Ερευνητικές εργασίες Β΄ Λυκείου

3ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ                                                                       ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ : 2016-2017

 

Στην Β΄ τάξη Λυκείου εκπονήθηκαν ερευνητικές εργασίες από τα αντίστοιχα τμήματα:

  • Η Ερευνητική εργασία του 3ου τμήματος στο Α΄ τετράμηνο είχε θέμα: «Στον Παράδεισο θα ακούω – Αγαπημένα είδη μουσικής και ευεργετική επίδραση της μουσικής στον άνθρωπο». Μετά την ολοκλήρωση της εργασίας στο Α΄   τετράμηνο, στο Β΄ τετράμηνο υλοποιήθηκε η εργασία με θέμα «Οι διάφορες μορφές τέχνης και η επίδραση των νέων τεχνολογιών στην εξέλιξή τους».  Τις εργασίες εποπτεύει η κ. Μπουρίκου Αιμιλία, κλάδου ΠΕ06. Περισσότερα στοιχεία στη Παρουσίαση για το Χορό.
  • Η Ερευνητική εργασία του 2ου τμήματος με θέμα: «Γυμνάζομαι και δεν καπνίζω» και υπεύθυνη την κ. Διακουμάκου Ελένη, κλάδου ΠΕ11. Περισσότερα στοιχεία στη Παρουσίαση για το Αλκοόλ.
  • Η Ερευνητική εργασία του 3ου τμήματος με θέμα: « Μετά το Λύκειο – Προοπτικές και επιλογές» και υπεύθυνο τον κ. Φουντά Δημήτριο, κλάδου ΠΕ19. Περισσότερα στοιχεία στη Παρουσίαση με θέμα “Μετά το Λύκειο”

ΣΤΑΔΙΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

Οι ερευνητικές εργασίες που πραγματοποιήθηκαν και ολοκληρώθηκαν κατά το σχολικό έτος 2016-2017 οργανώθηκαν ως εξής :

  • Επιλογή μαθητών και σχηματισμός ομάδων
  • Ανάπτυξη δυναμικής της ομάδας (παιχνίδια συνεργασίας, εμπιστοσύνης, δημιουργίας θετικού κλίματος).
  • Μεθοδολογία έρευνας.
  • Χωρισμός ομάδων σε υποομάδες, προσδοκίες υποομάδων, συμβόλαιο ομάδας.
  • Καταιγισμός ιδεών (brainstorming), καθορισμός υποθεμάτων.
  • Ενημέρωση (παρουσιάσεις – προβολές), ευαισθητοποίηση, διερεύνηση θεματολογίας, επεξεργασία – αποδελτίωση πληροφοριών, δημιουργία εργασιών σχετικά με τη θεματολογία.
  • Παρουσίαση του πρώτου τμήματος των εργασιών και της μίας ολοκληρωμένης εργασίας του 1ου τμήματος με τη λήξη του Α΄ τετραμήνου.
  • Αξιολόγηση, επανεκτίμηση της εκπαιδευτικής πορείας.
  • Παρακολούθηση οπτικοακουστικού υλικού, επισκέψεις και βιωματικές δραστηριότητες για εμπέδωση της πληροφορίας και απόκτηση της γνώσης.
  • Προετοιμασία και παρουσίαση σε επίπεδο τάξης των τελικών παραγόμενων εργασιών. Ακολούθησε αξιολόγηση των στοιχείων και συζήτηση σε επίπεδο ολομέλειας.
  • Την τελική παρουσίαση παρακολούθησαν μαθητές/τριες και εκπαιδευτικοί της σχολικής μονάδας σε εθελοντική βάση.
Κατηγορίες: Σχολική ζωή. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.