Νοέ 22 2020

Ένα ρόδι στο σχολείο ( μύηση στις Φυσικές Επιστήμες)

Ένα πρωί του Οκτωβρίου ο Νικολής, μετά από μια εκδρομή στο χωριό του, ήρθε στο σχολείο κρατώντας ένα ρόδι και δυο κλαδιά βαμβακιού. Τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν.

Το ρόδι τράβηξε την προσοχή τους λόγω του σχήματος του χρώματος αλλά και των γλυκών σπόρων που ήξεραν ότι έχει μέσα.

Βαμβάκι έβλεπαν για πρώτη φορά. Κάποιος είπε «έβαλαν βαμβάκι στα κλαδιά για να μην μας τρυπάνε τα αγκάθια». Έτσι ξεκίνησε η συζήτηση εκείνη την ημέρα και αξιοποιώντας το ενδιαφέρον τους οργανώθηκε μια σειρά δραστηριοτήτων που περιλάμβανε:

  • Συζητήσεις και υποθέσεις
  • Πειραματισμούς
  • Συλλογή πληροφοριών από ηλεκτρονικές πηγές και βιβλία
  • Προβολή σύντομων βίντεο που δείχνουν τον κύκλο της ζωής ενός δέντρου, πως συλλέγεται το βαμβάκι και πως γίνεται το ύφασμα κλπ.)
  • Περιγραφές
  • Αφήγηση ιστοριών (ο μύθος της Περσεφόνης)
  • Ζωγραφική και ομαδικά κολάζ
  • Φωτογράφιση
  • Οργάνωση «του τραπεζιού της επιστήμης» με τον απαραίτητο εξοπλισμό ( φακούς, δοχεία κλπ) ώστε να μπορούν να παρατηρούν, να διερευνούν, να καταγράφουν, να επιλύουν προβλήματα.

Το κλείσιμο του σχολείου λόγω Covid 19 βρήκε το «τραπέζι της επιστήμης» με φυτρωμένους σπόρους φακής, με μια κορδέλα από φωτογραφίες που έβγαζαν τα παιδιά παρατηρώντας την ανάπτυξη των φυτών ( για τα περισσότερα παιδιά ήταν η πρώτη φορά που έβγαζαν φωτογραφία με φωτογραφική μηχανή) και το ημερολόγιο των σπόρων συμπληρωμένο μέχρι την 29η μέρα.

Μέχρι να γυρίσουμε στο σχολείο και να συνεχίσουμε τα πειράματα και τις  παρατηρήσεις μας, ας  δούμε σ’ ένα μικρό βίντεο  με τις φωτογραφίες.

 

 

Αγαπητοί γονείς, σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας

από την πρώτη κιόλας μέρα των τηλεδιασκέψεων.  

Ευχόμαστε να συναντηθούμε σύντομα στο σχολείο!

 

10 Σχόλια

Νοέ 12 2020

Ένα πορτρέτο με μάσκα

10 Σχόλια

Οκτ 13 2020

Μια φωτογραφία, μια ιστορία όλοι μαζί.

Ένας αρκούδος στη βάρκα

 

 

Μια φορά κι έναν καιρό ένα αρκουδάκι ζούσε σ’ ένα σπίτι με ένα παιδάκι που είχε μια μαμά κι έναν μπαμπά.

Το παιδάκι κοιμόταν παρέα με το αρκουδάκι.

Μια μέρα πήγανε ταξίδι με μια βάρκα στη Γλυφάδα.

Το παιδάκι ξέχασε το αρκουδάκι στη βάρκα και γύρισε στο σπίτι χωρίς αυτό.

Το παιδάκι και το αρκουδάκι στενοχωρήθηκαν πολύ.

Η μαμά και ο μπαμπάς πήγαν να ψάξουν για το αρκουδάκι, αλλά δεν το βρήκαν γιατί το είχε ένας ψαράς στη βάρκα του. Στενοχωρήθηκε πάλι το παιδί. Το αρκουδάκι ήταν κι αυτό στενοχωρημένο, αλλά οι δυο μαύρες γάτες του ψαρά του έκαναν παρέα.

Έψαξαν όμως ξανά και πήγαν σε άλλα νησιά και το βρήκαν.

Το παιδάκι χάρηκε πάρα πολύ, αγκάλιασε τους γονείς του με φιλιά πολλά και ζήσανε αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα.

 

Με αφορμή μια φωτογραφία που τράβηξα σε μια θαλασσινή μου βόλτα, φτιάξαμε όλοι μαζί αυτή την ιστορία. Είναι η πρώτη μας. Θα ακολουθήσουν κι άλλες  🙂    

                                                                            κυρία Κάλη

 

 

 

 

10 Σχόλια

Ιούν 24 2020

Το Νηπιαγωγείο που είχε φτερά!

Άλλη μια σχολική χρονιά φτάνει στο τέλος της. Αυτή η χρονιά όμως δεν έμοιαζε με τις άλλες καθώς αναγκαστήκαμε λόγω της πανδημίας να κλείσουμε για δυόμιση σχεδόν μήνες.

Ο Ιούνιος μας βρήκε πάλι στο σχολείο  με διαφορετικές συνθήκες,  αλλά και πολλά χαμόγελα.

 

Τα παιδιά  έδειξαν για άλλη μια φορά πόσο πολύ υπεύθυνα μπορούν να είναι  για τον εαυτό τους και την ομάδα. Είναι αξιέπαινα και αξιοθαύμαστα!

 

Συνήθως λίγο πριν αποχαιρετιστούμε για το Καλοκαίρι, ετοιμάζουμε μια γιορτή και μοιραζόμαστε τη χαρά μας  με γονείς και φίλους για όλα όσα μάθαμε και ζήσαμε μαζί.

Φέτος που οι συνθήκες είναι διαφορετικές, αποφασίσαμε να μοιραστούμε την αγάπη μας με  ευχές, ζωγραφιές και τραγούδι στο βίντεο που ακολουθεί.

 

Ελπίζουμε να το χαρείτε!

 

 

 

Ευχόμαστε Καλό Καλοκαίρι με Υγεία! 

Καλή Αντάμωση!

Καλή αρχή στα μεγάλα παιδάκια μας

που τον Σεπτέμβριο θα πάνε στο Δημοτικό!

10 Σχόλια

Μαΐ 27 2020

Οι καταπληκτικές σας εργασίες

Ας δούμε τις υπέροχες εργασίες που κάνατε τις τελευταίες μέρες! Μπράβο, Μπράβο Μπράβο!!!

 

 

Αγαπητοί γονείς,

Προσπαθήσαμε όλο αυτό το διάστημα που το σχολείο ήταν κλειστό να διατηρήσουμε,  την επικοινωνία και το ενδιαφέρον των μαθητών μας για το σχολείο, μέσα από τις δραστηριότητες που προτείναμε.

Δεν θα τα καταφέρναμε χωρίς τη δική σας συνεργασία και γι΄αυτό σας ευχαριστούμε πολύ!

10 Σχόλια

Μαΐ 27 2020

Εξερευνώντας τα δέντρα της γειτονιάς μου

Τα ευχάριστα νέα τα έχεις μάθει! Σε λίγες μέρες ανοίγει το σχολείο και θα ξανασυναντηθούμε! 

Ναι! την Δευτέρα 1η Ιουνίου, αρχίζει το Καλοκαίρι και θα ανοίξει και πάλι το σχολείο!

Μερικά πράγματα βέβαια θα χρειαστεί να γίνονται λίγο διαφορετικά γιατί πρέπει να  συνεχίσουμε να προσέχουμε την υγεία μας και την υγεία των φίλων μας και της οικογένειάς μας.

Θα βρούμε καινούργιους τρόπους να παίζουμε. Πολύ σύντομα θα ενημερώσουμε τους γονείς σου για όλες τις λεπτομέρειες.

 

Μέχρι τότε σε προσκαλώ να κάνεις  μια μικρή εξερεύνηση στη γειτονιά σου.

Μερικές φορές περπατάμε βιαστικά και δεν βλέπουμε όλα όσα υπάρχουν γύρω μας.

Προχθές, περπατούσα σε ένα δρόμο κοντά στο σπίτι μου και για πρώτη φορά πρόσεξα πως στον κήπο μιας πολυκατοικίας υπάρχει μια μουσμουλιά με ολόχρυσα γλυκά μούσμουλα.

 

 

Ένα δέντρο για να μεγαλώσει και  να γίνει ψηλό περνάνε μερικά χρόνια.  Για να αναπτυχθεί χρειάζεται χώμα, νερό, αέρα και ήλιο.

Δες σε αυτό το βίντεο ένα μικρό δέντρο να μεγαλώνει.

 

 

 

Κι εδώ τον κύκλο της ζωής μια μηλιάς.

 

 

  • Βγες μια μικρή βόλτα στη γειτονιά μαζί με τους γονείς σου. Πάρε μαζί σου χαρτί και μολύβι.
  • Υπάρχουν δέντρα κοντά στο σπίτι σου;
  • Παρατήρησε τα. Πόσο ψηλά είναι, αν έχουν χοντρό ή λεπτό κορμό. Παρατήρησε το σχήμα των φύλλων τους. Είναι ανθισμένα; Έχουν καρπούς;
  • Μέτρησε πόσα δέντρα θα δεις στη διαδρομή σου και γράψε στο χαρτί σου τον αριθμό.
  • Ζήτα την βοήθεια των γονιών σου για να φωτογραφίσετε το δέντρο που σου αρέσει πιο πολύ.
  • Μάθε το όνομα του.
  • Όταν γυρίσεις στο σπίτι ζωγράφισε στο χαρτί σου το δέντρο που σου άρεσε. Βάλε την φαντασία σου και χρώματα πολλά και ζωγράφισε το δέντρο σου, όπως θέλεις εσύ.

 

Δες μερικά δέντρα που είχαν ζωγραφίσει παιδιά του νηπιαγωγείου μας πριν μερικά χρόνια.  Στο τέλος είχαμε φτιάξει μέσα στην τάξη ένα ολόκληρο δάσος  με πολύχρωμα φανταστικά δέντρα.

 

Φτιάχνοντας τα δέντρα του Μαγεμένου Δάσους

Δημοσιεύτηκε από 46o Νηπιαγωγείο Αθήνας στις Κυριακή, 12 Ιουλίου 2015

Ζωγραφίζοντας το Δέντρο.

Δημοσιεύτηκε από 46o Νηπιαγωγείο Αθήνας στις Κυριακή, 12 Ιουλίου 2015

Φτιάχνοντας τα δέντρα του Μαγεμένου Δάσους

Δημοσιεύτηκε από 46o Νηπιαγωγείο Αθήνας στις Κυριακή, 12 Ιουλίου 2015

Ζωγραφίζοντας το Δέντρο/ Βασιλεια.

Δημοσιεύτηκε από 46o Νηπιαγωγείο Αθήνας στις Κυριακή, 12 Ιουλίου 2015

 

Το Μαγεμένο Δάσος !

Δημοσιεύτηκε από 46o Νηπιαγωγείο Αθήνας στις Κυριακή, 12 Ιουλίου 2015

φτιάχνοντας τα δέντρα του Μαγεμένου Δάσους.

Δημοσιεύτηκε από 46o Νηπιαγωγείο Αθήνας στις Τετάρτη, 17 Ιουνίου 2015

 

 

Περπατώ – περπατώ στο Μεγεμένο Δάσος…

Δημοσιεύτηκε από 46o Νηπιαγωγείο Αθήνας στις Κυριακή, 12 Ιουλίου 2015

 

Κι ένα αστείο τραγούδι που μπερδεύει πάνω στο δέντρο του κήπου τα λουλούδια, τα πουλιά, τα άγρια ζώα και τα θαλασσινά  😆 

 

Σου εύχομαι να περάσεις όμορφα στην  μικρή σου εξερεύνηση.

Σου στέλνω την αγάπη μου!

Καλή αντάμωση!

κυρία Κάλη

 

 

Αγαπητοί γονείς, σας ευχαριστούμε πολύ για την συνεργασία!

 Δεν θα υπάρχει άλλη  ανάρτηση αυτή την εβδομάδα.

Περιμένουμε τις ειδικές οδηγίες από τον ΕΟΔΥ

για να οργανώσουμε τον χώρο του νηπιαγωγείου.

Θα σας ενημερώσουμε για όλες τις λεπτομέρειες με e-mail.

10 Σχόλια

Μαΐ 25 2020

Γλωσσοδέτες

Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα!
Σήμερα σας έχω γλωσσοδέτες. Ξέρετε τι είναι νομίζω, έχουμε μάθει στο σχολείο μερικούς. Η γλώσσα μας όταν προφέρει τα γράμματα με τα οποία σχηματίζονται οι λέξεις ,αλλάζει θέση μέσα στο στόμα μας.

 

 

 

Σταθείτε μπροστά σε έναν καθρέφτη και παρατηρείστε την γλώσσα σας καθώς προφέρετε διάφορα γράμματα:

Α-Δ-Θ-Λ-Ρ-Σ…

Οι γλωσσοδέτες είναι μικρές φράσεις που όταν τις λέμε μας δένουν την γλώσσα σαν κόμπο, μας δυσκολεύουν δηλαδή να τις πούμε. Είναι μεγάλο στοίχημα λοιπόν να μπορέσει κάποιος να πει έναν γλωσσοδέτη χωρίς να μπερδευτεί.

Πάμε να δοκιμάσουμε; Μην ξεχνάτε ότι για να τα καταφέρετε πρέπει να τους πείτε πολλές φορές.

 

 

 

Να κι άλλος ένας:

 

 

 

Kι άλλος ένας :

 

Θέλετε παραπάνω; Ορίστε:

 

Μην απογοητευτείτε αν δεν τα καταφέρετε, είναι αστείο αυτό το μπέρδεμα της γλώσσας. Μπορείτε να επαναλαμβάνετε αυτές τις φράσεις παρέα και με τους γονείς σας.
Ξέρετε εσείς κάποιον γλωσσοδέτη;
Μπορείτε να τον εικονογραφήσετε αν θέλετε και να μας τον στείλετε.

Καλή επιτυχία,
Κος Θανάσης.

 

Αγαπητοί γονείς, σας ευχαριστούμε πολύ για την συνεργασία!

Οι δραστηριότητες που προτείνουμε έχουν σκοπό να διατηρήσουμε την επικοινωνία μας με τους μαθητές μας

και  να κρατήσουμε ζωντανό το ενδιαφέρον τους για το σχολείο.

Μπορείτε να στέλνετε τις ζωγραφιές και τα νέα σας στο mail: 46nipath@gmail.com

ή με μήνυμα στη σελίδα του σχολείου στο Facebook

10 Σχόλια

Μαΐ 22 2020

Που πάει ο καιρός που φεύγει;

Έχεις παρατηρήσει πόσο  συχνά  οι μεγάλοι κοιτάζουν την ώρα στα ρολόγια τους και στα κινητά τους;

 

Το μαγικό ρολόι, τικ τακ τικ τακ. Γυρνάς τους δείκτες πίσω και βλέπεις το παρελθόν. Πώς ήσουν μικρό μωράκι. Γυρνάς τους δείκτες μπροστά και βλέπεις το μέλλον. Όταν μεγαλώσω θα είμαι ευτυχισμένη και θα έχω πολλά παιδιά.

 

Είναι ώρα να ξυπνήσεις, ώρα να πας σχολείο, είναι ώρα να μαζέψουμε τα παιχνίδια, ώρα να βγούμε  διάλειμμα, ώρα να φάμε, ώρα να σχολάσουμε, ώρα να κάνεις μπάνιο, είναι αργά, είναι νωρίς, πέρασε η ώρα, ώρα να κοιμηθείς…

– Πώς μετριέται  και που πάει «ο καιρός που φεύγει κι όταν φτάνει ξαναφεύγει»;

– Με τα χρόνια,  τις εποχές, τους μήνες, τις εβδομάδες, τις μέρες, τις ώρες, τα λεπτά, τα δευτερόλεπτα.  Αλλά μετριέται και με όλα αυτά που ζούμε και κάνουμε και όταν περνάνε τα θυμόμαστε και γίνονται οι αναμνήσεις μας.

Έχεις παρατηρήσει πως όταν περιμένουμε κάτι που μας κάνει χαρούμενους, μια γιορτή ας πούμε ή μια συνάντηση, ανυπομονούμε να έρθει αυτή η μέρα; Κι όταν φτάνει, περνάει και μετά την θυμόμαστε. «Φτάνει και ξαναφεύγει» όπως λέει το και το τραγούδι. 

Σε λίγες μέρες έρχεται το Καλοκαίρι και όσοι από εσάς είστε νήπια φέτος, μετά τις καλοκαιρινές διακοπές, θα πάτε στην Α΄τάξη του Δημοτικού.  Και τα μικρά μας προνήπια θα είναι μεγάλα νήπια του χρόνου και θα βοηθούν τους νέους μας μαθητές.

Όταν εσύ ήσουν ακόμη  μωρό, με τα παιδιά που έρχονταν στο νηπιαγωγείο είχαμε γιορτάσει τα 140 χρόνια από τότε που χτίστηκε το σχολείο μας. Μπορείς να φανταστείς πόσα πολλά παιδιά, όλα αυτά τα χρόνια, έχουν πατήσει στα ίδια σκαλοπάτια κι έχουν παίξει στην ίδια αυλή που παίζεις κι εσύ τώρα;

Τα παιδιά  είχαν φωτογραφίσει διάφορα σημεία του σχολείου και τα παιχνίδια τους. Θυμάσαι το σχολείο μας; είχαμε ονομάσει αυτή τη συλλογή φωτογραφιών. Δες την και θα αναγνωρίσεις πολλά από αυτά που θα δεις.

 

 

Κι εδώ, τα παιδιά  είχαν φωτογραφίσει τα χέρια των φίλων τους να κάνουν διάφορα πράγματα που κάνεις κι εσύ. Να γράφουν, να ζωγραφίζουν, να ξεφυλλίζουν βιβλία, να φτιάχνουν παζλ, να παίζουν κουκλοθέατρο.  Ο καιρός πέρασε, τα παιδιά μεγάλωσαν και αυτές οι φωτογραφίες ίσως τώρα να τους θυμίζουν τις αναμνήσεις τους από το νηπιαγωγείο.

 

Η κουδουνοχώρα και το πάρτι της πριγκίπισας

 

Ο ήλιος κάνει κάθε μέρα το ταξίδι του, η νύχτα διαδέχεται την ημέρα και ο καιρός περνάει. Οι σπόροι που φύτεψες τον περασμένο μήνα έχουν φυτρώσει κι έχουν γίνει φυτά  (στείλε μας μια φωτογραφία να τους δούμε πως είναι τώρα).

Θυμάσαι τη μεγάλη ανθισμένη κερασιά που είχα φωτογραφίσει; Δεν έχει πια λουλούδια, τα κλαδιά της έχουν πρασινίσει και έχει κιόλας τα πρώτα κόκκινα κεράσια.

 

Όλα γίνονται στο καιρό τους. Όλα χρειάζονται τον χρόνο τους για να ετοιμαστούν.

«Σκέψου – τι πράματα γλυκά, κοιμούνται κάτωθε απ’ το χιόνι. Κοιμάται ο σπόρος, μυστικά, καθώς το φύτρο του φυτρώνει». Κι όταν έρθει η άνοιξη «ρόδα, γιασεμιά, γλυκά κεράσια, χρυσά στάχυα» θα στολίσουν τη γη.

Το κάστρο που έχτισες βάζοντας τα τουβλάκια σου το ένα πάνω στο άλλο, η κατασκευή που έφτιαξες με τα χαρτόνια, η σκάλα του φεγγαροσκεπαστή, το στεφάνι με τα λουλούδια, η ζωγραφιά σου,  πέρασαν μερικά λεπτά μέχρι να τα φτιάξεις.

 

Αν οι άνθρωποι δεν μετρούσαμε τον χρόνο, δεν θα ξέραμε πότε να δώσουμε ένα ραντεβού. Πως θα ήξεραν οι φίλοι σου τι ώρα να έρθουν στο πάρτι σου, αν δεν έγραφες  την ημερομηνία και την ώρα πάνω στην πρόσκληση;

Τι λες, να φτιάξουμε ένα ρολόι και να μάθουμε να διαβάζουμε την ώρα;

Πριν από αυτό όμως θα  ήθελα να σου διαβάσω μια μικρή ιστορία από το βιβλίο του δασκάλου μου, Λάκη Κουρετζή «Στο μικρό περιβολάκι μας«. Η ιστορία λέγεται «Τα ρολόγια». 

Πάτα πάνω στο κόκκινο βέλος της εικόνας  για να αρχίσει η ιστορία.

 

 

Τύπωσε το ρολόι που βλέπεις παρακάτω και ζωγράφισε ό,τι θέλεις μέσα σε αυτό με προσοχή για να μην καλύψεις με χρώματα τους αριθμούς. Κόψε  και στερέωσε τους δείχτες μ΄ένα διπλόκαρφο στο κέντρο.

Αν δεν έχεις εκτυπωτή στο σπίτι και διπλόκαρφο, μην ανησυχείς. Σου έχω τη λύση: Πάρε ένα πιάτο ή ένα καπάκι κατσαρόλας, βάλτο πάνω στο χαρτί σου και σχεδίασε το περίγραμμα. Ζήτα τη βοήθεια της μαμάς ή του μπαμπά για να γράψετε τους αριθμούς στη σωστή θέση.  Μπορείς να στερεώσεις τους δείκτες με ένα μικρό σχοινί δένοντας ένα κόμπο στις δυο άκρες του.

 

Να μερικά λόγια που είχαν φτιάξει πριν λίγα χρόνια τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας.

 

Με την αγάπη μου,

κυρία Κάλη

 

Αγαπητοί γονείς, σας ευχαριστούμε πολύ για την συνεργασία!

Οι δραστηριότητες που προτείνουμε έχουν σκοπό να διατηρήσουμε την επικοινωνία μας με τους μαθητές μας

και  να κρατήσουμε ζωντανό το ενδιαφέρον τους για το σχολείο. Δείτε την σημερινή πρόταση σαν μια αφορμή να συζητήσετε μαζί τους.

Η έννοια της χρονικότητας στη γλώσσα μας περιγράφεται με δύο λέξεις.
Η μια είναι ο χρόνος και η άλλη ο καιρός. Ο χρόνος αναφέρεται στα λεπτά του ρολογιού και τον μετράμε με νούμερα.
Ο καιρός έχει μια πνευματική διάσταση και ιδιαίτερη σημασία και αναφέρεται στη στιγμή που ζεις κάτι.
Αυτά είναι δύσκολο να τα εξηγήσουμε στα παιδιά.

Ίσως όμως να μπορούν μέσα από την παρατήρηση των εμπειριών τους και παραδείγματα να αισθανθούν την διαφορά.

Μπορείτε να στέλνετε τις ζωγραφιές και τα νέα σας στο mail: 46nipath@gmail.com

ή με μήνυμα στη σελίδα του σχολείου στο Facebook

10 Σχόλια

Μαΐ 20 2020

Κοιτάξτε τι σας έχω σήμερα….

το ημερολόγιο μας

 

Θυμάστε;

Κι αυτό εδώ;

 

 

Κα λη μέ ρα- Κα λη μέ ρα

τώρα θα σας πω!!!

 

Να μετρηθούμε τώρα;

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 

11 12  13  14  15  16  17  18  19  20

 

20 στο σπίτι και κανένας στο σχολείο!

 

Λοιπόν για κοιτάξτε παρακάτω, έχει μια  πολύ διασκεδαστική ιστορία που έγραψε ο Χρήστος Μπουλώτης για μια πασχαλίτσα που έχασε  μία βούλα της.

 

 

 

Κοιτάξτε τι  μπορείτε να κάνετε τώρα:

στον παρακάτω πίνακα έχει πασχαλίτσες που δεν είναι ίδιες μεταξύ τους. Μετρήστε τις βούλες που έχει κάθε μία και βρείτε τον σωστό αριθμό κάτω από την κάθε εικόνα.

Πάρτε ένα χαρτί και σημειώστε από την μία μεριά τις βούλες κάθε μιας πασχαλίτσας και γράψτε δίπλα τον σωστό αριθμό.

 

 

Καλή επιτυχία!

Κος Θανάσης

 

Αγαπητοί γονείς, σας ευχαριστούμε πολύ για την συνεργασία!

Οι δραστηριότητες που προτείνουμε έχουν σκοπό να διατηρήσουμε την επικοινωνία μας με τους μαθητές μας

και  να κρατήσουμε ζωντανό το ενδιαφέρον τους για το σχολείο.

Μπορείτε να στέλνετε τις ζωγραφιές και τα νέα σας στο mail: 46nipath@gmail.com

ή με μήνυμα στη σελίδα του σχολείου στο Facebook

10 Σχόλια

Μαΐ 18 2020

Η γιορτή των Μουσείων

Σήμερα είναι 18 Μαΐου, και όπως κάθε χρόνο τέτοια μέρα γιορτάζουν τα Μουσεία σε όλο τον κόσμο. Αυτή τη μέρα όλα τα Μουσεία κάνουν διάφορες εκδηλώσεις και καλούν τους ανθρώπους να τα επισκεφθούν.

Τα Μουσεία όμως φέτος  είναι κλειστά λόγω του κορονοϊού.

Γι’ αυτό καλούν τον κόσμο να δει τις εκθέσεις τους και να κάνουν διάφορες δραστηριότητες μέσα από τις οθόνες των υπολογιστών.

Περίπου όπως κάνουμε δηλαδή κι εμείς, όσο το σχολείο μας είναι κλειστό.

Αυτή είναι η αφίσα της φετινής γιορτής

 

 

Το θέμα του φετινού εορτασμού είναι «Μουσεία για την Ισότητα: Ποικιλομορφία και Kοινωνική Συνοχή». 

Όλοι οι επισκέπτες είναι ίσοι, μα διαφορετικοί και μπορούν να περάσουν μοναδικά μέσα σε ένα Μουσείο.

 

Έλα να θυμηθούμε τα μουσεία που πήγαμε που φέτος μαζί.

 

Παρατηρήσαμε τα έργα ζωγραφικής και τις κατασκευές που έχουν κάνει άλλα παιδιά, συζητήσαμε, είπαμε την γνώμη μας, και ζωγραφίσαμε τα δικά μας έργα. 

 

 

Πάτα πάνω στην εικόνα του Μουσείου Ελληνικής Παιδικής Τέχνης για να δεις μερικά έργα. Τα παιδιά έχουν ζωγραφίσει άλλα παιδιά από διαφορετικούς πολιτισμούς και τόπους, με διαφορετική εξωτερική εμφάνιση, ρούχα και μαλλιά. 

Μπορείς να κάνεις  κι εσύ με τη σειρά σου τη δική σου ζωγραφιά, να την φωτογραφίσεις και να την στείλεις να την βάλουμε στο μπλόγκ μας για την ημέρα των μουσείων.

 

 

 

 

Παρατηρήσαμε έργα  σπουδαίων ζωγράφων και δημιουργήσαμε και τον δικό μας πίνακα με σχήματα που μας έδωσαν στο μουσείο. Θυμάσαι;

 

Πάτα πάνω στην εικόνα του μουσείου για να  ξαναδείς μερικούς από τους πίνακες που είδαμε στην επίσκεψη μας. Ποιους  από αυτούς θυμάσαι;

 

 

 

  • Και τώρα με την βοήθεια του υπολογιστή έλα να πάμε σε ένα άλλο μουσείο, που δεν έχουμε πάει μαζί. Ίσως  όμως να έχεις πάει μαζί τους γονείς σου. Είναι το Μουσείο Μπενάκη.

Δες μια σύντομη ταινία με κινούμενες εικόνες που έφτιαξε μια ομάδα παιδιών που παρακολουθούσε το «Μικρό Εργαστήρι της Τέχνης» του Μουσείου Μπενάκη.

Ο τίτλος της ταινίας είναι Μια Νύχτα στο Μουσείο

Μπορείς να μαντέψεις τι έγινε μια νύχτα στο μουσείο; 

 

  • Και μετά από αυτή την  διαφορετική βόλτα στα μουσεία, ας θυμηθούμε και το τραγούδι του μουσείου  από την Λιλιπούπολη,  με τις ζωγραφιές που έχουν κάνει οι μαθητές της Γ΄τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ιστιαίας.

 

Με την αγάπη μου,

κυρία Κάλη

 

 

Αγαπητοί γονείς, σας ευχαριστούμε πολύ για την συνεργασία!

Οι δραστηριότητες που προτείνουμε έχουν σκοπό να διατηρήσουμε την επικοινωνία μας με τους μαθητές μας

και  να κρατήσουμε ζωντανό το ενδιαφέρον τους για το σχολείο.

Μπορείτε να στέλνετε τις ζωγραφιές και τα νέα σας στο mail: 46nipath@gmail.com

ή με μήνυμα στη σελίδα του σχολείου στο Facebook

10 Σχόλια

Μαΐ 15 2020

Η μπλούζα του καπετάνιου

Καλημέρα σας παιδιά,
Παρασκευή σήμερα και όπως βλέπετε αυτές τις μέρες κάνει αρκετή ζέστη. Λογικό είναι αφού ο Μάιος είναι ο τελευταίος μήνας της Άνοιξης και πλησιάζει το Καλοκαίρι. Και μ’ αυτή τη ζέστη σίγουρα όλοι σκεφτόμαστε την θάλασσα και τα μπάνια.Ίσως μερικοί από σας να έχετε ήδη κάνει τις πρώτες σας βουτιές. Είμαι σίγουρος πάντως ότι σας αρέσουν και τα παιγνίδια στην παραλία.

Τι λέτε, θέλετε να μάθετε να φτιάχνετε χάρτινες βαρκούλες και να τις ταξιδέψετε στην θάλασσα; ή σε μια λεκάνη με νερό;

Παρακάτω  μπορείτε να δείτε τις οδηγίες, χρειάζεστε μόνο ένα κομμάτι χαρτί.

 

  • Αφού φτιάξατε την χάρτινη βάρκα ελάτε να την βάλουμε να παίξει σε μια ιστορία!

 

Η ΜΠΛΟΥΖΑ ΤΟΥ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΥ*

Κάποτε ζούσε ένας καπετάνιος, που καθώς δεν ήταν και πολύ έξυπνος, αποφάσισε να σαλπάρει με ένα καραβάκι φτιαγμένο από χαρτί! Όχι πως κανένας δεν προσπάθησε να τον σταματήσει, αλλά  νόμιζε πως τα ξέρει όλα, και για να πούμε την αλήθεια ήταν και λιγάκι ξεροκέφαλος.

 

 

Πριν όμως καλά το καταλάβει, ο καιρός άρχισε να χαλάει… Ξέσπασε μια δυνατή καταιγίδα και ο καπετάνιος άρχισε να ανησυχεί… Και οι ανησυχίες του γρήγορα επιβεβαιώθηκαν καθώς ένας κεραυνός χτύπησε την πλώρη του καραβιού και τη διέλυσε…

 

 

Η θάλασσα αγρίεψε! Τα κύματα έφταναν τα δέκα μέτρα ύψος! Βαριά, μαύρα σύννεφα σκέπαζαν τον ουρανό, κι ο αέρας λυσσομανούσε. Ώσπου ένας ακόμη κεραυνός έπεσε πάνω στην πρύμνη του καραβιού και την κατέστρεψε κι αυτή…

 

 

Και ξαφνικά με έναν δυνατό κρότο, ο άγριος, μανιασμένος αέρας έσπασε το κατάρτι και γκρέμισε τα πανιά..

 

 

Ο καπετάνιος και οι ναύτες του κινδύνευαν… Στεριά δεν φαινόταν πουθενά… Μήτε καράβι στον ορίζοντα για να τους σώσει… Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ένα κοπάδι καρχαρίες εμφανίστηκε στον ορίζοντα… Άραγε τί επρόκειτο να τους συμβεί; Να σας πω την αλήθεια κανείς δεν έμαθε ποτέ! Απλά αυτό που ξέρουν όλοι είναι πως τελικά έμεινε μόνο …

Ξεδιπλώνετε τώρα το χαρτί…

 

….και να η μπλούζα του καπετάνιου!!!  🙂

 

* Πηγές: http://www.instructables.com/id/Captains-T-shirt-Story

 

Μπορείτε να ακούσετε ένα πολύ ωραίο παραδοσιακό τραγούδι που λέγεται  Το γιαλό γιαλό πηγαίνω. Μπορείτε να το τραγουδήσετε με τους δικούς σας.

 

 

Το γιαλό γιαλό πηγαίνω – πέσ’τε το ματάκια μου
την αγάπη μου να βρω – πεσ’το όπως το λέω κι εγώ.

Μα επήγα και την ηύρα – πέσ’τε το ματάκια μου
σ’ ασημένιον αργαλειό – πεσ’το όπως το λέω κι εγώ.

Της μιλώ, δε μου μιλάει – πέσ’τε το ματάκια μου
της μιλώ, δε μου μιλεί – Βάσω μου η Βασιλική.

Πού ’σουν ξένε το χειμώνα – πέσ’τε το ματάκια μου
και την άνοιξη – μικρή Ελένη καλαματιανή.

Ήμουνα ψηλά στα πλάγια – πέσ’τε το ματάκια μου
και στα βαθινά νερά – Κωσταντίνα και κυρά.

 

 

Καλό Σαββατοκύριακο

Κος Θανάσης

 

 

 

Αγαπητοί γονείς, σας ευχαριστούμε πολύ για την συνεργασία!

Οι δραστηριότητες που προτείνουμε έχουν σκοπό να διατηρήσουμε την επικοινωνία μας με τους μαθητές μας

και  να κρατήσουμε ζωντανό το ενδιαφέρον τους για το σχολείο.

Μπορείτε να στέλνετε τις ζωγραφιές και τα νέα σας στο mail: 46nipath@gmail.com

ή με μήνυμα στη σελίδα του σχολείου στο Facebook

10 Σχόλια

Μαΐ 14 2020

Εγγραφές για το σχολικό έτος 2020-2021

Συντάκτης: κάτω από Γονείς

Αγαπητοί γονείς,
Με χαρά  σας ενημερώνουμε ότι αρχίζουν οι εγγραφές για το σχολικό έτος 2020-2021.

Οι εγγραφές στα Νηπιαγωγεία θα πραγματοποιηθούν

από 15 έως 30 Μαΐου  2020 ηλεκτρονικά

 Εδώ οι  οδηγίες αναλυτικά: Eggrafes_2020-2021

 

Για πληροφορίες, διευκρινίσεις, βοήθεια, παραλαβή

ή κατάθεση των εγγράφων μπορείτε να απευθύνεστε

στο νηπιαγωγείο καθημερινά 09.00-12.00 π.μ.

στο τηλέφωνο νηπιαγωγείου  2103224084 

 και στο mail@46nip-athin.att.sch.gr

    Πριν την προσέλευση σας στη σχολική μονάδα παρακαλούμε να  έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία.

 

10 Σχόλια

Επόμενα »