Προσωρινός Πίνακας αιτήσεων για το 3ο Πειραματικό Νηπιαγωγείο της Χίου.

Αγαπητοί γονείς, στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε τον προσωρινό κατάλογο των υποψηφίων μαθητών και μαθητριών οι οποίοι έχουν αιτηθεί την εισαγωγή τους στο 3ο Νηπιαγωγείο της Χίου. Δεν αναρτώνται προσωπικά στοιχεία των υποψηφίων αλλά γίνεται αναφορά μόνο στον κωδικό της αίτησης, στον εξαψήφιο αριθμό του μαθητή, , το φύλο καθώς και οι στήλες των ειδικών κατηγοριών.

Οι αιτούντες παρακαλούνται να ελέγχουν την ορθότητα των στοιχείων των αιτήσεών  τους και να προβούν σε αίτημα διόρθωσης προς την Κ.Ε.Ο.Κ.Ε.Κ. μέσω της σχολικής μονάδας από την Δευτέρα 22/04/2024 έως την Παρασκευή 26/04/2024.

Σας ενημερώνουμε επίσης ότι οι τελικοί κατάλογοι υποψηφίων θα οριστικοποιηθούν και θα αναρτηθούν την Δευτέρα 13/05/2024 για να ενημερωθούν οι γονείς που αιτήθηκαν αλλαγές στην Κ.Ε.Ο.Κ.Ε.Κ για την έγκριση ή μη των αιτημάτων τους ή την διόρθωση των στοιχείων.

IMG 20240422 163553

20240422 171849

 

 

IMG 20240422 163617

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα E-Twinning: Digital World Explorer!!!

Το σχολείο μας θα υλοποιήσει κατά το τρέχον έτος το Ευρωπαϊκό Ε-Τwinning έργο “Digital World Explorer”.

Πρόκειται για μια συλλογική προσπάθεια όπου μέσα από την συνεργασία του σχολείου μας με σχολεία της Ευρώπης και έχοντας ως αφετηρία την γνωριμία μας με τον ψηφιακό κόσμο θα οδηγηθούμε κι εμείς στην ανακάλυψη μιας σύγχρονης , διαθεματικής προσέγγισης της έρευνας και της καινοτομίας.

Ο στόχος μας είναι μέσα από συνεργατικές δράσεις και διαδραστικές διαδικτυακές συναντήσεις να κατανοήσουμε  την σημασία του ψηφιακού κόσμου και πώς αυτός συνδυάζεται και εκφράζεται μέσα από την τέχνη, να γνωριστούν μεταξύ τους τα παιδιά από τα διαφορετικά αυτά σχολεία και μέσα από συστηματική συνέργεια , να ανταλλάξουν εμπειρίες και να εξοικειωθούν με τα οφέλη των Νέων Τεχνολογιών, να καλλιεργήσουν ενδιαφέροντα και δυνατότητες , να αναπτύξουν ικανότητες , και να αντιληφθούν την πορεία των πραγμάτων μέσα από πολυποίκιλες δράσεις, να κατανοήσουν έννοιες ψηφιακές , ψηφιοποίησης και προγραμματισμού, να συγκρίνουν δεδομένα, να ανακαλύψουν κοινούς στόχους, να γνωρίσουν τα οφέλη της συνεργασίας, της αλληλοτροφοδότησης και άλλα πολλά.

Μέσα από το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Digital World Explorer τα παιδιά θα γνωρίσουν την σημαντικότητα της κωδικοποίησης που ορίζεται ως η διαδικασία εξυπηρέτησης ενός συγκεκριμένου σκοπού με την δημιουργία υπολογιστικών περιβαλλόντων και λογισμικών προγραμμάτων. Στην προσχολική ηλικία η καλλιέργεια δεξιοτήτων και στάσεων αναφορικά με την κωδικοποίηση παρέχει στα παιδιά την ευκαιρία να αναπτύξουν δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, δημιουργικότητας και καινοτομίας. Υπάρχουν πολλές διασκεδαστικές και αποτελεσματικές μέθοδοι για να διδαχθούν τα παιδιά που φοιτούν στο νηπιαγωγείο πρωτίστως στην ασφαλή πλοήγηση μέσα από βασικές έννοιες κωδικοποίησης και λειτουργίας υπολογιστικών προγραμμάτων. Ως βασικός στόχος μας είναι να εισαγάγουμε στα παιδιά την κωδικοποίηση , να βελτιώσουμε τις επικοινωνιακές και κοινωνικές τους δεξιότητες , να μάθουν να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες , να συνεργάζονται και να επιλύουν προβλήματα, να καλλιεργήσουν την δημιουργική και κριτική τους σκέψη και να έρθουν σε επαφή με τον σημαντικό κόσμο του σήμερα και του ασφαλή αύριο.

Ξεκινάμε δυναμικά και συνεργατικά με την δημιουργία logo και poster με την έννοια της οπτικής κωδικοποίησης μέσα από γλώσσες προγραμματισμού, με ρομποτικά παιχνίδια , με δημιουργική γραφή και συγγραφή e-book, με χειροτεχνίες, τραγούδια χορούς, ψηφιακά παιχνίδια, quiz και παζλ. Αυτές οι δραστηριότητες βοηθούν τα παιδιά να υποστηρίξουν με ασφάλεια το ενδιαφέρον τους για την τεχνολογία μέσω αποτελεσματικών και διασκεδαστικών τρόπων με κύριό μας μέλημα την διασφάλιση της προσωπικότητας των μαθητών μας.

Ξεκινήσαμε το έργο με τις προτάσεις μας για το logo και το poster του έργου. Η Dora η εξερευνήτρια έγινε η μασκότ του logo που προτείναμε στους συνεργάτες μας.

Dijital world explorerμενο 3

Kαι η πρόταση για το poster μας.

Dijital world explorer

Με μεγάλη μας χαρά ενημερωθήκαμε ότι μετά από την ψηφοφορία η Dora η εξερευνήτρια το νούμερο 15 κατέκτησε την πρώτη θέση και θα γίνει το logo του έργου.

IMG 20240402 WA0009IMG 20240402 WA0008

Ετοιμάστηκαν οι υπεύθυνες δηλώσεις με την γονική συναίνεση των παιδιών που θα συμμετέχουν στο έργο

Collage 2024 04 22 00 18 25

 

Ετοιμάστηκαν και τα ερωτηματολόγια για τους γονείς, τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς

Ερωτηματολόγιο εκπαιδευτικών

ερωτηματολόγιο μαθητών

ερωτηματολόγιο γονέων

Τα βίντεο με την παρουσίαση του σχολείου μας και των παιδιών μας.

Hi my name is Simos

Εργαστήρι δεξιοτήτων: Στα ίχνη των δεινόσαυρων STEAM

Τα STEAM (Science, Tecnology,Engineering, Arts, Mathematics) είναι μια εκπαιδευτική προσέγγιση της μάθησης που χρησιμοποιεί την Επιστήμη, την Τεχνολογία, τη Μηχανική, τις Τέχνες και τα Μαθηματικά ως σημεία πρόσβασης για την ανάπτυξη της έρευνας, του διαλόγου και της κριτικής σκέψης των μαθητών.

Το αποτέλεσμα είναι οι μαθητές που συμμετέχουν στη βιωματική μάθηση, να εμμένουν στην επίλυση προβλημάτων, να μαθαίνουν να εργάζονται και να συνεργάζονται  μέσα από τη δημιουργική διαδικασία. 

Τα πέντε τμήματα του STEΑM έχουν διδαχθεί ξεχωριστά και τις περισσότερες φορές ανεξάρτητα το ένα από το άλλο εδώ και χρόνια. Με την υιοθέτηση της φιλοσοφίας STEΑM, η Επιστήμη, η Τεχνολογία, η Μηχανική, οι Τέχνες και τα Μαθηματικά παίζουν αναπόσπαστο ρόλο στη συνολική διδασκαλία.

Για τη συγκεκριμένη προσέγγιση επιλέξαμε την ενασχόληση με τους δεινόσαυρους που αποτελεί ένα από τα αγαπημένα θέματα όλων των παιδιών!

Το έναυσμα για την ενασχόληση με τη συγκεκριμένη θεματική ήταν το παραμύθι : <<Είμαι παιδί σας;>> στο οποίο παρουσιάζονται κάποια βασικά είδη δεινοσαύρων. Αφού συζητήσαμε για το ποια είδη γνωρίζουν τα παιδιά, το κάθε παιδί ζωγράφισε ότι του έκανε εντύπωση από το παραμύθι.

20240326 152556 20240326 152601 20240326 152651 20240326 152636 20240326 152701 Αντίγραφο 2

Στη συνέχεια έγινε συζήτηση για το τι γνωρίζουμε για τους δεινόσαυρους και τι θα θέλαμε να μάθουμε και όλα αυτά καταγράφηκαν σε ενα χαρτόνι με τη μορφή ιστογράμματος.

20240326 152720 Αντίγραφο 2

Το κάθε παιδί διάλεξε τον αγαπημένο του δεινόσαυρο και έπιασε δουλειά!

Ζωγραφίσαμε χάρτινα πιάτα ,κόψαμε και οι δεινόσαυροι μας στόλισαν την τάξη!

20240327 121942 Αντίγραφο20240327 141905

 

Συζητήσαμε για το επάγγελμα του παλαιοντολόγου και γίναμε και εμείς παλαιοντολόγοι που ψάχνουν να βρουν σκελετούς δεινοσαύρων. Μετά από την ανασκαφή ,σειρά είχε η συναρμολόγηση του σκελετού και η αναγνώριση του είδους!

20240401 120849 Αντίγραφο 20240401 122438 Αντίγραφο 2 20240401 123531 20240401 132247 Messenger creation 06ad45c1 cf1e 4c39 917d 1de4ea078634

Χωριζόμαστε σε ομάδες και φτιάχνουμε σκελετούς με διάφορα υλικά.

20240402 124519 20240402 124555 20240402 125709 20240402 125723

Και αντίστοιχα φύλλα εργασίας…

20240401 150123 20240401 150135 20240401 150140

Και λίγη κίνηση είναι απαραίτητη οπότε πηδήξαμε στα ίχνη των δεινοσαύρων!

20240401 124451 20240401 124850

Ξέρουμε πως οι περισσότεροι δεινόσαυροι ήταν τεράστιοι όμως πόσο μεγάλοι ήταν τελικά; Με τη βοήθεια ενός μέτρου και μαλλιού πλεξίματος μετράμε τα μεγέθη 6 διαφορετικών δεινόσαυρων.  Κάνουμε υποθέσεις ,συγκρίνουμε, επαληθεύουμε και καταγράφουμε. Μεταφέρουμε τα νήματα και στην αυλή και μετράμε με βήματα το μέγεθος του καθενός.

20240403 121138 20240403 121140 20240403 151733 20240403 15361220240403 153546

Συμπληρώσαμε φύλλα εργασίας της ίδιας λογικής.

20240403 153407 20240403 153444

Φυσικά φτιάξαμε γωνιά δεινοσαύρων στην τάξη η οποία εμπλουτίστηκε με πίνακες αναφοράς, βιβλία, δεινόσαυρους και τις δημιουργίες μας!

20240404 141736 20240404 141659 20240404 141750

Το θέμα κέντρισε τόσο το ενδιαφέρον των παιδιών που ασχολούνταν καθόλη τη διάρκεια της ημέρας με αυτό.

20240402 154022 20240402 152932 1

Φτιάξαμε απολιθώματα με πηλό.

20240404 143507 20240404 143416 20240404 143149 20240404 143352 20240404 145849

Γεμίσαμε με νερό μπαλόνια στα οποία είχαμε βάλει 3 διαφορετικά είδη δεινοσαύρων και τα βάλαμε στην κατάψυξη για να παγώσουν και να σχηματιστούν αυγά. την επόμενη μέρα χωριστήκαμε σε 3 ομάδες και παρουσίασα στα παιδιά τους 3 τρόπους ( θερμός αέρας, νερό, αλάτι) με τους οποίους πρέπει να προσπαθήσουν να λιώσουν το αυγό για να ελευθερωθεί το δεινοσαυράκι. Το κάθε παιδί πριν ξεκινήσουμε κάνει υποθέσεις για το ποιος τρόπος θα είναι ο πιο γρήγορος.

20240404 130520 20240404 130528 1 Messenger creation 14fa81d6 f70b 41ea 8e08 8bbad01cf28a Messenger creation 24dc7a98 d18c 41e6 8f88 06eb641fa0fe Messenger creation d090af25 3a97 498b bad0 2ec17f2ac5f0 1 Messenger creation 1d9952f3 7a00 4091 937e f125d73253cd 20240405 123157 Αντίγραφο 20240405 122833 20240405 122854 Αντίγραφο 20240405 122611 20240405 122908 Αντίγραφο 4

Η ομάδα του νερού ήταν αυτή που απελευθέρωσε πρώτη το δεινοσαυράκι της! Ακολούθησε η ομάδα του θερμού αέρα ( που φυσικά είχε τη βοήθεια της κ. Μαρίας για λόγους ασφάλειας) και τέλος η ομάδα του αλατιού!

Κάναμε και άλλες δημιουργίες…

20240403 153750 20240328 155654

Βγήκαμε στην αυλή και σχεδιάσαμε τα περιγράμματα των σκιών των  δεινοσαύρων που επιλέξαμε!

20240405 150319 20240405 150427 20240405 150346 20240405 150231

Και επειδή μας άρεσε η δραστηριότητα επαναλάβαμε με μεγαλύτερους δεινόσαυρους! Διαλέξαμε διαφορετικό τρόπο να τους ζωγραφίσουμε. Χρωματίσαμε χαρτί κουζίνας το οποίο μετά τοποθετήσαμε πάνω στα σχέδια μας ,ψεκάσαμε με νερό και το αφήσαμε για αρκετή ώρα ώστε να απλωθούν τα χρώματα πάνω στους δεινόσαυρους.

20240410 131304 Αντίγραφο 20240410 131451 Αντίγραφο 1 20240410 143824 1 20240410 150817 1 20240410 144933Messenger creation db14e123 2565 4dda 98ea ac7b7adefdcf

Παρουσιάστηκαν στα παιδιά 2 πατούσες δεινοσαύρων ,μια ενός τυραννόσαυρου και μια ενός βραχιόσαυρου που έχει καταγραφεί ως η μεγαλύτερη που βρέθηκε ποτέ. Τους ζητήθηκε να κάνουν υποθέσεις σχετικά με το πόσα παπούτσια παιδιών χρειάζεται για να γεμίσει η καθεμία από αυτές. Βγάζουμε παπούτσια και το διαπιστώνουμε στην πράξη. Το μέτρημα ξεκινά… Επειδή για να γεμίσει η πατούσα του βραχιόσαυρου δεν αρκούν τα παπούτσια μας, τα παιδιά σκέφτηκαν να βάζουμε ένα σημάδι και να τα μετακινούμε κάθε φορά. Σημειώναμε σε ένα χαρτί τον αριθμό των παπουτσιών και στη συνέχεια τα προσθέσαμε με τη βοήθεια γλωσσοπίεστρων. Στο τέλος μετρήσαμε και πόσες πατούσες τυραννόσαυρων χωράνε μέσα σε μια πατούσα βραχιόσαυρου. Τα καταγράψαμε όλα και κάναμε συγκρίσεις. Θυμηθήκαμε τις αρχικές υποθέσεις και βρήκαμε αυτές που ήταν πιο κοντά στο αποτέλεσμα.

20240410 121921 20240410 122031 20240410 122453 Αντίγραφο Messenger creation 2a79fa89 627e 4208 936a 7bf75bd8bf1c 20240410 121428 Αντίγραφο 20240410 121755 Αντίγραφο 20240410 124126 Αντίγραφο Messenger creation 001c3672 e7fe 4038 9eb8 5ae1d23b82da 20240410 125500 Αντίγραφο

Ένα από τα πράγματα που ήθελαν να μάθουν τα παιδιά ήταν γιατί οι δεινόσαυροι εξαφανίστηκαν. Μιλήσαμε για τον τεράστιο αστεροειδή που έπεσε στη γη και για τις συνέπειες που είχε αυτό το γεγονός, παρακολουθήσαμε σχετικά βίντεο και στο τέλος κάναμε ένα πείραμα με ένα ηφαίστειο, ξύδι, σόδα και χρώμα.

Messenger creation 2febaed3 8788 4c32 8f32 d9a4fe50b708 Messenger creation d2c96dec 87bf 484d 8ab3 495509e89fa5 Messenger creation e422f513 8ce1 43fb 860b 6112c2a9becb

 

Δεν έλειψαν και οι προκλήσεις… Μπορείτε να φτιάξετε έναν σχηματόσαυρο;

20240409 150527 Αντίγραφο 20240409 150918 Αντίγραφο 20240409 151628 Αντίγραφο 20240409 151020 Αντίγραφο 20240409 152301 Αντίγραφο 20240409 153717 Αντίγραφο 20240409 153708 Αντίγραφο

Μπορείτε να φτιάξετε έναν τρισδιάστατο δεινόσαυρο;

20240408 145004 Αντίγραφο 2 20240408 145607 Αντίγραφο 20240408 145855 Αντίγραφο 20240408 145956 Αντίγραφο 20240408 155538 Αντίγραφο 20240408 155841 Αντίγραφο

Ανακάλυψε το δικό σου είδος δεινόσαυρου!

Messenger creation 8a49dd64 9ffb 4334 88be 44ee8a36e804 Αντιγραφή Αντιγραφή Messenger creation 3055cf7f e6ca 434a 9240 4f6ce36519f9 Αντιγραφή Messenger creation 5517e6f5 f09d 49b5 8526 5828c2f83ad3 Αντιγραφή Αντιγραφή

Μετά από τόση υπερπροσπάθεια επιβάλλεται να πάρουν και από ένα πτυχίο παλαιοντολόγου!

20240412 122353 1 20240412 122359 1 20240412 122409 1

Η Νεράιδα της Κλειδούς και η προστασία του δάσους!!!

Σήμερα ήταν μία ιδιαίτερη μέρα. Τα παιδιά του σχολείου μας επισκέφθηκαν το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στην Κλειδού για να συναντήσουν τη Νεράιδα που έχει να τους πει τόσα πολλά για το αγαπημένο της δάσος.

Κάναμε μία στάση να απολαύσουμε την υπέροχη θέα και η ματιά μας χάθηκε στο πράσινο χαλί που ξεδιπλώθηκε μπροστά μας!!

IMG 20240416 095912

Γνωρίσαμε και μερικά μωρά πευκάκια και τα παιδιά ενθουσιάστηκαν.

IMG 20240416 101010

IMG 20240416 101155 IMG 20240416 101209 IMG 20240416 100954

Αφού φτάσαμε στο κτίριο του ΚΠΕ Ομηρούπολης  ήρθε η μεγάλη στιγμή να γνωρίσουμε τη νεράιδα της Κλειδούς. Ένα καλάθι με το γράμμα της γραμμένο πάνω σε φύλλα και τα ρούχα της για να κατανοήσουμε γιατί το δάσος της Κλειδούς έγινε ο αγαπημένος της χώρος. Πριν από 20 χρόνια επισκέφθηκε την περιοχή και δεν έφυγε έκτοτε μακριά της.

IMG 20240416 102810 IMG 20240416 103002

Τα ρούχα της, το πέπλο της και το παγωμένο κλειδί της μας παρουσιάστηκαν από την εξαιρετική κυρία Ματρώνα  που ενσάρκωσε με επιτυχία την νεράιδα της Κλειδούς.

IMG 20240416 103244 IMG 20240416 103923 IMG 20240416 104021 IMG 20240416 104005

IMG 20240416 103328 IMG 20240416 103328 1 IMG 20240416 103401 IMG 20240416 103407

IMG 20240416 103502 IMG 20240416 103453

Μας γνώρισε την χλωρίδα της περιοχής.

IMG 20240416 104829 IMG 20240416 104855 IMG 20240416 104812 IMG 20240416 104716

IMG 20240416 105045 IMG 20240416 105422 IMG 20240416 104812

IMG 20240416 105546

IMG 20240416 104947 IMG 20240416 104855 IMG 20240416 105030 IMG 20240416 105437 IMG 20240416 105202 IMG 20240416 105004 IMG 20240416 105134 IMG 20240416 105300 IMG 20240416 105101

Και με την πανίδα.

IMG 20240416 110134 IMG 20240416 110036 IMG 20240416 105827 IMG 20240416 105902 IMG 20240416 110203 IMG 20240416 105839 IMG 20240416 105832 IMG 20240416 105845 IMG 20240416 105810

Αφού ολοκλήρωσε την παρουσίασή της μας είχε μια μεγάλη έκπληξη!!! Θέατρο σκιών με τον καραγκιόζη δασοφύλακα!!

IMG 20240416 114650 IMG 20240416 115703 IMG 20240416 114011 IMG 20240416 114348 IMG 20240416 115012 IMG 20240416 114647 IMG 20240416 115540 IMG 20240416 115951 IMG 20240416 115952 IMG 20240416 114503 IMG 20240416 120450

Τέλος ακολουθήσαμε το μονοπάτι που οδηγούσε στο δάσος και ειδαμε πολλά και θαυμαστά πράγματα.

IMG 20240416 123044IMG 20240416 123139 1

IMG 20240416 122836 IMG 20240416 122840 IMG 20240416 123009 IMG 20240416 123013 IMG 20240416 123033 IMG 20240416 121616

Ήρθε η ώρα της αποχώρησης με την υπόσχεση ότι δεν θα ξεχάσουμε όσα μας δίδαξε η νεράιδα της Κλειδούς και ανανεώσαμε το ραντεβού μας για την επόμενη σχολική χρονιά!!

IMG 20240416 111620

 

 

 

Εγγραφές στο 3ο Πειραματικό Νηπιαγωγείο της Χίου!!

Αγαπητοί γονείς, σας γνωστοποιούμε την πρόσκληση του ΥΠΑΙΘΑ για την έναρξη υποβολής ηλεκτρονικής αίτησης για φοίτηση στην εισαγωγική τάξη των Πειραματικών Σχολείων, από 29/03/2024 έως 17/04/2024.

Δικαίωμα υποβολής αίτησης έχουν όλοι οι γονείς/κηδεμόνες ανεξάρτητα από την διεύθυνση κατοικίας τους.

Έναρξη υποβολής ηλεκτρονικής αίτησης για εισαγωγή στα Πειραματικά Σχολεία.

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε αναλυτικά τις οδηγίες για την ηλεκτρονική υποβολή αίτησης εισαγωγής των παιδιών σας στο 3ο Πειραματικό Νηπιαγωγείο της Χίου.

GOV_ΟΔΗΓΙΕΣ-ΥΠΟΒ-ΑΙΤΗΣΗΣ-2023-v2_2024_25_v2

Επιπλέον για διευκόλυνσή σας επισυνάπτουμε αρχείο με το κείμενο που πρέπει να περιέχει η υπεύθυνη δήλωση του έτερου γονέα του μαθητή/τριας  καθώς και το link έκδοσή της  :

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ-ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ-ΔΗΛΩΣΗΣ-ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗΣ-ΤΟΥ-ΕΤΕΡΟΥ-ΓΟΝΕΑ (1) (1)

https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/psephiaka-eggrapha-gov-gr/ekdose-upeuthunes-deloses

Τέλος, τονίζουμε ότι για τις αιτήσεις που αφορούν το προνήπιο, δεν απαιτείται Αριθμός Μητρώου μαθητή. Αντ’ αυτού, επιλέγετε το νηπιαγωγείο στο οποίο ο/η μαθητής/τρια ανήκει βάσει της διεύθυνσης  κατοικίας ή το νηπιαγωγείο της πρώτης εγγραφής στο οποίο έχει καταθέσει αίτηση εγγραφής

 

 

Συμμετοχή του 3ου Νηπιαγωγείου Χίου στο 13ο Πανελλήνιο μαθητικό φεστιβάλ ψηφιακής δημιουργίας 16-20 Απριλίου 2024!!

Τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας συμμετέχουμε στο 13ο  Πανελλήνιο μαθητικό φεστιβάλ ψηφιακής δημιουργίας 16-20 Απριλίου 2024 με ένα βίντεο για τα ατυχήματα που συμβαίνουν στο σχολείο και την αυλή καθώς και όταν προσεγγίζουμε το σχολείο με ποδήλατο ή με τα πόδια όπως και τρόπους αντιμετώπισης των τραυμάτων. Απολαύστε τους μικρούς μας μαθητές και τις μικρές μας μαθήτριες!!

 

Screenshot 20240331 220952

Ανώνυμο σχέδιο 2 2

 

 

Η σχολική μας γιορτή για την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821.

Θεατρικά δρώμενα, τραγούδια και παραδοσιακοί χοροί από τους μαθητές και τις μαθήτριες του 3ου Νηπιαγωγείου Χιου για τον εορτασμό της εθνικής επετειου της 25ης Μαρτίου 1821. Το σκηνικό μας εμπνευσμένο από το ηρωικό Σούλι πριν τον μεγάλο χαλασμό όπου τα κορίτσια πήγαιναν στην κρήνη να γεμίσουν τις σταμνες τους με νερό. Τα παιδιά με τα Φαναράκια φτάνουν στην εκκλησία για να μάθουν γραφή και ανάγνωση από τον ιερέα και οι Σουλιώτισσες στην προσπάθεια τους να σωθούν παίρνουν λάθος μονοπάτι και καταλήγουν στον Ζάλoγγο τον πιο απότομο βράχο τιμώντας με τον τελευταίο χορό το άξιο όνομα της φάρας τους.

433934067 3655524334704166 4936366676942400086 n431539450 3655524548037478 5995705530521465811 n420170465 3655524711370795 1799884972449731773 n

433919392 3655526384703961 7771278870149602142 n

IMG 20240322 092201 IMG 20240322 092209 IMG 20240322 092158 IMG 20240322 092222 IMG 20240322 092230 IMG 20240322 092214 IMG 20240322 092205

433937652 3655526451370621 2642309412529875747 n 434027714 3655527848037148 5995234806350108665 n

431548716 3655526581370608 4631581221979575740 n

431548754 3655526741370592 7471263714327450590 n

433886129 3655526888037244 3645074570272438052 n

IMG 20240323 162519

434043430 3655527204703879 3516163669099373607 n

431543294 3655527538037179 2356797854715494905 n

431537722 3655527394703860 1534200229622853379 n

 

ΦΕΚ ρύθμισης θεμάτων σχετικά με την εισαγωγή μαθητών στα πρότυπα και πειραματικά σχολεία.

http://dipe.chi.sch.gr/2024/03/15/%cf%86%ce%b5%ce%ba-%cf%81%cf%8d%ce%b8%ce%bc%ce%b9%cf%83%ce%b7-%ce%b8%ce%b5%ce%bc%ce%ac%cf%84%cf%89%ce%bd-%cf%83%cf%87%ce%b5%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ac-%ce%bc%ce%b5-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b5%ce%b9%cf%83/