Μαρ 24

25η Μαρτίου 1821: Επέτειος της Ελληνικής Επανάστασης

giorti 25 martioy

Από τον εορτασμό

της 25ης Μαρτίου 1821

στο σχολείο μας

Αποτέλεσμα εικόνας για 25η Μαρτίου 1821: Επέτειος της Ελληνικής Επανάστασης

Κάθε χρόνο στις 25 Μαρτίου τιμούμε και γιορτάζουμε τον ξεσηκωμό των υπόδουλων Ελλήνων κατά του Τούρκου δυνάστη για ελευθερία και αυτοδιάθεση. Εκ των πραγμάτων είναι η πιο σημαντική ημερομηνία στην ιστορία της Νεώτερης Ελλάδας, ως αφετηρία της εθνικής παλιγγενεσίας.

Η επέτειος να γιορτάζουμε τον εθνικό ξεσηκωμό στις 25 Μαρτίου καθιερώθηκε στις 15 Μαρτίου 1838 από τον βασιλιά Όθωνα, προκειμένου να συνδεθεί με το εκκλησιαστικό γεγονός του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου. Ήταν και επιθυμία του Αλέξανδρου Υψηλάντη και της Φιλικής Εταιρείας να συνδεθεί η έναρξη της επανάστασης με μια μεγάλη εκκλησιαστική εορτή για να τονωθεί το φρόνημα των υπόδουλων Ελλήνων.

Στην πραγματικότητα, η Επανάσταση δεν ξεκίνησε στις 25 Μαρτίου 1821, αλλά λίγες μέρες νωρίτερα στην Πελοπόννησο, μία περιοχή με συμπαγείς ελληνικούς πληθυσμούς και μικρή στρατιωτική παρουσία των Τούρκων. Ο στρατιωτικός και πολιτικός διοικητής της Πελοποννήσου (Μόρα Βαλεσί) Χουρσίτ Πασάς βρισκόταν στα Γιάννινα για να εξοντώσει τον Αλή Πασά, ο οποίος είχε αυτονομηθεί από την Υψηλή Πύλη. Πριν από την αναχώρησή του, ο Χουρσίτ είχε λάβει διαβεβαιώσεις από τους προεστούς του Μοριά ότι οι φήμες που κυκλοφορούσαν για τον επικείμενο ξεσηκωμό των ραγιάδων ήταν ανυπόστατες.

Αχαιοί και Μανιάτες ερίζουν για το ποιος έριξε την πρώτη τουφεκιά του εθνικού ξεσηκωμού. Στις 21 Μαρτίου αρχίζει η πολιορκία των Καλαβρύτων από τον Σωτήρη Χαραλάμπη και τους Πετμεζαίους. Είναι η πρώτη πολεμική ενέργεια της Επανάστασης και θα λήξει νικηφόρα μετά από πέντε ημέρες.

Στις 23 Μαρτίου οι Μανιάτες υπό την αρχηγία του Πετρόμπεη Μαυρομιχάλη και τη συνεπικουρία του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη καταλαμβάνουν την Καλαμάτα και με διακήρυξή τους κάνουν γνωστό στη διεθνή κοινότητα τον ξεσηκωμό των Ελλήνων. Την ίδια ημέρα, οι άνδρες του Αντρέα Λόντου θέτουν υπό τον έλεγχό τους τη Βοστίτσα (σημερινό Αίγιο), ενώ επαναστατικός αναβρασμός επικρατεί στην Πάτρα. Από την Κωνσταντινούπολη με προορισμό το Άγιο Όρος αναχωρεί ο σερραίος έμπορος και φλογερός πατριώτης Εμμανουήλ Παππάς, προκειμένου να ξεκινήσει την Επανάσταση στη Μακεδονία.

Η 23η Μαρτίου είναι ο πρώτος σημαντικός σταθμός του εθνικού αγώνα και θα μπορούσε κάλλιστα να είχε πάρει τη θέση της 25ης Μαρτίου στο εορταστικό καλεντάρι της χώρας μας.

 

 

Μαρ 24

Πρόσκληση σε εκδήλωση του 3ου ΓΕΛ Χαϊδαρίου

Oι κίνδυνοι που παραμονεύουν τα παιδιά μας αυξάνουν. Ο χειρισμός τους απαιτεί επικοινωνία και γνώση.

Γι΄αυτό το 3ο ΓΕΛ Χαίδαρίου σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης Εξαρτήσεων και Αγωγής Υγείας «Αρηξις»΄οργανώνει ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ με θέμα ¨ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΕΣ ΟΥΣΙΕΣ» ,την ΤΕΤΑΡΤΗ   29/3,  6 μ.μ,  στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου μας.

Σας περμένουμε!

Μαρ 23

Tο 3o ΓΕΛ Χαϊδαρίου στη Φινλανδία

finland group photo
Στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+ στις 5 Μαρτίου 2017 οι μαθήτριες/ές του 3ου ΓΕΛ Χαϊδαρίου  Μαρία Μυλωνά, Εύα Παπακωστοπούλου, Ελένη Προδρομίτη, Γιώργος Μουστάκας  της Β” τάξης και Νίκος Σκανδάλης της Α” τάξης  ξεκίνησαν το ταξίδι τους για Φινλανδία .Στην πόλη Loimaa (δύο ώρες έξω από το Ελσίνκι)  τους περίμεναν τα παιδιά που θα τους φιλοξενούσαν  και θα συναντούσαν και μαθητές/τριες από τη Γερμανία, τη Γαλλία και την Ιταλία.

Τα πέντε παιδιά, μαζί με τις καθηγήτριές τους Σταυρούλα Βλαντή και Αναστασία Ζώτα, είχαν αναλάβει να διεκπεραιώσουν μια σοβαρή αποστολή: να εκπροσωπήσουν το σχολείο τους αλλά και τη χώρα τους. Και τα κατάφεραν με μεγάλη επιτυχία. Στην παρουσίαση των χώρων από το σχολείο τους και το δημαρχείο, μιας και το πρόγραμμα έχει θέμα: «Χώρος και τέχνη στην πόλη», επέδειξαν μεγάλη άνεση,κατά γενική ομολογία, και στα debates έλαβαν τα εύσημα όλων των συμμετεχόντων. Επιπρόσθετα κατά τη διάρκεια δραστηριότητας με θέμα: «τέχνη και μαθηματικά» ξεχώρισε ο μαθητής Γιώργος Μουστάκας και Φινλανδή δημοσιογράφος του πήρε συνέντευξη και έγινε πρωτοσέλιδο στην εκεί εφημερίδα.

Φυσικά οι μαθητές/τριες ξεναγήθηκαν και θαύμασαν το φινλανδικό σχολείο, μετείχαν σε δράσεις στη φύση,απόλαυσαν το χιονισμένο τοπίο, έζησαν την καθημερινή ζωή των συνομηλίκων τους και επισκέφθηκαν μουσεία, χώρους τέχνης τόσο στη Loimaa όσο και στο Ελσίνκι και στο Τουρκού, Είχαν δε την ευκαιρία στο Τουρκού να συνομιλήσουν και με φινλανδό καλλιτέχνη. Παράλληλα καθ” όλη τη διάρκεια της εκεί παραμονής τους αντάλλαξαν απόψεις με τους μαθητές όλων των χωρών και έκαναν φιλίες που ίσως διαρκέσουν στο χρόνο, ίσως και μια ζωή!
Με βαλίτσες γεμάτες εμπειρίες και  συγκινήσεις  ξεκίνησε το ταξίδι της επιστροφής στις 11 Μαρτίου. Με πιο ανοικτούς ορίζοντες όλοι πλέον προετοιμάζουμε την επόμενη συνάντηση η οποία θα γίνει στην Ιταλία τον Μάιο.
Συνεχίζουμε να επικοινωνούμε με τους ευρωπαίους φίλους μας και τους περιμένουμε όλους τον Μάρτη του 2018 να τους φιλοξενήσουμε.

Φεβ 23

Προκρίθηκε το 3ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου στις Αγώνες Επιχειρηματολογίας

IMG_20170221_0001

Την 5η θέση έλαβε η ομάδα των Ρητορικών Αγώνων του 3ου ΓΕΛ Χαϊδαρίου στους Μαθητικούς Αγώνες Επιχειρηματολογίας που έλαβαν χώρα το Σάββατο 18 Φεβρουαρίου στος 1ο ΓΕΛ Παπάγου.

Η ομάδα των ρητόρων του σχολείου μας συμμετείχε στη διοργάνωση “Αντιλογίες – 3οι Μαθητικοί Αγώνες Επιχειρηματολογίας” και με 3 συνεχόμενες νίκες έλαβε την 5η θέση και την πρόκριση στην επόμενη φάση των αγώνων. Τα θέματα στα οποία αγωνίστηκαν ήταν 1) Η σάτιρα δεν έχει όρια, 2) Το πολυπολιτισμικό μοντέλο της Ευρώπης δεν λειτουργεί και 3) Τα αρχαιολογικά μνημεία δεν πρέπει να διατίθεναι για εμπορική εκμετάλλευση.

Η πρόκριση αυτή έχει ιδιαίτερη σημασία αφού είναι η πρώτη χρονιά που το 3ο ΓΕΛ συμμετέχει σε τέτοιου είδους διοργάνωση. Τα παιδιά του σχολείου μας, όμως, προπονήθηκαν σκληρά και εργάστηκαν ομαδικά, με ήθος, σοβαρότητα και κυρίως με πνεύμα συνεργασίας. Χαρακτηριστικό της ατμόσφαιρας που επικρατεί στην ομάδα είναι το σύνθημα “Η Συμμετοχή Είναι Νίκη”.

Τους αγώνες συνδιοργάνωσαν η Διεύθυνση Δ.Ε. Β” Αθήνας, το 1ο ΓΕΛ Παπάγου, η Ελληνογαλλική Σχολή “Jeanne d” Arc”, τα Εκπαιδευτήρια “Πολύτροπη Αρμονία” και η Γερμανική Σχολή Αθηνών. Οι αγώνες πραγματοποιήθηκαν με την υποστήριξη της ΕΡΤ, στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος για την αντιμετώπιση της ρητορικής του μίσους “Respect Words”. Στους αγώνες έλαβαν μέρος 42 σχολεία, ενώ στη 2η φάση προκρίθηκαν 14. Οι ημιτελικοί αγώνες θα διεξαχθούν το Σάββατο 1 Απριλίου στο ΓΕΛ “Πολύτροπη Αρμονία” στο Δάσος Χαϊδαρίου.

Συγχαρητήρια στην ομάδα “Ρητορικών Αγώνων” του σχολείου μας που αποτελείται από τους εξής μαθητές/τριες: Χριστίνα Γιαννοπούλου, Νίκη Γυμνάου, Εριέττα Δαμακούδη, Αναστασία Δέδε, Εύα Ηλιάδη-Βαγενά, Νίκο Σελέκο, Δανάη Σπηλιοπούλου, Γεωργία Τσιλιμίγκρα και Ελεάννα Τσώκου.

20170222_100645

Φεβ 15

Έλεγχοι επίδοσης Α΄τετραμήνου

Την Πέμπτη 16-2-2017

από 12.15 έως 14.00 μ.μ.

θα δίνονται οι Έλεγχοι επίδοσης Α΄τετραμήνου.

Φεβ 03

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 3oυ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΗΓΗΜΑΤΟΣ 2016-17 ΟΙΚΟΠΟΛΙΣ

ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ.

 

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 3oυ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΗΓΗΜΑΤΟΣ 2016-17

και  ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΜΕ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΩΝ ΔΙΑΚΡΙΘΕΝΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ  2ΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ 2015-16

 

 

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 3ου Μαθητικού  Διαγωνισμού  Ποίησης και Διηγήματος της Γ΄ΔΔΕ Αθήνας για το σχολ. έτος 2016- 2017

Η Γ΄Διεύθυνση Β/θμιας Εκπ/σης Αθήνας δια του Γραφείου Πολιτιστικών Θεμάτων,  σε συνεργασία με τον Οικολογικό Πολιτιστικό Σύλλογο Χαϊδαρίου «ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ»  προκηρύσσουν  τον 3ο Μαθητικό Διαγωνισμό Ποίησης και Διηγήματος της Γ΄ΔΔΕ Αθήνας για το σχολ. έτος 2016- 2017.

Ο διαγωνισμός απευθύνεται στους μαθητές ΟΛΩΝ των τάξεων των ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ,  ΓΕ.Λ  και ΕΠΑ.Λ. της Γ΄Διεύθυνσης Β/θμιας Εκπ/σης Αθήνας και η συμμετοχή σε αυτόν είναι προαιρετική.

Ο διαγωνισμός περιλαμβάνει δύο είδη του λόγου: Ποίημα και Διήγημα, με θέμα ελεύθερο.

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι οι μαθητές με ένα ποίημα ή ένα διήγημα.

Στόχοι Διαγωνισμού:

  1. Προώθηση των μαθητών προς την ενασχόληση με την τέχνη του γραπτού λόγου και τη δημιουργική γραφή.
  2. Καλλιέργεια της αγάπης για τη λογοτεχνία στους νέους ανθρώπους
  3. Καλλιέργεια δημιουργικής αλληλεπίδρασης των νέων με τον κοινωνικό τους περίγυρο, μέσω της καλλιτεχνικής γλωσσικής έκφρασης
  4. Δημιουργική έκφραση των εφηβικών ανησυχιών μέσα από γλωσσικούς και καλλιτεχνικούς κώδικες επικοινωνίας.
  5. Αναζήτηση και υποστήριξη μαθητών της Δυτικής Αθήνας με ιδιαίτερη κλίση στην δημιουργική έκφραση  μέσω του γραπτού λόγου.
  6. Σύνδεση και αλληλεπίδραση του σχολείου με την τοπική κοινωνία

 

Όροι Διαγωνισμού:

  1. Τα ποιήματα δεν πρέπει να υπερβαίνουν τους σαράντα (40) στίχους και τα διηγήματα τις έξι (06) δακτυλογραφημένες σελίδες Α4 και να έχουν τη γραμματοσειρά Times New Roman, μέγεθος γραμμάτων 12 και διάστιχο 1,5).
  2. Τα έργα που θα εμπεριέχουν λέξεις και φράσεις υβριστικού, ρατσιστικού, προσβλητικού περιεχομένου ή  κριθεί από την οργανωτική επιτροπή ότι δεν μπορούν να συμμετάσχουν  στο πλαίσιο ενός μαθητικού λογοτεχνικού διαγωνισμού, θα αποκλείονται.

Τα έργα θα υποβληθούν μόνο ηλεκτρονικά στον παρακάτω σύνδεσμο: https://goo.gl/forms/bN5omjzp815qE1lw1

(Θα πρέπει να «κατεβάσετε» το έγγραφο στην επιφάνεια εργασίας του ΗΥ σας και να «ανοίξετε» την ηλεκτρονική φόρμα με ctrl + clik με το ποντίκι σας. Αν δεν ανοίγει ο σύνδεσμος, μπορείτε να τον αντιγράψετε με copy + paste στην γραμμή διευθύνσεων του browser. Σε όλη τη διάρκεια της καταχώρησης των απαντήσεων στη φόρμα, θα πρέπει να έχετε ενεργή τη σύνδεση στο διαδίκτυο. Μόλις ολοκληρώσετε την επεξεργασία της φόρμας πατάτε «Υποβολή» και η εργασία σας έχει αποσταλεί στην οργανωτική επιτροπή. Αν για οποιοδήποτε λόγο, αντιμετωπίζετε πρόβλημα, επικοινωνείτε με την Ι. Δεκατρή στο 6980009425, 2105754479 ή την Σ. Δημητρίου στο 6909283795, 2105814168) .

  1. Οι μαθητές που θα συμμετάσχουν με κείμενό τους, εφόσον το επιθυμούν, μπορούν να αποστείλουν μια δική τους εικαστική δημιουργία ή δική τους φωτογραφία, που μπορεί να συνοδεύσει τη δημοσίευση του κειμένου τους στο επόμενο τεύχος του λογοτεχνικού περιοδικού που θα συμπεριλαμβάνει τα έργα του 3ου Μαθητικού Διαγωνισμού Ποίησης και Διηγήματος, εφόσον συνηγορήσει σε αυτό η συντακτική επιτροπή. Η δημιουργία αυτή μπορεί να αποστέλλεται στο e- mail: sofiadimitriou@gmail.com, σε ψηφιακή μορφή. (Πληροφορίες: Σ. Δημητρίου στο 6909283795, 2105814168)

Προθεσμία Υποβολής Έργων:

Τα κείμενα πρέπει να αποσταλούν  μόνο ηλεκτρονικά  έως την 5η Απρίλη 2017 και ώρα 13.00.

Οι διακριθέντες μαθητές θα ειδοποιηθούν εγκαίρως για την τελετή βράβευσης, κατά την οποία θα αναγνωσθούν τα ποιήματα και αποσπάσματα από τα διηγήματα που θα βραβευθούν.

Η ημερομηνία της εκδήλωσης θα κοινοποιηθεί με νεότερη ανακοίνωσή μας .

  1. Επίσης, θα δημιουργηθεί ηλεκτρονικό περιοδικό με τα έργα που θα διακριθούν.
  2. Οι συμμετέχοντες μαθητές στο διαγωνισμό θα μπορούν να συμμετάσχουν σε μελλοντικό Ευρωπαϊκό πρόγραμμα ( Erasmus+) που θα οργανωθεί από τον ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ.

Η οργανωτική επιτροπή αποτελείται από την Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων κ. Ιωάννα Δεκατρή και την Πρόεδρο του ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ κ. Σοφία Δημητρίου Ψαρρού.

Η  κριτική επιτροπή θα αποτελείται από φιλολόγους και ποιητές

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται:

 Ιωάννα Δεκατρή Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων Γ΄ΔΔΕ Αθήνας ,   τηλ. 2105754479, 6980009425 και Σοφία Δημητρίου  πρόεδρο ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ 6909283795.

Επίσης σας ενημερώνουμε για την υλοποίηση του  3ου Διαγωνισμού Ποίησης και Διηγήματος, πληροφορίες για τον οποίο,  θα βρίσκονται αναρτημένες και στο site του ΟΙΚΟΠΟΛΙΣ http://oiko-polis.com/ 

Εδώ http://www.oiko-polis.com/ μπορείτε να βρείτε  πληροφορίες για το Σύλλογο ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ .

Φεβ 02

Ποντιακός Ελληνισμός: μνήμες και όνειρα, παρελθόν, παρόν και μέλλον

competition

Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές  όλων των τάξεων νηπιαγωγείων, δημοτικών σχολείων, Γυμνασίων και Λυκείων της Ελλάδας και της Ομογένειας, δημόσιων και ιδιωτικών και υλοποιείται με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

 

Βασική επιδίωξη του προγράμματος είναι να γνωρίσουν οι μαθητές όλων των βαθμίδων (από την Ελλάδα και την Ομογένεια) τον Ποντιακό Ελληνισμό και συγκεκριμένα την ιστορία του, τον πολιτισμό του και τη συμβολή του στην ανάπτυξη της Ελλάδας και στη διαμόρφωση της πολιτιστικής της ταυτότητας.

 

(προτεινόμενοι) Θεματικοί άξονες προγράμματος-διαγωνισμού

  • Η ιστορία του Πόντου
  • Ο ποντιακός πολιτισμός (ήθη, έθιμα, τραγούδια, ενδυμασίες, διατροφή)
  • Η ποντιακή διάλεκτος
  • Οι ποντιακές κοινότητες στα πέρατα του κόσμου
  • Παναγία Σουμελά
  • Ο Πόντος μέσα από εικόνες και κείμενα
  • Η συμβολή των Ποντίων στην ανάπτυξη της Ελλάδας
  • Οι πρόσφυγες Πόντιοι του προηγούμενου αιώνα και το σημερινό προσφυγικό πρόβλημα
  • Η σύγχρονη ποντιακή πολιτιστική ταυτότητα
  •  Κατηγορίες δημιουργιών των μαθητών: 
    • Διήγημα, μυθιστόρημα (στην ελληνική γλώσσα ή στην ποντιακή διάλεκτο)
    • Παραμύθι (στην ελληνική γλώσσα ή στην ποντιακή διάλεκτο)
    • Ποίημα (στην ελληνική γλώσσα ή στην ποντιακή διάλεκτο)
    • Μουσική σύνθεση (τραγούδι, μουσική & στίχοι, στην ελληνική γλώσσα ή στην ποντιακή διάλεκτο)
    • Εικαστικό έργο (ζωγραφιά, αφίσα, σκίτσο)
    • Ταινία μικρού μήκους που θα έχει τη μορφή μυθοπλασίας ή ντοκιμαντέρ
    • Πολυμεσική παρουσίαση για τον Ποντιακό Ελληνισμό (power point)
    • Σχολική εφημερίδα
    • Ιστοσελίδα ή blog

     

    Ποιοι μπορούν να συμμετάσχουν:

    Ομάδες μαθητών της πρωτοβάθμιας (όλων των τάξεων των δημοτικών σχολείων και των νηπιαγωγείων) και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (όλων των τάξεων) δημόσιων και ιδιωτικών σχολικών μονάδων της Ελλάδας και της Ομογένειας (ελληνικά σχολεία ή μεμονωμένα τμήματα που λειτουργούν σε χώρες του εξωτερικού). Στο διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος:

    • ένα μεμονωμένο τμήμα ενός σχολείου
    • μια ή περισσότερες τάξεις ενός σχολείου
    • μια ομάδα μαθητών από περισσότερα τμήματα ή τάξεις ενός σχολείου
    • ένας μεμονωμένος μαθητής (ή μαθήτρια)
    • δύο ή περισσότερες τάξεις από διαφορετικές σχολικές μονάδες

    Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχει αναλάβει την παιδαγωγική καθοδήγηση της μαθητικής ομάδας ένας ή περισσότεροι εκπαιδευτικοί της σχολικής μονάδας. Ακόμη η Οργανωτική Επιτροπή του προγράμματος θεωρεί ιδανική συνθήκη τη σύμπραξη σχολικών μονάδων από την Ελλάδα και την Ομογένεια με σκοπό τη συνεργασία, την επαφή του μαθητικού δυναμικού και του εκπαιδευτικού προσωπικού και την από κοινού υποβολή δημιουργιών. Γι’ αυτό και όχι μόνο επιτρέπονται αυτές οι συμπράξεις αλλά και παρακινούνται οι συμμετέχοντες να αναζητήσουν σχολεία-συνεργάτες για τη συμμετοχή τους στον διαγωνισμό

 

Περισσότερες πληροφορίες

ΕΝΤΥΠΟ 2016-17, ΣΧΟΛΕΙΩΝ_ΠΟΝΤΟΣ

 

Δεκ 23

Καλές γιορτές & ευτυχισμένο το 2017!

happy new year 2017

Νοε 29

Όταν οι μαθητές και οι μαθήτριες έχουν έμπνευση

Ελένη ΠροδρομίτηΕλένη Προδρομίτη

Για τις ανάγκες του προγράμματος Erasmus+, στο οποίο το 3ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου συμμετέχει, οι μαθητές και οι μαθήτριες ανέλαβαν την υποχρέωση να δημιουργήσουν ένα λογότυπο το οποίο να προβάλλει το θέμα του προγράμματος.

Ηρίννα ΚαραούλιαΗρίννα Καραούλια

Συγκεκριμένα, οι πέντε χώρες οι οποίες συνεργάζονται στα πλαίσια προγράμματος με θέμα «Χώρος και τέχνη στην πόλη» αποφάσισαν να προκηρύξουν διαγωνισμό για το πιο αντιπροσωπευτικό λογότυπο, το οποίο θα φέρουν όλα τα έγγραφα του προγράμματος τα δύο χρόνια της υλοποίησής του. Σύμφωνα με τους όρους του διαγωνισμού, κάθε χώρα έπρεπε να υποβάλει δύο λογότυπα.

Μαρία ΜποζατζίδηΜαρία Μποζατζίδη

Η συμμετοχή εκ μέρους των μαθητών/τριών μας ήταν μεγάλη και ενθουσιώδης και παρουσίασαν στο σχολείο αρκετά και πρωτότυπα λογότυπα. Η επιλογή ήταν δύσκολη και γι’αυτό οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί που συνεργάζονται στο πρόγραμμα συγκεντρώθηκαν και ψήφισαν για να επιλέξουν. Τα δύο λογότυπα που διακρίθηκαν ήταν (α) της μαθήτριας Ελένης Προδρομίτη και (β) των μαθητριών Μαρίας Μυλωνά και Εύας Παπακωστοπούλου, οι οποίες είναι μαθήτριες της Β΄τάξης.

Μαρία Μυλωνά & Εύα ΠαπακωστοπούλουΜαρία Μυλωνά & Εύα Παπακωστοπούλου

Με αυτά τα δύο λογότυπα, η ελληνική ομάδα έλαβε μέρος στο διαγωνισμό λογότυπου, που πραγματοποιήθηκε κατά την πρώτη συνάντηση του προγράμματος, στο γαλλικό λύκειο Jean Monnet. Στο διαγωνισμό αυτό παρουσιάστηκαν συνολικά 10 λογότυπα. Μαθητές και εκπαιδευτικοί από τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, τη Φινλαδία και φυσικά την Ελλάδα ψήφισαν για να επιλέξουν. Οι δημιουργίες των μαθητριών μας έλαβαν την 1η και 2η θέση σε έναν διαγωνισμό στον οποίο συμμετείχαν 5 χώρες. Το λογότυπο της μαθήτριάς μας Ελένης Προδρομίτη είναι πλέον το επίσημο λογότυπο του προγράμματος Erasmus+ «Χώρος και τέχνη στην πόλη». Και αυτός είναι ένας ακόμη λόγος για τον οποίο είμαστε περήφανοι για τους μαθητές και τις μαθήτριες του 3ου ΓΕΛ Χαϊδαρίου!

Νίκος ΣκανδάληςΝίκος Σκανδάλης

Νοε 18

Ενημερωτική συνάντηση με θέμα: «Οι εξαρτήσεις στη ζωή μας»

Αποτέλεσμα εικόνας

Αγαπητοί γονείς του 3ου ΓΕΛ Χαϊδαρίου,

επειδή οι κίνδυνοι που παραμονεύουν την υγεία και τη ζωή των παιδιών μας μεγαλώνουν, θέλοντας ως σχολείο να συμβάλλουμε στην καλύτερη πρόληψη και αντιμετώπισή της αποφασίσαμε – σε συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου και το Κέντρο Πρόληψης Εξαρτήσεων και Αγωγής Υγείας «Άρηξις» – την διοργάνωση ενημερωτικής συνάντησης μαζί σας με θέμα: «Οι εξαρτήσεις στη ζωή μας»

Σας καλούμε σε αυτήν την Τετάρτη 23/11/2016 ώρα 6 μ.μ. στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου.

 

Ο Σύλλογος Διδασκόντων 3ου ΓΕΛ Χαϊδαρίου

Παλαιότερα άρθρα «

Top
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων