37nipvolou's blog

Παρέχεται από το Blogs.sch.gr

Μια χαρούμενη Αποκριά!

Μαρ 202415

Ήρθε πάλι η Αποκριά
και έντυσε μασκαράδες όλα τα παιδιά!
Με φορεσιές ευφάνταστες, μοναδικές
άλλες πρωτότυπες, μα άλλες κλασικές!

collage 2024 03 15T144115.656 collage 2024 03 15T143906.740

Ένα γλέντι στήθηκε
την τελευταία μέρα
από όλη την παρέα!


Με κέφι, τραγούδι και χορό

υποδέχθηκε η “Τζιοκόντα”

με την κότα την “Καρλότα”

τους επίδοξους, για φέτος, Καρναβαλιστές…

Εκείνοι ακολούθησαν τον απίστευτο ρυθμό

και μοίρασαν απλόχερα στις πόζες τους

το χαμόγελό τους το ξεχωριστό!

 

collage 2024 03 15T145459.756 collage 2024 03 15T145343.636collage 2024 03 15T150011.324collage 2024 03 15T150258.067collage 2024 03 15T150746.244DSCN4992
Καλό τριήμερο σε όλους

τους αναγνώστες μας!

Ραντεβού σε μία νέα ανάρτηση…

 

‘Εορτασμός Τσικνοπέμπτης’.

Μαρ 20247

Αποτελεί παράδοση πλέον η σημερινή ημέρα να έχει μία διαφορετική χροιά στο Σχολείο μας!
Με την αφορμή αυτή διαφοροποιήσαμε ελαφρώς τις καθιερωμένες μας ρουτίνες, ενώ κινηθήκαμε σε Αποκριάτικους ρυθμούς με περισσότερες νότες διασκέδασης και ψυχαγωγίας, μέσω των προγραμματισμένων οργανωμένων παιχνιδιών που είχαμε ετοιμάσει.
Η χαρούμενη διάθεση των παιδιών ήταν εμφανής…

Τα “Φανάρια” μας έδωσαν το σύνθημα…

Σταμάτα…Ξεκίνα…Στάματα…Ξεκίνα…
Οι Απόκριες είναι εδώ φέρνουν κέφι και χορό!

collage 2024 03 07T161131.971

Κρίνεται σκόπιμο να ευχαριστήσουμε το Σύλλογο Γονέων  για την πρωτοβουλία και την ενεργό του δράση καθώς προσέφερε σουβλάκια συνοδευόμενα από την αντίστοιχη γαρνιτούρα σε όλα τα παιδιά βοηθώντας να διατηρήσουμε αυτό το έθιμο ζωντανό.
Εμείς από τη μεριά μας κόψαμε σαλάτες από τα λαχανικά του μπαξέ μας αναβαθμίζοντας συνολικά τη θρεπτική αξία του γεύματος των μαθητών μας, ενώ βιωματικά περάσαμε από το στάδιο της παραγωγής στην άμεση κατανάλωση.
collage 2024 03 08T135844.760collage 2024 03 08T140115.526
DSCN4822 DSCN4829 DSCN4828collage 2024 03 07T162210.126collage 2024 03 07T162441.409collage 2024 03 08T140653.323

Εγγραφές νηπίων 2024-2025

Μαρ 20246



Λήψη αρχείου

Αποχαιρετούμε το Φλεβάρη… καλωσορίζουμε το Μάρτη!

Μαρ 20241

 

Μέσω της λαϊκής μας παράδοσης μάθαμε πως ο Φεβρουάριος παρέα με τα αδέρφια του , τον Ιανουάριο και το Μάρτιο αποφάσισαν να ενώσουν το κρασί τους σε βαρέλι καθώς η παραγωγή ήταν περιορισμένη. Ο Φεβρουάριος όμως τρύπησε το βαρέλι από κάτω,  χωρίς να ρωτήσει τα αδέρφια του με αποτέλεσμα να πιει όλο το κρασί και να μεθύσει!
Γι’ αυτό πολλές φορές δεν ξέρει τι κάνει κι έχει άστατο καιρό!
Όπως λέει χαρακτηριστικά η παροιμία :
Ο Φλεβάρης κι αν φλεβίσει , καλοκαίρι θα μυρίσει μα αν τύχει και θυμώσει μες στο χιόνι θα μας χώσει“.
Τα αδέρφια του για να τον τιμωρήσουν γι’ αυτή του τη συμπεριφορά , του πήραν ο καθένας λοιπόν και από  μια ημέρα. Έτσι ο Φλεβάρης έγινε Κουτσοφλέβαρος κι έχει μονάχα 28 μέρες στα κοινά έτη, ενώ 29 στα δίσεκτα συγκεκριμένα κάθε τέσσερα δηλαδή χρόνια.

Παρακολουθήσαμε και την προβολή του παρακάτω βίντεο:

Από την οποία τα παιδιά εμπνεύστηκαν και οπτικοποίησαν μέσω της ζωγραφικής
τον τελευταίο μήνα του Χειμώνα…

DSCN4731 DSCN4732 DSCN4733 DSCN4734 DSCN4735 DSCN4737 DSCN4736 DSCN4738 DSCN4739 DSCN4740 DSCN4741

Με χαρά υποδεχθήκαμε όμως και τον πρώτο μήνα της Άνοιξης!
Θέλοντας να κρατήσουμε ζωντανό το έθιμο φορέσαμε και το βραχιολάκι μας με την μπλεγμένη άσπρη και κόκκινη κλωστή, ώστε να μην μας κάψει ο ήλιος και όταν οδηγηθούμε αισίως στην τελευταία μέρα του Μαρτίου θα το αποχωριστούμε κρεμώντας το στα κλαδάκια των δέντρων της αυλής μας για να το πάρουν τα πουλάκια και να το χρησιμοποιήσουν στις φωλιές τους…

DSCN4747

Καλώς να ορίσετε χελιδονάκια…
Με μεγάλη προσμονή αναμένουμε την άφιξή σας…

από κάτω από: Δραστηριότητες μέσα από την Επικαιρότητα-Θεματικές Προσεγγίσεις-Εποχιακά Διάφορα-Παιδικές Δημιουργίες | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αποχαιρετούμε το Φλεβάρη… καλωσορίζουμε το Μάρτη!    

‘Και η Γη γυρίζει” -STEAM.

Φεβ 202419

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει ως στόχο οι μαθητές να σκεφτούν και να βρουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους για το διάστημα, μέσα από τις αρχές του εποικοδομητισμού και εφαρμόζοντας μεθόδους διερευνητικής μάθησης. Πρόκειται μέσα από κατάλληλα διαμορφωμένες δραστηριότητες να συγκεντρώσουν και να επεξεργαστούν πληροφορίες γύρω από το ηλιακό μας σύστημα και τους πλανήτες του, να αντιληφθούν ότι μεταξύ των πλανητών υπάρχει μία σχέση αλληλεξαρτώμενη και πως δεν είναι αποκομμένοι ο ένας πλανήτης από τον άλλον,  να κατανοήσουν με βιωματικό τρόπο την περιστροφή της Γης γύρω από τον εαυτό της, την περιφορά της Γης γύρω από τον ήλιο  και την περιστροφή του ήλιου γύρω από το κέντρο του Γαλαξία μας,  να μιλήσουν για την εναλλαγή της Μέρας και της Νύχτας, τις προοδευτικές φάσεις της Σελήνης καθώς ακόμη και για την εναλλαγή των 4 εποχών και που οφείλεται το συγκεκριμένο αυτό φαινόμενο…

Παραθέτουμε ενδεικτικό φωτογραφικό υλικό από τη δική μας προσέγγιση:

IMG 20240219 152917

Σε αρχικό στάδιο καταγράφουμε τις πρότερες γνώσεις των μαθητών μας …

DSCN4606 1

Ετοιμάζουμε πυραύλους για να εκτοξευθούνε ως επίδοξοι αστροναύτες στο διάστημα και να απολαύσουν το πολύ ενδιαφέρον ταξίδι που μόλις ξεκινάει… Άραγε τι θα συναντήσουνε εκεί;

collage 2024 02 19T145750.699

Πέρα από τη χαρτοκοπτική σχεδιάζουν και με πίξελ ένα πύραυλο…

collage 2024 03 05T140604.930

…με πλαστελίνη.

 

DSCN4483

Κατασκευάζουν έναν αστροναύτη με τη βοήθεια χρήσης του οικοδομικού υλικού…

collage 2024 02 19T145643.061

Αναρωτιούνται πώς μπορεί να είναι ένας διαστημικός σταθμός…

DSCN4484

Αναπαριστούν ένα δορυφόρο με οδηγό τη φαντασία τους και εξασκούν τη δημιουργική τους σκέψη…

DSCN4535

Απολαμβάνουν την προβολή μιας ηχοιστορίας και εξοικειώνονται με τα ονόματά τους τραγουδώντας τους στίχους…

DSCN4536

1708430557093

Διατυπώνουν τις υποθέσεις τους…Αναρωτιούνται αν η Γη μας είναι όντως “στρογγυλή”…

IMG 20240220 135916

Κάνουν τις παρατηρήσεις τους… Συνειδητοποιούν τη σφαιρικότητά της… Απαντούν στο ερώτημα: ‘Από τι αποτελείται ο πλανήτης μας’;

DSCN4480

Ταυτίζουν τα ονόματα των πλανητών με τα ονόματα των Θεών του Ολύμπου…

DSCN4652

Εξοικειώνονται με τη Ρομποτική & τον Προγραμματισμό, με αφορμή ένα πλανητικό ταξίδι.

DSCN4712

Κατασκευάζουν το δικό τους επιτραπέζιο παιχνίδι με τίτλο: “Eπιστροφή στον πλανήτη ΓΗ”.

collage 2024 03 05T140744.152

Κατανοούν την ακολουθία των αριθμών. Μαθαίνουν να αναγνωρίζουν τα αριθμητικά σύμβολα. Μετρούν ποσότητες χρησιμοποιώντας το ζάρι.

Δημιουργία τρισδιάστατων πλανητών…

Χορεύοντας γύρω από τον Ήλιο…

collage 2024 02 21T141146.587 collage 2024 02 21T141330.047

DSCN4646

Αποτυπώνουν σε μια μακέτα τις νεοαποκτηθείσες γνώσεις τους σχετικά με το διάστημα, ενώ εκφράζονται με καλλιτεχνικό τρόπο…

DSCN4496

Τοποθετούν σε τροχιές τις εικόνες των 8 πλανητών και παρατηρούν την απόστασή τους σε σχέση με τον Ήλιο…

IMG 20240220 154805

Δημιουργούμε ψηφιακά παζλ μέσω της εφαρμογής jigsawplanet.com.

IMG 20240220 154025 1

DSCN4486

Με μια πάστα με νερό και αλάτι διαμορφώνουν τη Σελήνη…  Έτοιμοι για εξερεύνηση του φυσικού μας δορυφόρου…Αποτυπώνουν στο χαρτί τους ακόμη και κρατήρες…

IMG 20240207 115043

DSCN4440

Με τη βοήθεια των βιβλίων που έχουμε στη διάθεσή μας επεξεργάζονται το πλούσιο πληροφοριακό υλικό…Γίνονται το έναυσμα για να ξεκινήσουν όμορφες συζητήσεις, να εκφραστούν προβληματισμοί και να δημιουργηθούν αρκετά πρωτότυπες κατασκευές από μεριάς τους…

DSCN4445

Τα παιδιά μας μπαίνουν σε ρόλο ‘Φεγγαροσκεπαστή’, μέσα από τα δικά τους έργα τέχνης…

DSCN4498

Μιλώντας για τη Μέρα και τη Νύχτα…

DSCN4549

Δημιουργούνται λίστες με τις δραστηριότητες που κάνουν κατά τη διάρκεια της ημέρας… Αναφέρονται στις νυχτερινές τους ασχολίες, ενώ στο μπλοκ ακουαρέλας εκφράζονται εικαστικά με νερομπογιές…

Απαντάνε στο ερώτημα:

Γιατί έχουμε Μέρα -Νύχτα;

Χρησιμοποιούν την υδρόγειο σφαίρα και το φακό…collage 2024 02 20T134509.681

Ήλιος… Πηγή Ζωής!

https://science.nasa.gov/sun/ Παρακολουθούν σχετικό Βίντεο Προσομοίωσης.

IMG 20240227 140616

Εναλλαγή 4 εποχών με βιωματικό τρόπο.

DSCN4658

Συνδέουμε τον Ήλιο με τη μυθολογία.

DSCN4701

Σειροθετούνε εικόνες από την ιστορία, την αναδιηγούνται, ενώ σε χαρτί αποτυπώνουν ό,τι τους εντυπωσίασε…

DSCN4709 DSCN4708 DSCN4707 DSCN4706 DSCN4704 DSCN4703 DSCN4702

και κάπως έτσι ολοκληρώνεται ένα ακόμη ταξίδι γνώσεων!

από κάτω από: Εργαστήρια Δεξιοτήτων | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ‘Και η Γη γυρίζει” -STEAM.    

Στην καρδιά του Χειμώνα γεννά τα αυγά μια Αλκυόνα…

Φεβ 202415

Οι αρχαίοι Έλληνες στην προσπάθειά τους να ερμηνεύσουν διάφορα φυσικά φαινόμενα και όχι μόνο δημιουργούσαν μύθους. Ένας από αυτούς είναι και ο μύθος της Αλκυόνης, με τον οποίο ασχοληθήκαμε τις προηγούμενες μέρες, όπου είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με τις Αλκυονίδες μέρες.

Ποιες είναι όμως και πότε εμφανίζονται ;
Είναι εκείνες οι μέρες του χειμώνα κατά τις οποίες επικρατεί καλοκαιρία, με έντονη ηλιοφάνεια, χωρίς σύννεφα και ανέμους και κάποιες φορές με υψηλές για την εποχή θερμοκρασίες.
Οι ημέρες αυτές εμφανίζονται γύρω στις 15 Δεκεμβρίου μέχρι και στις 15 Φεβρουαρίου κάθε χρόνο, και άλλοτε στο διάστημα μεταξύ 16 εώς και 31 Ιανουαρίου.
Οι Αλκυονίδες μέρες ανακαλύψαμε, ότι πήραν το όνομά τους από το θαλάσσιο πτηνό Αλκυόνη.
Αναλυτικότερα, η Αλκυόνη η κόρη του Αίολου ήταν μία πολύ όμορφη γυναίκα.  Παντρεμένη δε με τον Κύηκα όπου οι δυο τους θεωρούσαν ότι αγγίζουν ως ζευγάρι την τελειότητα. Όταν ο Δίας το διαπίστωσε θέλησε να τους τιμωρήσει. Μα ήταν δυνατόν ποτέ να θεωρούν τους εαυτούς τους ότι είναι  ισάξιοι των Θεών; Έτσι αποφάσισε σε ένα ταξίδι  του Κύηκα να βυθίσει το καράβι  του που είχε ως αποτέλεσμα εκείνος να πνιγεί. Η Αλκυόνη από την άλλη θρήνησε τόσο πολύ με τον χαμό του συζύγου της όπου ο Δίας βλέποντάς τη την λυπήθηκε  και θέλησε να την μεταμορφώσει σε ένα Θαλασσοπούλι για να μπορέσει να κάνει ένα καινούργιο ξεκίνημα στη ζωή της. Αυτή όμως ήταν καταδικασμένη να γεννά τα αυγά της τον χειμώνα. Τα αγριεμένα κύματα ορμούσαν στα βράχια και κατέστρεφαν τη φωλιά της. Ο Δίας την λυπήθηκε, για άλλη μια φορά και διέταξε εκείνο το διάστημα οι άνεμοι να σταματούν και ο ήλιος για δεκαπέντε μέρες μέσα στην καρδιά του χειμώνα να λάμπει  προκειμένου να μπορεί εκείνη να κλωσάει τα αυγά της.
DSCN4559 DSCN4557
Μία από τις επόμενες μέρες ωστόσο στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων, με τίτλο:” και η Γη γυρίζει ” θα προσεγγίσουμε και την επιστημονική εξήγηση
από κάτω από: Δραστηριότητες μέσα από την Επικαιρότητα-Θεματικές Προσεγγίσεις-Εποχιακά Διάφορα-Παιδικές Δημιουργίες | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Στην καρδιά του Χειμώνα γεννά τα αυγά μια Αλκυόνα…    

“Γιορτάζοντας την Aγάπη”…14 ΦΛΕΒΑΡΗ!

Φεβ 202414

Η σημερινή ημέρα για εμάς αποτέλεσε μια καλή αφορμή, ώστε να μοιραστούμε παρέα με τους μαθητές μας κάποιες τρυφερές κουβέντες, λίγα γλυκόλογα, να μιλήσουμε για τα όμορφα συναισθήματα που βιώνουμε κάθε τόσο και να εστιάσουμε στο πότε αυτά ‘πυροδοτούνται’, ενώ δεν παραλείψαμε να αναφερθούμε σε εκείνα τα πρόσωπα ή τα πράγματα που μας φέρνουν πιο κοντά στην ευτυχία…

Η αφόρμηση δόθηκε από την ανάγνωση και επεξεργασία ενός βιβλίου: “Η αγάπη είναι κύκλος“, από τη συγγραφέα Γεωργία Λάττα και το άκουσμα του παιδικού τραγουδιού “Η Αγάπη είναι” όπου είναι γεμάτο με όμορφες παρομοιώσεις τις οποίες αξίζει να ακούσετε:

Ολοκληρώσαμε τις δραστηριότητές μας δημιουργώντας μία ατομική κατασκευή για κάθε μαθητή, με σκοπό να τη χαρίσει όπου εκείνο αγαπά καθώς μάθαμε πόσο σημαντικό είναι να δίνεις, να μοιράζεσαι, να μη φοβάσαι να εκφράζεσαι, να μη ντρέπεσαι για όσα νιώθεις, να εκδηλώνεις τα συναισθήματά σου με αποδεκτό πάντα τρόπο,  μέσα στις μικρές στιγμές στην καθημερινότητά σου…

DSCN46031

DSCN46001DSCN45961

“…και μη ξεχνάς να μοιράζεσαι την ΑΓΑΠΗ σου, ώστε να σου επιστραφεί μετά διπλή!”…

από κάτω από: Δραστηριότητες μέσα από την Επικαιρότητα-Θεματικές Προσεγγίσεις-Εποχιακά Διάφορα-Παιδικές Δημιουργίες | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Γιορτάζοντας την Aγάπη”…14 ΦΛΕΒΑΡΗ!    

5ος Μαραθώνιος Ανάγνωσης για το Νηπιαγωγείο.

Φεβ 20242

Από τις ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ
Συμμετέχουμε στον 5ο Μαραθώνιο Ανάγνωσης,
με Θέμα: “Η ΖΩΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ”.

 

Xρονικό πλαίσιο ανάπτυξης δραστηριοτήτων: Σεπτέμβριος 2023-Μάιος 2024.

Οι εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ διοργανώνουν και φέτος,για πέμπτη συνεχή χρονιά, ένα ετήσιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα φιλαναγνωσίας, με τη μορφή διαγωνισμού, για τα παιδιά των Νηπιαγωγείων της χώρας μας.
Συμπληρώσαμε, λοιπόν,την απαιτούμενη φόρμα συμμετοχής το μήνα Νοέμβριο καθώς το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα διαπιστώσαμε ότι προάγει τη φιλαναγνωσία και μας επιτρέπει  να εργαστούμε με την ομάδα μας με διαθεματικό τρόπο, ενώ παράλληλα μέσα από τις οργανωμένες δράσεις μας οι μαθητές μας πρόκειται να ανταλλάξουν σκέψεις, ιδέες, απόψεις, να αναπτύξουν διάλογο μεταξύ τους και να γίνουν ενεργητικοί αναγνώστες κάτι που για μας αποτελεί ζητούμενο.

Επιλέξαμε συγκεκριμένα να ασχοληθούμε με τη δεύτερη τριάδα βιβλίων (τίτλοι: ‘ ο μικρός δράκος καρύδας’, ”Η μεγάλη των τεράτων σχολή” και “Η Μίνα ανακαλύπτει έναν νέο κόσμο”).

Κατόπιν, ο εκδοτικός οίκος μας απέστειλε τα φυλλάδια όπου το κάθε παιδί καλούνταν να τα συμπληρώσει σε ατομικό επίπεδο.

IMG 20240202 155747

Όλες οι εργασίες ήταν σχετικές με το περιεχόμενο των τριών παιδικών βιβλίων που επεξεργαστήκαμε και μέσα από τη διαδικασία αυτή επιτεύχθηκε και η καλύτερη δυνατή εμπέδωσή τους.

Βρισκόμαστε σε αναμονή τη δεδομένη χρονική στιγμή καθώς  περιμένουμε να μας στείλουν οδηγίες σχετικά με το πότε θα προωθήσουμε το υλικό, ενώ προσμένουμε με μεγάλη ανυπομονησία τα αποτελέσματα του διαγωνισμού…

Καλή μας επιτυχία!!!

collage 2024 02 02T150701.519 collage 2024 02 02T150607.896 collage 2024 02 02T150513.745 collage 2024 02 02T150424.810

από κάτω από: Σχέδια Δράσης Σχολικής Μονάδας, Φιλαναγνωσία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 5ος Μαραθώνιος Ανάγνωσης για το Νηπιαγωγείο.    

Το Αφιέρωμα στους 3 Ιεράρχες & ο εμπλουτισμός υλικού στη γωνιά του εγγραματισμού.

Ιαν 202430

30 Ιανουαρίου σήμερα…

Ημέρα αφιερωμένη στους Προστάτες των Γραμμάτων, των μαθητών και των δασκάλων. Η γνωριμία μας με το μεγαλειώδες έργο τους!

IMG 20240130 090319 IMG 20240130 090326

Δε μείναμε όμως μόνο εκεί…

Θελήσαμε να εμπλουτίσουμε και να αναδιαμορφώσουμε τη γωνιά του εγγραματισμού…

Με παιγνιώδη τρόπο εμπλέξαμε τα παιδιά μας σε δραστηριότητες γραφής και ανάγνωσης…

Σας παρουσιάζουμε τον μικρό επισκέπτη που από εδώ και στο εξής θα φιλοξενούμε στο χώρο του σχολείου μας…

Είναι οΑλέξης  και τρώει μόνο λέξεις”.IMG 20240130 112938

Κάθε παιδί διαλέγει μια καρτέλα από το εποπτικό υλικό που έχει στη διάθεσή τουIMG 20240130 120845

και από την ανάγνωση της λέξης περνά στην αντιγραφή της και στην αντιστοίχιση της κάρτας που συνθέτει με το φάκελο του αρχικού γράμματος.

IMG 20240130 113044 IMG 20240130 113508 IMG 20240130 120244 IMG 20240130 120249 IMG 20240130 120856

Και μετά από τόση περιποίηση που δέχθηκε από μεριάς τους είμαστε πλέον σίγουρες πως ο μικρός μας φίλος θα παραμείνει χορτάτος τουλάχιστον για το υπόλοιπο της ημέρας…

από κάτω από: Διαμόρφωση γωνιών-παιχνίδια σε διαφορετικά περιβάλλοντα μάθησης., Δραστηριότητες μέσα από την Επικαιρότητα-Θεματικές Προσεγγίσεις-Εποχιακά Διάφορα-Παιδικές Δημιουργίες | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το Αφιέρωμα στους 3 Ιεράρχες & ο εμπλουτισμός υλικού στη γωνιά του εγγραματισμού.    

Μια ματιά στις Χειμερινές Δημιουργίες μας…

Ιαν 202424

Αναδεικνύοντας τον μικρό καλλιτέχνη που κρύβεται μέσα τους!

Μια χιονισμένη πόλη..

.collage 2024 01 24T141201.399collage 2024 01 24T140947.071

Μαθαίνουμε να προστατευόμαστε από το κρύο.

IMG 20240125 095844

IMG 20240125 095902 IMG 20240125 095918

collage 2024 01 24T141626.909

Μιλώντας για τα μέσα θέρμανσης…

Αναρωτιόμαστε τι δυσκολίες μπορεί να αντιμετωπίζουν οι φίλοι μας τα Αδεσποτάκια την περίοδο του Χειμώνα..

.collage 2024 01 24T141956.120DSCN4222DSCN4227DSCN4226DSCN4225

 

 

 

 

 

IMG 20240124 150538

Ένα δύσκολο ταξίδι αναζήτησης τροφής…

Κυνηγώντας αρκούδες…

Μαύρες, καφέ & πολικές!

DSCN4324DSCN4325DSCN4327DSCN4328DSCN4329DSCN4330DSCN4365DSCN4362DSCN4363DSCN4366DSCN4364

Επεξεργασία φυσικών υλικών…

collage 2024 01 24T142220.029

κάνοντας zoom σε μια κουκουναριά…

από κάτω από: Δραστηριότητες μέσα από την Επικαιρότητα-Θεματικές Προσεγγίσεις-Εποχιακά Διάφορα-Παιδικές Δημιουργίες | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μια ματιά στις Χειμερινές Δημιουργίες μας…    
« Παλιότερα άρθρα

Πρόσφατα σχόλια

Ιστορικό

Kατηγορίες



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων