Αρχεία για 'Περιβάλλον' Κατηγορία

Φεβ 13 2023

Ο τραγουδιστής του κήπου μας!

Το πουλάκι της καρδιάς μας, ο κοκκινολαίμης μας!

 

11 απαντήσεις μέχρι τώρα

Μάι 16 2022

Ένας κήπος ανθίζει στην αυλή του Νηπιαγωγείου μας!

 

Αυτό το γαρύφαλλο, που κρατώντας το
ανάμεσα στα τρία μου δάχτυλα
το σηκώνω στο φως, μου μίλησε και
παρά τον κοινό νου μου το κατανόησα.
Μι’ αλυσίδα από ατέλειωτους γαλαξίες συνεργάστηκαν,
διασταύρωσαν κάτω στη γη φωταψίες
– το σύμπαν ολόκληρο πήρε μέρος στη γέννηση
αυτού του γαρύφαλλου.

Κι’ αυτό που ακούω είναι οι φωνές
των μαστόρων του μέσα του.

                                                                                                                                                        Νικηφόρος Βρεττάκος

 

 

Μικρά θαυμαστά πράγματα συμβαίνουν  στον κήπο μας κι εμείς τα παρατηρούμε και μαθαίνουμε από αυτά.

Οι σπόροι για να φυτρώσουν χρειάζονται τη φροντίδα και την αγάπη μας και χρόνο για να βγάλουν ρίζες και μίσχο και λουλούδια και καρπούς. Ξεκινήσαμε Φεβρουάριο φυτεύοντας βολβούς, φυτά και σπόρους φασολιάς και κολοκυθιάς. Τώρα έχουμε έναν ολάνθιστο κήπο και τους πρώτους καρπούς! 

Τα παιδιά φροντίζουν τα φυτά και ο μικρός μας  κήπος είναι σημείο καθημερινής αυθόρμητης παρατήρησης. 

Καλλιεργούμε τα δικά μας φυτά και παρατηρούμε την εκπληκτική πορεία της ανάπτυξής τους από το αρχικό στάδιο της σποράς.
Θαυμάζουμε τα λουλούδια κι απολαμβάνουμε τα αρώματα και τα χρώματα.
Ένα μικρός βιότοπος έχει δημιουργηθεί. Πεταλούδες, σαλιγκάρια, μυρμήγκια και πουλιά επισκέπτονται το παρτέρι μας.
Πόσο συναρπαστικό είναι και πόση η χαρά μας να βλέπουμε ένα φυτό να μεγαλώνει, χάρη στις δικές μας φροντίδες!

ο κήπος μας

Φυτά που μυρίζουμε (μυρωδικά)και φυτά που βλέπουμε (καλλωπιστικά)
Φεβρουάριος 2022

 

οι σπόροι μας

Φυτά που τρώμε ( λαχανικά και φρούτα)
Διαλέξαμε να φυτέψουμε σπόρους κολοκυθιάς και φασολιάς. Κοιτούσαμε καθημερινά τα κεσεδάκια και περιμέναμε να φυτρώσουν οι σπόροι, να μεγαλώσουν λίγο και να μεταφέρουμε τα φυτά στον κήπο μας.

– Φεβρουάριος 2022

 

ο κήπος μας

Ευχαριστούμε πολύ τον Δήμο Αθηναίων για τις ζαρντινιέρες και  το χώμα! – Μάρτιος 2022

 

ο κήπος μας

Οι κολοκυθιές και οι φασολιές μας μέσα στην ζαρντινιέρα. Είναι  ακόμη πολύ μικρές…
 – Μάρτιος 2022

ο κήπος μας

Με την φροντίδα μας θα μεγαλώσουν – Μάρτιος 2022

 

Η κολοκυθιά μας μεγαλώνει

Η κολοκυθιά μεγάλωσε λίγο!
-4 Απριλίου 2022

 

ο κήπος μας

Όσο εμείς λείπαμε για τις διακοπές του Πάσχα, ένα σαλιγκάρι επισκέφθηκε τη γλάστρα μας και οι βολβοί της κάλλας άρχισαν να σκάνε τις μυτούλες τους προς το φως. – 23 Απριλίου 2022

 

ο κήπος μας

και η κολοκυθιά μας μεγαλώνει! – 23 Απριλίου 2022

 

ο κήπος μας

Επιστρέφουμε στο σχολείο μετά από τις Πασχαλινές διακοπές. Μικρά κολοκυθάκια αρχίζουν να σχηματίζονται!
– 3 Μαΐου 2022

 

ο κήπος μας

Κοίτα πόσο ψήλωσε η φασολιά! – ( 9 Μαΐου 2022)

 

ο κήπος μας

Παρατηρούμε τις αλλαγές – Μάιος 2022

 

ο κήπος μας

ο κήπος μας

Μάιος, ο μήνας των λουλουδιών!
Αποκτήσαμε δυο ακόμη ζαρντινιέρες και φυτέψαμε καλλωπιστικά φυτά. Πετούνιες και σκυλάκια.
– 4 Μαΐου 2022

ο κήπος μας

Τα καινούργια αρωματικά μας. Λεβάντα και αρμπαρόριζα – 9 Μαΐου 2022

ο κήπος μας

Κι άλλο ένα αρωματικό φυτό. Θυμάρι.
– 9 Μαΐου 2022

ο κήπος μας

Η κολοκυθιά άνθισε! Τα κολοκυθάκια ετοιμάζονται!

 

ο κήπος μας

Φύτρωσαν και οι βολβοί! Άνθισε η κάλλα!

Πεταλούδες, πουλιά, μέλισσες και σαλιγκάρια επισκέπτονται τον κήπο μας. Ένας μικρός βιότοπος!

 

 

 

Ταϊστρες για τα πουλιά

Η νεράιδα των λουλουδιών στον κήπο μας

Φτιάξαμε και τη νεράιδα  του κήπου μας, την Λουλουδένια!

 

Περισσότερα στιγμιότυπα από τον κήπο μας και την αυλή μας εδώ κι εδώ

11 απαντήσεις μέχρι τώρα

Φεβ 12 2022

Εργαστήρια Δεξιοτήτων – Φροντίζω το περιβάλλον

Δεκέμβριος 2021- Ιανουάριος 2022

Θεματική ενότητα: Φροντίζω το περιβάλλον

Υποθεματική: Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά

Φύλαξε το μην πετάς, ανακύκλωσε με μας!

Με σκοπό να γίνει κατανοητό από τους μαθητές και τις μαθήτριες μας ότι τα απορρίμματα είναι αποτέλεσμα της ανθρώπινης δραστηριότητας και η διαχείριση τους αποτελεί σημαντικότατη ευθύνη όλων, μικρών και μεγάλων, αναπτύσσουμε μια σειρά από δραστηριότητες  για να διερευνήσουμε τι γίνεται με τα άχρηστα αντικείμενα και τα σκουπίδια και τι μπορούμε να κάνουμε ώστε να προστατεύσουμε το περιβάλλον.

Μέσα από τις δραστηριότητες του εργαστηρίου καλλιεργούνται οι δεξιότητες μάθησης όπως η κριτική σκέψη  και δημιουργικότητα, η επικοινωνία, η συνεργασία, η παραγωγική μάθηση μέσω των τεχνών και της δημιουργικότητας, δεξιότητες του Νου – Οργανωσιακή σκέψη, Δεξιότητες ζωής – Υπευθυνότητα, Δεξιότητες Κοινωνικής ενσυναίσθησης.

  • Τι συμβαίνει με τα άχρηστα πράγματα; Τι κάνουμε με τα σκουπίδια;
  • Τι είναι η ανακύκλωση;  Τι βάζουμε στον μπλε κάδο;
  • Από τι γίνεται το χαρτί; Το γυαλί; Το πλαστικό;
  • Αποκτάμε καθημερινές συνήθειες ανακύκλωσης.
  • Ανακυκλώνουμε χαρτιά. Ανακυκλώνουμε συσκευασίες.

 

IMG 3021

 

  • Φτιάχνουμε παιχνίδια από συσκευασίες.

IMG 2974IMG 2975

 

  • Διαβάζουμε – Παίζουμε ιστορίες  

 

Το κλαδί που γαργαλιέται, Μάνος Κοντολέων, Ένα συρτάρι γεμάτο όνειρα, εκδόσεις Άγκυρα

Μια ευχάριστη ιστορία για την έννοια της ανακύκλησης δηλ της επιστροφής στη αφετηρία.

IMG 2994

 

 

10 Κίτρινα Παπάκια, Eric Carle, εκδόσεις Καλειδοσκόπιο.

Ο Eric Carle εμπνεύστηκε την ιστορία από ένα πραγματικό γεγονός. Τον Ιανουάριο του 1992, ένα φορτίο από 29.000 πλαστικά παπάκια και άλλα ζωάκια φορτώθηκε στο Χονγκ Κονγκ για λογαρισμό της Friendly Floatee toys.

Λίγο μετά, το κοντέινερ με τα πλαστικά ζωάκια έπεσε στον βόρειο Ειρηνικό και για δεκαπέντε τουλάχιστον χρόνια, τα παιχνίδια ταξίδευαν στις θάλασσες του κόσμου.

Ένα βιβλίο με πολλές διαστάσεις, μεταξύ άλλων και οικολογική, αφού ευαισθητοποιεί  τα παιδιά για την επιβάρυνση του περιβάλλοντος από την χρήση των πλαστικών

 

 

0

 

 

Η Φωτούλα αγαπούσε τα πλαστικά, Ανδρικόπουλος Νικόλας, εκδόσεις Πατάκη

Η φώκια η Φωτούλα βρήκε μια μέρα ένα πλαστικό μπουκάλι κι άρχισε να παίζει μαζί του.

Την άλλη μέρα μια πολύχρωμη πλαστική μπάλα της κίνησε το ενδιαφέρον. Ένα πλαστικό καλαμάκι, ένα πλαστικό ποτήρι, ένα κουτάκι αναψυκτικού, μια πλαστική οδοντόβουρτσα και ένα μεγάλο πλαστικό δίκτυ. Κι ήταν όμορφη η ζωή με τα πλαστικά για την μικρή Φωτούλα. Ίσαμε εκείνη τη μέρα που μια πλαστική σακούλα έκανε την εμφάνισή της στη θάλασσα

 

fotoula.jpeg

  • Με φαντασία και υλικά συσκευασίας  ζωγραφίζουμε, κατασκευάζουμε  κι άλλα παιχνίδια! Καραβάκια, κότερα, πισίνες, κήπους, γήπεδα ποδοσφαίρου, φιδάκια, σπίτια…

 

IMG 8175

 

 

IMG 3039

 

IMG 3036

 

 

 

IMG 3076

 

IMG 8177

 

IMG 3126

 

  • οι αφίσες της Ανακύκλωσης

IMG 3087IMG 3086

 

 

Συνεργασία: Σοφία Στεφανίδη – Κάλη Καββαθά

11 απαντήσεις μέχρι τώρα

Μάι 22 2021

Έχει Άνοιξη στην αυλή μας!

Στην αυλή μας έχει Άνοιξη! Στο διάλειμμα βγαίνουμε σιγανά και με προσοχή για να ακούσουμε το κελάϊδισμα των πουλιών. Μετά από δυο λεπτά αρχίζουμε τα παιχνίδια και οι φωνές μας  γίνονται ένα με  τα κελαϊδίσματα.

Μαθαίνουμε για τους φτερωτούς φίλους μας και τους φτιάχνουμε σπιτάκια- ταΐστρες.

Όταν φυσάει τα ανθάκια πέφτουν βροχή από το δέντρο. Τα μαζεύουμε και παίζουμε.

IMG_1729 2

 

κα Κάλη

11 απαντήσεις μέχρι τώρα

Φεβ 24 2021

Μαθαίνουμε για τα αδέσποτα ζώα

Με αφορμή τις φωτογραφίες με τις γάτες που έβγαλε η Ελπίδα σε μια βόλτα της, μιλήσαμε για τα αδέσποτα ζώα. Είδαμε την ταινία KITBULL της PIXAR, διαβάσαμε μια ιστορία, γίναμε δημοσιογράφοι, είπαμε ποιήματα, μιλήσαμε για τα δικά μας κατοικίδια, φανταστικά και πραγματικά, είδαμε τον πίνακα του Paul Klee “Γάτα και πουλί” και σχεδιάσαμε με γραμμές το δικό μας αντίγραφο και το χρωματίσαμε. Φτιάξαμε έτσι ένα φανταστικό μουσείο και εδώ μπορείτε να δείτε τα έργα της συλλογής.

κ. Θανάσης

 

Μετάβαση στο padlet.com

11 απαντήσεις μέχρι τώρα

Φεβ 09 2021

Η γειτονιά των ονείρων μας, η Πλάκα.

Μια μέρα πριν από την ανακοίνωση οτι θα κλείσουν τα σχολεία λόγω των μέτρων για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού στην Αττική, προλάβαμε να ολοκληρώσουμε την μακέτα της γειτονιάς μας. Μια ομαδική εργασία που φτιάχτηκε με χαρά, φαντασία και πολλά χρώματα. Σήμερα 10 Φεβρουαρίου, σπιτάκια, ανθρωπάκια, δέντρα, λουλούδια, αεροπλάνα, πεταλούδες, αμαξάκια, φανάρια, παγκάκια και όλες οι πολύχρωμες κατασκευές μπήκαν προσεκτικά σε σακουλάκια για να τις πάρει κάθε παιδί στο σπίτι του. 

Από αύριο, και για όσες μέρες χρειαστεί, θα βλεπόμαστε μέσα από τις οθόνες, τα κομμάτια της “ονειρεμένης μας γειτονιάς ” που θα έχουμε στο σπίτι θα μας θυμίζουν τους φίλους μας και η ομάδα μας θα περιμένει με υπομονή να ανταμώσει ξανά την Άνοιξη!

 

“Η γειτονιά μας έχει χρωματιστά σπίτια, σχολεία παλαιά σαν το δικό μας, έχει δέντρα, λουλούδια, άμαξες και αυτοκίνητα, παιδάκια που πηγαίνουν στο σχολείο, φανάρια, πεταλούδες, αεροπλάνα, παιχνίδια.

Έχει την Ακρόπολη με τον Παρθενώνα.

Η Πλάκα είναι η καλύτερη και ομορφότερη και θαυμαστότερη γειτονιά στον κόσμο.

Το σχολείο μας είναι στην Πλάκα, στην οδό Ανδριανού.

 

Αυτή είναι η Πλάκα των ονείρων μας!”

 

 μακέτα και λόγια: Αργύρης,  Βίκτωρας, Γιώργος Ρ, Γιώργος Λ, Γιώργος Μπ, Ελπίδα, Ζωή, Ιάσονας, Κωνσταντίνα, Λάουρα, Μελίνα, Μυρτώ, Νικολής, Οδυσσέας, Όλγα, Πρωτέας, Σοφία, Στέλιος, Φίλια

 

 

κα Κάλη

11 απαντήσεις μέχρι τώρα

Νοέ 22 2020

Ένα ρόδι στο σχολείο ( μύηση στις Φυσικές Επιστήμες)

Ένα πρωί του Οκτωβρίου ο Νικολής, μετά από μια εκδρομή στο χωριό του, ήρθε στο σχολείο κρατώντας ένα ρόδι και δυο κλαδιά βαμβακιού. Τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν.

Το ρόδι τράβηξε την προσοχή τους λόγω του σχήματος του χρώματος αλλά και των γλυκών σπόρων που ήξεραν ότι έχει μέσα.

Βαμβάκι έβλεπαν για πρώτη φορά. Κάποιος είπε «έβαλαν βαμβάκι στα κλαδιά για να μην μας τρυπάνε τα αγκάθια». Έτσι ξεκίνησε η συζήτηση εκείνη την ημέρα και αξιοποιώντας το ενδιαφέρον τους οργανώθηκε μια σειρά δραστηριοτήτων που περιλάμβανε:

  • Συζητήσεις και υποθέσεις
  • Πειραματισμούς
  • Συλλογή πληροφοριών από ηλεκτρονικές πηγές και βιβλία
  • Προβολή σύντομων βίντεο που δείχνουν τον κύκλο της ζωής ενός δέντρου, πως συλλέγεται το βαμβάκι και πως γίνεται το ύφασμα κλπ.)
  • Περιγραφές
  • Αφήγηση ιστοριών (ο μύθος της Περσεφόνης)
  • Ζωγραφική και ομαδικά κολάζ
  • Φωτογράφιση
  • Οργάνωση «του τραπεζιού της επιστήμης» με τον απαραίτητο εξοπλισμό ( φακούς, δοχεία κλπ) ώστε να μπορούν να παρατηρούν, να διερευνούν, να καταγράφουν, να επιλύουν προβλήματα.

Το κλείσιμο του σχολείου λόγω Covid 19 βρήκε το «τραπέζι της επιστήμης» με φυτρωμένους σπόρους φακής, με μια κορδέλα από φωτογραφίες που έβγαζαν τα παιδιά παρατηρώντας την ανάπτυξη των φυτών ( για τα περισσότερα παιδιά ήταν η πρώτη φορά που έβγαζαν φωτογραφία με φωτογραφική μηχανή) και το ημερολόγιο των σπόρων συμπληρωμένο μέχρι την 29η μέρα.

Μέχρι να γυρίσουμε στο σχολείο και να συνεχίσουμε τα πειράματα και τις  παρατηρήσεις μας, ας  δούμε σ’ ένα μικρό βίντεο  με τις φωτογραφίες.

 

 

Αγαπητοί γονείς, σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας

από την πρώτη κιόλας μέρα των τηλεδιασκέψεων.  

Ευχόμαστε να συναντηθούμε σύντομα στο σχολείο!

 

11 απαντήσεις μέχρι τώρα

Μάι 27 2020

Οι καταπληκτικές σας εργασίες

Ας δούμε τις υπέροχες εργασίες που κάνατε τις τελευταίες μέρες! Μπράβο, Μπράβο Μπράβο!!!

 

Μετάβαση στο padlet.com

Αγαπητοί γονείς,

Προσπαθήσαμε όλο αυτό το διάστημα που το σχολείο ήταν κλειστό να διατηρήσουμε,  την επικοινωνία και το ενδιαφέρον των μαθητών μας για το σχολείο, μέσα από τις δραστηριότητες που προτείναμε.

Δεν θα τα καταφέρναμε χωρίς τη δική σας συνεργασία και γι΄αυτό σας ευχαριστούμε πολύ!

11 απαντήσεις μέχρι τώρα

Μάι 27 2020

Εξερευνώντας τα δέντρα της γειτονιάς μου

Τα ευχάριστα νέα τα έχεις μάθει! Σε λίγες μέρες ανοίγει το σχολείο και θα ξανασυναντηθούμε! 

Ναι! την Δευτέρα 1η Ιουνίου, αρχίζει το Καλοκαίρι και θα ανοίξει και πάλι το σχολείο!

Μερικά πράγματα βέβαια θα χρειαστεί να γίνονται λίγο διαφορετικά γιατί πρέπει να  συνεχίσουμε να προσέχουμε την υγεία μας και την υγεία των φίλων μας και της οικογένειάς μας.

Θα βρούμε καινούργιους τρόπους να παίζουμε. Πολύ σύντομα θα ενημερώσουμε τους γονείς σου για όλες τις λεπτομέρειες.

 

Μέχρι τότε σε προσκαλώ να κάνεις  μια μικρή εξερεύνηση στη γειτονιά σου.

Μερικές φορές περπατάμε βιαστικά και δεν βλέπουμε όλα όσα υπάρχουν γύρω μας.

Προχθές, περπατούσα σε ένα δρόμο κοντά στο σπίτι μου και για πρώτη φορά πρόσεξα πως στον κήπο μιας πολυκατοικίας υπάρχει μια μουσμουλιά με ολόχρυσα γλυκά μούσμουλα.

 

 

Ένα δέντρο για να μεγαλώσει και  να γίνει ψηλό περνάνε μερικά χρόνια.  Για να αναπτυχθεί χρειάζεται χώμα, νερό, αέρα και ήλιο.

Δες σε αυτό το βίντεο ένα μικρό δέντρο να μεγαλώνει.

 

 

 

Κι εδώ τον κύκλο της ζωής μια μηλιάς.

 

 

  • Βγες μια μικρή βόλτα στη γειτονιά μαζί με τους γονείς σου. Πάρε μαζί σου χαρτί και μολύβι.
  • Υπάρχουν δέντρα κοντά στο σπίτι σου;
  • Παρατήρησε τα. Πόσο ψηλά είναι, αν έχουν χοντρό ή λεπτό κορμό. Παρατήρησε το σχήμα των φύλλων τους. Είναι ανθισμένα; Έχουν καρπούς;
  • Μέτρησε πόσα δέντρα θα δεις στη διαδρομή σου και γράψε στο χαρτί σου τον αριθμό.
  • Ζήτα την βοήθεια των γονιών σου για να φωτογραφίσετε το δέντρο που σου αρέσει πιο πολύ.
  • Μάθε το όνομα του.
  • Όταν γυρίσεις στο σπίτι ζωγράφισε στο χαρτί σου το δέντρο που σου άρεσε. Βάλε την φαντασία σου και χρώματα πολλά και ζωγράφισε το δέντρο σου, όπως θέλεις εσύ.

 

Δες μερικά δέντρα που είχαν ζωγραφίσει παιδιά του νηπιαγωγείου μας πριν μερικά χρόνια.  Στο τέλος είχαμε φτιάξει μέσα στην τάξη ένα ολόκληρο δάσος  με πολύχρωμα φανταστικά δέντρα.

 

 

 

 

 

Κι ένα αστείο τραγούδι που μπερδεύει πάνω στο δέντρο του κήπου τα λουλούδια, τα πουλιά, τα άγρια ζώα και τα θαλασσινά  😆 

 

Σου εύχομαι να περάσεις όμορφα στην  μικρή σου εξερεύνηση.

Σου στέλνω την αγάπη μου!

Καλή αντάμωση!

κυρία Κάλη

 

 

Αγαπητοί γονείς, σας ευχαριστούμε πολύ για την συνεργασία!

 Δεν θα υπάρχει άλλη  ανάρτηση αυτή την εβδομάδα.

Περιμένουμε τις ειδικές οδηγίες από τον ΕΟΔΥ

για να οργανώσουμε τον χώρο του νηπιαγωγείου.

Θα σας ενημερώσουμε για όλες τις λεπτομέρειες με e-mail.

11 απαντήσεις μέχρι τώρα

Μάι 14 2020

Τα νέα σας

Λάβαμε πολύ ωραίες εργασίες! Μπράβο που κάνετε τόσο δημιουργικά και σπουδαία πράγματα! Θα πρέπει να είστε πολύ χαρούμενοι για όλα αυτά που κάνετε. 

Ο Άρης έβαλε τις φακές που είχε φυτέψει στον ήλιο και ζωγράφισε την σκιά τους.

Η Λάουρα μας έστειλε πολλές ωραίες ζωγραφιές και κατασκευές.

Ο Χρόνης κάνει βόλτες στην ακροθαλασσιά και μας στέλνει φωτογραφίες

Η Μελίνα μας έστειλε φωτογραφίες το αλφαβητάριό της και το καταπληκτικό μουσείο από κούτες που έφτιαξε μαζί με την αδερφή της, την Φρύνη.

Η Μελίνα, ο Άρης, η Ελπίδα και η Λάουρα έφτιαξαν  Ανοιξιάτικα πριγκιπικά στέμματα. 

Φύτρωσαν και οι σπόροι που φύτεψε η Ελπίδα.

Η Λάουρα έφτιαξε το αλφαβητάρι της, ονειρεύτηκε να ταξιδέψει στην Γαλλία, έφτιαξε ένα κάστρο, φύτεψε σπόρους και περιμένει να φυτρώσουν, και η Άνοιξη της έχει κίτρινα λουλούδια. 

Έφτασε και το πρώτο αηδονάκι της Ιωάννας και το δεύτερο της Λάουρας.

Περιμένουμε κι άλλα νέα και πρωτομαγιάτικα στεφάνια και ζωγραφιές για το αηδόνι του αυτοκράτορα και ό,τι άλλο όμορφο θέλετε να μοιραστείτε με τους φίλους σας.

Δείτε

Μετάβαση στο padlet.com

11 απαντήσεις μέχρι τώρα

Μάι 06 2020

Ένας κότσυφας στην αυλή μου

Καλημέρα σας,
χθες καθώς ήμουν σπίτι άκουσα το κελάηδημα ενός πουλιού. Κοιτάζω έξω και βλέπω ένα μαύρο πουλί με πορτοκαλοκίτρινο ράμφος να κάθεται πάνω στην στέγη του διπλανού σπιτιού. Ήταν ένας αρσενικός κότσυφας.
Τώρα την άνοιξη τα αρσενικά κοτσύφια για να γοητεύσουν τα θηλυκά και να ζευγαρώσουν χρησιμοποιούν το κελάηδημά τους.

 

 

Κότσυφας

 

Εδώ μπορείτε να ακούσετε έναν ερωτευμένο κότσυφα!

Κι  εδώ μερικές πληροφορίες για τα κοτσύφια.

 

Από τα διαδραστικά σχολικά βιβλία e books.edu.gr

 

Θυμάστε ένα ποιηματάκι που είχαμε μάθει τον χειμώνα στο σχολείο;

ΚΑΝΕΙ ΚΡΥΟ ΚΑΝΕΙ ΤΣΙΦΙ,
ΓΙΑ ΤΟ ΔΟΛΙΟ ΤΟ ΚΟΤΣΥΦΙ

 

Άκου τον Διονύση Σαββόπουλο να διηγείται ένα λαϊκό παραμύθι από την Μακεδονία για έναν κότσυφα.

 

Σας προτείνω να φτιάξετε τον κότσυφα του παραμυθιού σχεδιάζοντας τον σε ένα λευκό χαρτί όπως βλέπετε στην παρακάτω φωτογραφία.

 

 

  • Τον χρωματίζετε όλον μαύρο και το ράμφος του πορτοκαλί.
  • Μην ξεχάσετε να φτιάξετε έναν πορτοκαλί κύκλο γύρω από κάθε μάτι του.
  • Κόβετε το περίγραμμα και διπλώνετε το χαρτί και ….έτοιμος!
  • Μπορείτε να τον κρεμάσετε με μια κλωστή στο δωμάτιό σας και όταν φυσάει αεράκι από το ανοικτό παράθυρο θα κινείται και θα μοιάζει σαν αληθινός.

Καλή επιτυχία!

κύριος Θανάσης.

 

Αγαπητοί γονείς, σας ευχαριστούμε πολύ για την συνεργασία!

Μπορείτε να στέλνετε τις ζωγραφιές και τα νέα σας στο mail: 46nipath@gmail.com

ή με μήνυμα στη σελίδα του σχολείου στο Facebook

 

11 απαντήσεις μέχρι τώρα

Μάι 01 2020

Πρωτομαγιά

Καλημέρα σας,
καλό μήνα και καλή Πρωτομαγιά!

Σήμερα αν ήμασταν στο σχολείο, στην παρεούλα μας, θα φτιάχναμε το ημερολόγιο: θα βρίσκαμε την κάρτα με την ημέρα Παρασκευή, την κάρτα με τον μήνα Μάιο που αρχίζει σήμερα και θα βάζαμε τον αριθμό 1 μιας και είναι είπαμε η πρὠτη μέρα του, η Πρωτομαγιά που είναι η γιορτή της άνοιξης και των λουλουδιών.

Κοιτάξτε  ένα πολύ όμορφο βίντεο που δείχνει λουλούδια. Ξέρετε πόσα είδη φυτών υπάρχουν στη γη; 390.000. Πολύ μεγάλος αριθμός, έτσι δεν είναι; Πολλά από αυτά κινδυνεύουν να εξαφανιστούν.

 

 

Αν ήμασταν στο σχολείο σήμερα θα φτιάχναμε κι ένα ωραίο πρωτομαγιάτικο στεφάνι και θα το κρεμάγαμε πάνω από την πόρτα της εισόδου!

 

 

  • Μπορείτε στο σπίτι να φτιάξετε ένα στεφάνι με ήμερα λουλούδια που έχετε στις γλάστρες σας ή αγριολούλουδα που μπορείτε να μαζέψετε αν βγείτε βόλτα.
  • Ή να ζωγραφίσετε ένα στεφάνι με διαφορετικά είδη λουλουδιών, έτσι θα είναι πολύ όμορφο.
  • Άλλη μία ιδέα είναι να φτιάξετε λουλούδια με την γιαπωνέζικη τεχνική οριγκάμι, όρι και κάμι λένε στην Ιαπωνία το δίπλωμα χαρτιού. Εδώ μπορείτε να δείτε πως γίνεται μια τουλίπα.

 

Δείτε μερικές ακόμη ιδέες για να φτιάξετε λουλούδια από χαρτί.

 

 

 

Αν έχετε και κάποια άλλη ιδέα για λουλούδια περιμένουμε να την δούμε.

 

  • Εδώ μπορείτε να ακούτε κι ένα πολύ όμορφο τραγούδι του Διονύση Σαββόπουλου που είναι πολύ ανοιξιάτικο και αισιόδοξο.

 

Το ρεφρέν του λέει:

Μη μιλάς άλλο για αγάπη η αγάπη είναι παντού
στην καρδιά μας στη ματιά μας τρώει τα χείλη τρώει το νου
όταν θα ‘χουμε υποφέρει καλημέρα θα μας πει
θα μας φύγει θα ξανάρθει κι όλο πάλι απ’ την αρχή.

 

Με πολλή αγάπη
Κος Θανάσης

 

Αγαπητοί γονείς, σας ευχαριστούμε πολύ για την συνεργασία!

Οι δραστηριότητες που προτείνουμε έχουν σκοπό να διατηρήσουμε την επικοινωνία μας με τους μαθητές μας

και  να κρατήσουμε ζωντανό το ενδιαφέρον τους για το σχολείο.

Φροντίζουμε να μην χρειάζονται μεγάλης διάρκειας υποστήριξη από Ηλεκτρονικό Υπολογιστή,

ώστε  να μειώνεται ο χρόνος απασχόλησης  των παιδιών μπροστά σε οθόνες. 

Μπορείτε να στέλνετε τις ζωγραφιές και τα νέα σας στο mail: 46nipath@gmail.com

ή με μήνυμα στη σελίδα του σχολείου στο Facebook

11 απαντήσεις μέχρι τώρα

Επόμενα »