3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ-ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ

ΠΡΩΤΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Εγγραφή στο Νηπιαγωγείο 1- 20 Μαρτίου – διαδικασία

Απρ 201726

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ 3ο, 10ο και 12ο ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και
Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του
νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:


Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του
Νηπιαγωγείου
στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του. Δείτε τα όρια ΟΡΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ-ΕΥΟΣΜΟΥ
Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία
«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των
κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας
Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας
συμπληρώνει
τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου
μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή
(παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ
53128/Δ1/2020 (Β 1767). Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό
Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην
οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι
εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο
γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο
που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη
δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση
κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας,
με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή
εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο
πρόσφατο έγγραφο
από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική
μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης
από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο
Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής
,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη
σχολική μονάδα και
στ) επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή
προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Δικαιολογητικά που χρειάζονται για την εγγραφή:

 

1) Επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας του παιδιού, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο να φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια μέχρι την ημερομηνία εγγραφής.

 

2) Έντυπα, που θα πάρετε από το σχολείο :

– Ατομικό δελτίο υγειονομικής εξέτασης (ΑΔΥΜ) από κλιμάκιο του Υπουργείου Υγείας.

 

 

από κάτω από: Γενικά, ΓΟΝΕΙΣ| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εγγραφή στο Νηπιαγωγείο 1- 20 Μαρτίου – διαδικασία    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

on TIME

Απρίλιος 2017
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Kατηγορίες

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

ΑΡΧΕΙΑ

ΑΓΩΓΗ ΛΟΓΟΥ (1) ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ (1) ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ (1) ΑΤΥΠΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (1) ΑΥΤΟΟΡΓΑΝΩΣΗ (1) ΑΥΤΟΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ (1) ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑ ΓΛΩΣΣΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ (1) ΑΦΙΣΑ (1) ΒΙΒΛΙΟ (1) ΓΕΝΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ (1) ΓΟΝΕΙΣ - ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟ (1) ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ : ΓΛΩΣΣΑ (1) ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ (1) ΔΥΣΚΟΛΟ ΠΑΙΔΙ (1) ΕΓΓΡΑΦΕΣ (1) ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΓΟΝΕΩΝ (2) ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ (1) ΕΤΗΣΙΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΓΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ (1) Εξ Αποστάσεως Επαφή (22) Εξ Αποστάσεως Επαφή-Μαθαίνω Σπίτι (15) ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ (1) ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ (1) ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΙΜΩΡΙΑΣ (1) ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (1) ΜΟΥΣΕΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (1) Μένουμε Σπίτι Δημουργικά -Δραστηριότητες (5) Νεανικός διαβήτης (1) ΟΔΗΓΟΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ (1) ΟΛΟΠΛΕΥΡΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ (1) ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΔΡΑΣΕΙΣ (1) ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ (1) ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (1) ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 1 (1) ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ (1) ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ : ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ (1) ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ (1) Συγγραφή παραμυθιού (1) ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ (1) ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ (1)

Ιστορικό

3 12 1

Καλωσορίσατε στον ιστότοπό μας και  σας ευχόμαστε καλή πλοήγηση !

Σύμφωνα με την με Αριθ. πρωτ. Φ.10/103443/Δ1/25-08-2022  Κοινή Υπουργική Απόφαση, που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 4582Β/30-08-2022,

αποφασίστηκε η συγχώνευση των δύο συστεγαζόμενων νηπιαγωγείων μας, του 3ου και του 10ου Ελευθερίου-Κορδελιού. 

Πλέον, τα δύο νηπιαγωγεία θα αποτελούν ένα νηπιαγωγείο με την ονομασία :

3ο 4/θέσιο Νηπιαγωγείο Ελευθερίου-Κορδελιού

Επίσης σύμφωνα με την με Αρ.πρωτ.:14241/27-09-2022 ΑΠΟΦΑΣΗ της Διευθύντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης, ορίστηκε η Προϊσταμένη του 10ου Νηπιαγωγείου, Θωμαή Καραγεώργου, ως  Διευθύντρια του 3ου Νηπιαγωγείου.  

Για να μας γνωρίσετε : 

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ :

  • 4 ΠΡΩΪΝΑ ΤΜΗΜΑΤΑ
  • 3 ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 
  • 2 ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ
  • 2 ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ (χωρίς Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό ακόμη…)

   ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΔΟ 25 ΜΑΡΤΙΟΥ 2 ΤΚ 56334

  ΣΥΣΤΕΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ 12ο  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ-ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ

 ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 2310 762120    

 e-mail: 3nipelef@sch.gr

ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2023-2024 :

ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ : Θωμαή Καραγεώργου

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ :

1ο ΠΡΩΙΝΟ ΤΜΗΜΑ :  Αναστασία Μαραζοπούλου

2ο ΠΡΩΪΝΟ  ΤΜΗΜΑ : Τριάδα (Λίτσα) Κατσαούνου

3ο ΠΡΩΪΝΟ ΤΜΗΜΑ  : Αντωνία (Τάνια) Μπιτζιώνη

4ο ΠΡΩΪΝΟ ΤΜΗΜΑ : Στυλιανή (Στέλλα) Τσιγάρα

1ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ : Κυριακή (Κική) Αναστασιάδου – Δούκισσα Μαργαρίτου

2ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ :  Στυλιανή (Στέλλα) Λαζαρίδου – Δέσποινα Μουρούζη

3ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ : Θωμαή Καραγεώργου –  Σύλβια Γραμματικοπούλου

ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ :   Κατερίνα Χατζίνα & Ευτυχία Τσαπνίδου

1ο ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ : Αθηνά Μπεμπλιδάκη

2ο ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ :  (χωρίς εκπ/κό)

ΕΙΔΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ (ΕΕΠ-ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ): Δήμητρα Μαργαριτίδη-Μπρώβα

ΕΙΔΙΚΟ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ (ΕΒΠ):  Θεοδώρα (Ντόρα) Μίσχου – Κων/να Μπίσκου – Λιζέτα (Ζέτα) Νέτα

ΣΧΟΛΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑ : Φωτεινή Φέλλια

 

 

 

images

 

 

 

ΠΡΟΦΙΛ ΣΧΟΛΕΙΟΥ:profil

 

Το προφίλ του σχολείου μας χαρακτηρίζεται από τρεις παράλληλες λειτουργίες :

1) το ολοήμερο πρόγραμμα

2) την ειδική αγωγή

3) τη διαπολιτισμική εκπαίδευση

 

Μέσω του Υπουργείου Παιδείας συμμετέχει στα προγράμματα ΕΣΠΑ ανάπτυξης υποστηρικτικών δομών (Σύσταση ΕΔΕΑΥ : Επιτροπή διαγνωστικής εκπαιδευτικής αξιολόγησης και υποστήριξης) και εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης (Παράλληλη Στήριξη μαθητών).

DimosiotitaEDEAY_1617_Afisa

 

 

DimosiotitaEKSEID_1617_Afisa

 

Επιπλέον συνεργάζεται με το Πανεπιστήμιο και φιλοξενεί τελειόφοιτους του Τμήματος Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ. για την πρακτική άσκησή τους, τη διπλωματική εργασία τους ή τη διεξαγωγή επιστημονικών ερευνών. Η αλληλεπίδραση αυτή με το Πανεπιστήμιο προάγει τη σύνδεση της θεωρίας με την πράξη και την εμπειρία με τη σύγχρονη τεχνογνωσία στις επιστήμες της μάθησης.

 

 

 pencil ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΕΡΓΟ

 

Όλες οι παραπάνω δράσεις συντονίζονται με σημείο αναφοράς το γενικό σχεδιασμό του εκπαιδευτικού έργου του σχολείου μας.  

Ο σχεδιασμός αυτός αναλύεται στους παρακάτω επιμέρους προγραμματισμούς :

 

– το διδακτικό προγραμματισμό ανά τρίμηνο

– τον προγραμματισμό των σχολικών δραστηριοτήτων

– χρονοδιάγραμμα σχολικών εκδηλώσεων και επισκέψεων

– προγραμματισμό τακτικών συναντήσεων και ενημερώσεων γονέων 

 

Για την καλύτερη υποστήριξη του εκπαιδευτικού έργου δημιουργήσαμε τους παρακάτω οδηγούς σε ηλεκτρονική μορφή : 

Οδηγός μάθησης

 – Σχέδια εργασίας

Διδασκαλία γραπτού λόγου

Διδασκαλία προφορικού λόγου

Διδασκαλία μαθηματικών εννοιών

Διδασκαλία εννοιών φυσικών επιστημών

Διδασκαλία πληροφορικής

– Θεατρική αγωγή και ρεπερτόριο θεατρικών παιχνιδιών ανά στόχο

– Μουσική αγωγή και ασκήσεις

 – Φυσική αγωγή και ρεπερτόριο ασκήσεων

 – Συναισθηματική αγωγή

Ηλεκτρονικό διδακτικό υλικό (αλφάβητο σε διάφορες μορφές, ταξινόμηση γραμμάτων, κάρτες ανάγνωσης, αριθμοί, φύλλα εργασίας)

– Εκπαιδευτικό λογισμικό (φωνολογία, αριθμητικές πράξεις, παρουσιάσεις εθνικών και θρησκευτικών εορτών) 

– Οδηγός διαδικτυακών συνδέσεων και ιστότοπων

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων