Το Σχολείο μας ως Διαστημικός Σταθμός!

Αυτό το χρονικό διάστημα υποδυόμαστε τους αστροναύτες και εξερευνάμε το ηλιακό μας σύστημα. Αντλούμε πλητοφορίες από εποπτικά μέσα όπως βίντεο, βιβλία, εικόνες, εκαιδευτικά παιχνίδια κ.α. και έπειτα φτιάχνουμε σχετικές κατασκευές.
426656195 432436319208540 7867544056065966937 n
426758658 235937909606208 2900515298470685068 n
429566412 322573576956047 5334976059523409903 n
429764978 759432379147144 4347770032108760136 n
429625952 331034442724448 5257533473155172760 n
429764978 759432379147144 4347770032108760136 n 1
427993845 1452583668994314 4352839282597832810 n
binteo blog

Φτιάχνοντας την πόλη μας!

Με την μέθοδο του αντικατροπτισμού φτιάξαμε μια πόλη σε χαρτί και έπειτα με ανακυκλώσιμα υλικά, μικρά ξυλάκια, φτιάξαμε την πόλη μας σε μικρογραφία. Με αυτές τις δραστηριότητες καλλιεργήθηκε η λεπτή ικανότητα των παιδιών αλλά και η δεξιότητα του προφορικού τους λόγου.405246706 1110442703729374 802160682826099274 n 1423542101 1046923089918048 6712244648596437030 n423147687 355713404057309 7940392749046534348 n

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο σχολείο μας!

Η κ. Βίκυ Δεναξά, εκπρόσωπος της WWF Σύρου Ελλάς, μας επισκέφθηκε με στόχο να μας ενημερώσει για τους κυνδίνους που απειλούν την χλωρίδα και την πανίδα της Μεσογείου θάλασσας. Με πλούσιο εποπτικό υλικό όπως εικόνες αλλά και με διαδραστικά παιχνίδια τα παιδιά κατανόησαν πως πρέπει να προστατεύεται η θάλασσα και οι οργανισμοί που ζουν σε αυτήν.
422934801 1127838015129692 8913904257085411002 n 1423036438 348722651322609 5211872849798038327 n423686638 1406571499951352 1091881612714455297 nWWF

Ελευθερώνουμε τα ζώα από τον πάγο!

Γεμίσαμε με νερό πλαστικά ποτήρια αφού τοποθετήσαμε πρώτα μέσα ζώα της θάλασσας, έπειτα τα βάλαμε στην κατάψυξη του σχολείου. Μαθαίνοντας με αυτόν τον τρόπο την έννοια “πήξη”. Την επόμενη ημέρα στην αυλή του σχολείου σπάσαμε τους πάγους και ελευθερώσαμε τα ζώα.
oagos 2pagos

Χειμερινό παιχνίδι!

Τα παιδιά πετάνε τσαλακωμένα χαρτιά , προσποιούμενα ότι είναι χιόνι , στοχεύοντας την τρύπα του χάρτινου χιονάνθρωπου. Παιχνίδι διασκεδαστικό που αναπτύσσει την αδρή κινητικότητα και την παρατηρητικότητα!
418343839 740355391067845 4747297341464605603 n414206209 1438833070039429 7144820176957543098 n

Γνωρίζοντας τον ζωγράφο Ζουάν Μιρό!

Διαβάσαμε βιβλιο στο οποιο απεικονίζονταν οι πίνακες του διάσημου ζωγράφου Μιρό, παρατηρήσαμε εκτυπωμένους του πίνακες, ζωγραφίσαμε φύλλα εργασίας με στοιχεία της ζωγραφικής του και εν συνεχεία φορώντας τα καρτελάκια με τα ονόματα μας επισκεφθήκαμε το θέατρο “Απόλλων”, όπου παρακολουθήσαμε σχετική ταινία του “AnimaSyros”. Έτσι ήρθαμε σε πρώτη επαφή με τις τέχνες για φέτος!
384374835 852014159850979 539559604020502912 n385458717 861774275158273 2969537763477690092 n386474444 694527128891947 3744533815240542096 n384539521 2028043190893380 1820881831885872697 n

Πρώτες ημέρες στο σχολείο!

Τα παιδιά ήρθαν σε πρώτη επαφή με το ψαλίδι. Έκοψαν ανακυκλώσιμο υλικό και έπειτα έφτιαξαν κολάζ, χρησιμοποιώντας την κόλλα.Στα διαλείμματα ζωγράφισαν με κιμωλία στο πάτωμα, σχηματίζοντας γραμμές και διάφορα σχέδια. Με τις δραστηριότητες αυτές αναπτύσσεται η λεπτή κινητικότητα των παιδιών. Επιπλέον, περπάτησαν με “ξυλοπόδαρα”, γεγονός το οποίο καλλιεργεί την αδρή τους κινητικότητα. Όλα οι παραπάνω στόχοι συμβάλλουν στο να καταφέρουν κάποια στιγμή να “πιάσουν” τα παιδιά επιδέξια το μολύβι και να γράψουν. Διαβάσαμε αρκετά βιβλία για τις πρώτες ημέρες στο σχολείο και παίξαμε κουκλοθέατρο αρκετές φορές. Καθώς και υλοποιήσαμε πολλές μουσικοκινητικές δραστηριότητες προκειμένου τα παιδιά να διασκεδάσουν αλλά και να μάθουν να συντονίζονται καλύτερα.
379641177 1328925577718140 9157059989126182237 n 1 1382019660 1290432768273714 3762666970656385343 n 1379638549 858815325935930 4649863402812604687 n379639591 213357351752643 8079920075724695721 n