Τηλεδιάσκεψη με μαθητές Νηπιαγωγείου

 

Στα πλαίσια μαθήματος για τις Τ.Π.Ε οι μαθητές του Νηπιαγωγείου μας πραγματοποίησαν τηλεδιάσκεψη με τους μαθητές του Νηπιαγωγείου Καρυάς Ελασσόνας. Την τηλεδιάσκεψη διοργάνωσαν οι Νηπιαγωγοί Στέλλα Αργυρούλη (εκ μέρους του  37ου Νηπιαγωγείου Λάρισας) και η Θεοδώρα Τσιβούλη (εκ μέρους του Νηπιαγωγείου Καρυάς Ελασσόνας).

348381647 644614127572682 6143096496044343856 n

 

Ήταν μια ευκαιρία για τους μαθητές μας να γνωρίσουν μαθητές της υπαίθρου και να μάθουν για τη ζωή στο χωριό. Κατά τη διάρκεια της συνομιλίας τα παιδιά εξέφρασαν τις προτιμήσεις τους για το αγαπημένο τους παιχνίδι, το φαγητό που τους αρέσει περισσότερο και τα ενδιαφέροντά τους γενικότερα.

 

348900209 631157135700680 2264015024145408575 n

 

Στο τέλος τα παιδιά έδειξαν μερικές ζωγραφιές τους, τραγούδησαν το τραγούδι “Πετούν τα πεταλούδια” κι ευχήθηκαν “Καλό καλοκαίρι”.

 

346162481 1441208463378917 694101699976671353 n

Ευχαριστούμε τους μαθητές του Νηπιαγωγείου Καρυάς Ολύμπου και τους ευχόμαστε καλή πρόοδο!

 

Πασχαλινές δραστηριότητες

Οι Πασχαλινές δραστηριότητες των μαθητών του 2ου τμήματος του Νηπιαγωγείου μας είχαν στόχο τη χαρά, τη δημιουργικότητα και τη γνωριμία των παιδιών με την παράδοση.  Ξεκινήσαμε με την καθιερωμένη Πασχαλινή κάρτα, με τον τρισδιάστατο κόκορα και τις ευχές για Καλό Πάσχα!

339924923 749709876621688 3763175868902493060 n

338017979 181085871392377 767341405366028072 n

Φτιάξανε στη συνέχεια νηστήσιμα κουλουράκια και έδωσαν στις μητέρες τη συνταγή!

339284402 5797855243670657 2785025696912812222 n

339112958 925425705329305 5833910472085996191 n

339312601 553951140059939 3792352863188455808 n

Έβαψαν με παραδοσιακό τρόπο τα αυγά κόκκινα!

340132672 1421137495319498 4139510945288491408 n

340120825 215488787738701 3950902511207671064 n

340199462 943995569966333 7667903021387022675 n

Τέλος τραγούδησαν τα κάλαντα του Λαζάρου με το Πασχαλινό τους καλαθάκι! Καλό Πάσχα σε όλους!

340087412 615478980084938 7794059698680072440 n

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2023-24

 

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2023-2024 θα πραγματοποιηθούν από

                                            1 έως 20 Μαρτίου 2023.

Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ. 6 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄109).

1. Σύμφωνα με το άρθρο 1 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020/8-5-2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

 

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2023-2024, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α’ 133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών.   Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-24, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2019 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.

  1. Οι εγγραφές μαθητών/τριών στα συστεγαζόμενα Νηπιαγωγεία πραγματοποιούνται σύμφωνα με την παράγραφο 13 του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109). Κατά τις εγγραφές των μαθητών/τριών τα συστεγαζόμενα σχολεία θεωρούνται ως ένα σχολείο.

 

Η εγγραφή του νηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6

 

  1. Α) Ο/Η Διευθυντής/ντρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου δέχεται όλες τις αιτήσεις, για φοίτηση νηπίων και προνηπίων, που ανήκουν στη σχολική περιφέρεια του Νηπιαγωγείου.

Β) Η εγγραφή του νηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109).

Γ) Νήπια που δεν έχουν εγγραφεί και φοιτήσει στο νηπιαγωγείο και έχουν συμπληρώσει την ηλικία των 6 ετών (την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής) εγγράφονται στο δημοτικό με απόφαση του οικείου Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, που εκδίδεται ύστερα από σύμφωνη γνώμη του οικείου ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ή του/της οικείου/ας Συντονιστή/στριας Εκπαιδευτικού Έργου Νηπιαγωγών, (μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας τοποθέτησης τους ως Σύμβουλοι Εκπαίδευσης) διαφορετικά εγγράφονται στο νηπιαγωγείο, (παρ. 1β του άρθρου 204 του ν. 4610/2019 (Α΄70)). Παιδιά που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής της παραγράφου 8 του άρθρου 6, του Π.Δ. 79/2017 (Α΄ 109), εγγράφονται υποχρεωτικώς στο δημοτικό.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ /ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ –ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

   Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

 

Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

–Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):

α) τα στοιχεία του προνηπίου/ νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων/νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα και εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767).

Επισημαίνεται ότι η αποδοχή της αίτησης δε συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του προνηπίου/νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα. Η σχολική μονάδα φοίτησης του νηπίου/προνηπίου θα καθοριστεί μετά το πέρας της διαδικασίας υποβολής των αιτήσεων και αφού η αρμόδια Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατανείμει τις αιτήσεις σύμφωνα με τις διαθέσιμες θέσεις κάθε Νηπιαγωγείου.

Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής και στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/ντριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020 σχετική Εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών /τριών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν προνήπια/νήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) προνήπια/ νήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
  4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

 

Η  σχολική περιφέρεια του 37ου και 28ου Ολοήμερων συστεγαζόμενων Νηπιαγωγείων περικλείεται από τις κάτωθι οδούς :

Τζαβέλα , μικρό τμήμα της Καλλιθέας, Μητροπολίτου Αρσενίου , ΠαπαφλέσσαΕρμού, Κύπρου, Παναγούλη εως εκεί που συναντιέται με τη Μανδηλαρά, Μανδηλαρά , μικρό τμήμα της Ηπείρου, Ταγματάρχου Βελησσαρίου και Καραϊσκάκη , μέχρι τη Τζαβέλα.

 

Εργαστήρια Δεξιοτήτων με θέμα «Υγιής πλανήτης, υγιή παιδιά»

Εργαστήριο Δεξιοτήτων με θέμα «Πράσινη λίστα / Επιθεωρητής σπατάλης»

Κατά τη διάρκεια του 4ου εργαστηρίου του προγράμματος Δεξιοτήτων με θέμα : “Υγιής πλανήτης, υγιή παιδιά” δόθηκε η ευκαιρία στα παιδιά να γνωρίσουν επιπλέον πληροφορίες για τα τρόφιμα και τις συσκευασίες τους. Κάθε παιδί έφερε στο Νηπιαγωγείο κάποιο τυποποιημένο τρόφιμο που πωλείται στο super market.

 

326255235 1542988072854200 1419654040463324018 n

 

325572510 714722053383538 1049275794657954855 n

 

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των προϊόντων στους συμμαθητές τους, κάθε παιδί με τη βοήθεια της Νηπιαγωγού έψαξε τις σχετικές πληροφορίες που αναγράφονται στη συσκευασία. Είδαμε το είδος του προϊόντος, τον τόπο προέλευσης, τα γραμμάρια και κυρίως που κρύβεται η ημερομηνία λήξης. Με αφορμή την παραπάνω δραστηριότητα συζητήθηκε η διάρκεια χρήσης κάθε προϊόντος και αναφέρθηκε ότι υπάρχουν τροφές που διατηρούνται για πολύ καιρό στα ντουλάπια μας, ενώ άλλα λιγότερο.

 

325999956 8558378680901104 4584985578395107129 n

 

326159054 977680560277983 1779923470148864929 n

 

Στη συνέχεια δόθηκε στα παιδιά μια προτεινόμενη από την WWF δραστηριότητα. Συζητήσαμε με τα παιδιά για την πράσινη λίστα του super market με τα απαραίτητα ψώνια της οικογένειας. Τα παιδιά καλούνται να γίνουν Επιθεωρητές Σπατάλης, να συνοδεύσουν τη μαμά στα ψώνια,  να ελέγξουν τις ημερομηνίες λήξης, να τακτοποιήσουν τα τρόφιμα, να σερβίρουν το φαγητό, να φυλάξουν στο ψυγείο το περίσσευμα και να φτιάξουν εκ νέου την επόμενη λίστα.

 

326184034 868538474394888 3892443770506468670 n

 

Στα πλαίσια της δραστηριότητας τα παιδιά ζωγράφισαν τον εαυτό τους με τη μαμά στο super market.

 

326176946 719146926543613 1888177505369019521 n

 

326133863 1106142910054998 1339116372352666112 n

 

 

5ο Εργαστήριο  με θέμα “Η κυρά Διατροφή πρώτη στη μαγειρική”

Φρεσκάροντας τις γνώσεις που απέκτησαν οι μαθητές κατά τη διάρκεια των εργαστηρίων διαβάστηκε το βιβλίο με τίτλο “Η κυρά Διατροφή πρώτη στη μαγειρική” που έγραψε η κα Λητώ Τσακίρη-Παπαθανασίου.

 

product 7DE9849B

 

Όλα τα τρόφιμα θεωρούν ότι είναι τα σημαντικότερα για τη διατροφή μας! Ξαναβλέπουμε τη διατροφική πυραμίδα κι εκεί θυμόμαστε πόσο συχνά μπορούμε να καταναλώνουμε κάθε προϊόν. Τα παιδιά μέσα από διάλογο και συνεδρίαση μικρών ομάδων τεστάρονται για να αναδειχθεί η νέα γνώση που αποκτήθηκε μέσω των εργαστηρίων.

 

Στη συνέχεια τα παιδιά ζωγράφισαν σουπλά με τα αγαπημένα τους φρούτα, λαχανικά και φαγητά!

327256456 644207087708544 5971165535876897098 n

327342342 883671379418857 1585360493781508094 n

 

“ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ”



Λήψη αρχείου

Δεν μαλώνω, δεν μαλώνω, αγκαλιά μεγάλη απλώνω

Εργαστήριο 1ο-τμήμα 2ο. “μαθαίνω να συνεργάζομαι!

Ξεκινώντας από την έννοια της συνεργασίας τα παιδιά χρησιμοποίησαν χαρτί Α3 και ανα δυο ζωγράφισαν ο κάθε μαθητής τον φίλο του.

IMG 20221019 113953

IMG 20221019 114628 0CS

Στη συνέχεια παρουσίασαν στην παρεούλα την εργασία τους και το κάθε παιδί μας παρουσίασε τον φίλο του.

IMG 20221019 122714

IMG 20221019 123000

Τέλος δημιουργήθηκε μια ομαδική εργασία που εισάγει τα παιδιά στην έννοια της συνεργασίας που αποτελείται από όλες τις ζωγραφιές.

312712665 662885672112060 8443714728798982993 n

 

ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΣΧ. ΕΤΟΥΣ 2022-’23 ΣΤΟ 37ο Ν/Γ ΛΑΡΙΣΑΣ

 

 

       Αγαπητοί γονείς

Σας ενημερώνουμε ότι τη Δευτέρα, 12 /09/ 2022 θα πραγματοποιηθεί  Αγιασμός  στo προαύλιο των 4ου και 37ου Δημ.σχολείων και ώρα 9.00π.μ.

Τα παιδιά θα προσέλθουν στο προαύλιο των σχολείων συνοδευόμενα από ένα και μόνο ένα γονέα ή κηδεμόνα.Μετά το πέρας του Αγιασμού θα πραγματοποιηθεί ολιγόλεπτη ενημέρωση για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων στο προαύλιο του νηπιαγωγείου .

 

                         ΜΕ ΥΓΕΙΑ ,ΧΑΡΑ  ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ !!!!!!!

 

Εισήγηση/παρουσίαση προγράμματος σε ημερίδα

 

 Το πρόγραμμα Δεξιοτήτων  «Κάθε αλλαγή μια φωτεινή αρχή» παρουσιάστηκε στην  ημερίδα με θέμα : “Μοιράζομαι τις δράσεις του σχολείου μου” που διοργάνωσε η Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Δρ. Άρτεμις Παπαδημητρίου στις 20/6/22.  Την εισήγηση πραγματοποίησε η Νηπιαγωγός Σ. Αργυρούλη αναλύοντας τις δραστηριότητες που πραγματοποίησαν οι μαθητές της .

 

289742307 405830424809146 5588764755234929805 n

 

Δείτε το περιεχόμενο της παρουσίασης παρακάτω:

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ-ΣΤΕΛΛΑ ΑΡΓΥΡΟΥΛΗ

 

paroysiash

Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2021-2022)



Λήψη αρχείου

“Ας ακούσουμε τις φωνές των παιδιών” (1o τμήμα)

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων ως προς τη Θεματική  Ενότητα «Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη», ασχοληθήκαμε με το PROJECT   “Ανθρώπινα Δικαιώματα και Συμπερίληψη” με τίτλο   «Νηπίων Παιδεία: το πρώτο βήμα στη δημοκρατία».

Για την ευαισθητοποίηση των παιδιών σχετικά με τα Δικαιώματά τους χρησιμοποιήσαμε ποικίλες εικόνες που δείχνουν παιδιά σε δύσκολες συνθήκες ζωής σε διάφορα μέρη του κόσμου , διαβάσαμε παραμύθια και βιβλία , είδαμε videos για τον τρόπο ζωής των παιδιών σε άλλα σημεία του πλανήτη μας, με έμφαση στις χώρες του τρίτου κόσμου και  ζητήσαμε  από τα παιδιά να βρουν  ποια σημεία είναι κοινά, αλλά και ποια δικαιώματα αυτών των παιδιών παραβιάζονται. Παρακινήσαμε  τα παιδιά  να αναζητήσουν λύσεις. “Τι πρέπει να κάνουμε όταν παραβιάζονται τα δικαιώματά μας;”  “Τι θα θέλαμε να αλλάξει, για να έχουμε όλοι, καλύτερη ζωή;”

Ακούστηκαν  όλες οι φωνές και αποφύγαμε να δώσουμε  έτοιμες λύσεις στα παιδιά. Για να αναπτύξουμε την κριτική ικανότητά τους  δώσαμε  πολλά ερεθίσματα, αλλά και το χρόνο  που χρειάζεται  για να απορροφήσουν τα νέα δεδομένα, και με αυτά, να εμπλουτίσουν τη γνώση και τα επιχειρήματά τους. Για να το κάνουμε  πιο κατανοητό το συνδέσαμε και με  το θέμα με τα συναισθήματα που δουλεύαμε ταυτόχρονα εκείνο  το διάστημα.

Τι θέλουν λοιπόν τα παιδιά , τι έχουν ανάγκη για να είναι χαρούμενα , γελαστά  κι  ευτυχισμένα;

Αγάπη , Παιχνίδια , Φίλους  ,Τραγούδια  ,Φαγητό  ,Νερό  , Σπίτι  ,Μαμά και μπαμπά , Φάρμακα όταν είναι άρρωστα  , Σχολείο , Βόλτες……….

Ζητήσαμε από τα παιδιά να δημιουργήσουν ένα εικαστικό έργο, ώστε να αποτυπώσουν ότι τους έκανε εντύπωση

Αποφασίσαμε λοιπόν να κάνουμε το δέντρο των ευχών μας για τα παιδιά όλου του κόσμου

Δημιουργήσαμε μια ομαδική αφίσα, όπου κάθε παιδί έχει καταθέσει την προσωπική του άποψη, έχει καταγράψει κάτι από αυτά που μάθαμε, μέσα στην τάξη, το δικαίωμα που θεωρεί το πιο σημαντικό, για να ενημερωθούν οι γονείς, αλλά και η τοπική κοινωνία, για τα δικαιώματα, που θεωρούμε ότι είναι σημαντικά και θέλουμε να έχει κάθε παιδί.288187961 985469685458639 6800721196365607708 n

Η ομαδική αυτή δημιουργία των παιδιών  έλαβε επίσης μέρος σε μια ξεχωριστή έκθεση όπου πήραν μέρος   27 νηπιαγωγεία της Λάρισας και της ευρύτερης περιοχής που ανήκουν στο ΠΕ.ΚΕ.Σ. Θεσσαλίας (παιδαγωγική και επιστημονική υποστήριξη: Παπαδημητρίου Άρτεμις) με θέμα «Ας ακούσουμε τις φωνές των παιδιών», την Τρίτη 14 Ιουνίου 2022, στις 18:30, στον αύλειο χώρο του Παλαιού Ορφανοτροφείου. Η Έκθεση περιελάμβανε εικαστικά έργα και διαδραστικά επιτραπέζια και επιδαπέδια παιχνίδια εμπνευσμένα από τους 17 στόχους της Αειφόρας Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών. Με τη φρεσκάδα της παιδικής ματιάς για έναν καλύτερο κόσμο, η Έκθεση αποτέλεσε ένα πολύχρωμο καλειδοσκόπιο με τα όνειρα των παιδιών για ισότητα των φύλων, εξάλειψη της φτώχειας και της πείνας, υγεία και ευημερία, ποιοτική εκπαίδευση, υγιές περιβάλλον, καθαρή ενέργεια, βιώσιμες πόλεις, εξάλειψη των ανισοτήτων, φροντίδα για το νερό και τα δάση, και πολλά ακόμη.

287891580 361673219221983 3210205412835186354 n