3ο Δημοτικό Σχολείο Ωραιοκάστρου

Χώρος ενημέρωσης και επικοινωνίας για τους γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς του σχολείου μας

Τριήμερη εκδρομή στην Αθήνα

Μάι 201618

Από 16 έως 18 Απριλίου η Στ΄τάξη του σχολείου μας πραγματοποίησε την τριήμερη εκπαιδευτική της εκδρομή στην Αθήνα.

Πρωί πρωί, πριν καλά καλά χαράξει, τα περισσότερα παιδιά της τάξης, μαζί με τους συνοδούς τους, μαζεύτηκαν στο σχολείο για να ξεκινήσουν για την εκδρομή που περίμεναν μήνες.

Ξεκινήσαμε και το μεσημέρι ήμασταν ήδη στην Αθήνα. Ένα μικρό διάλειμμα στο ξενοδοχείο και αναχωρούμε για τον αρχαιολογικό χώρο του Σουνίου. Η διαδρομή φανταστική, το ίδιο και το ηλιοβασίλεμα.

σουνιο

Αλλά και η μικρή νυχτερινή βόλτα στη Γλυφάδα, άρεσε πολύ σε παιδιά και μεγάλους.

Την επόμενη μέρα η επίσκεψη στο βράχο της Ακρόπολης και στο Μουσείο και η πολύ ενδιαφέρουσα ξενάγηση ενθουσίασε τα παιδιά, η συμπεριφορά των οποίων ήταν μοναδική.ακρόπολη 3ακροπολη 2

Μοναδική ήταν επίσης η συμπεριφορά τους και στην επίσκεψη μας στη Βουλή, καθώς άκουγαν ,με ενδιαφέρον όλα όσα αφορούσαν την ιστορία του κτιρίου  αλλά και τη λειτουργία του Κοινοβουλίου.
βουλήβουλή 4Μοναδική επίσης ήταν και η σοβαρότητα με την οποία κάθισαν στα έδρανα των βουλευτών (λέτε αυτό να σημαίνει κάτι;).
Το βράδυ όλοι μαζί φάγαμε και χορέψαμε στην Πλάκα.

Η τελευταία μέρα της εκδρομής μας ξεκίνησε με επίσκεψη στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο. Είδαμε ζώα πολλά, σε περιβάλλον παρόμοιο με το φυσικό τους: καμηλοπαρδάλεις,ρινόκερους, γορίλες, φλαμίγκο, γατόπαρδους, παπαγάλους, λεμούριους(προσοχή, πηδούν πάνω σας) και υπέροχα δελφίνια.ακροπολη 2Έπειτα πήραμε τον δρόμο της επιστροφής γεμάτοι ωραίες στιγμές και εικόνες από το ταξίδι μας, αλλά και γεμάτοι κούραση…

Ένα μεγάλο μπράβο και ένα μεγάλο ευχαριστώ στα παιδιά για την όλη συμπεριφορά τους αλλά και ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συνοδούς για τη συνεργασία τους,
βουλή 3Παιδιά σας ευχόμαστε να κάνετε πολλές τέτοιες εκδρομές στη ζωή σας και πάντα να περνάτε τέλεια!βουλή 2

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *