Σχέδιο δράσης:σχέσεις εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών

Διαβάσαμε το βιβλίο “Επειδή είχα δάσκαλο ” των Kobi Yamada και Natalie Russel των εκδόσεων Α.Α. Λιβάνη και μετά τα παιδιά ζωγράφισαν τον εαυτό τους με τη δασκάλα τους  και την ευχαρίστησαν γιατί:

-μας κάνεις  ωραίες εργασίες

-έχεις ωραία μάτια

-παίζουμε ωραία παιχνίδια

-μαθαίνω πράγματα

-σ΄ αγαπώ και είσαι όμορφη

-μου λες μπράβο

-κάνουμε τα καλύτερα παιχνίδια

-με βοηθάει να ζωγραφίζω

-με βοηθάς

-μου αρέσει το πρόσωπό σου

DSC00214