραπτη όταν η υπόθεση μας επαληθεύονταν σωστά .

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση