Αποχαιρετώντας τα παιδιά της ΣΤ” Τάξης

Στις 15 Ιουνίου 2017  έπεσε η αυλαία του Δημοτικού για τη ΣΤ “ Τάξη του Σχολείου μας, του 36ου Δ.Σ., η αυλαία μιας πορείας έξι χρόνων. Είχα το προνόμιο, με τους πιο πολλούς από εσάς, παιδιά μου, να σας γνωρίσω σε μια κομβική στιγμή της εκπαιδευτικής σας διαδρομής, στο άνοιγμα της πόρτας του σχολείου, ως δασκάλα σας στην Α” Τάξη και Β” Τάξη του Δημοτικού, αλλά και να κλείσουμε μαζί αυτόν τον κύκλο στη ΣΤ” Τάξη, προετοιμάζοντάς σας τον δρόμο για το Γυμνάσιο. Ταξιδέψαμε μαζί στις θάλασσες της γνώσης, ζώντας και βιώνοντας άλλοτε τα  ήρεμα και άλλοτε τα μανιασμένα κύματα πλούσιων συναισθημάτων! Προσπάθησα, μέσα από το άγγιγμα της παιδικής σας ψυχής, να εμφυσήσω αξίες ζωής, που θα σας ακολουθούν σε όλη τη μαθητική και μετέπειτα πορεία σας. Ελπίζω, παιδιά μου, το Δημοτικό να κατάφερε να σας εμπνεύσει να ανοίξει ο καθένας σας τα φτερά του και να αρχίσει ό,τι μεγάλο μπορεί να κάνει ή ονειρεύεται πως θα ήθελε να κάνει!

Σας ευχαριστώ πολύ για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε, για τα φωτεινά χαμόγελα και την αισιοδοξία που σκορπούσατε καθημερινά, για τον πολύτιμο χρόνο της τρυφερής σας ηλικίας που μοιραστήκατε μαζί μου! Καλή σταδιοδρομία και καλή επιτυχία σ” ό,τι κι αν επιλέξει ο καθένας σας! Και …. μην ξεχάστε, γεροί να είμαστε, το ραντεβού μας σε δέκα χρόνια από τώρα, στις 26-6-2017 στις 8.00 μ.μ. στον ίδιο χώρο απ”  όπου ξεκινήσαμε μαζί.

Θα μου λείψετε!   Σας αγαπώ πολύ!

Η δασκάλα σας, Χρυσάνθη Αυγερινού

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

μερικές εκμυστηρεύσεις και ευχές για καλό καλοκαίρι

kalikeri2kalokeri3kalokeri1Συμπληρώνοντας έξι χρόνια θητείας στο σχολείο «της καρδιάς» μου, το σχολείο των μαθητικών μου χρόνων, το σχολείο της γειτονιάς μου, θέλω να ευχηθώ σε όλους και σε όλες να έχετε τη δύναμη να συνεχίσετε την παράδοση του σχολείου , βαδίζοντας στα χνάρια του Μίλτου Κουντουρά, με βαθιά την αίσθηση του χρέους , όχι ως επιβεβλημένη υποχρέωση αλλά ως πηγαία εσωτερική αναγκαιότητα.

Αυτό που έκανα από την αρχή της θητείας μου μέχρι σήμερα, ήταν ένας αγώνας , μια προσπάθεια για ένα σύγχρονο , ανοιχτό σχολείο με οδηγό τις κοινωνικές ευαισθησίες, την πίστη στη δύναμη της τέχνης και την προσφορά πολλαπλών ερεθισμάτων στις νεαρές ψυχές, την καλλιέργεια πνεύματος ομοψυχίας και αντι-εφησυχασμού.

Προσπαθούσα πάντα, παρά τις δυσκολίες και τα εμπόδια που απορρέουν από τέτοιες θέσεις εξουσίας, να έχω γνώμονα την έννοια του καθήκοντος όπως ο Καζαντζάκης περιγράφει στην Ασκητική του : «Να αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. ΄Αμα δε σωθεί , εγώ θα φταίω»

Σας εύχομαι «καλό καλοκαίρι» και  σας στέλνω μια ζεστή αγκαλιά, με τη διαβεβαίωση ότι κρατάτε μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου!

ΟΛΓΑ ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο

«ΝΕΡΟ» ΕΚΘΕΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ

ASCII

ASCII

SAM_3071SAM_3071

«ΝΕΡΟ»

με τίτλο «νερό» πραγματοποιήθηκε στο χώρο του σχολείου μας έκθεση φωτογραφίας .

Στην έκθεση παρουσιάστηκαν φωτογραφίες που τράβηξαν τα ίδια τα παιδιά της Ε΄τάξης και όλες είχαν ως θέμα τους το νερό σε διάφορες μορφές.

Η ιδέα ήταν της κ. Ευγενίας Γραμμένου η οποία και επιμελήθηκε την έκθεση .

Την έκθεση παρακολούθησαν μαθητές, γονείς , δάσκαλοι και κάτοικοι της γύρω περιοχής. Η διάρκειά της ήταν από τις 10 μέχρι τις 15 Ιουνίου.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

αποχαιρετίσαμε και πάλι τα παιδιά της ΣΤ΄

SAM_3056SAM_3057άλλος ένας αποχαιρετισμός, άλλη μια χαρμολύπη για τα παιδιά της ΣΤ΄. Χαρά για το πέρασμα στη δεύτερη βαθμίδα της εκπαίδευσης και λύπη γιατί αφήνουν πίσω τις πιο γλυκές αναμνήσεις της πρώτης παιδικής ηλικίας.

Πάντα αυτές οι μέρες έχουν ένα ιδιαίτερο χρώμα , μια πολύ φορτισμένη συναισθηματικά ατμόσφαιρα. Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων φρόντισε να αποφορτίσει κάπως αυτή τη μέρα του αποχωρισμού με μια εκδήλωση χαράς και διασκέδασης στην αυλή του σχολείου. Αφού δόθηκαν τα αναμνηστικά στους μαθητές και τις μαθήτριες , ακολούθησαν διάφορα χάπενιγκς, χορευτικά παραδοσιακών χορών, παιχνίδια και τέλος το «σουβλάκι πάρτι» που στέφθηκε με επιτυχία παρά τον άστατο καιρό της ημέρας.

Αποδείχτηκε περίτρανα ότι όταν υπάρχει ομοψυχία και καλή διάθεση εκ μέρους όλων, τότε γίνονται τα θαύματα . Στη διάρκεια της γιορτής , κάναμε τη διαφορά , χορεύοντας και τραγουδώντας κάτω από τη βροχή ! Μπράβο στο Σύλλογο  Γονέων και Κηδεμόνων για τη βοήθειά του και την ενεργή συμμετοχή του σε όλες τις πτυχές της σχολικής μας ζωής !

“ Ολγα Παπαργυρίου

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό

SAM_3038Πόσο σημαντικό θέμα είναι η ομαλή μετάβαση των παιδιών από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο!

΄Εχοντας συνειδητοποιήσει ότι η μετάβαση από το πρώτο σχολείο των παιδιών , το Νηπιαγωγείο, στο Δημοτικό σχολείο είναι μια διαδικασία πολύ ευαίσθητη και συνάμα σημαντικότατη, προγραμματίσαμε  στο σχολείο μας πρόγραμμα ομαλής μετάβασης και το εφαρμόζουμε κάθε χρόνο. Τα αποτελέσματα άρχισαν να γίνονται ορατά και αυτό μας ικανοποιεί ιδιαίτερα.

Βρεθήκαμε πριν λίγες μέρες στην αποχαιρετιστήρια γιορτή του συστεγαζόμενου Νηπιαγωγείου μας και απολαύσαμε το πρόγραμμα «καλησπέρα κ. ΄Εντισον» που ετοίμασαν οι Νηπιαγωγοί μαζί με τα νήπια. ΄Ηταν μια καταπληκτική ιδέα με θέμα το ραδιόφωνο ως μέσον επικοινωνίας και διασκέδασης, μια μουσική αναδρομή από τα πολύ πολύ παλιά χρόνια μέχρι σήμερα.

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

φεστιβάλ παραδοσιακών χορών

SAM_2952SAM_2940SAM_2947SAM_2945SAM_2929SAM_2922με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε και φέτος το φεστιβάλ παραδοσιακών χορών στο χώρο του σχολείου μας.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

«υιοθετώ ένα αρχαίο μνημείο»

SAM_2982SAM_2984SAM_2957SAM_2983SAM_2978SAM_2993SAM_2995SAM_3012SAM_3015SAM_3011SAM_3022SAM_3025SAM_3029SAM_3030SAM_2990SAM_2990SAM_3010SAM_3010SAM_2999SAM_2986SAM_2989SAM_2974 - ΑντίγραφοΜε τον  τίτλο «υιοθετώ ένα αρχαίο μνημείο» και ειδικότερα με την αρχαία ρωμαϊκή αγορά της Θεσσαλονίκης , ξεκινήσαμε να δουλεύουμε πρόγραμμα με τα παιδιά της Ε΄τάξης .

Το πρόγραμμα περιελάμβανε συλλογή πληροφοριών από τις ομάδες που σχημάτισαν τα παιδιά, συλλογή φωτογραφιών, βίντεο και γενικά συλλογή υλικού για το μνημείο που υιοθετήσαμε, το Ωδείο της αρχ. ρωμαϊκής αγοράς.

Για την παρουσίαση του προγράμματος επιλέξαμε σε συνεργασία με τα παιδιά , να προχωρήσουμε σε μια ξενάγηση όλων των παρευρισκομένων με κάποιο ιδιαίτερο τρόπο και στη συνέχεια να ανεβάσουμε αποσπάσματα από το έργο του Αριστοφάνη «Πλούτος» στο χώρο του Ωδείου.

Τα αποτελέσματα από την όλη παρουσίαση ήταν πραγματικά καταπληκτικά για όλους μας αλλά ιδιαίτερα για τα παιδιά, που ενθουσιάστηκαν και σίγουρα ικανοποιήθηκαν και επιβραβεύτηκαν για την ενασχόλησή τους με το συγκεκριμένο θέμα.

Ευχαριστούμε την Εφορεία Αρχαιοτήτων Πόλης Θεσσαλονίκης για την παραχώρηση του χώρου της αρχ.αγοράς ,

Την αρχαιολόγο κ.Τζεβρένη Σταυρούλα για την πολύτιμη βοήθειά της

Την κ. ΄Ολγα Μπακιρτζή, αρχιτέκτονα τοπίου αρχ.υπηρεσίας,  για τις συμβουλές της και τη βοήθειά της.

Παπαργυρίου ΄Ολγα

 

«ΥΙΟΘΕΤΩ ΕΝΑ ΑΡΧΑΙΟ ΜΝΗΜΕΙΟ»

 

Αυτός είναι ο τίτλος του project που δουλέψαμε στην τάξη μας και που θα σας παρουσιάσουμε σήμερα.

Τα πρόγραμμα αυτό έχει κύριο στόχο την ευαισθητοποίηση  μας σε θέματα πολιτιστικής κληρονομιάς.

Μέσα στα προτεινόμενα μνημεία ήταν και το ωδείο της αρχαίας αγοράς. Επειδή βρίσκεται πολύ κοντά στο σχολείο μας , αποφασίσαμε να το υιοθετήσουμε και πιο συγκεκριμένα :

Στην αρχή , αφού πήραμε πολλές πληροφορίες, σχηματίσαμε   μια γενική εικόνα της αρχαίας αγοράς και ειδικότερα του ωδείου που βρίσκεται εντός της αρχ.αγοράς. Κάναμε  επισκέψεις στο χώρο και ξεναγηθήκαμε στο Μουσείο με τα εκθέματα που υπάρχει εκεί.  Στη συνέχεια , χωριστήκαμε σε ομάδες που η κάθε μια είχε διαφορετικό αντικείμενο για μελέτη. Στόχος μας ήταν , μέσα από πολύπλευρη μελέτη , να αναδείξουμε το μνημείο , πρώτα στους υπόλοιπους μαθητές , μαθήτριες και δασκάλους του σχολείου μας  και κατόπιν στην ευρύτερη τοπική κοινωνία .

Οι ομάδες ασχολήθηκαν με το ιστορικό και κοινωνικό πλαίσιο χτισίματος του μνημείου, με τις διάφορες χρήσεις του κατά το παρελθόν, με τις σχέσεις του μνημείου με το περιβάλλον, με τα λαογραφικά και λογοτεχνικά του μνημείου, με την τέχνη και το μνημείο και τέλος με τη σημερινή χρήση του μνημείου.

Κατά τη διάρκεια των συναντήσεων των ομάδων , ανταλλάσσονταν ιδέες και πληροφορίες μεταξύ των μελών της κάθε ομάδας.

Το πρόγραμμα ξεκίνησε τον Ιανουάριο και τελείωσε τον Μάιο.

Για την παρουσίαση του προγράμματος , επιλέξαμε μετά από συζήτηση με την κ. ΄Ολγα , να «γίνουμε ξεναγοί» και να παρουσιάσουμε το μνημείο στο κοινό που θα έρθει να μας δει . Στο τέλος , για το κλείσιμο του προγράμματος δουλέψαμε αποσπάσματα από το έργο του Αριστοφάνη «Πλούτος» και τι πιο κατάλληλος τόπος από το να σας τα παρουσιάσουμε εδώ στην αρχαία αγορά!

Πολλά είναι  τα οφέλη που αποκομίσαμε από την ενασχόλησή μας με το πρόγραμμα «υιοθετώ ένα αρχαίο μνημείο». Εκτός από τις γνώσεις που πήραμε και εμπλουτίσαμε την εικόνα μας για ένα μνημείο που βρίσκεται τόσο κοντά στα σπίτια μας, ενθουσιαστήκαμε με τη συνεργασία , τη δημιουργικότητα , το καλό κλίμα και τις ευχάριστες στιγμές που ζήσαμε κατά τη διάρκεια του προγράμματος.

Ευχαριστoύμε για τη βοήθειά τους τους εκπαιδευτικούς:

Ομήρου Στέλιο, δάσκαλο της τάξης,

Γραμμένου Ευγενία, καθηγήτρια Εικαστικών,

Πλακωτή Σίσσυ , καθηγήτρια Μουσικής.

 

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε΄τάξης

Η υπεύθυνη του προγράμματος

Παπαργυρίου ΄Ολγα

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

επίσκεψη στη γεωργική σχολή Θεσσαλονίκης

SAM_2890SAM_2889SAM_2884 SAM_2885οι τάξεις Α΄και Β΄του σχολείου μας επισκέφτηκαν τη γεωργική σχολή Θεσσαλονίκης και παρακολούθησαν εκπαιδευτικά προγράμματα

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

«η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο»

SAM_2874SAM_2876SAM_2869«η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο»

Ντοστογιέφσκυ

θέλουμε να κάνουμε όμορφη την αυλή μας!

Αποφασίσαμε από κοινού, Σύλλογος Διδασκόντων και Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας να ζωγραφίσουμε τους τοίχους της αυλής μας. Στην προσπάθειά μας αυτή, σημαντικότατη η παρουσία της καθηγήτριας Εικαστικών κ. Γραμμένου Ευγενίας, που αφιέρωσε πολλές ώρες συντονίζοντας το έργο των παιδιών μας, γι αυτό και την ευχαριστούμε από καρδιάς.

Η ζωγραφική θα συνεχιστεί και στους υπόλοιπους τοίχους για περισσότερη ομορφιά. Είναι πολύ βασικός παράγοντας το να εργάζεσαι σε περιβάλλον που σε εμπνέει και σε ευχαριστεί.

Και επειδή οι στίχοι του Λ.Παπαδόπουλου είναι και θα είναι πάντα επίκαιροι γι  αυτό κι εμείς τους ζωγραφίσαμε και σας τους παρουσιάζουμε:

«έχε το νου σου στο παιδί γιατί όσο υπάρχει το παιδί υπάρχει ελπίδα»

Κατηγορίες: Εκδηλώσεις | Γράψτε σχόλιο

«ζωντανεύοντας γνωστούς πίνακες ζωγραφικής» και «όταν οι φύλακες φεύγουν»

ph_theofilos-painting1kafeniochild-with-a-doverenoir mister bin«ζωντανεύοντας γνωστούς πίνακες ζωγραφικής»

«όταν οι φύλακες φεύγουν…»

 

Με βασικό μας στόχο να απολαύσουμε τον «θαυμαστό κόσμο» της ζωγραφικής  μέσω της ενασχόλησής μας με τα έργα γνωστών ζωγράφων, αποφασίσαμε από κοινού με τα παιδιά της Δ΄τάξης να υλοποιήσουμε το πρόγραμμα με τον τίτλο «ζωντανεύοντας γνωστούς πίνακες ζωγραφικής» . Το πρόγραμμα εντάσσεται στα πολιτιστικά προγράμματα της Διεύθυνσης ΠΕ Αν. Θεσσαλονίκης. Το πρόγραμμα χωρίστηκε σε δύο μέρη . Στο πρώτο μέρος ασχοληθήκαμε με τα διάφορα ρεύματα ζωγραφικής και επιλέξαμε κάποιους από τους γνωστούς ζωγράφους για να ασχοληθούμε ειδικότερα μαζί τους.

 

Το πρότζεκτ ξεκίνησε την προηγούμενη χρονιά όταν τα παιδιά ήταν στην Γ΄τάξη.

Το μεγάλο πρόβλημα υπήρξε η επιλογή των ζωγράφων και ο περιορισμένός χρόνος μας με τα παιδιά. Αποφασίσαμε λοιπόν και:

Ξεκινήσαμε με αφηρημένη τέχνη Μιρό και Καντίσκι , ζωγράφους που αρέσουν πάρα πολύ στα παιδιά γιατί και οι ίδιοι προσπαθούσαν να ζωγραφίζουν σαν παιδιά.

Στη συνέχεια Πικάσο και κυβισμό.

Σαγκάλ και σουρεαλισμό

Συνεχίσαμε με Μονέ και Ρενουάρ τους ιμπρεσιονιστές ζωγράφους

Ντα Βίντσι

Βαν Γκόγκ

Ιακωβίδη , τον ζωγράφο που διακρίθηκε για τις παιδικές σκηνές, τις προσωπογραφίες και τις ανθογραφίες

Και τελειώσαμε με το λαϊκό ζωγράφο Θεόφιλο, που απαθανάτιζε θρύλους και παραδόσεις, καθημερινές στιγμές από την ελληνική πραγματικότητα , με το μοναδικό , προσωπικό του ύφος.

Κατά τη διάρκεια της ενασχόλησής μας με τους παραπάνω ζωγράφους, τα παιδιά έκαναν εκτός από Εικαστικά, παραγωγή γραπτού λόγου, Μελέτη περιβάλλοντος , Θεατρική Αγωγή.

Στο δεύτερο μέρος του προγράμματος δουλέψαμε την παρουσίαση που θα κάναμε με θεατρικά δρώμενα. Εδώ προσθέσαμε στον τίτλο και το «όταν οι φύλακες φεύγουν». Τι γίνεται λοιπόν σε ένα μουσείο όταν οι φύλακες φεύγουν τη νύχτα; Μαγικά πράγματα συμβαίνουν! Σιγά-σιγά οι πίνακες αποκτούν «σάρκα και οστά και ομιλία».

Ο ενθουσιασμός που επέδειξαν τα παιδιά ήταν πρωτοφανής. Αυτός ο ενθουσιασμός κορυφώθηκε με την αναπαράσταση και το ζωντάνεμα των πινάκων όπου πραγματικά τα παιδιά αυτενέργησαν και δημιούργησαν τα ίδια «ζωντανούς πίνακες ζωγραφικής». Εδώ να τονίσω ότι δεν δόθηκαν κείμενα στα παιδιά . Τα λόγια που ακούστηκαν ήταν δικοί τους αυτοσχεδιασμοί. Προσπαθήσαμε να χαρούμε όλοι αυτό που κάνουμε χωρίς να μπούμε σε καλούπια αποστήθισης κειμένων. Εξάλλου έτσι είναι οι καλλιτέχνες . Δεν μπαίνουν σε καλούπια!

Ο κάθε πίνακας ανάλογα με το περιεχόμενό του είχε και την κατάλληλη μουσική υπόκρουση. Εντελώς αυτοσχέδια ήταν και τα σκηνικά όπως και τα κοστούμια των παιδιών, που με την επίβλεψη της κ. Ευγενίας Γραμμένου , φάνταζαν επαγγελματικά.

Στα παιδιά θα μοιραστεί DVD με το Power point που τα ίδια τα παιδιά με την πολύτιμη βοήθεια της καθηγήτριας κ. Φωτεινής Πωγωνίδου , δημιούργησαν.

 

Οι επιμέρους στόχοι του προγράμματος ήταν οι παρακάτω:

 

Στόχοι :

Με το πρόγραμμα στοχεύσαμε:

\

  • να γνωρίσουν πολλούς διάσημους καλλιτέχνες, τη ζωή και το έργο τους και να έρθουν σε επαφή με γνωστά καλλιτεχνικά δημιουργήματα ζωγραφικής
  • να είναι σε θέση να ψάχνουν, να ερευνούν και να ανακαλύπτουν πράγματα
  • να μάθουν ονόματα, ρεύματα και στυλ ζωγραφικής
  • να είναι σε θέση να καταλαβαίνουν ένα έργο τέχνης και να το αφήνουν να τους αγγίξει συναισθηματικά
  • να επεξεργαστούν έργα ζωγράφων με τη βοήθεια των Ν.Τεχνολογιών
  • να ανακατασκευάσουν έργα ζωγράφων
  • να παίξουν με τα καλλιτεχνικά έργα , να διασκεδάσουν και να τα ζωντανέψουν όπως τα ίδια τα παιδιά θέλουν.
  • Και βέβαια πάνω απόλα να εργάζονται συνεργατικά

 

Αξιολογώντας το πρόγραμμα θα ήθελα να τονίσω την απίστευτη ανταπόκριση των παιδιών σε ό,τι του ζητήθηκε, το ξεδίπλωμα των καλλιτεχνικών τους ανησυχιών και τη χαρά της δημιουργίας και της συνεργασίας.

Στο τέλος δώσαμε όλοι μαζί την υπόσχεση ότι θα συνεχίσουμε να εξερευνούμε το «θαυμαστό κόσμο» της ζωγραφικής και την επόμενη σχολική χρονιά!

 

Ευχαριστούμε την κ. Βοργιατζίδου Γεωργία, δασκάλα της τάξης, για την υπομονή και  τη βοήθειά της,

Την κ. Γραμμένου Ευγενία καθ.Εικαστικών για την πολύτιμη συμμετοχή της  στο πρόγραμμα , την κ Πωγωνίδου Φωτεινή καθ.Ν.Τεχνολογιών για τη δημιουργία του P.P, και τέλος θέλω να ευχαριστήσω προσωπικά όλα τα παιδιά και τους γονείς τους για την άριστη συνεργασία.

 

΄Ολγα Παπαργυρίου

 

36ο ΔΗΜ.ΣΧ.ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ «Μ.ΚΟΥΝΤΟΥΡΑΣ» Δ΄ΤΑΞΗ

«ΖΩΝΤΑΝΕΥΟΝΤΑΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ»

«ΟΤΑΝ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΦΕΥΓΟΥΝ…»

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Φύλακες : Βασίλης Παπαζάχος, Κάαν Εμίν

ΠΙΚΑΣΟ (PICASSO)

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ   / μουσικό κομμάτι « Hijo de la luna»

ΜΑΡΙΑ ΜΩΥΤΣΙΔΟΥ, ΜΑΡΙΑ ΚΥΡΙΑΖΙΔΟΥ

 

ΟΙ  ΤΡΕΙΣ ΜΟΥΣΙΚΟΙ

ΛΥΔΙΑ ΒΟΥΔΟΥΡΗ, ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ, ΜΑΡΙΑ ΤΕΛΛΙΟΠΟΥΛΟΥ

 

 ΜΑΡΚ ΣΑΓΚΑΛ (MARC CHAGALL)

ΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΜΟΥ /  μουσικό κομμάτι  «  rien de rien»

ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΟ ΧΩΡΙΟ

ΤΟ ΤΣΙΡΚΟ/ μουσικό κομμάτι από την ταινία «ο αρτίστας»

 

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΦΙΛΑΙΤΗ –ΧΑΧΟΛΟΥ

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΧΝΙΑΣΒΙΛΙ

ΜΑΡΙΑΝΤΖΕΛΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΑΔΟΥ

 

ΜΟΝΕ (MONET)

Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΠΡΕΛΑ/ μουσικό κομμάτι « the heart asks pleasure first»

 

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΣΣΙΑ

ΚΑΧΑ ΒΑΡΑΝΤΑΣΒΙΛΙ

 

ΛΙΒΑΔΙ ΜΕ ΠΑΠΑΡΟΥΝΕΣ/ μουσικό κομμάτι  / “mamma” Pavarotti

ΜΑΡΙΑΝΤΖΕΛΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΑΔΟΥ

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΣΣΙΑ

 

Ο ΗΛΙΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΤΕΛΛΕΙ/   μουσικό κομμάτι / “ο γλάρος» Καραϊνδρου Ελένη

 

ΜΑΡΙΑ ΜΩΥΤΣΙΔΟΥ

ΜΑΡΙΑ ΚΥΡΙΑΖΙΔΟΥ

ΜΑΡΙΑΝΤΖΕΛΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΑΔΟΥ

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΣΣΙΑ

ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΖΑΧΟΣ

 

ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΝΤΑ ΒΙΝΤΣΙ ( LEONARDO DA VINCI)

ΤΖΟΚΟΝΤΑ/ μουσικό κομμάτι «το χαμόγελο της Τζοκόντας»

 

ΛΥΔΙΑ ΒΟΥΔΟΥΡΗ

 

ΒΑΝ ΓΚΟΓΚ (VAN GOGH)

 

ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΤΗ ΝΥΧΤΑ/ μουσικό κομμάτι « sous le ciel de Paris»

 

ΚΑΧΑ ΒΑΡΑΝΤΑΣΒΙΛΙ

ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

ΕΜΙΝ ΚΑΑΝ

ΦΡΑΝΣΙΣ ΚΟΡΤΕΖ

ΚΛΕΙΩ ΖΙΑΚΑ

ΠΑΥΛΟΣ ΤΣΙΑΚΑΛΑΚΗΣ

 

ΡΕΝΟΥΑΡ (RENOIR)

ΟΙ ΧΟΡΕΥΤΡΙΕΣ/ μουσικό κομμάτι «η λίμνη των κύκνων»

 

ΒΕΝΕΤΙΑ ΑΣΠΡΙΔΟΥ

ΛΥΔΙΑ ΒΟΥΔΟΥΡΗ

ΔΕΜΙΡΔΕΣΛΗ ΚΩΝ/ΝΑ

ΚΛΕΙΩ ΖΙΑΚΑ

ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΕΣΣΗΝΗ

ΜΑΡΙΑ ΤΕΛΛΙΟΠΟΥΛΟΥ

ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΥ ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ

 

ΙΑΚΩΒΙΔΗΣ

ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ/ μουσικό κομμάτι «bubamara»

 

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΝΔΡΕΟΥ

ΣΤΕΛΙΟΣ ΚΥΡΙΑΖΙΔΗΣ

ΜΑΚΡΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ

ΒΕΝΕΤΙΑ ΑΣΠΡΙΔΟΥ

ΔΕΜΙΡΔΕΣΛΗ ΚΩΝ/ΝΑ

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΧΝΙΑΣΒΙΛΙ

ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗΣ

 

ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ 2/μουσικό κομμάτι «Gopher just now»    Yma Sumac

 

ΘΑΝΑΣΗΣ ΜΠΛΑΤΣΙΩΡΗΣ

ΜΑΚΡΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ

ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ

ΔΕΜΙΡΔΕΣΛΗ ΚΩΝ/ΝΑ

ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΦΙΛΑΙΤΗ-ΧΑΧΟΛΟΥ

 

ΘΕΟΦΙΛΟΣ

ΛΙΟΜΑΖΩΜΑ/μουσικό κομμάτι « Ιτιά-ιτιά»

 

ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΥ

ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΕΣΣΗΝΗ

ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

ΘΑΝΑΣΗΣ ΜΠΛΑΤΣΙΩΡΗΣ

ΦΡΑΝΣΙΣ ΚΟΡΤΕΖ

ΠΑΥΛΟΣ ΤΣΙΑΚΑΛΑΚΗΣ

ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΑΜΟΛΑΔΑΣ

 

Ο ΧΟΡΟΣ ΤΩΝ ΜΕΓΑΡΩΝ/μουσικό κομμάτι «ας κρατήσουν οι χοροί»

 

ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΑΜΟΛΑΔΑΣ

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΣΣΙΑ

ΜΑΡΙΑΝΤΖΕΛΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΑΔΟΥ

ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΕΣΣΗΝΗ

ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΥ

ΜΑΡΙΑ ΚΥΡΙΑΖΙΔΟΥ

ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

 

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΟΛΓΑ

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ:

 

ΒΟΡΓΙΑΤΖΙΔΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ,  ΔΑΣΚΑΛΑ

ΓΡΑΜΜΕΝΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ,  ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ

ΠΩΓΩΝΙΔΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ,   ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ Ν.ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ

εδώ μπορείτε να δείτε το ρ.ρ

Κατηγορίες: Εκδηλώσεις, Εκπαιδευτικά θέματα | Γράψτε σχόλιο