Μερικές χρήσιμες συμβουλές για τους γονείς

Μερικές χρήσιμες συμβουλές που θα το διευκολύνουν το παιδί σας σ’ αυτή την τόσο καθοριστική μετάβαση από το σπίτι στο σχολείο.

1ο Το πιο σημαντικό πράγμα είναι να μιλάμε θετικά για το νηπιαγωγείο.

“Νηπιαγωγείο” είναι ένα μεγάλο όνομα, μια μεγάλη εμπειρία και «ζουν» εκεί πολλά μεγάλα παιδιά. Να είστε θετικοί για την εμπειρία, αλλά εάν το παιδί σας έχει ερωτήσεις, να τις απαντήσετε όσο πιο ειλικρινά και καθησυχαστικά μπορείτε.

  • Τέτοιες ερωτήσεις μπορεί να είναι:
  • Γιατί πρέπει να πάω σε άλλο σχολείο;
  • Γιατί δεν μπορώ να μείνω στο παλιό μου σχολείο;
  • Τι είδους παιχνίδια θα έχουν στο νηπιαγωγείο;
  • Ποιος θα είναι στην τάξη μου;
  • Θα έχω φίλους;”

Ενδεικτικές απαντήσεις:

  • Θα πας σε άλλο σχολείο γιατί τώρα είσαι μεγαλύτερος.
  • Δεν μπορείς να μείνεις άλλο σε αυτό το σχολείο γιατί είναι για μικρότερα παιδιά όπως ήσουν εσύ πέρυσι.
  • Το καινούριο σου σχολείο σίγουρα θα έχει πολλά ωραία και ενδιαφέροντα παιχνίδια.
  • Στην τάξη σου θα είναι και άλλα παιδιά στην ηλικία σου, πιθανώς και κάποια από τα παιδιά του τωρινού σου σχολείου και φυσικά και η δασκάλα σου.
  • Στην αρχή ίσως να είναι φίλοι σου μόνο κάποια παιδάκια που θα γνωρίζεις ήδη. Με τον καιρό όμως είμαι σίγουρη πως θα κάνεις πολλούς νέους φίλους. Εξ’ άλλου σε αυτό θα σε βοηθήσει και η καινούρια σου δασκάλα. Καταλαβαίνω πως νιώθεις αλλά πίστεψε με δεν πρέπει να ανησυχείς καθόλου.

Εάν το παιδί σας γνωρίζει το παιδί ενός γείτονα ή εξάδελφου, ή ένα φίλο που έχει πρόσφατα πάει στο νηπιαγωγείο, αφήστε το να συζητήσει μαζί του σχετικά με την εμπειρία του. Πιστεύουμε ότι ο φίλος θα δώσει καλές πληροφορίες, και θα πει στο παιδί σας τι να περιμένει στο νηπιαγωγείο. Μερικές φορές οι πληροφορίες αυτές μπορεί να είναι πολύ πιο καθησυχαστικές αν προέρχονται από ένα άλλο παιδί και όχι από έναν ενήλικα.

2ο Αυτοεξυπηρέτηση και ανεξαρτησία

Επίσης είναι σημαντικό και για εσάς, τους ίδιους τους γονείς, να εργαστείτε για κάποια πράγματα που θα βοηθήσουν να κάνετε τα παιδιά σας όσο το δυνατόν πιο ανεξάρτητα. Προϋπόθεση για τους εισερχόμενους μικρούς μαθητές είναι να μπορούν να χρησιμοποιούν, ακολουθώντας τους κανόνες υγιεινής, την τουαλέτα μόνοι τους.

Σημαντικό είναι ακόμη να βάζουν και να βγάζουν τα παπούτσια και τα μπουφάν ή τις ζακέτες μόνα τους, να πλένουν και να σκουπίζουν τα χέρια τους, και να καθαρίζουν τη μύτη τους. Ως γονείς πρέπει να ενθαρρύνετε τα παιδιά να κάνουν αυτά τα πράγματα από μόνα τους.

Αν Εκπαιδεύετε τα παιδιά σας να αυτοεξυπηρετούνται τα βοηθάτε να γίνονται πιο ανεξάρτητα, πιο ώριμα και με περισσότερη αυτοπεποίθηση, ενώ παράλληλα εξοικονομείτε χρόνο από την καθημερινότητά σας και κάνετε αποτελεσματικότερο το σχολείο καθώς υπάρχει χρόνος για ενασχόληση με περισσότερο ενδιαφέροντα πράγματα.

Ανάλογα είναι τα οφέλη αν συνηθίσετε τα παιδιά σας να είναι υπεύθυνα για το συμμάζεμα των παιχνιδιών τους και την γενικότερη τακτοποίηση του δωματίου τους αφού μία από τις προκλήσεις που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν εδώ θα είναι η τακτοποίηση και ο σεβασμός του χώρου, των παιχνιδιών και των βιβλίων.

3ο Προετοιμασία για την σχολική ρουτίνα

Ένα άλλο βασικό βήμα για την προετοιμασία του παιδιού σας για το νηπιαγωγείο είναι να έχει αποκτήσει το παιδί σας μια ρουτίνα χρονικής ακολουθίας πολύ πριν αρχίσει το σχολείο.

Αυτό περιλαμβάνει το βραδινό ύπνο στην ώρα του (9.00 μ.μ. το αργότερο) και έγκαιρο ξύπνημα το πρωί ώστε να προλαβαίνει να ετοιμάζεται (μόνο του) και να παίρνει ένα καλό πρωινό. Εκπαίδευση σ’ αυτή τη ρουτίνα επιβάλλεται να ξεκινήσει τουλάχιστον 2-3 εβδομάδες νωρίτερα ώστε να προλάβει να προσαρμοστεί ομαλά στο νέο του πρόγραμμα, και να μην συνδυαστεί αυτή η αλλαγή σχολείου με φωνές και εκνευρισμούς. Με αυτόν τον τρόπο δεν είναι ένα σοκ το ξεκίνημα για το νέο σχολείο από την πρώτη ημέρα.

Αν το παιδί σας δυσκολεύεται να κάνει φίλους βοηθήστε το καλώντας τα παιδιά κάποιων γνωστών σας στο σπίτι ή ενθαρρύνετέ το στην παιδική χαρά ή την παραλία να γνωρίζει άλλα παιδιά της ηλικίας του επιβραβεύοντας την πρόοδο του με φράσεις όπως: μπράβο έκανες ωραίο παιχνίδι σήμερα. Ειδικά επιβραβεύστε το κάθε φορά που παίζει χωρίς να μαλώνει με άλλα παιδιά και βοηθήστε το να λύνει τις διαφορές του με συζήτηση.

Αν το παιδί σας δεν έχει πάει παιδικό σταθμό και δεν σας έχει αποχωριστεί άλλη φορά για μεγάλο χρονικό διάστημα είναι σκόπιμο να το προετοιμάσετε νωρίτερα γι’ αυτό. Θα μπορούσατε να βοηθήσετε το παιδί σας αφήνοντας το σε κάποιο φιλικό ή συγγενικό σας πρόσωπο με το οποίο έχει καλή σχέση, (για να αισθάνεται πιο ασφαλές) κάποια ώρα της μέρας, με την πρόφαση ότι έχετε μια σοβαρή δουλειά και δεν μπορείτε να το πάρετε μαζί σας.

Σταδιακά, αυξήστε το χρόνο που θα είστε μακριά. Καθώς φεύγετε να είστε ήρεμη, με αυτοπεποίθηση ότι κάνετε το σωστό και χαμογελαστή, μ’ ένα φιλί πείτε: τώρα θα φύγω και θα έλθω αργότερα. Τα παιδιά είναι καταπληκτικά βαρόμετρα των ενηλίκων, έτσι εάν εσείς είστε ανήσυχες προσκολλώνται σε εσάς. Αυτό βοηθάει στην μετέπειτα προσαρμογή του στο νέο περιβάλλον που φυσικά γίνεται ευκολότερη, αν το παιδί σας είχε βιώσει σύντομα χρονικά διαστήματα (από 1 ώρα έως και 3 με 4) χωρίς εσάς σε άλλα μέρη πριν.

Επίσης, είτε το παιδί σας είχε προηγούμενη επαφή με σχολείο είτε όχι μια ακόμη καλή ιδέα είναι να το βοηθήσετε να αποκτήσει μια εικόνα του σχολείου στο οποίο θα πάει σύντομα.

Έτσι αν δε γίνεται να το έχετε μαζί σας την μέρα που θα το εγγράψετε σε αυτό (πράγμα που συστήνουμε για να έχουμε και εμείς την πρώτη του εικόνα μέσα στο χώρο), μπορείτε να πάτε να δείτε το σχολείο, είτε με τα πόδια είτε με το αυτοκίνητο, να κατεβείτε, και αν δε μπορείτε να μπείτε ούτε στην αυλή, κάντε τουλάχιστον το γύρω του και ζητήστε να σας πει πως του φαίνεται. Τέλος κάντε και σεις κάποια θετικά σχόλια π.χ. τι μεγάλη αυλή και ωραία παράθυρα έχει και ότι είστε σίγουρη, πως θα περάσει πολύ καλά σε αυτό και θα μάθει σημαντικά πράγματα.

Για την καλή λειτουργία του σχολείου υπάρχουν κανόνες (μερικοί μάλιστα, όπως το να μη βρίζουν, είναι αυτονόητοι) που από την αρχή της σχολικής χρονιάς συναποφασίζονται (κάτι σαν συμβόλαιο νηπίων και νηπιαγωγού). Όλα τα παιδιά πρέπει να κατανοήσουν ότι είναι απαραίτητοι αυτοί οι κανόνες για το τι τους επιτρέπεται να κάνουν και τι όχι σε διαφορετικές καταστάσεις.

Έτσι λοιπόν, αν το παιδί σας έχει κάποιες τέτοιες συνήθειες που δεν επιτρέπονται στο σχολείο, ενθαρρύνετε τo να τις αποβάλλει και να τις αντικαταστήσει με άλλες πιο ώριμες συμπεριφορές όπως να λύνει τις διαφορές του με ήρεμο τρόπο.

Για την υποστήριξη του παιδιού σας εάν το παιδί σας έχει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα συζητήστε το με την νηπιαγωγό της τάξης σας.

4ο Εναρμονισμός με τη λειτουργία του Νηπιαγωγείου

Ως αναφορά το ωράριο λειτουργίας: Το νηπιαγωγείο λειτουργεί τις πέντε εργάσιμες ημέρες της εβδομάδας και το ωράριο λειτουργίας του είναι από 08:20 έως 13:00. Οι όποιες διαφοροποιήσεις του καθημερινού ωραρίου γνωστοποιούνται εγκαίρως στους γονείς των νηπίων από τη Διεύθυνση με σχετική ανακοίνωση.

Η μεταφορά των νηπίων από την κατοικία τους στο Σχολείο και αντιστρόφως γίνεται πάντα με την ευθύνη των γονέων τους.

Οι γονείς που φέρνουν, παιδιά στο Νηπιαγωγείο τα παραδίδουν το πρωί στο υπεύθυνο πρόσωπο που βρίσκεται στην τάξη του Νηπιαγωγείου από 08:20 έως 08:30 αφήνοντάς τα να βγάλουν και να κρεμάσουν μόνα τους και με σωστό τρόπο το μπουφάν και την τσάντα τους (το πώς όπως είπαμε θα τους το έχουν δείξει στο σπίτι). Ποτέ δεν τα αφήνουν στην εξωτερική είσοδο χωρίς να τους δει η νηπιαγωγός. Το μεσημέρι οι γονείς παραλαμβάνουν τα παιδιά τους και πάλι από την Νηπιαγωγό. Σε περίπτωση που υπάρχει ανάγκη να παραλάβει το παιδί κάποιο άλλο πρόσωπο εκτός του κηδεμόνα θα πρέπει να έχει  προηγηθεί έγκαιρη σχετική ενημέρωση από τον γονέα ή τον κηδεμόνα.

Πριν από τις 08:20 και μετά τις 13.00 δεν ευθύνεται κανένα πρόσωπο στο Νηπιαγωγείο για την επίβλεψη των παιδιών. Συνεπώς, δεν επιτρέπεται η παραμονή νηπίων στους εσωτερικούς χώρους του ούτε η χρήση της υπαίθριας αυλής από τα ίδια ή τις/τους συνοδούς τους τις ώρες αυτές.

Για την ομαλή διεξαγωγή τού προγράμματος τού Νηπιαγωγείου οι γονείς και οι συνοδοί οφείλουν να σεβαστούν και να τηρούν τις ώρες προσέλευσης και αναχώρησης των παιδιών στο σχολείο.

Ενδυμασία: Τα παπούτσια που θα φορά καθημερινά το παιδί προτείνεται να είναι αθλητικά (ανατομικά) με αυτοκόλλητο ή οποιαδήποτε άλλα κλειστά παπούτσια με εύκολο κούμπωμα, ώστε να νιώθει άνεση και ασφάλεια κατά την κίνησή του μέσα στην αίθουσα και στους εξωτερικούς χώρους παιχνιδιού. Εάν το παιδί δεν έχει μάθει ακόμα να δένει κορδόνια παπουτσιών, καλύτερα να αποφεύγει να φορά παπούτσια που έχουν κορδόνια, διότι αυτό θα του δημιουργεί συνεχώς πρόβλημα και ιδιαίτερα κατά τις εξορμήσεις του Νηπιαγωγείου.

Επιπλέον, όταν το παιδί έρχεται στο Νηπιαγωγείο, δεν πρέπει να φορά κοσμήματα και να φέρνει μαζί του είδη αξίας, τόσο για παιδαγωγικούς λόγους όσο και για λόγους ασφάλειας (πνιγμούς από αλυσίδες στο λαιμό κλπ.) αλλά και για τον κίνδυνο της απώλειας αυτών των αντικειμένων.

Συστήνονται επίσης ευκολοφόρετα ρούχα τύπου φόρμας και σίγουρα (εκτός ίσως της πρώτης μέρας) όχι τα καλά του. Η συνέπεια στο θέμα της ενδυμασίας και συνολικής εμφάνισης είναι καθοριστική για την εύκολη προσαρμογή του παιδιού στο σχολείο, συμβάλλοντας στο να αισθάνεται άνετα και φιλικά με το σύνολο των συμμαθητών του.

Τσάντα: Καθημερινά το παιδί θα πρέπει να φέρνει στο Νηπιαγωγείο μία τσάντα. Η τσάντα αυτή θα πρέπει να έχει κατάλληλο μέγεθος για την ηλικία του (ούτε πολύ μεγάλη, ούτε πολύ μικρή), ώστε να χωρά όλα τα απαραίτητα και να μπορεί να τη χειριστεί μόνο του. Μέσα στην τσάντα θα πρέπει καθημερινά να έχει τα προγεύματα του και όσα απαιτούνται για αυτά καθώς και μία αλλαξιά ρούχα.

Το ονοματεπώνυμο τού παιδιού θα πρέπει να είναι γραμμένο τόσο στην τσάντα όσο και σε όλα τα προσωπικά του είδη. (Ακόμη και εδώ, τα παιδιά έρχονται με περίτεχνα κουτιά γεύματος που δεν μπορούν καν να ανοίξουν και να κλείσουν μόνα τους).

Σιγουρευτείτε λοιπόν ότι το παιδί μπορεί μόνο του να ανοίξει και να κλείσει τα πράγματα του, όπως τα σακίδια, παγουρίνα και φαγητοδοχεία. Επίσης ότι μπορεί να τρώει μόνο του, χωρίς την βοήθεια ενήλικα.

Η σχολαστική φροντίδα όλων των παραπάνω, από την πρώτη κιόλας μέρα του παιδιού στο Νηπιαγωγείο και καθημερινά, αποτελεί βασικό στοιχείο της οργάνωσης της ώρας του φαγητού, η οποία είναι ώρα Αγωγής.

Πρόγευμα: Σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα τα παιδιά προγευματίζουν καθημερινά γύρω στις 10.30 π.μ. Γι’ αυτό είναι απαραίτητο το παιδί να φέρνει στην τσάντα του:

  • το πρόγευμα του
  • μία μικρή υφασμάτινη πετσέτα που θα στρώνει στο τραπέζι
  • ένα μικρό πλαστικό πιάτο, όπου θα ακουμπάει το φαγητό του αν δεν πιάνεται με το χέρι
  • ένα παγουρίνο ή πλαστικό μπουκάλι για νερό με το όνομα του
  • ό,τι άλλο είναι απαραίτητο (π.χ. κουτάλι, καλαμάκι).

Προτείνεται οι γονείς να δίνουν υγιεινές τροφές στο παιδί τους ως πρόγευμα, όπως ένα σάντουιτς, ένα γιαούρτι, κάποιο φρούτο, ή οτιδήποτε άλλο προτιμά το παιδί.

Καλό είναι να αποφεύγεται να φορτώνεται το παιδί με πολλά φαγώσιμα ή πράγματα που δυσκολεύεται να τα διαχειριστεί και να τα φάει, γιατί είναι πιθανό αυτό να αποτελέσει αφορμή για αντιδράσεις προς το Νηπιαγωγείο, ειδικά τις πρώτες εβδομάδες. Γαριδάκια, τσιπς, ξηροί καρποί, καραμέλες και μαστίχες, να αποφεύγονται –κατά το δυνατόν– για λόγους υγείας και ασφάλειας των παιδιών. Τέλος επειδή αρκετά παιδιά διαμαρτύρονται και ζητούν φαγητό από τις 9.30 παρακαλούμε να παίρνουν ολοκληρωμένο πρωινό πριν ξεκινήσουν τη μέρα τους (όχι μόνο γάλα).

Γενέθλια: Σχετικά με τον εορτασμό γενεθλίων και ονομαστικών εορτών στο Σχολείο, τα παιδιά έχουν τη δυνατότητα, εφ’ όσον το επιθυμούν, να μοιράσουν προσκλήσεις ή ατομικά κεράσματα σε όλους τους συμμαθητές τους ή και να κόψουν την τούρτα τους, κατόπιν συνεννοήσεως με τη νηπιαγωγό τους από την προηγούμενη.

5ο Πρόγραμμα δραστηριοτήτων των νηπίων

Το πρόγραμμα δραστηριοτήτων του Νηπιαγωγείου περιλαμβάνει όσα προβλέπει το Αναλυτικό Πρόγραμμα του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, αλλά είναι εμπλουτισμένο και με άλλες εκπαιδευτικές δραστηριότητες.

Η εκπαιδευτική διαδικασία αξιοποιεί τις σύγχρονες διδακτικές μεθόδους, χρησιμοποιώντας υποστηρικτικό υλικό και εποπτικά – τεχνολογικά μέσα.

Στο Νηπιαγωγείο σχεδιάζονται και αναπτύσσονται, για το παιδί τής νηπιακής και προ-νηπιακής ηλικίας, προγράμματα δραστηριοτήτων που συνδέονται με όλες τις γνωστικές περιοχές: Γλώσσα, Μαθηματικά, Μελέτη Περιβάλλοντος καθώς και Δημιουργικές-Καλλιτεχνικές δραστηριότητες (Μουσική, Θεατρική Τέχνη, Εικαστική Έκφραση, Φυσική Αγωγή), που προσφέρουν πλούσια ερεθίσματα για την καλλιέργεια της αισθητικής των παιδιών και προωθούν τη δημιουργικότητά τους. Τα προγράμματα δραστηριοτήτων αναπτύσσονται κατά την προσέγγιση των διαφόρων θεμάτων και των σχεδίων εργασίας αναπτύσσοντας τον διαθεματικό τρόπο μελέτης.

Καινοτόμες δράσεις, όπως «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση», «Αγωγή Υγείας», «Πολιτιστικές Δραστηριότητες», οι οποίες συνδέονται με θεσμοθετημένα εκπαιδευτικά προγράμματα, ενσωματώνονται κάθε χρόνο στο πλαίσιο του προγράμματος του νηπιαγωγείου. Για κάθε τέτοιο πρόγραμμα σχεδιάζονται και αναπτύσσονται επιπλέον δραστηριότητες, που συνδέονται με όλες τις μαθησιακές περιοχές. Το πρόγραμμα διαρκεί τόσο χρονικό διάστημα όσο επιτρέπει η διατήρηση του ενδιαφέροντος των νηπίων και οι επιδιώξεις των νηπιαγωγών.

Όλα σχεδόν τα προγράμματα που εκπονούνται πλαισιώνονται από εκπαιδευτικές επισκέψεις στο φυσικό και το κοινωνικό περιβάλλον. Άλλοτε πάλι γίνεται δανεισμός μουσειοσκευής από συγκεκριμένο Μουσείο, ενώ σε άλλες περιπτώσεις προσκαλούνται στο νηπιαγωγείο ειδικοί, προκειμένου να ενημερώσουν τα παιδιά για κάποιο θέμα που σχετίζεται με το πρόγραμμα.

Οι επισκέψεις των μαθητών του Νηπιαγωγείου προς τον έξω κόσμο αλλά και οι υποδοχές ειδικών στους χώρους του Σχολείου, στηρίζονται πάντα στο πρόγραμμά του και είναι καλά οργανωμένες.

Γιορτές: Η προετοιμασία των εορτών και η παρουσίασή τους αποτελούν μέρος και συνέχεια του παιδαγωγικού προγράμματος. Το Νηπιαγωγείο οργανώνει κάθε χρόνο τις εξής γιορτές-εκδηλώσεις:

Επετειακές εκδηλώσεις για την 28η Οκτωβρίου (για παιδαγωγικούς λόγους εορτάζονται από όλα τα τμήματα, σε αίθουσα τού Νηπιαγωγείου, σε διδακτική ώρα, χωρίς την παρουσία γονέων). Εορτή για τα Χριστούγεννα και την 25η Μαρτίου όπου συνήθως παρίστανται όσοι γονείς θέλουν και μπορούν. Εορτή λήξεως του σχολικού έτους.

6ο Συνεργασία Γονέων – Νηπιαγωγείου

Απαραίτητη προϋπόθεση για την καλή και εύρυθμη λειτουργία του Νηπιαγωγείου, καθώς και την ομαλή φοίτηση και πρόοδο των παιδιών αποτελεί η επικοινωνία και η συστηματική συνεργασία του Σχολείου με τους γονείς. Η συνεργασία αυτή είναι μια δυναμική σχέση, που ανατροφοδοτείται καθημερινά και επηρεάζει τη συμπεριφορά τού νηπίου σε μεγάλο βαθμό. Η δημιουργία κλίματος αμοιβαίου σεβασμού και εμπιστοσύνης σηματοδοτεί την συνολική εξέλιξή του.

Η επικοινωνία-συνεργασία των γονέων με το Νηπιαγωγείο γίνεται με τους εξής τρόπους:

– προγραμματισμένες συναντήσεις: προγραμματίζονται από τον Σύλλογο Διδασκόντων στην αρχή του σχολικού έτους και ανακοινώνονται στους γονείς οι ημερομηνίες για τις εξής συναντήσεις:

  • πρώτη ενημερωτική-παιδαγωγική συνάντηση για εκπαιδευτικά και λειτουργικά θέματα του Νηπιαγωγείου
  • έγγραφες ανακοινώσεις, προσκλήσεις: μοιράζονται στις τσάντες των παιδιών, όταν το Νηπιαγωγείο χρειάζεται να ενημερώσει τους γονείς για οτιδήποτε αφορά στη λειτουργία και στο παιδαγωγικό του έργο
  • τηλεφωνική επικοινωνία: είναι δυνατή και ενδείκνυται για έκτακτους και σοβαρούς λόγους. Καλό θα ήταν να αποφεύγεται η κατάχρηση της τηλεφωνικής επικοινωνίας, γιατί μπορεί να αποτελέσει πρόβλημα στη λειτουργία του Νηπιαγωγείου, ιδίως τις πρώτες εβδομάδες μετά την έναρξη του νέου σχολικού έτους.

Οι γονείς δεν πρέπει να αμελούν να ενημερώνουν το Νηπιαγωγείο για τις όποιες αλλαγές στους τηλεφωνικά αριθμούς τους.

Η συμβολή και η συνεργασία σας κρίνονται απαραίτητες για την επιτυχία των στόχων και την απρόσκοπτη λειτουργία του νηπιαγωγείου.

Είναι σημαντικό οι γονείς να ανταποκρίνονται στις προσκλήσεις του Νηπιαγωγείου και να συμμετέχουν στις συναντήσεις γονέων και νηπιαγωγών.

Σας ευχαριστούμε!

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!

Δημοσιεύτηκε στην κατηγορία ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ, με ετικέτες , στις από την/τον .

Σχετικά με 3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥ

ΓΕΡΟΝΤΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ: Στις 7 Αυγούστου του 1973 στο Αννόβερο Γερμανίας. ΖΩ: Στην Αρχάγγελο Ρόδου. ΣΠΟΥΔΑΣΑ: Στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Αιγαίου την περίοδο 1992 – 1996. Την περίοδο 2007 – 2009 έκανα μετεκπαίδευση στο Διδασκαλείο «ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ» του Πανεπιστημίου Αιγαίου. ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ: Εργάστηκα ως νηπιαγωγός από το 1997 έως το 2001 στο Δημοτικό Παιδικό Σταθμό Αρχαγγέλου. Το 2003 δούλεψα ως αναπληρώτρια νηπιαγωγός στο Ηράκλειο της Κρήτης. Το Σεπτέμβριο του 2003 μέσα από το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ διορίστηκα στο 1ο Νηπιαγωγείο Αρχαγγέλου όπου έμεινα μέχρι το 2007. Από το 2007 και μετά είμαι  στο  3ο Νηπιαγωγείο Αρχάγγελου.


Περισσότερες πληροφορίες

Αφήστε μια απάντηση