Αρχική » Χωρίς κατηγορία » Προγράμματα ΕΣΠΑ

ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΟΣ

ΝΟΥΣ Ινστιτούτο

ΝΟΥΣ Ινστιτούτο

«Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες-

«Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες-

Σαν σήμερα

25/4/1850: Ο Πάουλ Γιούλιους φον Ρόιτερ, ιδρυτής του πρακτορείου ειδήσεων Reuters, χρησιμοποιεί 40 περιστέρια για να μεταφέρει στους πελάτες του το κλείσιμο των τιμών του χρηματιστηρίου.


Create your own banner at mybannermaker.com!
Flag Counter

Kατηγορίες

European Radio Logo

Αρχείο δημοσιεύσεων

Ημερολόγιο άρθρων

Φεβρουάριος 2017
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728  

Τελευταία άρθρα

Διαχείριση δικτυακού τόπου : Λάμπρου Κων/νος & Στρίκου Μαρία

Προγράμματα ΕΣΠΑ

Ενιαίου Τύπου Δημοτικό Σχολείο
Η δημιουργία ΕΝΙΑΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ προκύπτει από τη
συνταγματική δέσμευση για παροχή ίσων ευκαιριών στην εκπαίδευση για
όλους τους μαθητές της ίδιας βαθμίδας. Η έμπρακτη εφαρμογή των αρχών
της ισοτιμίας και της δικαιοσύνης στην Εκπαίδευση επιχειρείται με την ενιαία
παροχή κοινών γνωστικών και διδακτικών αντικειμένων σε όλους τους
τύπους δημοτικών σχολείων της χώρας από 4/θέσια και πάνω (περίπου
3.555 σχολικές μονάδες). Με την συνεπακόλουθη ενοποίηση των Εβδομαδιαίων Ωρολογίων Προγραμμάτων,
αφού ελήφθη υπόψη εισήγηση του ΙΕΠ (Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής) καθώς και τα πορίσματα της
Επιτροπής του Εθνικού Διαλόγου για την υποχρεωτική εκπαίδευση,
καθιερώνεται ο ΕΝΙΑΙΟΣ ΤΥΠΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ. Ο νέος ενιαίος
τύπος δημοτικού σχολείου εξασφαλίζει τον εμπλουτισμό και την επέκταση
των προσφερόμενων νέων γνωστικών αντικειμένων (ΤΠΕ, ΘΕΑΤΡΙΚΗ
ΑΓΩΓΗ) στους μαθητές όλων των τύπων σχολείων από 4/θέσια και πάνω
(περίπου 3.555 σχολικές μονάδες)
Η λειτουργία του ενιαίου τύπου
Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου ορίζεται από τις 8:00 έως τις 13:15 και για τη
ζώνη του προαιρετικού ολοήμερου προγράμματος από τις 13:15 έως τις
16:00. Εξασφαλίζεται και γενικεύεται η ώρα μελέτης για όλους τους μαθητές
με εκπαιδευτικό του κλάδου ΠΕ 70, ώστε, οι μαθητές να απαλλάσσονται, στο
μέγιστο δυνατό βαθμό, από τον φόρτο προετοιμασίας των μαθημάτων και
των εργασιών της επόμενης ημέρας. Στη τρίτη ώρα του ολοήμερου
προγράμματος προσφέρεται ένα σύνολο από επιλογές διδακτικών
αντικειμένων (ΤΠΕ, Αγγλικά, Αθλητισμός, Εικαστικά, Θεατρική Αγωγή,
Μουσική, Πολιτιστικοί Όμιλοι Δραστηριοτήτων) που δίνουν την ευκαιρία στην
πολύπλευρη ανάπτυξη των ψυχοκινητικών και γνωστικών δεξιοτήτων των
μαθητών.
http://dipe-v-thess.thess.sch.gr/images/espa1617/Dimosiotita1617/DimosiotitaETOS_1617_Afisa.jpg
Πρόγραμμα μέτρων Εξατομικευμένης Υποστήριξης μαθητών με
αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (NEO)
Η Πράξη αφορά στον εκσυγχρονισμό της εκπαίδευσης των μαθητών με
αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, με την ενίσχυση των ειδικών
σχολείων και των τμημάτων ένταξης, ώστε η εκπαίδευση να ανταποκρίνεται
στις ανάγκες όλων των μαθητών χωρίς διακρίσεις, χρησιμοποιώντας το
διαθέσιμο προσβάσιμο ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό για την εφαρμογή νέων
διδακτικών προσεγγίσεων, καθώς και ειδικά εργαλεία. Συγκεκριμένα, θα
ενισχυθεί το ανθρώπινο δυναμικό των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής, άτομα ως
Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ) και ως Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό
(ΕΕΒ), οι οποίοι θα απασχοληθούν στις μονάδες A/θμιας Εκπαίδευσης και
B/βάθμιαςΕκπαίδευσης.
Στόχος της Πράξης είναι η διαρκής υποστήριξη
κατά την εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες ώστε να εξαλειφθούν οι ανισοτήτες και ο κοινωνικός
αποκλεισμός.
http://dipe-v-thess.thess.sch.gr/images/espa1617/Dimosiotita1617/DimosiotitaEKSAT_1617_Afisa.jpg
Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη για την Ένταξη Μαθητών με
Αναπηρία ή / και Eiδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες
Η Πράξη αφορά στην υλοποίηση του θεσμού της παράλληλης στήριξης των
μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, οι οποίοι φοιτούνστο γενικό σχολείο,
με στόχο την ενσωμάτωσή τους και την εξασφάλιση της
προσβασιμότητας αυτών στο κοινωνικό γίγνεσθαι με αποτέλεσμα την
αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού, την αντιμετώπιση της σχολικής
αποτυχίας και της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου.
Στο πλαίσιο αυτό θα
απαχολοηθούν 2.300 εκπαιδευτικοί (ΑΠ6: 2.084, ΑΠ8:96, ΑΠ9:120) που θα
συλλειτουργούν με τον εκπαιδευτικό της τάξης (παράλληλη στήριξη) και θα
υποστηρίζουν αποκλειστικά τους μαθητές με αναπηρία ή και με ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις
του προγράμματος σπουδών τους. Η απασχόληση των εκπαιδευτικών θα
αφορά τόσο την Π/βάθμια εκπαίδευση όσο και τη Δ/βάθμια. Επίσης,
προβλέπεται η απασχόληση ατόμων ως Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ)για τους
μαθητές που αδυνατούν να αυτοεξυπηρετηθούν (μαθητές με κινητικά
προβλήματα κλπ), καθώς και ως Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό
(ΕΕΠ)/σχολικοί νοσηλευτές για όσους μαθητές χρήζουν νοσηλευτικής
φροντίδας.
http://dipe-v-thess.thess.sch.gr/images/espa1617/Dimosiotita1617/DimosiotitaEKSEID_1617_Afisa.jpg
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση