Διάκριση μαθητών του ΣΤ΄2 στον 10ο πανελλήνιο διαγωνισμό Φυσικής της Ε.Ε.Φ.
Συγχαρητήρια στους μαθητές του ΣΤ΄2 τμήματος,
- Πετρακίδη Γεώργιο και
- Χατζηλέλεκα Αθανάσιο, για τη διάκρισή τους στον 10ο Πανελλήνιο διαγωνισμό Φυσικής της Ε.Ε.Φ. Μπράβο, παιδιά και πάντα επιτυχίες στη ζωή σας!
Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας 2022
Η Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος επιστρέφει! Από την Τετάρτη 29 Ιουνίου έως και την Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου οι βιβλιοθήκες του Δικτύου Ελληνικών Βιβλιοθηκών θα ανοίξουν και πάλι τις πόρτες τους για να υποδεχτούν μικρούς και μεγάλους φίλους τους, να διαβάσουν παλιές και καινούργιες ιστορίες, να εμπνευστούν, να εξερευνήσουν, να παίξουν με τη φύση, και μέσα από πρωτότυπες δράσεις να ανακαλύψουν νέες διαδρομές ανάγνωσης.
Με κεντρικό σύνθημα «Διαδρομές ανάγνωσης …άκουσε, δες, μάθε, γέλα!», η Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας επανέρχεται με ιδέες και θεματικές που θα μας φέρουν κοντά σε αγαπημένα μας μέρη, πρόσωπα, βιβλία αλλά και στα προσωπικά μας σημεία αναφοράς. Κεντρικός στόχος της φετινής ΚΕ είναι να μετατραπούν οι τοπικές βιβλιοθήκες σε κυψέλες δημιουργικότητας αξιοποιώντας αναγνώστες κάθε ηλικίας και το φυσικό περιβάλλον γύρω από αυτές.
Βασικό βιβλίο αφόρμησης για τα εργαστήρια που πρόκειται να υλοποιηθούν είναι «Τα Ψηλά Βουνά» του Ζαχαρία Παπαντωνίου, ένα κείμενο ορόσημο στην ελληνική λογοτεχνία και παιδαγωγική, πάντα επίκαιρο και «ζωντανό». Οι δράσεις συνδέονται με ένα κεφάλαιο/απόσπασμα το οποίο λειτουργεί ως γέφυρα με νεότερη/σύγχρονη βιβλιογραφία, ενώ οι δραστηριότητες αφορούν σε παιχνίδια που θα υλοποιηθούν στη βιβλιοθήκη ή τον περιβάλλοντα χώρο της, βασισμένα σε τέσσερις άξονες: τη φύση, το νερό, τον ουρανό και τον άνθρωπο. Κάθε εργαστήριο θα αποτελεί και μια νέα διαδρομή για τα παιδιά που θα συμμετέχουν. Έτσι διαμορφώνονται λογοτεχνικές διαδρομές, ποιητικές διαδρομές, μουσικές διαδρομές, τοπικές διαδρομές, κ.ά.
Καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού, οι βιβλιοθήκες συντονίζουν τις δράσεις τους, ενώ μικροί και μεγάλοι μοιράζονται τις αναγνωστικές τους εμπειρίες στα κοινωνικά δίκτυα χρησιμοποιώντας το hashtag #ΚΕ2022gr.
Η Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας 2022 διοργανώνεται από την Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος και υλοποιείται χάρη στην αγαστή συνεργασία της ΕΒΕ και του Εργαστηρίου Παιδαγωγικών Εφαρμογών και Παραγωγής Εκπαιδευτικού Υλικού, του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΕΚΠΑ. Διευθυντής ο Καθηγητής Κωνσταντίνος Δ. Μαλαφάντης.
Ομάδα Επικοινωνίας
Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος
Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος
Λεωφ. Ανδρέα Συγγρού 364
Καλλιθέα, 176 74
Τηλ: (+30) 213 0999 916, (+30) 213 0999 828
Communication Team
National Library of Greece
Stavros Niarchos Foundation Cultural Center
364 Syggrou Avenue
176 74 Kallithea, Greece
Tel: (+30) 213 0999 916, (+30) 213 0999 828
Έκθεση ζωγραφικής με έργα των μαθητών/-τριών μας
“Όλου του κόσμου τα παιδιά” από τα παιδιά του Δ΄1
2021/22
Έπαινος στα παιδιά του Γ΄2 για τη συμμετοχή τους στις “ΒΙΒΛΙΟΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ”
Και αυτή τη χρονιά το Διεθνές Κέντρο Συγγραφέων και Μεταφραστών Ρόδου, διοργάνωσε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «ΒΙΒΛΙΟΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ», με τη συμμετοχή μαθητών και μαθητριών όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων, από σχολεία όλου του νησιού της Ρόδου, αλλά και από άλλα νησιά της Δωδεκανήσου.
Φέτος τίμησαν την 100η επέτειο από τη Μικρασιατική Καταστροφή με επιλογές σύγχρονων βιβλίων καταξιωμένων συγγραφέων και εικονογράφων παιδικής λογοτεχνίας σε συνεργασία με τις Εκδόσεις ΠΑΤΑΚΗ, τα οποία αποτέλεσαν την αφετηρία και την αφορμή για να μελετήσουν τα παιδιά την εποχή, τα γεγονότα, να εμπνευστούν και να δημιουργήσουν με τον πιο εποικοδομητικό τρόπο, είτε υπέροχες κατασκευές και ζωγραφιές στο πλαίσιο του εικαστικού διαγωνισμού, είτε ποιήματα και πρωτότυπα κείμενα, στο πλαίσιο του διαγωνισμού δημιουργικής γραφής «Μικροί Λογοτέχνες».
Από το σχολείο μας συμμετείχε το Γ΄2 τμήμα, με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την κα Πέτα Ευαγγελία. Όλα τα παιδιά είχαν τη χαρά να πάρουν έπαινο για τη συμμετοχή και τις εξαιρετικές δημιουργίες τους. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και τη δασκάλα τους. Μπράβο σας!!!
Έπαινος στους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ΄ τάξης του 3ου Δημοτικού Σχολείου Ρόδου:
Ριντιόν Μάλε, Δήμητρα Κούρτη, Θεοδόση Παπανικολάου, Μιχαέλα-Τσαμπίκα Θεοδωροπούλου, Ανδρέα Κουτσαφά, Σταύρο Μποχώρη, Ανδριάνα Πάντου, Σέργιο Διακανθό, Αουρέλια Κοβερτσένκου, Αναστάσιο Κουμπιάδη, Τσαμπίκα Χουδρά, Χριστίνα Τζάνια, Ηλιάνα Κοντογιάννη, Μυρσίνη Κασσιού, Καλλιόπη Χουδρά, Αναστάσιο Ντούλη, Ηλία Χατζηγεωργίου, Σόλωνα Αθανασίου, Πανορμίτα-Ελένη Μπεθάνη, Σίντι Λιμονλάρι.
https://blogs.sch.gr/evangepeta/2022/06/03/vivlioperipeteies/
Πρόγραμμα πρόληψης και στοματικής υγιεινής
Την Τρίτη 7 Ιουνίου 2022, όλα τα παιδιά του σχολείου είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν και να εξεταστούν από τέσσερις εκπροσώπους του Οδοντιατρικού Συλλόγου Δωδεκανήσου σχετικά με την πρόληψη και τη στοματική υγιεινή.
Παράλληλα, δύο εκπρόσωποι της εταιρείας InterMed πρόσφεραν σε όλα τα παιδιά σχετικό υλικό.
Ευχαριστούμε θερμά όλους/-ες τους/τις συμμετέχοντες/-ουσες στη δράση αυτή και ιδιαίτερα τον κ. Νίκο Κ. Διακογεωργίου, Πρόεδρο του Οδοντιατρικού Συλλόγου Δωδεκανήσου, για αυτές τις εξαιρετικά ωφέλιμες πρωτοβουλίες.
Εκπαιδευτική Επίσκεψη της Δ΄ τάξης στον Κήπο του Μάρκου στην Παλιά Πόλη
Τη Δευτέρα 30/5/22 τα τμήματα Δ1 και Δ2 πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στη Μεσαιωνική Πόλη. Στο πλαίσιο του μαθήματος “Εργαστήρια Δεξιοτήτων” σε συνεργασία με το Ίδρυμα Marc de Montalembert ξεναγήθηκαν στον κήπο του Μάρκου, πλάι στα μεσαιωνικά τείχη της Ρόδου και στην εκκλησία του Αγίου Μάρκου. Σκοπός του προγράμματος αυτού είναι οι μαθητές/-ήτριες να εξοικειωθούν με την τοπική χλωρίδα και να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα περιβαλλοντικής προστασίας.
Συγκεντρώνουμε καπάκια για καλό σκοπό…
Ενημέρωση για το μπάσκετ από την ομάδα καλαθοσφαίρισης “ΚΟΛΟΣΣΟΣ”
“Ναι, στη φιλία!” – θεατρικό δρώμενο από παιδιά του Ολοήμερου
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο “Ενδημικά φυτά και ζώα”
Η συμμετοχή μας στο πρόγραμμα “Living Together in Peace”
Το σχολείο μας συμμετέχει στο διεθνές σχολικό project: “Living Together in Peace”
Πρόγραμμα Erasmus+ με τίτλο «ΝΕΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ» – Βαρκελώνη Ισπανίας
Το 3ο Δημοτικό Σχολείο Ρόδου πραγματοποίησε την πρώτη κινητικότητα του νέου προγράμματος Erasmus+ με τίτλο «ΝΕΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ»
Συγκεκριμένα, τρεις εκπαιδευτικοί του σχολείου, ο κ. Πατατούκος Σωτήριος, εκπαιδευτικός ΠΕ70, υποδιευθυντής, η κ. Κασσίμη Μαρία, εκπαιδευτικός ΠΕ70 του Τμήματος Ένταξης και ο κ. Τουλιόπουλος Φώτιος, εκπαιδευτικός ΠΕ70, συμμετείχαν στο πρόγραμμα “photo and video making in your classroom: the educational power of multimedia” – «Δημιουργία φωτογραφιών και βίντεο: η εκπαιδευτική δυνατότητα των πολυμέσων» που πραγματοποιήθηκε στη Βαρκελώνη της Ισπανίας από τις 2 έως και τις 6 Μαΐου 2022.
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου εξετάστηκαν τρόποι δημιουργίας βίντεο και podcast. Εξειδικευμένοι εκπαιδευτές (ψυχολόγος, designer artist, εκπαιδευτικός ΤΠΕ) παρουσίασαν τρόπους δημιουργίας βίντεο και podcast.
Παρουσιάστηκαν χρήσιμα εργαλεία και κατάλληλα λογισμικά για την παραγωγή οπτικοακουστικών μέσων. Αναλύθηκαν τρόποι για να διατηρείται αμείωτο το ενδιαφέρον των μαθητών-θεατών ενός τέτοιου βιντεο-μαθήματος.
Επίσης δημιουργήθηκαν βίντεο με θέματα που αφορούσαν προβλήματα στη διδακτική πράξη και υπήρξε συνεχής ανατροφοδότηση.
Αναπτύχθηκαν καλές σχέσεις και ανταλλάχτηκαν τρόποι επικοινωνίας, με στόχο μελλοντικές συνεργασίες με συναδέλφους άλλων χωρών και κίνητρα για την απόκτηση νέων δεξιοτήτων, μέσω της επαφής με νέες καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας και μετάδοσης της γνώσης.
Θα ακολουθήσει διάχυση των νεοαποκτηθεισών γνώσεων τόσο στους/στις συναδέλφους του 3ου Δημοτικού Σχολείου Ρόδου όσο και των όμορων σχολικών μονάδων, με σκοπό να υιοθετηθούν και να χρησιμοποιηθούν στην πράξη με άμεσα οφέλη στους/στις μαθητές/-ήτριες της Ρόδου.
https://www.rodiaki.gr/article/476415/symmetoxh-se-programma-erasmus-sthn-ispania-toy-3oy-dhmotikoy-sxoleioy-rodoy
Διαδικτυακή συνάντηση με τον συγγραφέα, εκπαιδευτικό και ακτιβιστή Νίκο Μιχαλόπουλο.
Διάκριση μαθητών/-τριών μας στον Μαθηματικό Διαγωνισμό “Πυθαγόρας”
Συγχαρητήρια στα παιδιά του σχολείου μας:
- Καντιμοίρη Στέργο (Δ΄ τάξη)
- Παπανικολάου Ιωάννη (Ε΄ τάξη)
- Τσιάλτα Αικατερίνη – Μαρία (ΣΤ΄ τάξη) που διακρίθηκαν στον Μαθηματικό Διαγωνισμό “Πυθαγόρας”. https://www.rodiaki.gr/article/475339/oi-mathhtes-poy-diakrithhkan-ston-mathhmatiko-diagwnismo-pythagoras
Διαδικασία εισαγωγής μαθητών/-τριών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2022-2023
Ευχές για το Πάσχα από τη Διευθύντρια του σχολείου
“Λέμε όχι στη βία και στον εκφοβισμό” μας λένε τα παιδιά του σχολείου μας
Τα κάλαντα του Λαζάρου
Στο πλαίσιο της διαφύλαξης και της διάδοσης της μουσικής μας παράδοσης, η Παιδική-Νεανική Χορωδία της Ορχήστρας των Κυκλάδων και ο Εκπαιδευτικός ΠΕ79.01, κ. Ρούσσος Νικόλαος, μας έστειλαν τους στίχους των παραδοσιακών καλάντων του Λαζάρου και δύο ηχητικά αρχεία που ηχογράφησαν παιδιά της Χορωδίας τους.
Ηχητικό για μικρά παιδιά Α΄& Β΄ τάξεων
https://www.youtube.com/watch?v=TtV_Xro2XuM
Ηχητικό για μεγαλύτερα παιδιά
https://www.youtube.com/watch?v=sfvf97mN53I
Το υλικό αυτό διανέμεται εντελώς δωρεάν στα σχολεία και παραχωρείται πλήρως η άδεια χρήσης του για εκπαιδευτικούς σκοπούς.
Ευχαριστούμε πολύ για το υλικό αυτό.
Εσωτερικό πρωτάθλημα handball στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Ρόδου
Εσωτερικό πρωτάθλημα handball βρίσκεται σε εξέλιξη στο 3ο Δημοτικό Σχολείο Ρόδου μεταξύ των τάξεων Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄, με τα παρακάτω αποτελέσματα μέχρι τώρα:
Α΄ Φάση Αγωνιστικής
Αγώνες | Αγώνες | Αγώνες |
Δ1 -Δ2 | Ε1 -Ε2 | ΣΤ1 -ΣΤ2 |
Αγόρια | Αγόρια | Αγόρια |
5-3 | 2-8 | 7-6 |
Κορίτσια | Κορίτσια | Κορίτσια |
0-3 | 5-6 | 4-7 |
Β΄ Φάση Αγωνιστικής
Αγόρια | Κορίτσια |
Στ1-Ε2 8-1 |
Δ2-Ε1 3-2 |
Ε1-Δ2 5-1 |
Στ2-Ε2 7-2 |
Στ2-Δ2 9-0 |
Στ2-Δ2 9-1 |
Στ1-Δ2 12-0 |
Στ2-Ε1 5-1 |
Στ2-Δ2 9-0 |
Δ1-Ε1 3-2 |
Στ2-Ε2 14-4 |
Στ1-Δ2 6-1 |
Ε1-Δ1 3-4 |
Στ2-Δ2 9-1 |
Ε1-Δ1 3-0 |
Γ΄ Φάση Αγωνιστικής
Αγόρια | Κορίτσια |
Ε2-Δ2
3-2 |
Ε2-Δ2
2-1 |
ΣΤ1_Δ1
13-3 |
ΣΤ1-Δ1
6-1 |
ΣΤ1-Ε2
8-2 |
|
ΤΕΛΙΚΟΣ | ΤΕΛΙΚΟΣ |
ΣΤ1-Δ1
7-2 |
ΣΤ1-ΣΤ2
2-5 |
ERASMUS+ KA229 2020 – Ρόδος Ελλάδα
ERASMUS+ KA229 2020 – Σαμψούντα Τουρκίας
ERASMUS+ KA229 2020 – Ιταλία
ERASMUS+ KA229 2020 – Ισπανία
ERASMUS+ KA229 2020 – Βάρνα Βουλγαρίας
ERASMUS+ KA229 2020 – Αγγλία
Erasmus+ KA229 2020 – Σαμψούντα Τουρκίας
Το 3o Δημοτικό Σχολείο Ρόδου στα πλαίσια του σχεδίου «Συμπράξεις ανταλλαγών μεταξύ σχολείων ΚΑ229» Erasmus+ 2020-2022, συμμετείχε στην 1η κινητικότητα του προγράμματος με τίτλο «The Voices of The Earth V.O.T.E.» που χρηματοδοτείται από το ΙΚΥ και πραγματοποιήθηκε στη Σαμψούντα στο διάστημα 23-29 Μαρτίου 2022.
Παρά τις αντίξοες συνθήκες της πανδημίας του Covid-19, ολοκληρώθηκε με επιτυχία η 1η δια ζώσης διακρατική συνάντηση των εκπαιδευτικών των έξι συνεργαζόμενων σχολείων (Αγγλία, Βουλγαρία, Ελλάδα, Ισπανία, Ιταλία, Τουρκία), ύστερα από διαδικτυακή συνεργασία και υλοποίηση έργου διάρκειας ενός χρόνου. Εκτός από τη διαχείριση και υλοποίηση του προγράμματος (project meeting), στόχος της κινητικότητας ήταν η παρακολούθηση σεμιναρίων κατάρτισης, που διοργανώθηκαν από τον εταίρο υποδοχής (Τουρκία).
Κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων έγινε η δια ζώσης γνωριμία των εκπαιδευτικών, προβλήθηκαν τα προφίλ των σχολείων-εταίρων, παρουσιάστηκαν σχέδια μαθήματος για την αειφορία μέσω STEM, με βάση τα σχολικά προγράμματα των έξι χωρών, συζητήθηκε η σημασία του κλίματος (meteorology), πραγματοποιήθηκε πολιτιστική περιήγηση στην Καππαδοκία, προκειμένου να διαπιστωθεί η αειφορία στις ιστορικές πόλεις της και τέλος αποφασίστηκαν οι επόμενες κινητικότητες του προγράμματος στις οποίες θα συμμετέχουν και μαθητές/-ήτριες όλων των σχολείων – εταίρων.
Στην κινητικότητα αυτή, από το 3ο Δημοτικό Σχολείο Ρόδου, έλαβαν μέρος η διευθύντρια του σχολείου Στουππή Τσαμπίκα, ο υποδιευθυντής Πατατούκος Σωτήριος και η υπεύθυνη του προγράμματος Γαλάνη Αλεξάνδρα.
Ευχαριστούμε πολύ τους οικοδεσπότες μας στη Σαμψούντα
για την καταπληκτική οργάνωση και τη θερμή υποδοχή μας.
3ο Δημοτικό Σχολείο Ρόδου – Συμμετοχή σε Πρόγραμμα Erasmus+ στη Σαμψούντα
“Στον αφρό και στον βυθό” Εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ιδρύματος Λασκαρίδη
“Γνωρίζω τα αθλήματα”: Εκπαιδευτικό – Αθλητικό Πρόγραμμα
Την Τετάρτη 30/03/2022 οι μαθητές/-ήτριες της ΣΤ΄ τάξης είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το Αθλητικό Κέντρο στο Κορακόνερο και με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής του σχολείου μας, κ.κ. Ξιάρχου Δήμητρα και Καλογιάννη Μαρία, να γνωρίσουν από κοντά και να βιώσουν εμπειρικά όλα τα αθλήματα του στίβου και τους κανόνες τους, π.χ. χρήση βατήρα στους δρόμους ταχύτητας, το άθλημα του άλματος επί κοντώ, με επίδειξη από μαθητές/-ήτριες του σχολείου μας, που ασχολούνται με το άθλημα, το πιγκ-πογκ κ.ά.. Η δραστηριότητα αυτή εντάσσεται σε σχετικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα των δασκάλων των δύο τμημάτων κ.κ. Τουλιόπουλου Φώτιου και Καλανδρώνη Γεώργιου.
Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με αυτές τις εμπειρίες που είχαν στους κατάλληλους για άθληση χώρους.
Συγχαρητήρια στους/στις εκπαιδευτικούς για την πρωτοβουλία και την άψογη οργάνωση.
Ευχαριστούμε θερμά τη Διεύθυνση του ΔΟΠΑΡ για την παραχώρηση των αθλητικών εγκαταστάσεων.
Βραβείο 3ου Δ.Σ. Ρόδου “Μαθαίνω για τα δάση”
Τα παιδιά του Στ΄2 τραγουδούν για την 25η Μαρτίου
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και την υπεύθυνη εκπαιδευτικό Μουσικής, κα Σαντορινιού Άννα.
“Μαθαίνουμε για το άθλημα της πάλης” από έναν πρωταθλητή
Την Τρίτη 22/03/2022 οι μαθητές/-ήτριες των μεγαλύτερων τάξεων του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το άθλημα της πάλης από έναν πρωταθλητή του είδους αυτού, τον κ. Ντανή Σπύρο, ο οποίος είναι καθηγητής Φυσικής Αγωγής και συγγραφέας σχετικών βιβλίων, όπως το “Πάλης ξεκίνημα” κ.ά.. Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Ντανή, για την επίσκεψη στο σχολείο μας και τη βιωματική εμπειρία που προσέφερε στα παιδιά. Επίσης ευχαριστούμε και συγχαίρουμε τις εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής του σχολείου μας, κ.κ. Ξιάρχου Δήμητρα και Καλογιάννη Μαρία, που είχαν την πρωτοβουλία για την υλοποίηση αυτής της δράσης.
“Χελιδονίσματα”
Τα παιδιά της Β’ τάξης
μας τραγουδούν τα “Χελιδονίσματα”
και καλωσορίζουμε την Άνοιξη.
Και του χρόνου, να είστε καλά να μας τα ξαναπείτε!
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα “εμπιστοσύνης, ενσυναίσθησης και αλληλοσεβασμού”
Την Παρασκευή 18 Μαρτίου 2022 τα τμήματα ΣΤ΄1 και ΣΤ΄2 πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής και στην τάφρο της μεσαιωνικής πόλης στο πλαίσιο του μαθήματος «Εργαστήρια Δεξιοτήτων». Πραγματοποιήθηκαν δραστηριότητες χτισίματος , όπως η οδήγηση τυφλών, η μεταφορά μαθητή/-ήτριας από τους υπόλοιπους και η ανταλλαγή ζωγραφιών. Τα παιδιά διασκέδασαν, μαθαίνοντας, παράλληλα, καλύτερα τον εαυτό τους.
Ανθρωπιστική βοήθεια για τους πολίτες της Ουκρανίας
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Σας ενημερώνουμε ότι έχει ξεκινήσει μία προσπάθεια συγκέντρωσης ανθρωπιστικής βοήθειας προς τους πολίτες της Ουκρανίας από το Δήμο Ρόδου και την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου. Το κεντρικό σημείο συγκέντρωσης, είναι η αίθουσα στο Ροδίνι μέχρι και την Παρασκευή 11/3 στις 14.30 το μεσημέρι.
Τα είδη που θα συγκεντρωθούν, σύμφωνα με τις ανάγκες, είναι:
ΤΡΟΦΙΜΑ
- Κονσέρβες παντός τύπου
- Γάλα εβαπορέ
- Γάλα σε σκόνη για παιδιά
- Δημητριακά
- Ζυμαρικά
- Όσπρια
- Αλεύρι
- Παξιμάδια
Ακόμα,
- κουβέρτες,
- υπνόσακοι,
- είδη ατομικής υγιεινής,
- παιδικές τροφές,
- πάνες,
- φάρμακα
- υγειονομικό υλικό.
Συγκεκριμένα για το ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ ΥΛΙΚΟ:
- Αποστειρωμένες γάζες και επίδεσμοι,
- Αιμοστατικοί επίδεσμοι,
- Ελαστικοί επίδεσμοι,
- Φλεβοκαθετήρες,
- Σύριγγες με βελόνες,
- Θερμοστατικές κουβέρτες.
ΦΑΡΜΑΚΑ:
- Διαλύματα ηλεκτρολυτών και δεξτρόζης
- Φυσιολογικοί οροί,
- Ringer’s,
- Γλυκόζη 5%,
- Lactate Ringers,
- Water for injection.
- Αντιεμετικά της χημειοθεραπείας σε ενέσιμα
- Zetron,
- Zofron,
- Onda,
- Vefron.
- Βρογχοδιασταλτικά
- Aerolin inhaler.
- Αντισηπτικά
- Οινόπνευμα,
- Betadine,
- Hibitane.
- Αντιβιοτικά
- Augmentin,
- Fugentin (tb + ενέσιμο + σιρόπι) Bioclavid,
- Moxiclav,
- Antibacin inj,
- Claforan inj,
- Zithroxyn tb 500mg,
- Zithromax tb 250 mg,
- Zithromax syr 100mg/5ml,
- Zithromax syr 200mg/5ml,
- Azithromysin 500mg tb,
- Ciproxin 500mg,
- Ufexil 500mg,
- Topistin 500mg (tbs + syr),
- Zyvoxid tb,
- Flagyl caps,
- Erythromycin tb + syr,
- Furolin tb,
- Dalacin C caps.
- Ηπαρίνες
- Clexane 20mg/0,2ml,
- Clexane 40mg/0,4ml,
- Clexane 100mg/1ml.
- Καρδιολογικά – Αντιυπερτασικά – Αντιστηθαγχικά
- Concor tb (2,5mg, 5mg),
- Lopresor tb + amp,
- Pensordil tb,
- Catapresan,
- Blocatens 10mg.
- Διουρητικά
- Lasix tb + amp,
- Γλυκοκορτικοειδή
- Dexaton amp – Deramethasone amp.
- Αντιϊσταμινικά
- Clarityne tb.
- Μη στεροειδή αντιφλεγμονώδη
- Voltaren inj,
- Salospir tb (80,100,160,325 mg),
- Αντιπυρετικά – Παυσίπονα
- Depon, Panadol, Apotel (tb, υπόθετα, ενέσιμα, σιρόπι).
- Αντιδιαρροϊκά
- Imodium caps.
- Αδρεναλίνη amp και Ατροπίνη amp
Μαθηματικός Διαγωνισμός «Πυθαγόρας»
Σας ενημερώνουμε για τον μαθηματικό διαγωνισμό «Πυθαγόρας» που διοργανώνει η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, που θα πραγματοποιηθεί φέτος ηλεκτρονικά.
Οι εγγραφές γίνονται μόνο στα εξεταστικά κέντρα μέχρι την Τρίτη, 8 Μαρτίου 2022.
Στη Ρόδο εξεταστικό κέντρο είναι τα εκπαιδευτήρια «ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ» και ακολουθούν αναλυτικές πληροφορίες για το διαγωνισμό.
Υπεύθυνη διαγωνισμού στο εξεταστικό κέντρο ΡΟΔΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑ: Κα Βεργούλλη Φωτεινή bergoulif@rpschool.gr
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στη Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου
Την Παρασκευή 25/02/2022
οι μαθητές της Γ2΄ τάξης
του 3ου Δημοτικού Σχολείου Ρόδου
επισκέφθηκαν την Παλιά Πόλη της Ρόδου.
Αναλυτικότερα, στην ιστοσελίδα
της κας Πέτα Ευαγγελίας,
δασκάλας του τμήματος:
https://blogs.sch.gr/evangepeta/2022/02/27/sti-mesaioniki-poli-tis-rodoy/
“Η μάσκα που προτιμώ”
Καλές Απόκριες & Καλή Σαρακοστή!
Αξιολόγηση Σχολικής Μονάδας – Σχέδια Δράσης
Εκπαιδευτική επίσκεψη της Β΄ τάξης στην Πυροσβεστική Υπηρεσία Ρόδου
Την Παρασκευή 25/02/2022 τα παιδιά της Β΄ τάξης
επισκέφτηκαν την Πυροσβεστική Υπηρεσία Ρόδου
και ενημερώθηκαν για τις Φυσικές Καταστροφές
και τους τρόπους αντιμετώπισή τους.
Τα παιδιά είχαν επίσης την εμπειρία χρήσης της μάνικας πυρόσβεσης,
όπως φαίνεται και στο παρακάτω φωτογραφικό υλικό.
Ευχαριστούμε θερμά τη Διοίκηση
και το λοιπό Προσωπικό της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας
για την εξαιρετική φιλοξενία, ενημέρωση και υπομονή!
ΝΕΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
«VOTE» The Voices of The Earth
ERASMUS+ KA1 2019 – Σεβίλλη Ισπανίας
ERASMUS+ KA1 2019 – Λευκωσία Κύπρου
Ευρωπαϊκά Εκπαιδευτικά Προγράμματα
Τσικνοπέμπτη με μουσικοχορευτικό διάλειμμα
Με ένα σύντομο μουσικοχορευτικό διάλειμμα
γιορτάσαμε την Τσικνοπέμπτη.
Καλές Απόκριες!
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά
για τις χορευτικές τους δεξιότητες
και στην ακούραστη εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής,
κα Δήμητρα Ξιάρχου.
Εγγραφές στην Α΄ τάξη – Καθορισμών ορίων σχολικών περιφερειών
Τα όρια των 3ου και 5ου Δ.Σ. Ρόδου είναι κοινά, γι’ αυτό οι εγγραφές γίνονται στο ένα από τα δύο σχολεία εναλλάξ ανά έτος. Στη συνέχεια τα παιδιά κατανέμονται ισόποσα στα δύο σχολεία.
Φέτος οι εγγραφές θα γίνονται στο 5ο Δημοτικό Σχολείο,
κατόπιν ραντεβού σύμφωνα με τις ακόλουθες οδηγίες:
Διαδικτυακή Εκδήλωση Βράβευσης “Μαθαίνω για τα Δάση”
Το Σάββατο 19/02/22 στις 10:00 θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακή εκδήλωση βράβευσης των σχολείων που διακρίθηκαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Μαθαίνω για τα Δάση”, μεταξύ των οποίων βρίσκεται και το σχολείο μας.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα και στην υπεύθυνη εκπαιδευτικό, κα Πέτα Ευαγγελία.
Η εκδήλωση θα μεταδίδεται σε ζωντανή σύνδεση στο κανάλι του youtube
της Εταιρίας https://www.youtube.com/user/eepfgr
(ΕΕΠΦ Προστασία της Φύσης),
επομένως μπορείτε να την παρακολουθήσετε από εκεί.
Ακολουθεί το πρόγραμμα της εκδήλωσης:
Εκπαιδευτική & Αθλητική Επίσκεψη στο Αθλητικό Κέντρο στο Κορακόνερο
Την Τετάρτη 16/02/2022 οι μαθητές/-ήτριες της Ε΄ τάξης είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το Αθλητικό Κέντρο στο Κορακόνερο και με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής του σχολείου μας, κ.κ. Ξιάρχου Δήμητρα και Καλογιάννη Μαρία, να γνωρίσουν από κοντά και να βιώσουν εμπειρικά όλα τα αθλήματα, ατομικά και ομαδικά που υπάρχουν στον χώρο αυτό, όπως είναι ο στίβος, το μπάσκετ, το βόλεϊ, το πιγκ-πογκ και το ποδόσφαιρο 5Χ5. Η δραστηριότητα αυτή εντάσσεται σε σχετικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα των δασκάλων των δύο τμημάτων κ.κ. Χατζηπέτρου Άννας και Παναγιωτίδη Κυριάκου.
Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με αυτές τις εμπειρίες που είχαν στους κατάλληλους για άθληση χώρους, αφού δυστυχώς οι υποδομές του σχολικού χώρου και η ακαταλληλότητα του εδάφους στον αύλειο χώρο δεν επιτρέπουν αυτές τις αθλητικές απολαύσεις.
Συγχαρητήρια στις εκπαιδευτικούς για την πρωτοβουλία και την άψογη οργάνωση. Ευχαριστούμε θερμά τις Διευθύνσεις του ΔΟΠΑΡ και της ΕΠΣ για την παραχώρηση των αθλητικών εγκαταστάσεων και την κα Διακογεωργίου Αικατερίνη-Παναγιούλα για τη βοήθεια στη συνοδεία των μαθητών/-τριών και τη φωτογράφιση.
«Λάβετε δράση για την εξάλειψη του αποκλεισμού και του εκφοβισμού εντός και εκτός διαδικτύου!»
Φέτος, η Δράση Ενημέρωσης και Επαγρύπνησης Saferinternet συνεργάζεται με το Συμβούλιο της Ευρώπης στο πρόγραμμά του “Εκπαίδευση στην Ψηφιακή Πολιτειότητα” (Digital Citizenship Education), που έχει ως στόχο να εξοπλίσει τα παιδιά με τις δεξιότητες και τη γνώση που χρειάζονται για να χρησιμοποιούν την τεχνολογία ενεργά, με σύνεση, με ηθική, με ασφάλεια και πάντα προς όφελός τους.
Στο πλαίσιο αυτού του προγράμματος, το Συμβούλιο δημοσίευσε δύο ειδικά φυλλάδια με τίτλο «Λάβετε δράση για την εξάλειψη του αποκλεισμού και του εκφοβισμού εντός και εκτός διαδικτύου!», τα οποία περιλαμβάνουν πρακτικές οδηγίες προς γονείς και εκπαιδευτικούς, έτσι ώστε αυτοί να βοηθήσουν τα παιδιά να αναπτύξουν ανθεκτικότητα και τις κοινωνικο-συναισθηματικές δεξιότητες που χρειάζεται κάθε πολίτης για να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του διαδικτυακού κόσμου.
Σε αυτό το σημείο θα αναρτήσουμε αυτά τα δύο (2) φυλλάδια για ενημέρωση γονιών και εκπαιδευτικών.
ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ
ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
Αποτελέσματα Παγκόσμιου Εθελοντικού Καθαρισμού Ακτών 2021
Τηλεφωνική γραμμή δωρεάν ψυχοκοινωνικής υποστήριξης και συμβουλευτικής
Κλειστά τα σχολεία στις 24 & 25 Ιανουαρίου λόγω κακοκαιρίας
Με απόφαση του Δημάρχου, κ. Καμπουράκη τα σχολεία θα παραμείνουν κλειστά στις 24 και 25 Ιανουαρίου λόγω κακοκαιρίας.
Τα μαθήματα θα γίνουν με τηλεκπαίδευση ως εξής:
Το πρόγραμμα θα παραμείνει ως έχει:
1η ώρα: 8:30-9:00
2η ώρα: 9:10-9:40
3η ώρα: 9:50-10:20
4η ώρα: 10:30-11:00
5η ώρα: 11:10-11:40
6η ώρα: 11:50-12:20
Άνοιγμα σχολείων στις 10/01/2022 – Οδηγίες για διαγνωστικούς ελέγχους
Το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει:
Οι μαθητές όλων των βαθμίδων, εμβολιασμένοι και μη, καθώς και οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί, θα προμηθεύονται από την Τετάρτη 5 Ιανουαρίου ως και το Σάββατο 8 Ιανουαρίου, πέντε (5) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των δυο πρώτων εβδομάδων επαναλειτουργίας των σχολείων, δηλαδή από 10 Ιανουαρίου έως και 21 Ιανουαρίου 2022.
Υπενθυμίζεται ότι:
* το self-test πραγματοποιείται έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση κάθε Τρίτη και Παρασκευή στο σχολείο, ενώ για την πρώτη εβδομάδα (10-15/1) το self- test θα πραγματοποιηθεί έως και 24 ώρες πριν την προσέλευση της Δευτέρας (10/1), της Τρίτης (11/1) και της Παρασκευής (14/1).
* ο προσυμπτωματικός διαγνωστικός έλεγχος για τον νέο κορωνοϊό μέσω αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας (self test) είναι υποχρεωτικός για όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες, εμβολιασμένους και μη, καθώς και για τους εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς.
* βεβαίωση αρνητικού self test οφείλουν να φέρουν όλοι οι μαθητές από 4 έως 18 ετών καθώς και οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί.
* η δωρεάν διάθεση self test από τα φαρμακεία θα γίνεται και κατά την αργία των Θεοφανίων, την Πέμπτη 6/1, από εφημερεύοντα φαρμακεία.
* η δήλωση και το αποτέλεσμα για τις δημόσιες σχολικές μονάδες καταχωρίζεται στη πλατφόρμα edupass.gov.gr (και όχι στην πλατφόρμα του self-testing.gov.gr), από την οποία εκδίδεται και η Σχολική Κάρτα για COVID-19
* οι εκπαιδευτικοί που δεν είναι εμβολιασμένοι θα πρέπει να πραγματοποιήσουν δυο ράπιντ τεστ και ένα σελφ τεστ – όλα με δική τους επιβάρυνση – την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας των σχολείων και συγκεκριμένα το ράπιντ τεστ θα πρέπει πραγματοποιηθεί έως και 48 ώρες πριν την προσέλευση της Δευτέρας (10/1) και της Παρασκευής (14/1) ενώ θα πρέπει να πραγματοποιηθεί και σελφ τεστ έως 24 ώρες πριν την προσέλευση της Τρίτης (11/1). Από την δεύτερη εβδομάδα λειτουργίας των σχολείων, οι μη εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να πραγματοποιούν δύο ράπιντ τεστ την εβδομάδα, πριν από την προσέλευση της Τρίτης και της Παρασκευής εκάστης εβδομάδας.
H πλατφόρμα edupass.gov.gr αφορά μόνο τις δημόσιες σχολικές μονάδες. Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών που φοιτούν σε ιδιωτικές σχολικές μονάδες και οι εμβολιασμένοι εκπαιδευτικοί θα εξακολουθήσουν να δηλώνουν το αποτέλεσμα των self-test στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr και να εκδίδουν την Σχολική Κάρτα για COVID-19.
Συνεχίζουμε να παροτρύνουμε τους γονείς μαθητών 5 ετών και άνω να εμβολιάσουν τα παιδιά τους, να αξιοποιήσουν το ισχυρό αυτό όπλο της επιστήμης απέναντι στην COVID-19.
Χριστουγεννιάτικο Bazaar από το ΣΤ΄2
Το εργαστήρι Πληροφορικής σας εύχεται “Καλή Χρονιά”
Πιστοποιητικό Συμμετοχής σε Περιβαλλοντική Δράση
“Ιουστινιανός και Θεοδώρα” θεατρικό δρώμενο από παιδιά του ΣΤ΄1
Κείμενα: Σαντορινιού Άννα
Επιμέλεια: Σαντορινιού Άννα
Παίζουν τα παιδιά:
Ιουστινιανός: Ασβεστάς Νίκος
Θεοδώρα: Τσιάλτα Κατερίνα
Ναρσής: Κουμπιάδης Μιχάλης
Βελισσάριος Μπίτζιος Φώτης
Αφηγήτρια 1: Βαγιανάκη Μαρκέλα
Αφηγήτρια 2: Κίτσιου Ναταλία
Συγχαρητήρια, σε όλη την ομάδα! Καταπληκτικοί!
Καθαρισμός παραλίας σε συνεργασία με το ΚΠΕ Πεταλούδων
Η Β΄ τάξη του σχολείου μας πραγματοποίησε την Παρασκευή 05/11/2021 καθαρισμό της παραλίας στην περιοχή Sunwing της Καλλιθέας Ρόδου, σε συνεργασία με το ΚΠΕ Πεταλούδων.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ, η συγκομιδή ήταν μεγάλη και αυτή τη φορά, όπως φαίνεται από το παρακάτω έγγραφο καταγραφής των απορριμμάτων.
Ευελπιστούμε ότι, στο μέλλον θα πηγαίνουμε για τον ίδιο σκοπό αλλά δεν θα βρίσκουμε τίποτα να μαζέψουμε!
Συμμετοχή σε πρόγραμμα Erasmus+ στην Κύπρο
Το 3ο Δημοτικό Σχολείο Ρόδου, πραγματοποίησε την 3η κινητικότητα του παραπάνω προγράμματος, με τους εκπαιδευτικούς Ασλανίδου Μαρία, Γαλάνη Αλεξάνδρα, Τσούκου Μαρία, στη δράση με τίτλο “EDUCATION OUTSIDE THE CLASSROOM: Learning from sites, museums, monuments & nature” – «Νέοι τρόποι μάθησης εκτός σχολικής αίθουσας: Μαθαίνοντας από ιστοσελίδες, μουσεία, μνημεία και το φυσικό περιβάλλον» που πραγματοποιήθηκε στη Λεμεσό της Κύπρου, από τις 16 – 21 Οκτωβρίου 2021.
Στόχος της συγκεκριμένης κινητικότητας όσον αφορά το σχολείο ήταν να δημιουργήσει ανοιχτά περιβάλλοντα μάθησης, όπου οι μαθητές θα χαίρονται να μαθαίνουν, θα αναπτύξουν τα μαθησιακά κίνητρα και θα πετύχουν την αυτορρυθμιζόμενη μάθηση, χρησιμοποιώντας εναλλακτικούς τρόπους διδασκαλίας με συνεργατική μέθοδο, τόσο σε θεωρητικό όσο και πρακτικό επίπεδο.
Έγινε ενημέρωση για τον ρόλο, τους στόχους και τα οφέλη της Εκπαίδευσης εκτός τάξης και οι εκπαιδευτικοί ήρθαν σε επαφή με εκπαιδευτικά προγράμματα σε μουσεία, αρχαιολογικούς χώρους και περιβαλλοντικά κέντρα που υλοποιούνται στην Κύπρο και εξέτασαν παραδείγματα καλών πρακτικών από τα σχολεία των συμμετεχόντων.
Ακολούθησε συζήτηση για την ενσωμάτωση δραστηριοτήτων /προγραμμάτων έξω από την τάξη σε όλους τους τομείς του προγράμματος σπουδών, και έγινε ενημέρωση για την πραγματοποίηση σχολικών επισκέψεων και την οργάνωση σύντομων ή μακρών δραστηριοτήτων σε διάφορους χώρους, μουσεία, μνημεία και έξω στη φύση.
Η αλληλεπίδραση με συναδέλφους τους από τα υπόλοιπα κράτη που πήραν μέρος στο σεμινάριο, καθώς και με την επιμορφώτρια, ήταν συνεχής και ουσιαστική.
Οι συμμετέχουσες εκπαιδευτικοί θα διαχύσουμε τις νεοαποκτηθείσες γνώσεις τόσο στους συναδέλφους του 3ου Δημοτικού Σχολείου Ρόδου όσο και των όμορων σχολικών μονάδων, με σκοπό να υιοθετηθούν και να χρησιμοποιηθούν στην πράξη με άμεσα οφέλη στους/στις μαθητές/-ήτριες.
Οι Μουσικοί της Γαλλικής Χορωδίας MiKrokosmos στο σχολείο μας
Μια ξεχωριστή εμπειρία είχαν σήμερα, 29/10/2021, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄ και της Στ΄ τάξης του σχολείου μας, αφού συμμετείχαν σε ένα βιωματικό μουσικό εργαστήρι, όπου είχαν την ευκαιρία να παίξουν μουσική με το σώμα, να τραγουδήσουν και να μάθουν τις τέσσερις διαφορετικές φωνές μιας Χορωδίας. Η δραστηριότητα ενθουσίασε μικρούς και μεγάλους. Ευχαριστούμε θερμά τα μέλη της Γαλλικής Χορωδίας MiKrokosmos που επισκέφτηκαν το σχολείο μας.
“1940” – Ηχητικό θεατρικό δρώμενο
Συμμετοχή σε πρόγραμμα Erasmus+ στη Φινλανδία
Το 3ο Δημοτικό Σχολείο Ρόδου, πραγματοποίησε τη 2η κινητικότητα του προγράμματος Erasmus+ με τίτλο: «Βιωματική Μάθηση μέσα και έξω από την τάξη» με τους εκπαιδευτικούς Κασσίμη Μαρία, Στουππή Τσαμπίκα και Τουλιόπουλο Φώτιο, στη δράση με τίτλο “New learning ways and spaces, what next in Finnish classrooms?”- «Νέοι τρόποι και χώροι μάθησης, τι ακολουθεί στις φινλανδικές τάξεις;» που πραγματοποιήθηκε στο Βάνταα, του Ελσίνκι Φινλανδίας, από τις 10 – 16 Οκτωβρίου 2021.
Στη διάρκεια του σεμιναρίου εξετάστηκαν τρόποι ενσωμάτωσης δραστηριοτήτων σε ανοιχτά περιβάλλοντα, χρησιμοποιώντας εναλλακτικούς τρόπους διδασκαλίας με συνεργατική μέθοδο, τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο.
Έγινε ενημέρωση για το Φινλανδικό εκπαιδευτικό σύστημα και εφαρμόστηκαν καινοτόμοι τρόποι μετάδοσης της γνώσης με δραστηριότητες που δεν απαιτούσαν την ύπαρξη συμβατικών μέσων διδασκαλίας. Σκοπός της συμμετοχής στην παραπάνω δράση ήταν η υιοθέτηση και η αξιοποίηση των νέων γνώσεων στην ελληνική σχολική πραγματικότητα.
Η αλληλεπίδραση με την επιμορφώτρια και τους συμμετέχοντες από τα υπόλοιπα κράτη που πήραν μέρος στο σεμινάριο ήταν συνεχής και ουσιαστική, με ανταλλαγή γνώσεων, ιδεών και απόψεων για διαφορετικούς τρόπους διδασκαλίας και δημιουργήθηκαν επαφές για μελλοντικές συνεργασίες.
Αναπτύχθηκαν κίνητρα για την απόκτηση νέων δεξιοτήτων από μέρους των εκπαιδευτικών καθώς ήρθαν σε επαφή με νέους τρόπους διδασκαλίας και μετάδοσης της γνώσης μέσα από εναλλακτικές και ομαδοσυνεργατικές μεθόδους διδασκαλίας.
Ακολούθως, θα πραγματοποιηθεί διάχυση των νεοαποκτηθεισών γνώσεων από τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς τόσο στους/στις συναδέλφους του 3ου Δημοτικού Σχολείου της Ρόδου όσο και των όμορων σχολικών μονάδων, με σκοπό να υιοθετηθούν και να χρησιμοποιηθούν οι εναλλακτικές μέθοδοι διδασκαλίας με άμεσα οφέλη για τους/τις μαθητές/-ήτριες.
Περιβαλλοντική δράση καθαρισμού παραλίας
Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης 2020-21
Διακρίσεις στη Β΄ Φάση του Διαγωνισμού Φυσικής της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών
Συγχαρητήρια στα τρία (3) παιδιά του σχολείου μας που διακρίθηκαν στη Β΄ Φάση του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Φυσικής, που διοργανώθηκε από την Ένωση Ελλήνων Φυσικών. Τα παιδιά συμμετείχαν στον διαγωνισμό της Ε΄ τάξης, αρχικά σε επίπεδο σχολείου και στη συνέχεια τον Σεπτέμβριο σε πανελλήνιο επίπεδο, όπου και διακρίθηκαν. Πιο συγκεκριμένα:
- Η μαθήτρια Τσιάλτα Αικατερίνη – Μαρία του Αντωνίου κατατάχθηκε στην κατηγορία του 1ου βραβείου.
- Ο μαθητής Χατζηλέλεκας Αθανάσιος – Άγγελος του Ευάγγελου κατατάχθηκε στην κατηγορία του 2ου βραβείου και
- Ο μαθητής Πετρακίδης Γεώργιος του Αλέξανδρου κατατάχθηκε στην κατηγορία του 3ου βραβείου.
Ένα μεγάλο Μπράβο!!! σε όλα τα παιδιά και τους ευχόμαστε πάντα επιτυχίες και καλή πρόοδο.
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για λεωφορεία
Κρατάμε τα σχολεία ανοικτά!!!
Παροχή σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σε μαθητές που δε δύνανται να παρακολουθήσουν τα μαθήματα με φυσική παρουσία
Σύμφωνα με την υπ. Αριθμ. 111525/ΓΔ4 Υπουργική Απόφαση οι σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υποχρεούνται να παρέχουν σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε μαθητές που δε δύνανται να παρακολουθήσουν με φυσική παρουσία την εκπαιδευτική διαδικασία.
Οι κατηγορίες είναι:
Α. μαθητές κάτω των 12 ετών που πάσχουν από σοβαρά υποκείμενα νοσήματα (11 υποκατηγορίες), που είναι οι εξής:
1.Μαθητές/τριες με αιμοδυναμικά σημαντική συγγενή καρδιοπάθεια ή γνωστή μυοκαρδιοπάθεια,
2.μαθητές/τριες με χρόνια, σοβαρή πνευμονοπάθεια, όπως κυστική ίνωση με αναπνευστική ανεπάρκεια ή μαθητές/τριες με σοβαρό και μη ελεγχόμενο άσθμα, σύμφωνα με τη γνωμάτευση εξειδικευμένου κέντρου,
3.μαθητές/τριες με σύνθετα μεταβολικά νοσήματα,
4.μαθητές/τριες με βαριές νευρολογικές/νευρομυικές παθήσεις (πχ. νωτιαία μυϊκή ατροφία κ.λπ.),
5.μαθητές/τριες με σοβαρή χρόνια νεφρική νόσο ή νεφρική ανεπάρκεια,
6.μαθητές/τριες που παρουσιάζουν σοβαρή ανοσοκαταστολή (συγγενή ή επίκτητη), HIV λοίμωξη και CD4<500,
7.μαθητές/τριες υπό χρόνια κορτιζονοθεραπεία (prednisolone>20mg/μέρα),
8.μαθητές/τριες που λαμβάνουν χημειοθεραπεία για κακοήθεια ή μετά από ομόλογη μεταμόσχευση αιμοποι- ητικών κυττάρων εάν έχουν παρέλθει λιγότερο από έξι (6) μήνες από την ολοκλήρωσή της,
9.μαθητές/τριες μετά από αλλογενή μεταμόσχευση αιμοποιητικών κυττάρων εάν έχουν παρέλθει λιγότεροι από δώδεκα (12) μήνες,
10.μαθητές/τριες μετά από μεταμόσχευση συμπαγούς οργάνου εάν έχουν παρέλθει λιγότεροι από είκοσι τέσσερις (24) μήνες,
11.μαθητές/τριες με δρεπανοκυτταρική αναιμία και ιστορικό εμφάνισης επιπλοκών καθώς και πολυμεταγγιζόμενα μαθητές/τριες που έχουν συννοσηρότητες υπό την προϋπόθεση ότι προσκομίζονται στην σχολική μονάδα τα απαραίτητα ιατρικά δικαιολογητικά, τα οποία έχουν εκδοθεί από δημόσια δομή υγείας.
Β. μαθητές άνω των 12 ετών με σοβαρά υποκείμενα νοσήματα (προς έγκριση από επιτροπή)
Αφορά παιδιά Γυμνασίου και Λυκείου
Γ. μαθητές που συνοικούν με άτομα που πάσχουν από σοβαρά υποκείμενα νοσήματα (προς έγκριση από επιτροπή), που οδηγούν σε σοβαρή ανοσοκαταστολή, και ιδίως:
1.άτομα με μεταμόσχευση συμπαγούς οργάνου που λαμβάνει δύο ή περισσότερα ανοσοκατασταλτικά φάρμακα,
2.άτομα με μεταμόσχευση μυελού των οστών το τελευταίο έτος ή που λαμβάνει δύο ή περισσότερα ανοσοκατασταλτικά φάρμακα,
3.άτομα με διάγνωση νεοπλασίας ή αιματολογικής κακοήθειας που βρίσκεται υπό χημειοθεραπεία ή ακτινοθεραπεία ή ανοσοθεραπεία,
4.άτομα με σοβαρή νεφρική ανεπάρκεια (υποβολή σε αιμοκάθαρση ή περιτοναϊκή κάθαρση, χρόνια νεφρική νόσος σταδίου),
5.άτομα με ανοσοκαταστολή λόγω βαριάς συνδυασμένης ανοσοανεπάρκειας, HIV λοίμωξης με CD4<200 κύτταρα ή που λαμβάνουν υψηλές δόσεις κορτικοειδών ή δύο ή περισσότερα ανοσοκατασταλτικά φάρμακα λόγω φλεγμονωδών νοσημάτων.
Τα αιτήματα εξετάζονται από αρμόδια Επιτροπή της παρ. 3 του άρθρου 9 της υπό στοιχεία Δ1α/ ΠΓ. οικ. 55254/09-09-2021 κοινής υπουργικής απόφασης (Β’ 4187).
Αγιασμός Βενετοκλείου Συγκροτήματος σχολικής χρονιάς 2021-22
Πραγματοποιήθηκε σήμερα, 13/09/2021 στις 08:30, ο αγιασμός του Βενετοκλείου Συγκροτήματος με τη συμμετοχή των παιδιών της Α΄ τάξης, ενώ τα παιδιά των υπόλοιπων τάξεων βρίσκονταν στις αίθουσες διδασκαλίας, λόγω των μέτρων προστασίας από τον covid-19.
Ο Πατέρας Νεκτάριος, αφού ολοκλήρωσε την τελετή του αγιασμού πέρασε από όλα τα τμήματα για να ευλογήσει τα παιδιά και να τους δώσει τις ευχές του για καλή σχολική χρονιά.
Την τελετή τίμησε με την παρουσία του ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου, κ. Χαράλαμπος Ψαράς, ο οποίος μας έδωσε τις ευχές του για μια γόνιμη και δημιουργική σχολική χρονιά.
Ασφαλές άνοιγμα των σχολείων για το έτος 2021-2022
Σχολικό έτος 2021-22
Οι εκπαιδευτικοί μας είναι:
Α1: Μπεκιάρη Μαρία
Α2: Γαλάνη Αλεξάνδρα
Β1: Τσούκου Μαρίκα
Β2: Ασλανίδου Μαρία
Γ1: Αρβανίτη Παναγούλα
Γ2: Πέτα Ευαγγελία
Δ1: Χατζημάρκου Ειρήνη
Δ2: Τακτικού Σταυρωσία
Ε1: Χατζηπέτρου Άννα
Ε2: Παναγιωτίδης Κυριάκος
ΣΤ1: Τουλιόπουλος Φώτιος
ΣΤ2: Καλανδρώνης Γεώργιος
Ολοήμερο: Γέροντα Ελευθερία
Αγγλικής Γλώσσας: Πελεκάνου Ευαγγελία
Αγγλικής Γλώσσας: Καρατάσης Παναγιώτης
Γαλλικής Γλώσσας: Παρασκευά Μαρία
Γερμανικής Γλώσσας: Μαργαρώνη Αργυρώ
Τ.Π.Ε.: Γιαννοπούλου Παναγιώτα
Εικαστικών: Αγγελίογλου Καλιάνθη
Εικαστικών: Κάρζα Στυλιανή
Μουσικής & Χορωδίας: Σαντορινιού Άννα
Θεατρικής Αγωγής: Παπαδοπούλου Ελένη
Φυσικής Αγωγής: Ξιάρχου Δήμητρα
Φυσικής Αγωγής: Καλογιάννη Μαρία
Παράλληλης Στήριξης 1: Σαμαντζή Ανθή
Παράλληλης Στήριξης 2: Χαροκόπου Αφροδίτη
Παράλληλης Στήριξης 3: Τζήκα Ζαχαρούλα
Παράλληλης Στήριξης 4: Ζουρούδη Τσαμπίκα
Τάξη Υποδοχής Ι & II: Διακογεωργίου Αικατερίνη – Παναγιούλα
Τ.Ε.1: Κασσίμη Μαρία
Τ.Ε.2: Πατατούκος Σωτήριος – Υποδιευθυντής
Όμιλος Μαθηματικών & Ρομποτικής: Στουππή Τσαμπίκα
Διευθύντρια: Στουππή Τσαμπίκα
Ευχές Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου
Συμμετοχή στο 5ο Φεστιβάλ Καλλιτεχνικής Δημιουργίας
Το σχολείο μας συμμετείχε στο 5ο Φεστιβάλ Καλλιτεχνικής Δημιουργίας με μια ταινία μικρού μήκους.
Πρόγραμμα Υποστήριξης Γονεϊκών Ικανοτήτων
Μουσική & Ανακύκλωση!
Τα παιδιά του 3ου Δημοτικού Σχολείου Ρόδου φτιάχνουν ξυλόφωνα από άχρηστα υλικά, με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Μουσικής Αγωγής, κας Άννας Σαντορινιού. Συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα!
Πάμε ηχοθέατρο;
Τα παιδιά του 3ου Δημοτικού Σχολείου Ρόδου παίζουν … ηχοθέατρο.
Ένα μεγάλο-μεγάλο μπράβο σε όλα τα παιδιά που συμμετέχουν και στην υπεύθυνη εκπαιδευτικό, κα Άννα Σαντορινιού.
ΣΤ2: “ΟΡΝΙΘΕΣ” ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗ
ΣΤ2: “ΑΣΠΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΚΛΗΣ”
Ε1: “ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΘΕΟΔΩΡΑ”
Ε2: “ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΚΑΙ ΞΑΝΘΙΠΠΗ”
Ε2: “ΓΟΡΓΩ ΚΑΙ ΛΕΩΝΙΔΑΣ”
Ε2: “ΓΚΟΛΦΩ ΚΑΙ ΤΑΣΟΣ”
Δ2: “ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΚΑΙ ΠΗΝΕΛΟΠΗ”
ΑπάντησηΠροώθηση
|
2020/21
Απόφοιτοι ΣΤ΄1
α/α | Επώνυμο | Όνομα |
1 | ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ | ΜΙΧΑΗΛ – ΑΓΓΕΛΟΣ |
2 | ΑΝΤΑΡΑΚΗΣ | ΑΓΓΕΛΟΣ |
3 | ΒΑΛΛΙΝΗ | ΚΑΛΛΙΟΠΗ |
4 | ΓΕΩΡΓΑΛΛΗ | ΝΕΦΕΛΗ – ΧΡΙΣΤΙΝΑ |
5 | ΓΚΟΥΤΣΙ | ΦΙΟΡΕΛΟ |
6 | ΔΑΜΟ | ΜΕΛΙΝΑ |
7 | ΔΙΑΚΟΤΣΑΜΠΗ | ΧΡΙΣΤΙΝΑ |
8 | ΔΙΑΜΑΝΤΗ | ΑΓΓΕΛΙΚΗ |
9 | ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ | ΣΤΕΡΓΟΣ |
10 | ΖΑΦΕΙΡΗΣ | ΜΙΧΑΗΛ – ΑΓΓΕΛΟΣ |
11 | ΚΑΛΟΣΙ | ΛΕΝΤΙΟΝ |
12 | ΚΑΝΤΙΜΟΙΡΗ | ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ |
13 | ΚΑΡΒΟΥΝΗ | ΤΣΑΜΠΙΚΑ – ΝΕΦΕΛΗ |
14 | ΚΑΡΥΔΗΣ | ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ |
15 | ΚΙΑΡΡΙ | ΣΟΦΙ |
16 | ΚΟΥΚΙΑ | ΜΙΧΑΕΛΑ – ΤΣΑΜΠΙΚΑ |
17 | ΚΥΠΡΑΙΟΥ | ΙΩΑΝΝΑ – ΜΑΡΙΑ |
18 | ΛΑΖΟΥ | ΜΑΡΙΑ |
19 | ΛΟΥΜΠΟΥΝΑΚΗΣ | ΙΑΣΩΝΑΣ |
20 | ΜΑΝΙΑ | ΜΑΡΙΑ |
21 | ΠΙΣΑ | ΕΜΙ |
22 | ΤΣΕΛΧΕΜΑ | ΛΟΥΣΙΑΝΑ |
Δάσκαλος: Παναγιωτίδης Κυριάκος
Διευθύντρια: Στουππή Τσαμπίκα
Απόφοιτοι ΣΤ΄2
α/α | Επώνυμο | Όνομα |
1 | ΒΕΡΒΕΛΕΣ | ΦΙΛΙΠΠΟΣ |
2 | ΚΟΒΕΡΤΣΕΝΚΟΥ-ΑΒΝΤΟΥΛΙ | ΑΛΜΠΕΡΤ |
3 | ΚΩΣΤΑΡΑ | ΖΩΗ – ΤΣΑΜΠΙΚΑ |
4 | ΛΑΚΟΣ | ΜΙΧΑΗΛ – ΦΑΝΟΥΡΙΟΣ |
5 | ΛΑΤΣΚΑ | ΤΖΕΣΙΚΑ |
6 | ΛΟΥΣΗ | ΜΑΡΚΕΛΛΑ |
7 | ΜΑΝΟ | ΑΓΓΕΛΟΣ – ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ |
8 | ΜΑΡΙΝΟΥ | ΛΑΜΠΡΙΝΗ |
9 | ΝΙΚΟΛΙΤΣΗ | ΚΑΛΛΙΟΠΗ – ΧΑΡΑ |
10 | ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ | ΒΑΪΟΣ |
11 | ΠΑΡΑΣΧΙΔΟΥ | ΕΛΕΝΗ – ΔΗΜΗΤΡΑ |
12 | ΡΑΚΙΠΑΪ | ΜΠΕΣΙΕ |
13 | ΣΑΛΑΜΑΣΤΡΑΚΗΣ | ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ |
14 | ΣΤΑΜΑΤΙΟΥ – ΣΤΕΒΑΝΟΒΙΤΣ | ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ – ΑΝΤΡΙΑΝΑ |
15 | ΣΤΑΝΤΣΕΒ | ΒΙΚΤΩΡ |
16 | ΣΤΑΝΤΣΕΒ | ΜΠΟΥΖΙΝΤΑΡ |
17 | ΤΖΙΩΡΑ | ΓΕΩΡΓΙΑ – ΤΣΑΜΠΙΚΑ |
18 | ΤΖΙΩΡΑ | ΕΦΡΑΙΜΙΑ |
19 | ΤΣΑΡΤΣΙΑ | ΡΟΕΛΙΟ |
20 | ΦΑΛΤΣΕΤΑ | ΜΑΡΙΑ – ΦΡΑΝΣ |
21 | ΦΑΣΟΥΛΑΡΗΣ | ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ |
22 | ΧΑΡΙΖΑΝΑΚΗ | ΕΥΓΕΝΙΑ |
Δασκάλα: Γαλάνη Αλεξάνδρα
Διευθύντρια: Στουππή Τσαμπίκα
Καλό Καλοκαίρι!!!
Καλοκαίρι μου μυρίζει …
από τα παιδιά της Α΄ τάξης
“Τα τζιτζίκια”
Τα παιδιά της Α΄ τάξης ζωγραφίζουν με αφορμή το ποίημα του Οδυσσέα Ελύτη “Τα τζιτζίκια”.
“Ο μεγαλύτερος θησαυρός του κόσμου” Θεατρικό δρώμενο του Δ΄2 τμήματος του 3ου Δ.Σ. Ρόδου, κατά το σχολικό έτος 2021-22.
Θεατρικό δρώμενο του Δ΄2 τμήματος, κατά το σχολικό έτος 2021-22. Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και στη δασκάλα τους, κα Πέτα Ευαγγελία.
Διακρίσεις στον Πανελλήνιο Μαθηματικό Διαγωνισμό “Πυθαγόρας” της Μαθηματικής Εταιρείας
Συγχαρητήρια στο μαθητή του Δ΄2, Παπανικολάου Ιωάννη, για τη διάκρισή του στον Πανελλήνιο Μαθηματικό Διαγωνισμό “Πυθαγόρας” της Μαθηματικής Εταιρείας, κατά τη σχολική χρονιά 2020-21.
Σχετικό δημοσίευμα από την εφημερίδα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ:
Επίσης, συγχαρητήρια στα παιδιά του Γ΄1, Βαρβάρη Αναστασία-Μαρία και Βαρβάρη Ηλία, που διακρίθηκαν στον διαγωνισμό “Πυθαγόρας 2020”, κατά την περσινή σχολική χρονιά.
ΨΗΦΙΑΚΗ ΜΕΡΙΜΝΑ – VOUCHER 200€
Ώρα για ένα τρυφερό παραμύθι …
Συνάντηση των μελών του προγράμματος Erasmus+
Τί μπαίνει στον μπλε κάδο ανακύκλωσης;
Τηλε-συνάντηση των έξι σχολείων του προγράμματος Erasmus
Στις 23 Μαρτίου στις 11:30 π.μ. το σχολείο μας συμμετείχε σε τηλε-συνάντηση, με τα άλλα πέντε Δημοτικά Σχολεία, με τα οποία συμμετέχουμε σe πρόγραμμα Erasmus, με συντονιστή το Δημοτικό Σχολείο του Bolton του Ηνωμένου Βασιλείου. Κάθε χώρα είχε την ευκαιρία να παρουσιάσει το σχολείο της αλλά και αξιοθέατα και στοιχεία του πολιτισμού της, δίνοντας την ευκαιρία σε όλα τα μέλη της σύμπραξης να γνωριστούμε καλύτερα και να ανανεώσουμε τους στόχους του προγράμματος.
Εορτασμός 25ης Μαρτίου 2021 – Επέτειος 200 χρόνων – Μήνυμα της υπουργού Παιδείας
Πρόσκληση ενδιαφέροντος πρακτορείων για εκπ/κές επισκέψεις
Εγγραφές μαθητών/-τριών στην Α΄ τάξη για το σχολικό έτος 2021-22
Προτάσεις παιδιών για λογότυπο και μασκότ του έργου
Συμμετοχή του σχολείου σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ KA2
Χριστουγεννιάτικες ευχές
«The Voices of The Earth» (VOTE) – Συμμετοχή του 3ου Δημοτικού Σχολείου Ρόδου σε Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus + KA2
Όραμα του 3oυ Δημοτικού Σχολείου Ρόδου είναι η προώθηση της Κοινωνικής Υπευθυνότητας και της Αειφορίας, μέσα από τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη καινοτόμων εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων που αφυπνίζουν και ευαισθητοποιούν μικρούς και μεγάλους ως προς την υιοθέτηση υπεύθυνης συμπεριφοράς, διαμορφώνοντας πρότυπα «ενεργών πολιτών».
Στα πλαίσια αυτών των δραστηριοτήτων συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ KA2 με τίτλο «The Voices of The Earth» (VOTE) το οποίο χρηματοδοτείται εξ ολοκλήρου από την Ευρωπαϊκή Ένωση, μαζί με σχολεία από την Αγγλία, την Ισπανία, την Ιταλία, τη Βουλγαρία και την Τουρκία. Η κάθε χώρα υιοθετεί έναν από τους 17 Παγκόσμιους Στόχους για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη του ΟΗΕ, γνωστοί ως «Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης» και σχεδιάζει αντίστοιχες δράσεις που συνδέονται με το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών της.
Σκοπός του προγράμματος είναι εκπαιδευτικοί, μαθητές και μαθήτριες όλων των χωρών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, να ενώσουν τη φωνή τους για να φτιάξουν έναν καλύτερο κόσμο και να γίνουν όλοι αναπόσπαστο και πολύτιμο κομμάτι μιας παγκόσμιας συλλογικής συνείδησης απέναντι στο μέλλον του πλανήτη και στο δικαίωμα όλων των ανθρώπων να ζήσουν με αξιοπρέπεια, δικαιοσύνη και ισότητα.
Στόχος του προγράμματος είναι οι συμμετέχοντες, μέσα από βιωματικές δράσεις που θα τους φέρουν σε επαφή με το φυσικό περιβάλλον, να γνωρίσουν τους Στόχους της Βιώσιμης Ανάπτυξης που έχουν επιλέξει, να καταλάβουν τη
σπουδαιότητά τους και την αξία τους για τον άνθρωπο, την κοινωνία και τον πλανήτη μας, να επινοήσουν λύσεις για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην καθημερινή τους ζωή και να τις εφαρμόσουν.
Το 3ο Δημοτικό Σχολείο Ρόδου θα εργαστεί στον στόχο 11 «Βιώσιμες πόλεις και Κοινότητες» προκειμένου να βοηθήσει τους συμμετέχοντες μέσω της παρατήρησης, του βίωματος, των δράσεων πεδίου και του ομαδοσυνεργατικού παιχνιδιού να ανακαλύψουν τη σημασία της φύσης για την ύπαρξη των έμβιων όντων, να αποκτήσουν αξίες και στάσεις που θα συμβάλλουν στη δημιουργία νέων προτύπων συμπεριφοράς προς το περιβάλλον, να συνειδητοποιούν τις απειλές των ανθρώπινων δραστηριοτήτων για το φυσικό περιβάλλον, να βρίσκουν τρόπους προστασίας του, να απολαύσουν παιχνίδια στη φύση, να αναζητούν τρόπους αρμονικής συνύπαρξης φύσης και ανθρώπου.
Με τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα Erasmus+, μαθητές και εκπαιδευτικοί θα αποκομίσουν τα οφέλη της συνεργασίας, της ομαδικής δράσης, της διαθεματικής και διεπιστημονικής προσέγγισης των ποικίλων σχολικών αντικειμένων, ενώ ταυτόχρονα θα τους δοθεί η ευκαιρία να ανταλλάξουν απόψεις με τους συμμαθητές τους και τους συναδέλφους τους από το εξωτερικό, αντίστοιχα. Επίσης θα αποκομίσουν πολλαπλά οφέλη ως προς τη βελτίωση της χρήσης της ξένης γλώσσας, καθώς συχνά θα υπάρχει επικοινωνία με τους εταίρους μας στο εξωτερικό, στην Αγγλική Γλώσσα, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-twinning και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter), την αναβάθμιση των ικανοτήτων τους στη χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή και παράλληλα, τη δημιουργική αξιοποίηση των δυνατοτήτων του έργου.
Η εκπαιδευτική ομάδα του έργου
Πηγή:www.dimokratiki.gr
Christmas wishes to Erasmus Team
Παιδιά του 3ου Δημοτικού Σχολείου Ρόδου, σας ενημερώνουμε ότι μπορείτε να κάνετε ανάρτηση τις φωτογραφίες των χριστουγεννιάτικων κατασκευών σας, με ανακυκλώσιμα υλικά, για τους φίλους μας στο πρόγραμμα Erasmus, στην παρακάτω διεύθυνση της e-me: https://e-me.edu.gr/groups/GreenGifts