Φτιάχνουμε παγωμένα χρώματα

Μακέτα : ο κύκλος του νερού

πείραμα: πόσο νερό χαλάμε πλένοντας τα χέρια μας

πρώτη εικόνα: τρία ποτήρια και μισό όταν η βρύση είναι συνέχεια ανοικτή

δεύτερη εικόνα: ένα ποτήρι όταν κλείνουμε τη βρύση όταν σαπουνίζουμε τα χέρια

Φτιάχνουμε παγόβουνο και παίζουμε με αυτό

Στο πλαίσιο  του καινοτόμου προγράμματος «Παλιοί και νέοι κανόνες σε παλιά και νέα παιχνίδια «τα παιδιά κατέγραψαν τους κανόνες που χρειάζονται ώστε να παίζονται δίκαια τα ομαδικά παιχνίδια.

Σε πολλά παιχνίδια υπήρχαν ήδη κανόνες τους οποίους αναδιαμόρφωσαν και άλλα παιχνίδια προέκυψαν με τους κανόνες τους  ,παίζοντας στην αυλή. Τελικά όλοι διασκέδασαν και έπαιξαν χωρίς διαφωνίες μια και οι κανόνες ήταν εκ των προτέρων γνωστοί.

 

Εχουμε φτιάξει καρτέλες που απαντούν στα ερωτήματα :πού, πότε, ποιός, τι. Κάθε καρτέλα έχει ένα ουσιαστικό, ένα αντικείμενο ή ένα ρήμα και την αντίστοιχη εικόνα. το παιδί διαλέγει από κάθε κατηγορία μια καρτέλα και φτιάχνει μια πρόταση  και κατόπιν μια ιστορία

Οι καρτέλες που εικονίζονται είναι το υλικό της δραστηριότητας. Δείχνουμε μία καρτέλα στο παιδί και χωρίς να μετρήσει πρέπει να αναγνωρίσει τον αριθμό.Αλλος τρόπος: κάθε παιδί παίρνει μια καρτέλα και την τοποθετεί δίπλα στον αριθμό που πρέπει.

Είδαμε video πως φτιάχνεται ο πάπυρος στην Αίγυπτο και κάναμε την ίδια διαδικασία με πράσο. Το αφήσαμε να στεγνώσει μια εβδομάδα και μετά γράψαμε πάνω σε αυτό

PB210195