«

»

Φεβ 09 2013

Εκτύπωσέ το Άρθρο

Δώστε αξία στον ρόλο του δασκάλου

Συχνά τους αμφισβητούμε και κατακρίνουμε τις συμπεριφορές τους. Άλλες πάλι φορές τους ζηλεύουμε και επιζητούμε να είμαστε στη θέση τους.Το σίγουρο είναι ότι οι δάσκαλοι είναι οι άνθρωποι που εμπιστευόμαστε τα παιδιά μας για πολλές ώρες και είναι σε θέση να τα βοηθήσουν, να τα καθοδηγήσουν και να τα επιμορφώσουν για ένα καλύτερο αύριο.

Η ευθύνη να καταλάβουμε τη βαρύνουσα θέση των δασκάλων είναι των γονιών οι οποίοι πρέπει να συνεργάζονται με τους εκπαιδευτικούς προκειμένου να λύνουν από κοινού τα προβλήματα πριν καν αυτά εκδηλωθούν.

Η σωστή επικοινωνία των γονιών με τους δάσκαλους αποτελεί ασπίδα προστασίας για το ίδιο το παιδί και γι΄αυτό πρέπει να αποφεύγουμε τις αντιπαραθέσεις και την άγονη κριτική και να υιοθετούμε τη γόνιμη συνεργασία.

Ποιά πρέπει να είναι η στάση των γονιών;

1. Είναι σημαντικό να περνάτε τακτικά από το σχολείο του παιδιού και με μια πολύ σύντομη κουβέντα με τον δάσκαλο να παίρνετε μια ιδέα για το πώς πάνε τα πράγματα.
2. Να μιλάτε στο παιδί σας για τον δάσκαλο του με θετικό τρόπο.
3. Εάν νιώθετε πως κάτι δεν πάει καλά με την πρόοδο του παιδιού να ζητήσετε να το συζητήσετε μαζί του.
4. Μην προϊδεάζετε τον εαυτό σας από αρνητικά σχόλια που μπορεί να έχετε ακούσει για τον συγκεκριμένο δάσκαλο. Ξεκινήστε την επικοινωνία σας σαν να μην γνωρίζετε τίποτα για εκείνον. Ο τρόπος προσέγγισης συνήθως καθορίζει και τις συμπεριφορές.
5. Προσπαθήστε να δίνετε το παρών στις εκδηλώσεις γονέων γιατί έτσι χτίζονται καλύτερες σχέσεις και δείχνετε πως ενδιαφέρεστε πραγματικά για την πορεία του παιδιού σας.
6. Εάν το παιδί αντιμετωπίζει κάποιο μαθησιακό πρόβλημα ζητήστε τη συμβουλή του δασκάλου και διατηρήστε την επικοινωνία για την εξέλιξη του παιδιού 2-3 φορές την εβδομάδα.
7. Εάν σας δώσει κάποιες κατευθύνσεις σχετικά με την εκπαίδευση του παιδιού σας, μην παραμελήσετε να τις ακολουθήσετε γιατί θα θεωρήσει ότι αδιαφορείτε για το πρόβλημα του παιδιού σας.

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://blogs.sch.gr/4gymzogr/?p=531

Top
...
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων