“ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ/4ο Δ.Σ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ-02/06/2025”“ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ/4ο Δ.Σ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ-02/06/2025”

Τη Δευτέρα 02 Ιουνίου, στον Πολυχώρο Λιπασμάτων, πραγματοποιήθηκε η βράβευση των τμημάτων, για το διαγωνισμό παραμυθιού που είχε οργανώσει ο Δήμος Κερατσινίου-Δραπετσώνας. Από το σχολείο μας, είχαν λάβει μέρος οι τάξεις Β’ Δημοτικού και Δ’1. Τα βραβεία που απέσπασε το σχολείο μας, ήταν το 3ο βραβείο Πρωτότυπου Σεναρίου(Β’ τάξη) και το 1ο βραβείο Καλύτερου Εξωφύλλου(Δ’1). […]

ΦΕΚ Τεύχος B’ 979-05.03.2025ΦΕΚ Τεύχος B’ 979-05.03.2025

Λήψη αρχείου

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΗΝ Α ΤΑΞΗΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΗΝ Α ΤΑΞΗ

Λήψη αρχείου

ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΗΝ Α ΤΑΞΗΟΔΗΓΙΕΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΗΝ Α ΤΑΞΗ

Λήψη αρχείου

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 4ου Δ.Σ. ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 4ου Δ.Σ. ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ

Λήψη αρχείου

“Σερφάροντας με έναν ποιητή”“Σερφάροντας με έναν ποιητή”

Η Στ΄1 τάξη του σχολείου μας συμμετείχε στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό “Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο” που πραγματοποιήθηκε με αφορμή τον εορτασμό της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου 2021, με το έργο τους “Σερφάροντας με έναν ποιητή”. Μέσα από τη μελέτη των ποιημάτων του Κωνσταντίνου Καφάβη με τη βοήθεια του διαδικτύου, οι μαθητές ανακαλύπτουν και τους κανόνες […]

Χωροταξικά ΌριαΧωροταξικά Όρια

Τα χωροταξικά όρια των δημοτικών σχολείων του Πειραιά βρίσκονται αναρτημένα στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά, και συγκεκριμένα στον παρακάτω σύνδεσμο: http://dipe-peiraia.att.sch.gr/inde…/schoolstextitem/schools Όσοι γονείς επιθυμούν να πραγματοποιήσουν εγγραφή στην Α Δημοτικού παρακαλούνται να συμβουλεύονται τους παραπάνω πίνακες, ώστε να απευθύνονται στο Δημοτικό Σχολείο που ανήκουν χωροταξικά. Τα όρια του 4ου Δημοτικού Σχολείου Δραπετσώνας βρίσκονται αναρτημένα […]

Επίσκεψη στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ΔραπετσώναςΕπίσκεψη στο Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Δραπετσώνας

Την Παρασκευή 9 Μαρτίου οι μαθητές της Γ’ τάξης επισκέφτηκαν το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Δραπετσώνας και παρακολούθησαν το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για τους θησαυρούς της Γης: Μειώνω, Επαναχρησιμοποιώ, Ανακυκλώνω”. Τα παιδιά, μέσα από βιωματικές δραστηριότητες και μελέτη πεδίου, ευαισθητοποιήθηκαν πάνω στο πρόβλημα της διαχείρισης των απορριμμάτων. Τα ίδια τα παιδιά ανακάλυψαν πόσο πιο σημαντικό είναι να […]