4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΤΑΣ

Παρέχεται από το Blogs.sch.gr

Yπόψιν : Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων – Γονέων -ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Ιούν 20244

Yπόψιν : Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων – Γονέων

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Η Εταιρεία Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ψυχικής Υγείας (ΕΠΑΨΥ), καλεί τους Γονείς Μαθητών Α’θμιας κ Β’θμιας εκπαίδευσης, σε Διαδικτυακή Εκπαίδευση με Τίτλο : BRAVE TALK, στα πλαίσια της Καμπάνιας  BRAVE TOGETHER : Μια παγκόσμια πρωτοβουλία για την υποστήριξη όλων όσων αντιμετωπίζουν δυσκολίες που σχετίζονται με το άγχος και την κατάθλιψη. Σε συνεργασία με την κοινότητα των ειδικών ψυχικής υγείας που διαθέτουμε, δημιουργήσαμε εργαλεία υποστήριξης που βοηθούν στον εντοπισμό των σημαδιών, τον τρόπο άσκησης αυτοφροντίδας και την αναζήτηση βοήθειας.

Παρασκευή 07/06/2024

16:00 – 18:00

Δηλώσεις συμμετοχής :

https://us06web.zoom.us/meeting/register/tZApdOyuqDMoHtS7rWslLLuC1nuDysNDUVt5

Θεωρούμε ότι είναι μία καλή ευκαιρία για τους γονείς να συμμετέχουν σε αυτή την διαδικτυακή εκπαίδευση μέσω της οποίας θα εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους, μαθαίνοντας να εντοπίζουν δυσκολίες ψυχικής υγείας στους ιδίους και στο περιβάλλον τους καθώς τον τρόπο προσέγγισης αυτών των ατόμων και τον τρόπο που μπορούν να τους συνομιλήσουν γι’ αυτή την δυσκολία.

Η εκπαίδευση είναι εντελώς δωρεάν.

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα εδώ : Brave Together: Μία παγκόσμια πρωτοβουλία της Maybelline

Τηλέφωνο επικοινωνίας : 2108056920 (Εμμανουέλα Σφακιανάκη)

Eμμανουέλα Σφακιανάκη
Γραμματεία Κεντρικής Διοίκησης

+30 2108056920
Σαλαμίνος 36, Μαρούσι, Αττική, Τ.Κ. 151 24
www.epapsy.gr
linktr.ee/epapsy

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Yπόψιν : Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων – Γονέων -ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ    

«Γνωστοποίηση της νέας λειτουργικότητας του Πληροφοριακού Συστήματος myschool για την ηλεκτρονική ενημέρωση για τη βαθμολογία μαθητών/ριών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των ιδίων, εφόσον είναι ενήλικοι/ες, ή των γονέων/κηδεμόνων ή εχόντων/ουσών τη γονική μέριμνα ή επιμέλεια αυτών»

Μάι 202430

«e-Parents»

Ηλεκτρονική εφαρμογή e-Parents, μέσω της οποίας δύνανται να ενημερωθούν οι γονείς/κηδεμόνες ή οι έχοντες/ουσες τη γονική μέριμνα. Μέσω της  πλατφόρμας  «e-Parents» οι γονείς έχουν ενημέρωση για την πορεία των βαθμολογικών επιδόσεων των παιδιών τους σε τεστ, προφορικά κτλ., τον αριθμό απουσιών.

από κάτω από: Γενικά, Νέα-Ανακοινώσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο «Γνωστοποίηση της νέας λειτουργικότητας του Πληροφοριακού Συστήματος myschool για την ηλεκτρονική ενημέρωση για τη βαθμολογία μαθητών/ριών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης των ιδίων, εφόσον είναι ενήλικοι/ες, ή των γονέων/κηδεμόνων ή εχόντων/ουσών τη γονική μέριμνα ή επιμέλεια αυτών»    

Επιμόρφωση των καθηγητών: Τεχνητή Νοημοσύνη και Ψηφιακά μέσα και η ενσωμάτωση τους στην Διδασκαλία.

Μάι 202430

Αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης και Ψηφιακών Μέσων στη Διδασκαλία.

Την Τρίτη 28-5-2024, οι καθηγητές του σχολείου μας κα, Πετροπούλου Αθανασία και ο κ. Ζαχαρής Χαρίλαος ενημέρωσαν τους καθηγητές τους σχολείου, πλήρως και εμπεριστατωμένα,  για τον τρόπο χρήσης της Τεχνητής Νοημοσύνης και των Ψηφιακών μέσων και την ενσωμάτωση τους στην Διδασκαλία.

 

438112635 2190437637978106 6423633070022269637 n 1439199171 7644246292359094 6774722616998848289 n 1441378209 1017843549999755 5704909514459959806 n 1  438171679 915318693681014 3516453072417238498 n 1 441370950 1533930090865269 9091397873472993727 n 1

από κάτω από: Νέα-Ανακοινώσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επιμόρφωση των καθηγητών: Τεχνητή Νοημοσύνη και Ψηφιακά μέσα και η ενσωμάτωση τους στην Διδασκαλία.    

Πράξη «Υποστήριξη ενιαίας συστηματικής φοίτησης και συμπερίληψης στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΣΜΕΑΕ & ΤΕ), σχολικά έτη 2022-2026», με κωδικό ΟΠΣ: 6001626 του Προγράμματος «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή» του ΕΣΠΑ 2021-2027.

Μάι 202429

 Πράξη «Υποστήριξη ενιαίας συστηματικής φοίτησης και συμπερίληψης στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΣΜΕΑΕ & ΤΕ), σχολικά έτη 2022-2026», με κωδικό ΟΠΣ: 6001626 του Προγράμματος «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή» του ΕΣΠΑ 2021-2027.

ΑΦΙΣΑ

Αφίσα_ΣΜΕΑΕ&ΤΕ

 

από κάτω από: Γενικά, Νέα-Ανακοινώσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πράξη «Υποστήριξη ενιαίας συστηματικής φοίτησης και συμπερίληψης στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΣΜΕΑΕ & ΤΕ), σχολικά έτη 2022-2026», με κωδικό ΟΠΣ: 6001626 του Προγράμματος «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή» του ΕΣΠΑ 2021-2027.    

Λογοτεχνικός διαγωνισμός με τίτλο: «Λογοτεχνικές Περιπλανήσεις»

Μάι 202427

Λογοτεχνικός διαγωνισμός με τίτλο: «Λογοτεχνικές Περιπλανήσεις»

IMG 20240523 125214 1

Την αφίσα  ζωγράφισε η μαθήτρια του Γ1 Βαθάι Ανδριάνα

Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης «Η δημιουργία της σχολικής μας βιβλιοθήκης», οργανώθηκε από το σχολείο μας για τη φετινή σχολική χρονιά 2023-2024, ένας ενδοσχολικός Λογοτεχνικός Διαγωνισμός με τίτλο : «Λογοτεχνικές Περιπλανήσεις». Στον διαγωνισμό έλαβαν μέρος μαθήτριες και μαθητές με δικά τους πρωτότυπα διηγήματα ή ποιήματα και στη συνέχεια κληρώθηκαν ένας μαθητής-τρια από κάθε τμήμα ως μέλος της κριτικής επιτροπής. Οι μαθητές-τριες που κληρώθηκαν να βαθμολογήσουν τα λογοτεχνικά έργα, με βάση μια ρούμπρικα αξιολόγησης,  ήταν οι : Μαρία-Εύα Κατσούλη (Γ1), Θεοδώρα Σιώρου (Γ2), Μαρίνα Βασιλάκη (Β1), Χριστίνα Τσιρογιάννη (Β2), Γεώργιος Δήμος (Α1) , Άγγελος Παππάς (Α2) καθώς και οι υπεύθυνοι για τον διαγωνισμό καθηγητές και καθηγήτριες: Μπέλλου Αλεξάνδρα ΠΕ02, Πετροπούλου Αθανασία ΠΕ02, Ζαχαρής Χαρίλαος ΠΕ03 και Βαρβάρας Ιωάννης ΠΕ03.

Ο Διαγωνισμός έλαβε χώρα στις 24 Μαΐου 2024 και τα αποτελέσματα είναι τα εξής:

Βραβεία:

1ο Βραβείο: «Η αγκαλιά της αγάπης» , Ποίημα της Εβελίνας Χρόνη (Β2)

2ο Βραβείο: «Λουλούδια», Ποίημα της Σάρας Τσάνι (Β2)

3ο Βραβείο: «Χάρτινο το φεγγαράκι», Διήγημα της Μαρίας Σαπλαούρα  (Α2)

3ο Βραβείο: «Υπάρχει ελπίδα», Ποίημα της Θεοδώρας Σερέτη (Β2)

Έπαινοι:

  1. «Όταν οι λέξεις αποτυγχάνουν, η ποίηση μιλάει», Ποίημα της Βαθάϊ Ανδριάνας (Γ1)
  2. «Το ορφανοτροφείο», Διήγημα της Λαμπρινής Τάτση (Β2)
  3. «Το ταξίδι της ζωής μου», Διήγημα της Κωνσταντίνας Σπήλιου (Γ2)
  4. «Μην το αφήνεις στην τύχη του», Διήγημα της Βένιας Μανδράκη (Β2)
  5.  «Το ημερολόγιο και η ιστορία του», της Αρίστης Πλακιά (Β2)

Συγχαρητήρια σε όλες τις μαθήτριες για την προσπάθεια και τη συμμετοχή τους!

 

IMG b95c6608da22fe3f0f786ad6cda8c3f4 V IMG dcdcee9bd38195303675e0d7b33a3f9b VIMG edde9a700481c9be7073facb7e7ad987 V IMG ad51f89d6c094636121dd430071bd2a9 V 1716739356532 21716739356525 1 1716739356541 1

από κάτω από: Ανακοινώσεις, Δράσεις, Εκπαιδευτικά προγράμματα, Πολιτιστικές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Λογοτεχνικός διαγωνισμός με τίτλο: «Λογοτεχνικές Περιπλανήσεις»    

Διεξαγωγή σε εθνικό επίπεδο εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους/τις μαθητές/τριες της ΣΤ’ τάξης των Δημοτικών σχολείων και της Γ’ τάξης των Γυμνασίων.

Μάι 202421

Το σχολείο μας επιλέχτηκε μαζί με άλλα σχολεία στην Ελλάδα για την Διεξαγωγή σε εθνικό επίπεδο εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους/τις μαθητές/τριες της ΣΤ’ τάξης των Δημοτικών σχολείων και της Γ’ τάξης των Γυμνασίων.

Οι Εθνικές Εξετάσεις Διαγνωστικού Χαρακτήρα θα πραγματοποιηθούν στο σχολείο μας την Τετάρτη 22/05/2024 στην  Γ΄ Γυμνασίου και ώρες 09.00 – 12.10.
Οι εξετάσεις θα διαρκέσουν συνολικά 190’ ως εξής (με τη σειρά που αναφέρονται):
75΄ η εξέταση στη Νεοελληνική Γλώσσα
3΄’ διάλειμμα
75΄ η εξέταση στα Μαθηματικά
10΄ η συμπλήρωση των κοινωνικοδημογραφικών στοιχείων

Οι διαγνωστικές εξετάσεις αφορούν σε θέματα σχετικά με τα περιεχόμενα των προγραμμάτων σπουδών στα γνωστικά αντικείμενα της Νεοελληνικής Γλώσσας και των Μαθηματικών με σκοπό την έγκυρη και αξιόπιστη διάγνωση των γνώσεων, ικανοτήτων και δεξιοτήτων κριτικής σκέψης των μαθητών και μαθητριών, σύμφωνα με τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα, όπως αυτά αναφέρονται ή περιγράφονται στα Προγράμματα Σπουδών των ανωτέρω γνωστικών αντικειμένων.

Τα αποτελέσματα των εξετάσεων είναι ανώνυμα και δεν συνεκτιμώνται από τους/τις εκπαιδευτικούς κατά την αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών/-τριών στα συγκεκριμένα μαθήματα. Σε κάθε περίπτωση το Ι.Ε.Π. αναλαμβάνει να διαφυλάξει το απόρρητο των προσωπικών δεδομένων των μαθητών/τριών που θα συμμετάσχουν στις εξετάσεις, βάσει των διατάξεων του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων.

Για περισσότερη Ενημέρωση:

https://iep.edu.gr/el/arxiki-eedx

ΦΕΚ Β 2174_24_36276_ΓΔ4_8_4_24_ΥΑ_ΕΞΕΤ ΔΙΑΓΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ

ΦΕΚ Β 2659_46295_ΓΔ4_30_4_24_ΣΧΜΟΝΑΔΕΣ ΕΞΕΤ ΔΙΑΓΝ ΧΑΡΑΚ

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διεξαγωγή σε εθνικό επίπεδο εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους/τις μαθητές/τριες της ΣΤ’ τάξης των Δημοτικών σχολείων και της Γ’ τάξης των Γυμνασίων.    

Ρωτώντας τους μέντορες- Χρήση καινοτόμων προγραμμάτων για την αναβάθμιση των δεξιοτήτων των μαθητών

Μάι 202420

Συνολική Περιγραφή της Δράσης

“Ρωτώντας τους μέντορες- Χρήση καινοτόμων προγραμμάτων για την αναβάθμιση των δεξιοτήτων των μαθητών”

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ: Οργάνωση της ομάδας και Προγραμματισμός. Συγκέντρωση υλικού για την προετοιμασία σύγχρονων και ασύγχρονων επαφών -συνεδριών με μέντορες διαφορετικών Επιστημονικών πεδίων. Πραγματοποίηση 1ης συνεδρίας με θέμα: <<Το επάγγελμα του Μηχανολόγου Μηχανικού>> με μέντορα της Πλατφόρμας Tipping point,υποβολή ερωτημάτων και  Αξιολόγηση  συνεδρίας.

 

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ:

Πραγματοποίηση 2ης συνεδρίας με  θέμα: << Ιστορίες έμπνευσης – Γυναίκες που τα κατάφεραν>> με μέντορα της Πλατφόρμας Tipping point , υποβολή ερωτημάτων και  Αξιολόγηση  συνεδρίας.

 

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ: Πραγματοποίηση 3ης συνεδρίας με  θέμα:<< Αθλητισμός >>,4ης συνεδρίας  με  θέμα: <<Βιοεπιστήμες>>  και  5ης με  θέμα: <<Σπουδές και προοπτικές στον κλάδο της Ψυχολογίας  συνεδρίας>>.

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ: Πραγματοποίηση 6ης συνεδρίας με  θέμα: <<Θέατρο>>  με μέντορα της Πλατφόρμας Tipping point , υποβολή ερωτημάτων και  Αξιολόγηση  συνεδρίας.

ΜΑΡΤΙΟΣ: Πραγματοποίηση 7ης συνεδρίας με  θέμα:<< Στρατιωτικές Σχολές>> με μέντορα της Πλατφόρμας Tipping point και υποβολή ερωτημάτων

 

 ΑΠΡΙΛΙΟΣ:  Συνέχιση με νέα ερωτήματα ασύγχρονης και ασύγχρονης μορφής. Πραγματοποίηση 8ης συνεδρίας με  θέμα:<< Ανθρώπινα δικαιώματα>>.

ΜΑΙΟΣ: Πραγματοποίηση 9 ης συνεδρίας με  θέμα: <<Σχολικός εκφοβισμός>>. Παρουσίαση της δράσης  σε κοινό. Ανάρτηση του υλικού σε ηλεκτρονική μορφή στην  Ηλεκτρονική Εφημερίδα και στο  blog  του σχολείου.

IMG 20231108 115605IMG 20231108 151531IMG 20231220 092530

IMG 20231220 092630 IMG 20231220 094021 IMG 20231220 094705

IMG 20231108 115656IMG 20231108 115724 IMG 20231108 120030 IMG 20231108 120032

Υπεύθυνοι καθηγητές της Δράσης:

Μήτση Κωνσταντίνα

Μήτση Κωνσταντίνα Βεβαίωση εκπαιδευτικού_ (2)

Κολοβάτσιου Γεωργία

Κολοβάτσιου Γεωργία Βεβαίωση εκπαιδευτικού_ (1)

Στόγιας Βασίλειος

 

από κάτω από: Δράσεις, Εκπαιδευτικά προγράμματα, Πολιτιστικές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ρωτώντας τους μέντορες- Χρήση καινοτόμων προγραμμάτων για την αναβάθμιση των δεξιοτήτων των μαθητών    

Διενέργεια έρευνας για την αποτύπωση της υπάρχουσας κατάστασης και την αποτίμηση της έκτασης των περιστατικών της Ενδοσχολικής Βίας και του Εκφοβισμού (Ε.ΒΙ.Ε.) στο πλαίσιο του ν. 5029/23 «Ζούμε Αρμονικά Μαζί. Σπάμε τη Σιωπή» (Α΄ 55)

Μάι 202420

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ 

Ενημερωτικό γονέων πατήστε εδώ

Αγαπητοί γονείς ,

Από 20/5 έως 24/5/2024 όποιο δηλώσατε θετικά και να συμμετέχετε στην έρευνα ακολουθήστε τις ΟΔΗΓΙΕΣ

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΣΤ
Γενικές οδηγίες προς τους/τις συμμετέχοντες/ουσες στην έρευνα με χρήση κλειδάριθμου
Ο κλειδάριθμος που λάβατε από το σχολείο χρησιμοποιείται αποκλειστικά και μόνο για να διαπιστωθεί
το δικαίωμά σας (είτε ως μαθητές/τριες είτε ως εκπαιδευτικοί είτε ως γονείς είτε ως έχοντες/ουσες την
επιμέλεια μαθητών/τριών) να συμμετάσχετε στην παρούσα έρευνα. Ο κλειδάριθμος δεν περιέχει
προσωπικά δεδομένα σας, δεν συσχετίζεται με τις απαντήσεις σας και δεν περιλαμβάνεται στα
δεδομένα που θα εξαχθούν και θα τύχουν στατιστικής επεξεργασίας.
Για να συμμετέχετε στην έρευνα ακολουθήστε τα εξής βήματα:
1. Επισκεφθείτε το https://yourview.sch.gr και επιλέξτε το ερωτηματολόγιο που σας αντιστοιχεί
(μαθητή/τριας ή εκπαιδευτικού ή γονέα ή έχοντα/ουσας την επιμέλεια). Εισάγετε τον
κλειδάριθμό σας και προχωρήστε στη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου σας.
2. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον ίδιο κλειδάριθμο όσες φορές επιθυμείτε μέχρι τη λήξη του
συγκεκριμένου ερωτηματολογίου. Με την ολοκλήρωση κάθε σελίδας του ερωτηματολογίου
(πάτημα πλήκτρου «Επόμενη»), οι απαντήσεις σας σε αυτή αποθηκεύονται προσωρινά και
μπορείτε να συνεχίσετε αργότερα τη συμπλήρωση των υπόλοιπων σελίδων του
ερωτηματολογίου με τον ίδιο κλειδάριθμο.
3. Μετά τη λήξη της έρευνας δεν μπορείτε να τροποποιήσετε περαιτέρω τις απαντήσεις και ο
κλειδάριθμος ακυρώνεται.
4. Η υποβολή του ερωτηματολογίου γίνεται ανώνυμα και δεν καταχωρείται καμία προσωπική
πληροφορία σας

Για να ξεκινήσετε πιο γρήγορα πατήστε εδώ:

https://yourview.sch.gr/questionary/index.php/276717?lang=el

ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΟΡΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ

πατήστε εδώ

 

από κάτω από: Ανακοινώσεις | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διενέργεια έρευνας για την αποτύπωση της υπάρχουσας κατάστασης και την αποτίμηση της έκτασης των περιστατικών της Ενδοσχολικής Βίας και του Εκφοβισμού (Ε.ΒΙ.Ε.) στο πλαίσιο του ν. 5029/23 «Ζούμε Αρμονικά Μαζί. Σπάμε τη Σιωπή» (Α΄ 55)    

Δράση Φιλαναγνωσίας

Μάι 202419

Δράση Φιλαναγνωσίας

Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης του σχολείου μας «Η δημιουργία της σχολικής μας βιβλιοθήκης» και θέλοντας να ενισχύσουμε το αναγνωστικό ενδιαφέρον και τη φιλαναγνωσία των μαθητών μας προβήκαμε σε ανάγνωση και ανάλυση ενός βιβλίου.

Πιο αναλυτικά και με αφορμή τη συμμετοχή μας στο διαδικτυακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα « Η Pillar είμαι εγώ. Μια εικονική περιήγηση στην κινηματογραφική καριέρα της Κατίνας Παξινού» (https://blogs.sch.gr/4gymarta/2024/01/15/quot-i-pilar-eimai-ego-mia-eikoniki-periigisi-stin-kinimatografiki-kariera-tis-katina-paxinoy-ex-apostaseos-ekpaideytiko-programma-sygchronis-ekpaideysis-quot/) δόθηκε, στους μαθητές της Β΄ Γυμνασίου, το βιβλίο «Για ποιον χτυπά η καμπάνα» του Έρνεστ Χέμινγουεϊ. Ο κάθε μαθητής ανέλαβε να διαβάσει από ένα Κεφάλαιο του βιβλίου και στη συνέχεια να γράψει την περίληψη την οποία και παρουσίαζε στους υπόλοιπους συμμαθητές του.

Στο τέλος της δράσης, οι μαθητές παρακολούθησαν την ταινία του 1943, βασισμένη στο ομότιτλο μυθιστόρημα του Έρνεστ Χέμινγουεϊ. Εφόσον τους έγινε μια σύντομη και συνολική παρουσίαση του βιβλίου από τις φιλολόγους κ. Πετροπούλου και κ. Μπέλλου, στη συνέχεια οι μαθητές, ανά ομάδες συμπλήρωσαν Φύλλα Εργασίας σχετικά με όσα διάβασαν στο βιβλίο και είδαν στην ταινία και συζήτησαν για τους χαρακτήρες του βιβλίου, το ιστορικό πλαίσιο του Ισπανικού εμφυλίου πολέμου, τη ζωή και τα έργα του συγγραφέα και τους συμβολισμούς και το μήνυμα που περνά ο Χέμινγουεϊ μέσα από το βιβλίο του. Τέλος, μέσα από ασκήσεις δημιουργικής έκφρασης, τους ζητήθηκε να γίνουν και οι ίδιοι συγγραφείς και να γράψουν ένα δικό τους τέλος, ή να συνεχίσουν τη ζωή κάποιων ηρώων και χαρακτήρων του βιβλίου, όπως οι ίδιοι θέλουν και φαντάζονται.

Υπεύθυνοι καθηγητές:

Μπέλλου Αλεξάνδρα

Πετροπούλου Αθανασία

Ζαχαρής Χαρίλαος

Βαρβάρας Ιωάννης

IMG ffd8bdc1f60abb34c02615346155780e VIMG 2cee9ad1b2aaf9fa2df2189a21fd2d39 VIMG 7c780a302667e178be0ec8719267b8b3 V

IMG 20240519 133852 κ  IMG 20240519 133924 IMG 20240519 133933 IMG 20240519 134035   IMG 209fdcec89a10eb194ba622da32846c0 V IMG a7a6e2aab8e1b94db5d81317ad3ccb88 V IMG b00ff06b5936ac931050fdf51f5eb8e4 V IMG ffd8bdc1f60abb34c02615346155780e V 1

από κάτω από: Δράσεις, Εκπαιδευτικά προγράμματα, Πολιτιστικές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δράση Φιλαναγνωσίας    

9η Συνεδρία TippingPoint: ”Σχολικός εκφοβισμός”

Μάι 202418

Ολοκληρώθηκε και η τελευταία Συνεδρία με θέμα: ”Σχολικός εκφοβισμός” με τον αξιολογότατο μέντορα Γεράσιμο Παπαναστασάτο.

Ο Γεράσιμος Παπαναστασάτος (PhD) είναι κοινωνιολόγος εγκληματολόγος και Προϊστάμενος του Τμήματος Ερευνών του ΚΕΘΕΑ. Έχει εμπειρία στον τομέα της έρευνας για την εξάρτηση και των προγραμμάτων δια βίου εκπαίδευσης. Είναι εξειδικευμένος στην αξιολόγηση εφαρμοζόμενων προγραμμάτων θεραπείας και πρόληψης και προγραμμάτων κατάρτισης δια βίου μάθησης για επαγγελματίες.

IMG 9b88c2c67b3e210e991256d137f24bbe VIMG 9920c3dd72af692d70c1238b894b58fa VIMG 20240517 110838 IMG 20240517 111004 IMG 20240517 111021 IMG 20240517 111029 IMG 20240517 111149 IMG 20240517 111242 IMG 20240517 133556 IMG 20240517 133745 IMG 9920c3dd72af692d70c1238b894b58fa V 1IMG 20240517 111021 1

QUESTIONS ADDRESSED DURING THE SESSION

  1. Τι ακριβώς είναι ο σχολικός εκφοβισμός, πώς εκδηλώνεται και ποια είναι τα σημάδια;
  2. Πώς μπορούμε να προλάβουμε τον εκφοβισμό; Μπορείτε να μας δώσετε συγκεκριμένες συμβουλές και πρακτικές που μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη του εκφοβισμού στο σχολείο και στην δημιουργία θετικού κλίματος;
  3. Ποιες ενέργειες πρέπει να γίνουν για να αισθανόμαστε ασφάλεια στο σχολείο;
  4. Ποιες είναι οι ψυχικές επιπτώσεις του σχολικού εκφοβισμού τόσο στα θύματα όσο και στους θύτες;

5.Τι πρέπει να κάνουν οι γονείς όταν διαπιστώσουν ότι το παιδί τους είναι θύμα σχολικού εκφοβισμού;

6.Πως μπορούν να βοηθήσουν οι γύρω και πως μπορεί να σπάσει ο κύκλος του σχολικού εκφοβισμό

7.Για ποιόν λόγο στις μέρες μας υπάρχει τόσο συχνά το φαινόμενο του διαδικτυακού εκφοβισμού;

8.Πως μπορούμε να τον περιορίσουμε ώστε εμείς οι νέοι να μην ζήσουμε με αυτό το φαινόμενο στην καθημερινότητά μας;

9.Αν κάποιος φίλος/λη, συγγενής, συμμαθητής/τρια δεχτεί διαδικτυακό εκφοβισμό ποιός είναι ο κατάλληλος τρόπος για να τον βοηθήσουμε αποτελεσματικά;

10.Πως μπορώ να βοηθήσω έναν συμμαθητή μου/τρια που εκφοβίζεται;

 

από κάτω από: Δράσεις, Εκπαιδευτικά προγράμματα, Πολιτιστικές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 9η Συνεδρία TippingPoint: ”Σχολικός εκφοβισμός”    
« Παλιότερα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα

Πρόσφατα σχόλια

     

       4ο    ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΤΑΣ

    Πώς θα έρθετε στο σχολείο μας: ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ

     

     

     

     12

    Στεγαζόμαστε σε κτηριακό συγκρότημα το οποίο πληροί τις προϋποθέσεις για την ομαλή λειτουργία του σχολείου. Το σχολείο βρίσκεται σε κοινό αύλειο χώρο με το  4ο ΓΕΛ Άρτας.

    Το κτήριο είναι παλαιό, αποτελείται από 6 αίθουσες των κανονικών τμημάτων εκ των οποίων οι 4 διαθέτουν υπολογιστές και προτζέκτορα ενώ οι υπόλοιπες με συμβατικούς πίνακες, 1 εργαστήριο πληροφορικής εξοπλισμένο με ηλεκτρονικούς υπολογιστές, προτζέκτορα και οθόνη προβολής, 1 αίθουσα φυσικών επιστημών με προτζέκτορα, 1 αίθουσα ξενόγλωσσων μαθημάτων με προτζέκτορα, 1 αίθουσα μουσικής μη εξοπλισμένη, 1 αίθουσα των καλλιτεχνικών. Επίσης δύο μικρές αίθουσες των τμημάτων ένταξης και 1  αίθουσα της ομάδας ΕΔΥ. Διαθέτει δυο αύλειους χώρους, εκ των οποίων ο 1ος  διαθέτει ένα διαγραμμισμένο γήπεδο Καλαθοσφαίρισης και ο 2ος ένα γήπεδο Πετοσφαίρισης,  καθώς και κλειστό Γυμναστήριο κοινό με το 4ο Λύκειο.

                                                                            ΑΥΛΗ

                                                                     

                                                                       ΕΙΣΟΔΟΣ

    Οι Τοιχογραφίες είναι έργα του κ.Τσιούρη Αλέξανδρου Καθηγητή Καλλιτεχνικών του σχολείου μας με τη συνδρομή των μαθητών μας.

                                     

                                                      ΣΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΟΡΟΦΟΙ

    ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ

    252607991 276070464451897 2121704300769815085 n

    ΓΡΑΦΕΙΟ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ

     

                                                  ΓΡΑΦΕΙΟ  ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ

     

     

    ΒΡΑΒΕΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ

           ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

    1.ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

    2.ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ(ΓΑΛΛΙΚΗΣ)

    IMG 20220204 134204

     

    3.ΦΥΣΙΚΗΣ

    ΚΑΙ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ  

     



    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων