3ο Νηπιαγωγείο Σιδηροκάστρου

Ο αγιασμός στο σχολείο μας.

Τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου στις 10:30 στο προαύλιο χώρο του σχολείου μας πραγματοποιήθηκε η τελετή του αγιασμού.

Το ουράνιο τόξο ως σύμβολο της ελπίδας της αισιοδοξίας  επιλέχθηκε για να διακοσμήσει το σχολείο μας.

Τα δωράκια -εκπλήξεις  που ετοιμάσαμε για τα παιδάκια μας.

Ο πατήρ Προκόπιος και ο πατήρ Ελευθέριος μας ευλόγησαν και μας αγίασαν.

Φυσικά τα παιδιά μας δεν έχασαν την ευκαιρία να παίξουν…….

Καλή και δημιουργική σχολική χρονιά για τους μαθητές μας με υγεία και ελπίδα και στους γονείς μας ,υπομονή και δύναμη.

Σας αφιερώνουμε το τραγούδι :ουράνιο τόξο από την παιδική χορωδία του Σπύρου Λάμπρου που πήραμε από το διαδίκτυο.

 

 

Οδηγίες από τον Ε.Ο.Δ.Υ.

Σας επισυνάπτουμε τις παρακάτω οδηγίες του ΕΟΔΥ  προς ενημέρωση σας.

 Για γονείς και κηδεμόνες

Για γονείς και εκπαιδευτικούς

Οδηγίες για μαθητές

 

Φοίτηση και Σχολική Ζωή

Σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ απαιτείται παραμονή κατ’ οίκον και αποχή από το σχολείο όσων μαθητών

εκδηλώνουν πυρετό ή/και άλλα συμπτώματα συμβατά με COVID-19. Τα συχνότερα

συμπτώματα της λοίμωξης COVID-19 στα παιδιά είναι πυρετός και βήχας.

Άλλα συμπτώματα που μπορεί να εμφανιστούν είναι:

 δυσκολία στην αναπνοή, δύσπνοια

 μυαλγίες

 ρίγος

 πονοκέφαλος

 καταβολή δυνάμεων

 δυσκαταποσία

 απώλεια γεύσης ή/και οσμής

 ναυτία / έμετος

 κοιλιακός πόνος, διαρροϊκές κενώσεις

Κλινικά κριτήρια χαρακτηρισμού παιδιού ως ύποπτου κρούσματος COVID-19

Ένα τουλάχιστον από τα παρακάτω συμπτώματα:

– πυρετός (Θ > 37,5  C με ή χωρίς συνοδά συμπτώματα

– βήχας

– δύσπνοια

– ανοσμία/αγευσία με αιφνίδια έναρξη

– γαστρεντερικά συμπτώματα (διάρροια, έμετος, κοιλιακός πόνος)

ΚΑΙ απουσία εναλλακτικής διάγνωσης

Περίοδος μεταδοτικότητας

 Ένα άτομο θεωρείται μεταδοτικό 48 ώρες πριν την έναρξη των συμπτωμάτων του έως

και τη λήξη της περιόδου απομόνωσής του, δηλ. 10 ημέρες μετά την έναρξη των

συμπτωμάτων ΚΑΙ τουλάχιστον 24 ώρες από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς

τη λήψη αντιπυρετικών) και την ύφεση των συμπτωμάτων (σε περίπτωση ασθενών με

πολύ σοβαρή νόσο ή ανοσοκαταστολή μπορεί το διάστημα των 10 ημερών να είναι

μεγαλύτερο, σύμφωνα με την γνώμη του θεράποντος ιατρού).

 Ασυμπτωματικό άτομο με θετικό μοριακό τεστ θεωρείται μεταδοτικό, 48 ώρες πριν έως

και 10 ημέρες μετά την ημερομηνία διενέργειας του τεστ.

 

β) Αν ο μαθητής ανήκει σε ομάδα αυξημένου κινδύνου, όπως έχουν οριστεί από τον ΕΟΔΥ, με

απαραίτητη προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης από τον θεράποντα ιατρό ή από ιατρό της σχετικής

ειδικότητας. Οι ομάδες μαθητών αυξημένου κινδύνου είναι οι ακόλουθες:

  1. Μαθητές που λαμβάνουν χημειοθεραπεία για κακοήθεια ή μετά από ομόλογη μεταμόσχευση

αιμοποιητικών κυττάρων, εάν έχουν παρέλθει λιγότερο από έξι (6) μήνες από την ολοκλήρωσή της.

  1. Μαθητές μετά από αλλογενή μεταμόσχευση αιμοποιητικών κυττάρων, εάν έχουν παρέλθει

λιγότεροι από δώδεκα (12) μήνες.

iii. Μαθητές μετά από μεταμόσχευση συμπαγούς οργάνου, εάν έχουν παρέλθει λιγότεροι από

εικοσιτέσσερις (24) μήνες.

  1. Μαθητές με δρεπανοκυτταρική αναιμία.
  2. Μαθητές με σοβαρή συγγενή ή επίκτητη ανοσοανεπάρκεια (HIV και CD4 <500).
  3. Μαθητές υπό χρόνια κορτιζονοθεραπεία (prednisolone >20mg/μέρα).

vii. Μαθητές με σοβαρή χρόνια νεφρική νόσο ή νεφρική ανεπάρκεια.

viii. Μαθητές με αιμοδυναμικά σημαντική συγγενή καρδιοπάθεια ή γνωστή μυοκαρδιοπάθεια.

  1. Μαθητές με χρόνια, σοβαρή πνευμονοπάθεια, όπως κυστική ίνωση με αναπνευστική ανεπάρκεια

ή μαθητές με σοβαρό και μη ελεγχόμενο άσθμα, σύμφωνα με τη γνωμάτευση εξειδικευμένου κέντρου.

  1. Μαθητές με σύνθετα μεταβολικά ή νευρολογικά προβλήματα.

γ) Αν έχει υποβληθεί σε μοριακή διαγνωστική εξέταση για τον κορωνοϊό COVID-19 και αναμένει την

έκδοση του αποτελέσματος.

 

Λειτουργία σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Άρθρο 2

Υποχρεωτική χρήση μη ιατρικής μάσκας

  1. Η χρήση μη ιατρικής (ή ιατρικής/χειρουργικής) μάσκας είναι υποχρεωτική για τους μαθητές σε όλες τις τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό,καθώς και για τους επισκέπτες των σχολικών μονάδων.

Ειδικά για τους μαθητές από το Νηπιαγωγείο έως καιτην Γ’ Δημοτικού ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην εκπαίδευση και εξοικείωση με την ενδεδειγμένη χρήση της μάσκας. Η χρήση μη ιατρικής μάσκας είναι υποχρεωτική στις ακόλουθες περιπτώσεις:

α) σε όλους τους εσωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων,

β) στους εξωτερικούς χώρους των σχολικών μονάδων όταν υπάρχει συνωστισμός, όπως ενδεικτικά κατά την προσέλευση και αποχώρηση από τη σχολική μονάδα,καθώς και στην περίπτωση συνωστισμού σε κυλικεία εξωτερικού χώρου,

γ) στα μέσα μεταφοράς μαθητών,

δ) κατά την περίοδο προσαρμογής στο νηπιαγωγείο, από υγιή, σταθερό συνοδό (γονέα, κηδεμόνα ή άλλο πρόσωπο).

Δεν είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας κατά τη διάρκεια του φαγητού και κατά τη διάρκεια της γυμναστικής/ άθληση.

 

 

 

Τι χρειάζομαι καθημερινά στο νηπιαγωγείο!

3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟΥ

        ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020-2021

Εκπαιδευτικοί : Αγγελακοπούλου Ανθή, Βίσκα Ευαγγελία.

ΓΙΑ ΤΗ ΦΟΙΤΗΣΗ ΣΤΟ ΝΗΠ/ΓΕΙΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ:

  • Μία τσάντα (γράψτε το όνομα του παιδιού).
  • Μία πετσετούλα κουζίνας καθαρή.
  • Ένα παγουρίνο (εύχρηστο) ή ένα μπουκαλάκι νερό (γράψτε το όνομα).
  • Ένα ζευγάρι παντόφλες που θα μείνουν στο σχολείο έως το τέλος του σχολικού έτους (γράψτε το όνομα).
  • Μάσκες (3 καθαρές) σε τσαντάκι και ένα τσαντάκι –σακουλάκι για τις χρησιμοποιημένες.
  • Καθημερινά θα έχουν τα παιδιά μαζί τους το πρόγευμα ( από το σπίτι και όχι διάφορα σνακς).

ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ:

  • Το κύριο γεύμα-μεσημεριανό (γράψτε το όνομα στο σκεύος και στο καπάκι και κλείστε το σε σακούλα μαζί με το κουταλοπίρουνο.
  • Ένα μαξιλάρι και μία μαξιλαροθήκη.
  • Ένα σεντονάκι για να σκεπάζονται, αργότερα κουβερτούλα. Το κάτω σεντονάκι θα δοθεί από το νηπ/γείο και θα επιστραφεί με τη λήξη του έτους. Παρακαλούμε να διορθώσετε τα λάστιχα αν χρειαστεί
  • Η ηλεκτρονική διεύθυνση του νηπ/γείου, την οποία μπορείτε να επισκέπτεστε για να ενημερώνεστε είναι:   sch.gr/3nipsidir

 

Τηλέφωνο  νηπιαγωγείου:2323023246

Το mail της κ. Ευαγγελίας είναι:viskaevagelia@gmail.com 

Το mail της κ Ανθής είναι:A.Aggelakopoulou@hotmail.com

Σας παραθέτουμε κάποιες χρήσιμες πληροφορίες-οδηγίες για τη φοίτηση στο νηπιαγωγείο….

Σας καλωσορίζουμε στον Μαγικό κόσμο του Νηπιαγωγείου…

  • Πηγαίνω στο Νηπιαγωγείο… Το Νηπιαγωγείο είναι μία ξεχωριστή εμπειρία για τα παιδιά προσχολικής ηλικίας, καθώς σηματοδοτεί μία μοναδική περίοδο ξεγνοιασιάς, δημιουργικού παιχνιδιού, καλλιέργειας πολλαπλών δεξιοτήτων, κοινωνικής και συναισθηματικής ανάπτυξης. Ακολουθούν μερικές ιδέες-προτάσεις που πιστεύουμε ότι θα βοηθήσουν γονείς και παιδιά να απολαύσουν ακόμα περισσότερο τη μοναδική εμπειρία του Νηπιαγωγείου. 
  • Το πρωινό ξύπνημα είναι καλό να γίνεται μέσα σε κλίμα ευχάριστο, χωρίς εντάσεις και συγκρούσεις. Πώς θα το καταφέρουμε αυτό; Ορίζοντας και τηρώντας ένα σταθερό ωράριο ύπνου για το παιδί. Το παιδί της προσχολικής ηλικίας έχει ανάγκη από τουλάχιστον 10 ώρες ύπνου την ημέρα, δεδομένου ότι σταδιακά η συνήθεια του μεσημεριανού ύπνου σταματά. Ένα παιδί που έχει ευχαριστηθεί τον ύπνο του, ξεκινάει την ημέρα του με κέφι και η καλή του διάθεση το συνοδεύει σε όλη τη διάρκεια της σχολικής του ημέρας. Είναι επίσης σημαντικό να έχει το παιδί αρκετό χρόνο, για να ντυθεί και να φάει το πρωινό του χωρίς να βιάζεται: για τον λόγο αυτό, είναι προτιμότερο να ξυπνήσει δέκα λεπτά νωρίτερα παρά να ξεκινήσει την ημέρα του με άγχος.

 

  • Είναι προτιμότερο να διαλέξετε ρούχα απλά και άνετα. Γενικά τα φερμουάρ σε σχέση με τα κουμπιά είναι πολύ πιο εύχρηστα για τα παιδικά χέρια, ενώ οι ζώνες (σε φούστες ή παντελόνια) πολύ συχνά δημιουργούν δυσκολία, ιδιαίτερα όταν το παιδί επείγεται να πάει στην τουαλέτα. Επίσης τα παπούτσια με κορδόνια, καθώς πολύ συχνά λύνονται και θέτουν σε κίνδυνο τη σωματική ακεραιότητα των νηπίων. Για τον λόγο αυτό, προτιμήστε παπούτσια με βέλκρο. Καλό θα ήταν να διαλέγετε μαζί με το παιδί τα ρούχα που θα φορέσει την επόμενη μέρα στο σχολείο, εξηγώντας παράλληλα ποια ρούχα είναι περισσότερο κατάλληλα για το σχολείο και γιατί.

 

  • Συζητήστε με το παιδί σας τι ακριβώς θα παίρνει μαζί του για την ώρα του δεκατιανού. Επειδή το σχολείο δίνει έμφαση στην υγιεινή διατροφή, αποφύγετε κρουασάν, τσιπς, γαριδάκια, σοκολάτες και γενικότερα τροφές με υψηλό αίσθημα κορεσμού. Ιδανικά το δεκατιανό είναι «στεγνό», φυλάσσεται μέσα σε απλό τάπερ που κλείνει με καπάκι και μπορεί να περιλαμβάνει ενδεικτικά: Φρούτο, σπιτικό σάντουιτς – τοστ κουλούρι ή κριτσίνια τυρί και ψωμί σπιτικό κέικ γιαούρτι βραστό αβγό κράκερς ολικής άλεσης μπάρες δημητριακών σταφιδόψωμο,ελαιόψωμο, πίτες σπιτικές κ.λ.π.

 

  • Για το Νηπιαγωγείο, προτιμήστε τσάντες που είναι άνετες. Τα πράγματα που καθημερινά θα χρειάζεται να φέρνει το παιδί στο σχολείο είναι αρκετά. Μια ευρύχωρη τσάντα βοηθά σημαντικά το νήπιο να οργανώνει και να τακτοποιεί μόνο του τα πράγματά του χωρίς τη βοήθεια της Νηπιαγωγού. Ιδανικά η σχολική τσάντα του Νηπιαγωγείου θα πρέπει να έχει: Τάπερ με το δεκατιανό . Μία αλλαξιά ρούχα (με εσώρουχα και κάλτσες, σ΄ ένα ξεχωριστό σακουλάκι μέσα στην τσάντα). Ένα ζευγάρι παντοφλάκια  να δένουν το πόδι για χρήση μέσα στην τάξη. Παγουρίνο με φρέσκο νερό. Ατομικά χαρτομάντηλα. Ένα καπέλο για τον ήλιο. Στα ατομικά είδη του παιδιού θα ήταν καλό να γραφτούν με ανεξίτηλο μαρκαδόρο το όνομα και το επίθετό του.

 

  • Οι ιώσεις είναι συνήθως μια αναπόφευκτη δυσάρεστη πραγματικότητα για την πλειοψηφία των νηπίων (ιδιαίτερα για εκείνα που δεν έχουν φοιτήσει προηγουμένως σε άλλο προσχολικό πλαίσιο). Θυμηθείτε ότι είναι καλύτερο να παραμείνει στο σπίτι το παιδί που έχει εμφανίσει μία ίωση (έστω και ελαφριάς μορφής, χωρίς έντονα συμπτώματα ή πυρετό), καθώς συνήθως με την ένταση της σχολικής ημέρας η κατάστασή του επιδεινώνεται και η ανάρρωσή του καθυστερεί. Επίσης, ένα παιδί που έρχεται άρρωστο στο Νηπιαγωγείο είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα μεταφέρει την ίωση σε κάποιο ή σε κάποια από τα υπόλοιπα παιδιά της ομάδας.

 

  • Οι ψείρες είναι ένα πολύ συνηθισμένο πρόβλημα στο Νηπιαγωγείο. Ακμάζουν κατά τη διάρκεια επιστροφής των παιδιών στο σχολείο τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο. Επίσης, είναι καλό να γνωρίζουμε ότι οι ψείρες πηγαίνουν και σε καθαρά και σε βρώμικα μαλλιά, μετακινούνται από παιδί σε παιδί, ιδιαίτερα όταν μοιράζονται προσωπικά αντικείμενα (όπως χτενάκια, τσιμπιδάκια, κοκαλάκια ή καπέλα), γεγονός που σε κάθε περίπτωση καλό είναι να αποφεύγεται. Το Νηπιαγωγείο θα ενημερώσει άμεσα τις οικογένειες των παιδιών, στην περίπτωση που παρουσιαστεί κρούσμα που πέσει στην αντίληψη των Νηπιαγωγών. Θυμηθείτε, ωστόσο, ότι είναι σημαντικό να μιλήσετε με τις εκπαιδευτικούς, αν διαπιστώσετε στο σπίτι σχετικό κρούσμα.

 

  • Όταν το παιδί γυρίζει από το σχολείο, είναι προτιμότερο να μην το «βομβαρδίζετε» με ερωτήσεις. Τα παιδιά προσχολικής ηλικίας χρειάζονται συνήθως χρόνο, προκειμένου να εξοικειωθούν με το καινούριο περιβάλλον του Νηπιαγωγείου. Ορίστε μία ώρα μέσα στην ημέρα, κατά την οποία θα συζητάτε μαζί του σχετικά με τις χαρές και τις ανησυχίες του, τους φίλους ή φίλες του στο σχολείο και μην ξεχνάτε να το επιβραβεύετε συχνά για κάθε μικρή αλλά σημαντική του κατάκτηση. Αφήστε το να σας πει από μόνο του πώς πέρασε την ημέρα του και δείξτε κατανόηση στην ενδεχόμενη στιγμιαία κακή του διάθεση ή στον εκνευρισμό του. Αν πάλι η έντασή του φαίνεται να παρατείνεται, μη διστάσετε να απευθυνθείτε στις εκπαιδευτικούς του τμήματος.

 

  • Η συνεργασία σχολείου – οικογένειας έχει εξέχουσα σημασία και θα πρέπει πρωτίστως να στοχεύει στη γόνιμη ένταξη του παιδιού στο πλαίσιο του Νηπιαγωγείου και την αρμονική κοινωνική και συναισθηματική του ανάπτυξη. Η ενημέρωση των γονέων για θέματα γίνεται με ανακοινώσεις,  ενημερωτικά έγγραφα. Επίσης θα ενημερώνεστε για τα  καινοτόμα προγράμματα και δράσεις που αναλαμβάνει το Νηπιαγωγείο, εορταστικές εκδηλώσεις , εκπαιδευτικές επισκέψεις. Επιπλέον, ορίζονται  συναντήσεις με τους γονείς . Είναι σημαντικό να αισθάνεστε το σχολείο του παιδιού σας ως έναν χώρο, όπου μπορούν να ακουστούν οι ανησυχίες και οι προβληματισμοί σας, ως έναν χώρο όπου γονείς και εκπαιδευτικοί «εργάζονται» παράλληλα προς την επίτευξη ενός κεντρικού κοινού στόχου: την ευτυχία και την ισόρροπη ανάπτυξη των παιδιών.

 

  • Ένα παιδί μπορεί να διδάξει σε έναν ενήλικο τρία πράγματα: να είναι ευτυχισμένος χωρίς ιδιαίτερο λόγο, να είναι πάντα απασχολημένος με κάτι και να ξέρει να απαιτεί με όλη του τη δύναμη αυτό που θέλει. (Paulo Koehlo).

                                            Καλή και δημιουργική σχολική χρονιά !!

 

Νέα ενημέρωση.

  Έπειτα από διευκρινιστικές οδηγίες  που στάλθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας το μεσημέρι της Παρασκευής σας ενημερώνουμε ότι την 14  Σεπτεμβρίου ημέρα του αγιασμού η ώρα προσέλευσης για τους μαθητές  θα γίνει στις 8:15.

    Η ώρα του αγιασμού παραμένει στις 10:30

 

 

 

Ενημέρωση για τον αγιασμό.

 

Σας ενημερώνουμε ότι η τελετή του αγιασμού στο σχολείο μας θα γίνει τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου στις 10:30 στο προαύλιο χώρο με υποχρεωτική χρήση μάσκας και τήρηση των ασφαλών αποστάσεων, σύμφωνα με τους κανονισμούς του ΕΟΔΥ για τον COVID19. 

 

 

 

 

Καλό καλοκαίρι!

 

      ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!

Γλυκό Καλοκαιράκι!

Αληθεύουν οι στίχοι του τραγουδιού:

Καλοκαίρι μου γλυκό ,μου  ‘χεις πάρει το μυαλό…….Όντως το μυαλό όλων είναι στο καλοκαιράκι και οι δραστηριότητες των τελευταίων ημερών είναι σχετικές με το καλοκαίρι…….

Ξεκινήσαμε να συμπληρώνουμε το αλφαβητάρι του Καλοκαιριού με  λέξεις σχετικές…..

Στη συνέχεια ο καθένας δημιούργησε το ατομικό του αλφαβητάρι ……

το οποίο δέθηκε σε βιβλίο και χρωματίστηκε……..

Μία κάρτα για το καλοκαίρι με  ευχές να περάσουμε όλοι καλά…..

Χορέψαμε σε καλοκαιρινούς ρυθμούς….

ελληνικούς  και ξένους……

Παίξαμε μπουγέλο με τα νεροπίστολα μας…….

 

Το χαρήκαμε όλοι,μικροί και μεγάλοι…..

Η σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος και οι μικροί μαθητές παίρνουν τους φακέλους τους ,τα αναμνηστικά τους και τα δωράκια τους.

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!

 

Ασφάλεια στο διαδίκτυο (4)

Ολοκληρώνουμε τη θεματική μας ενότητα «Ασφάλεια στο διαδίκτυο»  με τίτλο :<< Ένας φίλος όχι και τόσο φιλικός>>με τη δημιουργία του παρακάτω  βίντεο με τη συμμετοχή των  νηπίων μας.

 

Παγκόσμια ημέρα ποδηλάτου και ημέρα του περιβάλλοντος

 

Η παγκόσμια ημέρα του ποδηλάτου προσέλκυσε το ενδιαφέρον των νηπίων γιατί όλοι πρόθυμα ,μίλησαν για το  αγαπημένο τους ποδήλατo.

Αφηγηθήκαμε το παραμύθι που μας έχει δοθεί από το υπουργείο Μεταφορών: Ο φίλος μου ο Ποδηλατάκιας και αναφερθήκαμε στα όσα πρέπει να γνωρίζουμε ως ποδηλάτες. 

Ακούσαμε το υπέροχο τραγούδι του Οδυσσέα Ελύτη :»Η ποδηλάτισσα »

Συνδέσαμε το ποδήλατο με την προστασία του περιβάλλοντος (μη ρυπογόνο μέσο)και οδηγηθήκαμε στην παγκόσμια ημέρα του περιβάλλοντος που είναι αφιερωμένη η 5η Ιουνίου .

Μάθαμε και ζωγραφήσαμε ένα αίνιγμα για το ποδήλατο.

Τα νήπια δημιούργησαν μία κατασκευή για το περιβάλλον και το ποδήλατο μαζί.

 

 

Επιστρέφουμε στο σχολείο μας!

Από  την 1 Ιουνίου βρεθήκαμε  και πάλι στο γνωστό μας χώρο.Δεν είμαστε πλέον η μεγάλη ομάδα των 22  συμμαθητών αλλά  δύο ομάδες των 11 και φοιτούμε εναλλάξ. Οι πρώτες μέρες κύλησαν με ενημερώσεις για τον κορωνοϊό και τα μέτρα προστασίας.Παρακολουθήσαμε ενημερωτικά βίντεο από τον ΕΟΔΥ!

Διαβάσαμε το παραμύθι:» Ο βασιλιάς Κορωνοϊος «της Γιώτα Στανελούδη

Τραγουδήσαμε και κινηθήκαμε  στο ρυθμό του τραγουδιού:χέρια καθαρά ,απόσταση και μάσκα που άρεσε ιδιαίτερα στα παιδιά και μας υπενθυμίζει τους κανόνες ….

Πλάσαμε με την ατομική μας πλαστελίνη τον βασιλιά Κορωνοιό …..

 


Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων