Μάι 25
«Τοπική Ιστορία και ιστορική αιτιότητα»
Κατά τη σχολική χρονιά 2024-2025 εκπονήθηκαν δύο πολιτιστικά προγράμματα με διαφοροποιημένη θεματολογία αλλά με τον ίδιο άξονα, με θέμα:
• «Ιστορικά χνάρια του 20ου αιώνα στη Σαλαμίνα. Όποια πέτρα κι αν σηκώσεις….» και
• «Ιστορικοί περίπατοι στο νησί της Σαλαμίνας »
Σε αυτά συμμετείχαν συνολικά 47 μαθητές και μαθήτριες της Γ’ Γυμνασίου , ομάδα των οποίων συμμετείχε στις δύο παρουσιάσεις που οργάνωσε το τμήμα Πολιτιστικών Προγραμμάτων της ΔΙΔΕ ΠΕΙΡΑΙΑ δια της υπευθύνου της , Ανθής Γουρουντή. Τα προγράμματα αυτά βασίζονται στον άξονα της ΔΙΔΕ Πειραιά «Τοπική Ιστορία και ιστορική αιτιότητα».
Υπεύθυνες Καθηγήτριες
Νικολέττα Βράχα
Σιδέρω Καριωτούδη
Μαριλένα Λάσκου
Αθηνά Μασσάρου
Στον παρακάτω σύνδεσμο θα δείτε τις ιστορικές… ιχνηλασίες μας!
Μάι 25
Βραβεία Τεχνολογίας
Κατά την διάρκεια της έκθεσης Τεχνολογίας του σχολείου μας, μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί ψήφισαν τα έργα των μαθητών μας. Τα έργα που διακρίθηκαν είναι τα κάτωθι:
Μάι 15
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ: 2ο ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΕ ΔΙΕΘΝΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ
ΒΙΛΛΙΩΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ, ΔΟΥΜΕΝΗ ΑΘΗΝΑ,
ΔΟΥΜΕΝΗ ΣΤΥΛΙΑΝΗ – ΜΑΡΙΑ, ΖΕΡΒΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΑΚΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ,
ΚΑΝΑΡΗ ΓΕΩΡΓΙΑ, ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ, ΚΟΥΤΣΟΥΚΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
ΛΕΜΠΕΣΗ ΕΛΕΝΗ, ΜΑΡΟΥΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, ΜΙΧΑΛΑΡΟΥ ΜΑΡΙΑ,
ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΠΕΤΡΑΚΗ ΜΑΡΙΑ – ΙΩΑΝΝΑ, ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ,
ΤΑΦΑΝΙ ΕΜΑΝΟΥΕΛΑ, ΤΣΕΛΙΚΟΥ ΜΑΡΙΛΙΑ ,
ΦΑΣΟΥΛΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, ΦΙΛΙΑΓΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Μάι 12
ΑΝΟΙΚΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ «ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ»
ΑΝΟΙΚΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ «ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ»
Την Τετάρτη 7 Μαΐου 2025 οι Ενδοσχολικές Συντονίστριες του σχολείου μας, κα. Κατερίνα Παπασωτηρίου (Φιλόλογος- Συντονίστρια Τάξης & Γνωστικού Πεδίου) και κα. Μαρία Βιλλιώτη (καθηγήτρια Πληροφορικής- Συντονίστρια Τάξης), πραγματοποίησαν ανοιχτό μάθημα συνεργατικής διδασκαλίας με θέμα:
«Αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων στη διδακτική πράξη στο μάθημα της Οδύσσειας». Το μάθημα στόχευε στην ανταλλαγή καλών πρακτικών για την ενίσχυση του διδακτικού έργου και την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών. Κατά τη συνδιδασκαλία χρησιμοποιήθηκαν καινοτόμα ψηφιακά εργαλεία και εφαρμογές, που υποστηρίζουν τη συνεργατική διερευνητική μάθηση, εμπλέκουν ενεργά τους μαθητές στη μαθησιακή διαδικασία και συμβάλλουν στη συμπερίληψη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Στο τέλος του ανοικτού μαθήματος πραγματοποιήθηκε συζήτηση-ανατροφοδότηση με τους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας οι οποίοι παρακολούθησαν τη συνδιδασκαλία, έγινε ανταλλαγή ιδεών και εμπειριών, ενισχύοντας τη συνεργασία μεταξύ τους.
Μάι 06
Διάκριση του 3ου Γυμνασίου Σαλαμίνας στον 1ο Μαθητικό Διαγωνισμό: “Η Κωνσταντινούπολη δια μέσου των αιώνων”
Το 3ο βραβείο στην κατηγορία: “Παραδοσιακές γιορτές και έθιμα της Κωνσταντινούπολης, η πολιτισμική παράδοση της Κωνσταντινούπολης στη σύγχρονη εποχή” κέρδισε το 3ο Γυμνάσιο Σαλαμίνας στον 1ο Μαθητικό Διαγωνισμό “Η Κωνσταντινούπολη δια μέσου των αιώνων” που διοργανώθηκε από την Οικουμενική Ομοσπονδία Κωνσταντινουπολιτών.